Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom szakértő

    Xiaomi 15 Ultra

    Szia! Köszönjük szépen a türelmedet! Jó hírrel tudunk szolgálni számodra. A Xiaomi 15 Ultra készülék elérhető már a kínálatunkban, melyet a honlapunkon ide kattintva meg is tudsz rendelni. ^Rita
  3. Telekom szakértő

    Xiaomi 15 Ultra

    Szia! Szép napot kívánunk! Kérdésedet továbbítottuk illetékes csoportunkhoz. Amint érkezik válasz, azonnal tájékoztatni fogunk Téged! Munktársaink visszajelzéséig türelmedet köszönjük! ^Rita
  4. Szia FarkasA! A csoportos beszedési megbízás esetén, az összeget a számlán szereplő teljesítési határidő napján (hétvége esetén pénteki vagy hétfői napon) utalja át a a Telekomhoz a számlavezető bank. A számlák fizetési határideje, sajnos nem módosítható. Megértésedet köszönjük! Javasoljuk, hogyha továbbra is megtartod ezt a fizetési módot, akkor mindig érdemes figyelni arra, hogy legyen rajta megfelelő fedezet. ^Rita
  5. Telekom szakértő

    Telekom alkalmazás

    Szia J.Mate! Amennyiben nincs meg a plasztikkártyád és a PUK kódot szeretnéd lekérni, valamint az Appba is az adott számmal vagy regisztrálva, akkor egy másik hívószámról a 1414-es Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunk telefonszámán teheted meg, vagy Domino szerződés esetén a 1777-es számon, a Domino központunkon keresztül. Weblapunkon ide kattintva találod ezzel kapcsolatban a tájékoztatónkat is. Ha időközben továbbra sem sikerült megszerezned a PUK kódot akkor kérünk, hogy vedd fel velük a kapcsolatot az m.me/TelekomHU elérhetőségünkön, hogy a segítségedre lehessünk. Az ügyintézéshez itt is szükséged lesz a szerződéshez tartozó jelszó ismeretére. Havidíjas szerződéskötés esetén a jelszót előfizetőink adják meg, mely egy 5 számjegyű kombináció, amellyel ügyintézéseiknél biztonságosan azonosíthatják magukat. Domino szerződésnél, a használat során lehet elkészíteni ezt az azonosítót a 1777-es Domino központunk segítségével. Az elfelejtett jelszót, adatbiztonsági okokból, kizárólag személyesen üzleteinkben lehetséges pótolni. Erről itt találod a leírást online felületünkön. ^Rita
  6. Telekom szakértő

    Telekom alkalmazás

    Szia J.Mate! Amennyiben nincs meg a plasztikkártyád és a PUK kódot szeretnéd lekérni, valamint az Appba is az adott számmal vagy regisztrálva, akkor egy másik hívószámról a 1414-es Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunk telefonszámán teheted meg, vagy Domino szerződés esetén a 1777-es számon, a Domino központunkon keresztül. Weblapunkon ide kattintva találod ezzel kapcsolatban a tájékoztatónkat is. Ha időközben továbbra sem sikerült megszerezned a PUK kódot akkor kérünk, hogy vedd fel velük a kapcsolatot az m.me/TelekomHU elérhetőségünkön, hogy a segítségedre lehessünk. Az ügyintézéshez itt is szükséged lesz a szerződéshez tartozó jelszó ismeretére. ^Rita
  7. Telekom szakértő

    Duna tv

    Kedves Gayer Ferenc! A csatornák visszanézhetőségéről, tartalmáról vagy a reklámokról, sajnos minden esetben az adott tulajdonos dönt. Bízunk benne, hogy ez a jövőben pozitívan változhat is. ^Rita
  8. Szia Zoli1975! Telekom hitelkártyával kapcsolatban weblapunkon ide kattintva találod a tájékoztatónkat. Igényelni Telekom üzleteinkben tudod és az oldalunkon lehetőséged van időpontot is foglalni a Hozzád legközelebbi kirendeltségünkbe. ^Rita
  9. Szia Sanko! Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU felületen. Írd meg ott nekünk a részleteket, valamint a telefonszámodat is melyről szó van, hogy minél előbb a segítségedre lehessünk. ^Rita
  10. Kedves Reiina91! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat. Kérjük, hogy a írd meg nekünk privát üzenetben, hogy pontosan mikor és melyik hálózattal merült fel gond, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. Szükségünk lenne még az érintett telefonszámokra is. Köszönjük! ^Szilvia
  11. Telekom szakértő

    Hálózatfejlesztés

    Kedves ChrisChroks! Köszönjük kérdésedet! Kérjük, hogy privát üzenetben keress meg minket a pontos címeddel, hogy ellenőrizni tudjuk (irányítószám, település vagy város, utca, házszám). Lehetőség szerint nyilvánosan ne add meg a későbbiekben. Köszönjük, várjuk megkeresésedet! ^Szilvia
  12. Tegnap
  13. wdym

    Xiaomi 15 Ultra

    Szép napot! Xiaomi 15 Ultra elérhetőségéről van már információ? 14 Ultra sajnos nem szerepelt a kínálatban, a 15 Ultra-ra is ez a sors vár?
  14. Reniia91

    Mobil adat Barcelonaban!

    Mi is most voltunk Barcelonában, kollegám pedig Madeirán, egy flottában vagyunk és egyikünknek sem ment 3G fölé a mobiladatforgalom, plusz folyton el is dobálta a hálózatot. Arra nem volt jó, hogy a google maps-en egy útvonaltervet készítsünk A-ból B-be.
  15. T. Telekom! Van annak bármilyen módja ,hogy a csoportos beszedés időpontja ne hónap végén legyen, hanem hónap elején, vagy a beszedés maximum a közepéig megtörténjen?
  16. Az a probléma áll fennt hogy szeretném lekérni a PUK-kódomat, de nem tudok belépni az alkalmazásba illetve az ügyfélszolgálathoz sem, mivel telefonszámmal voltam bejelentkezve. Ebben az esetben mi a teendő? Mivel a szerződéskötéskor ilyen esetre használható jelszót sem tudom így még ez is nehezítő tényező.
  17. Utolsó hét
  18. Az a probléma áll fennt hogy szeretném lekérni a PUK-kódomat, de nem tudok belépni az alkalmazásba illetve az ügyfélszolgálathoz sem, mivel telefonszámmal voltam bejelentkezve. Ebben az esetben mi a teendő?
  19. ohej

    Duna tv

    Helló! érdeklődöm, hogy a Duna TV mâr több mint 1 hónapja vajon miért tiltotta le a lottó húzások vissza nézését vagy felvételét? Netân élő adâs nézésére akarnak kénxszeríteni,? ez sajnos egyre több csatornâra igaz☹ Egyre jobban el megy a kedvem a tévézéstől, a regiment reklâm, előretekerés tiltâs, felvétel tiltâs miatt. Tudom, hogy ezen tiltâsok nem a Telekomnak köszönhető, de elöbb utóbb ezek a tiltâsok, előfizetők csökkenéséhez fog vezetni. Ūdv; Gayer Ferenc
  20. KÉRDÉESEM MAGUKHOZ! HA SZERETNÉK HITELKÁRTYÁT MIÉRT KELL NEKEM AZ OTPHEZ MENNEM? MIÉRT NEM LEHET EZT MÁS MODON MEGOLDANI? ÍGY ELFOGJÁK VESZITENI AZ ÜGYFELEKET! EZEN ELKELLENE GONDOLKOZNIUK.
  21. Üdv Mindenkinek! Az lenne a problémám hogy tiltattam előző hónapban a Digitális tartalom vásárlást ( előfizetéses Sim kártya) De ma előfizettem valamire, és ugyan úgy enged vásárolni hiába van letiltva a Digitális Tartalom Vásárlás. Hogy lehet teljesen le tiltani a Digitális Vásárlást?
  22. ChrisChroks

    Hálózatfejlesztés

    Sziasztok mikor lesz internet ezen a címen, tudja valaki? 2*** H**********, P************* utca
  23. Kedves Viktória! Köszönjük szépen a türelmedet! Illetékes munkatársaink tájékoztatásuk szerint jelenleg nem értékesítünk leszerelt telefonfülkéket. ^Barna
  24. Kedves Alexandra! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a honlapunkon keresztül elérhető online ügyfélszolgálatunkkal, ahol munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésedre és rövid beazonosítást követően pontos tájékoztatást tudnak adni az egyenlegedről. Őket ide kattintva érheted el közvetlenül a középen felugró chat ablak segítségével. ^Barna
  25. Az 1414-es telefonszámon üzentem érkezett számlatartozásról 20790 Ft , a számláim minden felületen rendezve vannak nem értem mi ez az összeg ??????????
  26. Kedves btz! Mindent megteszünk azért, hogy minden otthonba eljuttassuk a korszerű szolgáltatásainkat. Bízunk benne, hogy az említett időpontra elérhető lesz a címen optikai szolgáltatásunk. Köszönjük az eddigi és további türelmedet! ^Szilvia
  27. btz

    Saját GPON telekom router helyett

    @udyvokst Körülbelül felejtős a dolog, hogy bármilyen saját cuccal csatlakozz a Telekom eszközét kihagyva. Viszont a T eszközre rákapcsolhatod a saját eszközöd.
  28. Ebben a gazdasági helyzetben inkább annak kellene örülni, hogy nem 2030 a legkedvezőbb becslés már most
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...