Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves z_ancsa! A számoddal nagy valószínűséggel egy úgynevezett „A” szám hamisítás történt. A visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a Te számod) a hívószámot látja kijelezve a telefonján és a hívás során főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár sem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a hívószámod, hogy továbbítani tudjuk biztonsági osztályunknak, hogy elvégezhessék a szükséges lépéseket. Várjuk visszajelzésed! ^Zsani
  3. Telekom szakértő

    okos box lefagy

    Kedves Magyar Zs! Javasolni szeretnénk egy megoldást, egy gyorsítótár törlést, ami megoldásra vezethet. Ennek lépéseit bemutató videót itt tudod megtekinteni. Bízunk benne, hogy ez megoldásra fog vezetni. Együttműködésed köszönjük.. ^Zsani
  4. Kedves Zoli62! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Illetékes csoportunk azon dolgozik, hogy minden felmerülő problémát mielőbb megoldjon. Ezen a folyamaton gyorsítani nem lehet. Kis türelmed kérjük még ez ügyben! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  5. Today
  6. Múlt pénteken szerelték be nálam a gigabites internetet ês VoIP telefont. Minden működik tökéletesen, egyet kivêve: a rendelês még nem zárult le rendesen, az internetszolgáltatás és a VoIP telefont nem látják az ügyintézők, és én sem a Telekom fiókban. Hérőn reggel leadtam belső hibára. Ez azért kellemetlen, mert amíg nem javítjják, addig tv szolgáltatást sem lehet rendelni. Ez akár harminc nap is lehet. Még lehet gyorsítani ezt a folyamatot?
  7. Rebeka

    eSIM csere sikertelen

    Szia! Köszi a tippet, ez a model szám: 23127PN0CG A gyári ROM rajta EEA, ami kifejezetten EU-ra optimalizált, ahogy láttam. Összességében tehát nem tartom valószínűnek, hogy ez lehet a hiba, mivel Európán belül, Media Marktból vásároltuk. Egész pontosan Svájcból, ami ugyan nem EU ugyebár, de elég sok mindenben kommunikál EU-s dolgokkal. Köszi ^Reb
  8. Sziasztok! Hátha más is idetéved a guglival. Ilyenkor az a baj, hogy a domain név SPF rekordjai között nem szerepel a telekom mail szervere, amit ott tudsz orvosolni, ahol a domain névszervere van, ami várhatóan az a szolgáltató, akinél a saját domaint regisztráltad.
  9. Magyar Zs

    okos box lefagy

    Üdv Az lenne a gond hogy a legutóbbi frissítés óta a GUIDE műsorújság lefagyasztja a boxot csak áramtalanítással lehet újra inditani. Box tipusa : STB modelszám:DV8519B-AV Telekom. Köszi a segitséget
  10. Fazekas Norbert

    Föld munkák

    Tisztelt Cím! Szeretnék érdeklődni hogy meddig tartanak a fölmunkák Debrecen Diószegi út 36. szám alatt? Üdv: Fém 97 Kft
  11. uzman

    eSIM csere sikertelen

    Szia A készülék pontos típusszámát ( kellene ide beküldeni, mert lehet, hogy az a baj, hogy nem EU piacra szánt modell - így nem támogatja az EU frekvenciasávokat. Pl: 23129RA5FL A beállítások, infó menüben látszódik az is, hogy Global vagy nem Global verzió a szoftver.
  12. Vagy véletlenül tiltólistára rakta az Ön számát. Érdemes lenne más csatornán vagy hívószámról is felvenni vele a kapcsolatot.
  13. Tegnap
  14. Mnj

    Nincs hálózati kapcsolat. E:102

    A Tv go 11 csatorna, ATV HD, állandóan bont és Nincs hálózati kapcsolat. E:102 hibakód jelenik meg. A 990-es csatornán stabil az ATV adás, de ez nem HD.
  15. Kedves Ügyfélszolgálat! Jelezni szeretném, hogy 2024 április eleje óta érzékelem azt a problémát, hogy a telekom tv go applikációból nem tudom sem élőben, sem pedig felvételről újranézni az ATV HD csatorna ATV Híradó c. műsorát. Többféle böngészővel próbálkoztam már, ugyanez a jelenség történik. Töröltem a böngésző gyorsítótárát, előzményeit, cookie-jait, ez sem hozott megoldást. A hibát a szüleimtől kapott felhasználói fiókkal érzékelem (ők osztják meg velünk a hozzáférést, családon belül). Ennek felhasználói azonosítója:10000000000002578569 Felhasználói email cím: nemeth.istvanne59@gmail.com A hiba véleményem szerint azzal sincs összefüggésben, hogy éppen használja-e még valaki a fent megjelölt felhasználói fiókon keresztül a webes szolgáltatásokat. Kérem járjanak utána a hibának, mert nagyon frusztráló jelenség. A hibához hozzátartozik, hogy bármely más csatorna bármely más adása visszanézhető vagy megtekinthető élőben. Csak az ATV-n vannak hasonló problémák. Visszajelzésüket előre is köszönöm szépen! Tisztelettel, Németh István
  16. Telekom szakértő

    E:105 hibakód

    Kedves GeisztRoli! Kérjük, ha még nem jelezted nekünk, írd meg privát üzenetben érintett MT azonosítódat, elérhetőségi telefonszámoddal és elindítjuk a hiba mielőbbi kivizsgálását és megoldását! Köszönjük! ^Szilvi
  17. GeisztRoli

    E:105 hibakód

    Üdv! Az én problémám annyi,hogy minden funkció működik a Telekom tv-n, alkalmazások is szépen futnak, viszont tv csatornák E105 hiba...mi a gond?
  18. Sunyix

    Tv go hiba...

    Sziasztok, A mostani frissítés után nálunk is előjött ez a probléma. Android 12 van a tableten és idáig hibátlanul futott. @Gergő2 Honnan lehet leszedni azt a verziót amit említettél, hogy azzal működik: Telekom TV GO_1.120.11? Köszi előre is Sunyix
  19. Telekom szakértő

    Hálózatfejlesztés

    Szia vlasko! Amennyiben jelenleg a címeden nem érhető el megfelelő ajánlat, kérjük, hogy iratkozz fel a hírlevélre és értesítést fogunk neked küldeni, amikor nálad is elérhetővé válnak a leggyorsabb csomagjaink. ^Timi
  20. Az ismerőse lehet, hogy más hívást folytat vagy fogad, és emiatt a vonala foglalt. Flappy Bird
  21. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy eSIMhez nálam jobban értőtől. Vásároltam EU-n kívül, de Európán belül egy Xiaomi 14 készüléket Media Marktban, itt volt a legolcsóbb Európában. Ez kapható a Telekom kínálatában is: https://www.telekom.hu/webshop/termek/Xiaomi-14-Dual-SIM-5G-12~512-GB?skuId=jsku1754653821 A készülékbe való átköltözést követően szeretném a SIM-et is átvinni, a régi, Samsung készülékemben is esim van, de sajnos nem sikerül a hadművelet. Az új készülékkel beolvasom a kapott QR kódot (már a 2.-at, de ugyanaz a helyzet), azt mondja, hogy sikeresen beolvasta, meg is jelenik, hogy Telekom hálózat, azonban nem tudok semmi mást csinálni. Az első próbálkozásomnál beállítottam az apn-t is a régi készülékemben található adatok alapján, de akkor se történt semmi. A régi készülékemben aktív marad a sim, az új pedig nem lesz ténylegesen aktív. Itt egy kép arról, hogy mit látok a beállításokban: https://1drv.ms/i/s!AvRPET824EqqgcBLhSgv0PEfI1GfXQ?e=RdudL2 Mi lehet a probléma? Valamit rosszul csinálok? Segítségeteket előre is köszönöm!
  22. Utolsó hét
  23. vlasko

    Hálózatfejlesztés

    Szia, igen próbáltam természetesen, várható fejlesztésekről nem tájékoztatnak ott. Hírlevél feliratkozásáson kívül se emailben, se az oldalon érdemi választ nem kaptam. Ahogy itt sem.
  24. Szia. Én azt javaslom, hogy ha van lehetőséged, a 1414-en vagy egy közeli ügyfélszolgálati ponton nézzétek meg, milyen kedvezményekre van lehetőség a meglévő vagy az esetlegesen módosított csomagok alapján.
  25. Ez így “valódi” brigde módként értelmezhető. Én így használom évek óta, nem tapasztalok lassulást. Milyen Mikrotikkel használod?
  26. P.Attila

    Acer Nitro V AN17-41-R6LP

    Megnéztem az Acer honlapján. NVIDIA® GeForce RTX™ 4050 és 6 GB dedikált memória
  27. Üdv Van egy hűség nélküli régi lezárt othoni net díjccsomagom, ami az emelések miatt 6000ft-ról 8000-re nőt, ezt nekünk már nehéz kifizetni. Ha lemondanám a szolgáltatást, rendelhetek-e erre a névre és címre újat hogy megkapjam az Új előfizetőknek járó kedvezményt? Az optika net 250 csomag telefon nélkül érdekelne, mert az 6200ft lenne mint amennyit korábban fizettünk. De bármilyen megoldás érdekelne a lényeg hogy kevesebb legyen a havi díj.
  28. Telekom szakértő

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Szia Bizzyd! Privát üzenetedre éppen az imént válaszoltunk! Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Lia
  29. Köszi a választ! Informáltan szeretném hívni a technikai ügyfélszolgálatot: van lehetőség valódi bridge módban használni a Technicolort PPPoE passthrough helyett? Most a HGW feleslegesen dolgozik az IP packetek kicsomagolásával, és sok TCP kapcsolat / nagyobb forgalom esetén rendesen melegszik, meg mérhetően lassabb is. Ha valódi bridge módban a layer 2-es forgalom elmenne a Mikrotikig, a HGW tényleg csak egy media converterként (optikai -> réz) működne, és nem égetne CPU-t arra, amit a Mikrotik hatékonyabban meg tud csinálni, nem lenne ilyen gond.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...