Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy lassan 2-3 hónapja katasztrófa a Twitch, YouTube és egyéb online szolgáltató. Az alábbi problémák merültek fel: Akadoznak az ONLINE ÉLŐ adások, meg-meg akadnak, kifagynak lényegtelen, hogy 1080p, 720p, 480p, 360p mindegyik akad / szakadozik. Olyan routingot használ az internetem ami a fél világon keresztül megy, hogy csatlakozzon valamire ami által magasabb "Ping , Latency" van játékokban is. VPN-t kell használnom miközben X ezret fizetek a legnagyobb internet csomagért, és még az ügyfélszolgálatot sem lehet nagyon elérni érdemben. Szeretnék segítséget kérni, hogy sikerült valakinek ezeket kiküszöbölni vagy a végleges lépés a SZERZŐDÉS BONTÁS és másik szolgáltató?
  3. Tegnap
  4. Kedves @HazHausHouse! Ez egy automatikus biztonsági beállítás, aminek a módosítására nincs lehetőség. Megértésedet köszönjük! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Zoltán
  5. Telekom szakértő

    Telekom TV

    Kedves László! Köszönjük a megkeresésedet! Egy TV előfizetéshez maximum 3 darab SmartBox-ot igényelhetsz (egy vevőegység egy televíziókészüléket tud kiszolgálni). Egyelőre nincs tervben, hogy ezen változtat cégünk. Szolgáltatásunknál egy időben több adást (maximum 3) is nézhetsz, amelyből - ha a műszaki feltételek és a díjcsomagod lehetővé teszi - mind a 3 lehet HD minőségű. Jelenleg is folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Pillanatnyilag számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Erről weboldalunkon ide kattintva részletesen is tájékozódhatsz. Abban az esetben, ha a fentiekben változás lesz, akkor természetesen tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  6. Kedves @wébertamás! Nagyon szívesen! További kérdés esetén is keress minket bizalommal! Kellemes napot kívánunk! ^Zoltán
  7. Utolsó hét
  8. wind57

    Telekom TV

    Üdv mindenkinek! A Telekom szakértőjétől kérnék választ arra, hogy mikor lesz lehetőség háromnál több androidos telekom tv box, egy tévé előfizetéssel való igénylésére? Az idén váltottunk IPTV-ről androidos rendszerre. Egy tévé előfizetéssel három androidos boxot kaptunk. Jelenleg M csomagunk van. Családi házban élünk, így egy boksz-ra még mindenképpen szükségünk lenne, bár sohasem használjuk egyszere mindhárom boxot, de minden tévére kellene egy plusz készülék. Felvetném, hogy első lépésként nem lenne e megfontolandó, hogy több box igénylését is lehetővé tennék, de egyidőben csak három tudna működni egyelőre. Hasonlóan az egykori IPTV-hez, ahol elvileg egyszerre három beltérivel, három készüléken lehetett tévézni, de egyidőben nem lehetett három HD csatornát nézni, csak kettőt. (Ha nem volt felvétel éppen…) A harmadik tévén csak SD ben lehetett tévézni ilyenkor. Ez is valamiféle lekorlátozás volt. Jelenleg csak a smart boxok oda-vissza szerelgetésével oldható meg, hogyha egy másik szobában szeretnénk éppen tévézni, ahol nincs boksz telepítve. Aztán lehet visszaszerelni, ha újra ott van dolgunk… (Az is furcsa, hogy egy új, több ezer forintos tv előfizetés esetén mégis van mód egy másik box igénylésére...) A másik lehetőség, hogy PC-én vagy laptopon nézzük a TV GO-t, a mostani tartalom szolgáltatói lekorlátozások és az eszközök kezelési nehézkességei miatt sokkal rosszabb megoldás, mint a box. A mobilos TV GO alkalmazást a képernyő mérete miatt igazából csak utazás közben, vagy távol az otthontól érdemes használni. Sajnos mobil telefonról továbbra sem lehet televízió képernyőjére küldeni a TV GO-t… Ezen is lehetne változtatni. (Azért ezt az ingyenes (!) TV GO lehetőséget illik megköszönni! Köszönöm!) Szerintem az általam, a hozzászólásom elején javasolt megoldással nem veszítene semmit a Telekom, (ráadásul plusz box bérleti havidíj folyna be) de a régi és új ügyfelek szolgáltatónál maradását nagyban elősegítené. Üdv! László
  9. Kedves @razberri! Amennyiben feliratkoztál és elérhető lesz Nálad is gyorsabb csomagjaink, akkor konkrét válasszal az értesítőnkben fogunk majd szolgálni. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  10. Kedves @bimbozolika10! Köszönjük az érdeklődésedet! Fejlesztéseink folyamatosak, melyek országosak, igyekszünk minden olyan területre eljutni, ahol még nem érhető el a korszerű hálózatunk. Javasoljuk, hogy weboldalunkon ide kattintva a pontos címed megadása után iratkozz fel értesítőnkre, melyben tájékoztatunk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  11. Köszönöm a választ, de valami konkrétabbra számítottam. Az említett oldalon természetesen már régen feliratkoztam az értesítőre, de bíztam benne, hogy Önök valami konkrétabb válasszal tudnak szolgálni.
  12. Hogyan módosíthatom az automatikus kijelentkezést és a bejelentkezések blokkolását az F@ST 5670v2 készüléken? Csinálok néhány konfigurációt, és bejelentkezve kell maradnom, anélkül, hogy ez a buta időzítő probléma a router megakadályozná, hogy újra bejelentkezzek. Úgy tűnik, nincs lehetőség a letiltására. Előre is köszönöm
  13. Szia! Gyanítom hogy az évből hátralevő 3 napban nem lesz átadva a hálózat, lehet valamit tudni az új időpontról, hogy körülbelül mikorra lesz kész?
  14. Kedves @Eszenyi József! A szolgáltatás lemondására az itt /ide kattints/ található módon van lehetőséged. Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  15. Telekom szakértő

    Kaon CG3000 nincs wifi jel

    Szia @gaben39! Javasoljuk, hogyha van lehetőséged, és az eszközeid alkalmasak rá, akkor aktiváld az 5 Ghz-es hálózatot is, és használd ezt párhuzamosan a 2,4 Ghz mellett, az arra alkalmas készülékekkel. Segíthet még ha olyan Wi-Fi csatornát állítasz be a modem admin felületén, ami kevésbé terhelt a környéken - ezt különböző Wi-Fi elemző alkalmazások segítségével tudod ellenőrizni. Az 5 Ghz-es hálózat bekapcsolását és a megfelelő csatorna kiválasztását a digitális elosztó admin felületén végezheted el, melyekhez segítséget találhatsz az eszközöd útmutatójában, ide kattintva. A fenti beállítások elvégzésében és a felhasználói eszközök ellenőrzésében az "Egyedi szerviz" szolgáltatásunk keretében tudunk helyszíni segítséget nyújtani, melynek részleteiről és díjazásáról ide kattintva olvashatsz. További megoldásként javasoljuk a Telekom Okoswifi Rendszert, aminek a használatával díjmentes a helyszíni hibakezelés és garanciális az ügyintézés. További részleteket ezen az oldalon találsz. Abban az esetben, ha ilyen feltételekkel kéred a Wi-Fi-nek a helyszíni ellenőrzését, akkor keress meg minket privát üzenetben adataiddal (MT azonosító + mobilelérhetőséged) és rögzítjük a bejelentésedet! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  16. Telekom szakértő

    bejelentkezési probléma

    Kedves @Ibicz! Köszönjük a jelzésedet! Örömmel olvastuk, hogy megoldódott a problémád. További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Zoltán
  17. Kedves @wébertamás! A jelenséget központi hiba okozta, amit szakembereink időközben már elhárítottak. Abban az esetben, ha továbbra is tapasztalod a problémát kérjük, hogy keress minket privát üzenetben adataiddal (MT azonosító + mobilelérhetőséged) és a segítségedre leszünk! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  18. Telekom szakértő

    Bejelentkezési hiba

    Kedves @Edina1! Kérjük, hogy a következő műveletet végezd el: A kis lapos fekete vevőegység hátuljából a legvékonyabb fekete tápkábelt húzd ki és maradjon is kihúzva. Abban az esetben, ha ez megvan, akkor áramtalan helyzetben kell a box elején lévő bekapcsoló gombot hosszan nyomni, és közben visszadugni a tápkábelt. A gombot csak akkor engedd el, ha megjelenik a T logó a TV-n. A megjelenő menüben válaszd a wipe data/factory reset lehetőséget, majd a factory data reset-et és ha eltűnt a kör és a törlés felírat, a reboot system now-t válaszd. A lépések követésével helyre kell álljon a helyes működés! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  19. Telekom szakértő

    Kábelen lassabb net

    Szia Marci! Ebben az esetben kérjük, hogy keress fel minket a problémával privát üzenetben és add meg adataid (MT azonosító + mobilelérhetőséged) és rögzítjük a bejelentésedet! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  20. gaben39

    Kaon CG3000 nincs wifi jel

    Sziasztok! A problémám a következő: Adott egy Kaon CG3000-es , december 24-e óta nincs wifi. A routeren az 5GHz led világít, viszont a 2,4Ghz ledje nem (vagy nagyon halvány zölden). Már próbáltam áramtalanítani, a felhasználói felületen újraindítani, gyári beállításokra visszaállítani. Egyszerűen semmilyen módszer eddig nem jött be. Érdekes, hogy ha megnyomom a WPS gombot (és előtte engedélyeztem a felületen) nem tűnik el az 5Ghz jel. Mintha "besült" volna az egész router. Semelyik telefon nem ismeri fel az eszközt a wi-fi kereséseknél. Kábellel simán tudok netezni Pc-n. Csak a wifi, ami nem működik. Mi lehet a baj? Még talán annyit tennék hozzá: amikor a felhasználói felületen megnyomtam a gyári beállítások gombot, a 2,4 Ghz ledje is felvillant, utána természetesen újraindult a router. Szoftverhiba, esetleg maga a router hibás? Köszönöm a segítséget előre is.
  21. Telekom szakértő

    Bejelenkezési Hiba!

    Szia Kató! Elsőként arra kérünk, hogy a kis lapos fekete vevőegység hátuljából a legvékonyabb fekete tápkábelt húzd ki és maradjon is kihúzva. Ha ez kész, akkor áramtalan helyzetben kell a box elején lévő bekapcsoló gombot hosszan nyomni, és közben visszadugni a tápkábelt. A gombot csak akkor engedd el, ha megjelenik a T logó a TV-n. A megjelenő menüben válaszd a wipe data/factory reset lehetőséget, majd a factory data reset-et. Ha eltűnt a kör és a törlés felirat, a reboot system now-t válaszd. Bízunk benne, hogy a leírt művelet megoldja! Probléma esetén hibabejelentést szükséges leadnod (https://bit.ly/47ArN0l ), amit megtehetsz chat-en, 1414-en és itt is privát üzenetben MT ügyfélazonosítód és elérhetőségi mobilszámod megadásával! ^Petra
  22. Ibicz

    bejelentkezési probléma

    Közben a 1414en egy kedves ügyintéző hölgy kisegített. Köszönöm mégegyszer!
  23. Ibicz

    bejelentkezési probléma

    Ja és 3x újra indítva, 5perces full áramtalanítás után u.ez.
  24. Ibicz

    bejelentkezési probléma

    Ugyanezt aproblémát látom többeknél, ma du ezt látom, újraindított net ellenére is hogy a bejelentkezés gombra kattintva az alábbi hibaüzenet fogad: This page contains the following errors: error on line 1 at column 1: Start tag expected, ‘<‘ not found Below is a rendering of the page ho to the first error.
  25. Edina1

    Bejelentkezési hiba

    Ugyanezt tapasztaljuk ma délután óta. Sikerült megoldani a problémát?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...