Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Tegnap
  2. Daniii

    Xiaomi 13T pro frissítés

    Szia! Köszi a tippet, jött is az 1.0.9.0! Remélem jön a többi is, bár szerintem tetetek egy global roomot, azzal előbb jönnek a dolgok.
  3. yandelus

    Kézikonzol

    Igen tudom, hogy van rá kedvezmény, csak hát, na.:) A T nem ma kezdte. Rendben, várom a választ, hátha lesz az X verzió is. Köszönöm.
  4. Kedves Dávid! Maga a tagolás nem feltétlenül jelent gondot, sok esetben a bank fizetőfelülete 4x4 számjegyben jeleníti meg a kártyaszámot. Technikai hiba vagy egyéb akadály azonban húzódhat a háttérben, ezért több lépést is érdemes megtenned a megoldás érdekében. Kérjük, próbáld meg előzmények törlése után, vagy esetleg egy másik böngészőben, akár inkognitó ablakban ismét elindítani a megrendelést. Ha valamilyen hibaüzenetet kapsz a fizetésnél, a bankoddal is ajánlott egyeztetned, hogy minden beállításod megfelelő-e. Az oldalon felugró chat ablakban pedig munkatársaink tudják ellenőrizni a megrendelés beállításait is, ezért javasoljuk, hogy ha az ismételt próbálkozás nem hozott eredményt, velük is egyeztess rendeléseddel kapcsolatban! ^Erika
  5. Telekom szakértő

    Xiaomi 13 T Pro

    Meg is kaptuk a választ. Egyelőre nem kaptunk frissebb verziót a gyártótól, az általad használt verzió a a legfrissebb. ^Erika
  6. Telekom szakértő

    Kézikonzol

    Szia! Az X változattal kapcsolatban felkerestük illetékeseinket és amint választ kapunk, jelezzük számodra. Az árak alakulásával kapcsolatban előre nem rendelkezünk információval, azonban jelenleg még fut Cyber November promóciónk, melynek az Asus ROG Ally is része, most 22.000 Ft extra online kedvezménnyel érhető el december 1-ig. ^Erika
  7. Telekom szakértő

    Xiaomi 13 T Pro

    Szia! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársainkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig szíves türelmedet kérjük! ^Erika
  8. Telekom szakértő

    Android SmartBox

    Kedves Tamás! Bejelentésedet rögzítettük és privát üzenetben felvettük veled a kapcsolatot. ^Erika
  9. Utolsó hét
  10. yandelus

    Kézikonzol

    Sziasztok! Jelenleg nálatok kapható az Asus Rog Ally kézikonzol. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy ennek az X verziója, tehát az erősebb és újabb kiadás, várható még idén a kínálatba? Legkésőbb Dec. 15-ig. Vagy a jelenlegi gép, kap leárazást? Mert már az Asus, tehát a gyártó oldalán is jóval olcsóbb. Így ár/érték arányban, most elég húzós nálatok. Ezért csak akkor érdekelne, ha lenne némi csökkenés, vagy az újabb verzió bekerülne a következő 2 hétben kb.
  11. wébertamás

    Android SmartBox

    Kedves Szilvi! Sajnos nem segített az áramtalanítás és az újraindítás! Az MT azonosítom: *********, telefonszámom: +3630******* A SmartBox pedig a **** M*****, ********* utca ********* alatti előfizetéshez tartozik! Üdv: Wéber Tamás
  12. Jó napot! Szeretem volna készüléket rendelni de sajnos nem tudtam. El jutottam odáig hogy a bank kártya adatait meg adtam és onnan nem tudtam tovább lépni. A bank kártyám az MBH banknál van. Már a kártya szám nem jó mert ő szét tagolja.
  13. Köszönöm a válaszokat 😊
  14. Apofis

    Xiaomi 13T pro frissítés

    Szia Dani. Ugyan ezzel a gonddal voltam én is. Neten találtam egy olyan trükköt, hogy a Régiót állítsam át pl: Svájc. Semmiben nem befolyásolja a telefont (nyelv marad magyar) És rögtön megkaptam a 1.0.9.0 verziót
  15. Apofis

    Xiaomi 13 T Pro

    Szép napot. Már mindenhol zeng a net új Android 15-ről. Sajnos én még nem kaptam meg. Jelenlegi verzió: 1.0.9.0 UMLEUXM Várható: 1.1.5.0.VMLEUXM Esetleg tudna ebben segíteni valaki? Segítéségeteket előre is köszönöm szépen.
  16. Kedves @hegedussz! Kérjük, ha még nem jelezted nekünk, tedd meg, akár itt privát üzenetben MT-azonosítód és elérhetőségi telefonszámod megadásával. Köszönjük! ^Szilvi
  17. Telekom szakértő

    email küldés hibe ismét

    Kedves TTibor! Központi problémát egyelőre nem tapasztaltunk. Amennyiben még nem jelezted, kérjük, hogy írj nekünk privát üzenetet érintett MT-azonosítóddal. Köszönjük! ^Szilvi
  18. Telekom szakértő

    Android SmartBox

    Kedves wébertamás! Kérjük, hogy áramtalanítsd, majd indítsd újra a SmartBoxot. Amennyiben továbbra is ezt tapasztalod, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal együtt. ^Szilvi
  19. Telekom szakértő

    Android box azonnali felvétel

    Szia zoli62! Nagyon sajnáljuk, hogy továbbra is tapasztalod a problémát! Amennyiben bejelentetted az észrevételed, az Általános szerződési feltételek és a hírközlési szabályozás szerint - a bejelentéstől számítva - 72 óra áll rendelkezésünkre a hiba javítására. Csak abban az esetben van kötbérfizetési kötelezettségünk, ha ezt az időtartamot túllépjük. Ebben az esetben, a kötbér összegét automatikusan jóváírjuk a következő havi számládon. ^Szilvia
  20. Kedves @Tivadar Kovács! Az új nyomógombos készülék csere a Dominó feltöltőkártyás szolgáltatás esetén is kérhető. A részleteket ide kattintva találod. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zoltán
  21. Új nyomógombos készülék cseréje ha dominós vagyok megoldható-e?
  22. Kedves czt! Nagyon sajnáljuk, hogy még nem elérhető a területen hálózatunk! Kérjük, hogy privát üzenetben keress meg minket a pontos címeddel, hogy mihamarabb egyeztetni tudjunk illetékes munkatársaikkal. ^Szilvia
  23. Telekom szakértő

    Rendelés

    Kedves Dani! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenségeket! Amennyiben már a futár cégnél van a termék, akkor a státusza szállítás alatt lesz. Ha már a futárnál lesz a csomag, értesítést fog küldeni SMS-ben vagy e-mailben. Bízunk benne, hogy már valóban nem kell sokat várnod, nagyon szépen köszönjük az eddigi és további türelmedet! ^Szilvia
  24. juhász Dani

    Rendelés

    Pénteken a chat-en azt írta nekem szó szerint valaki hogy "kiszállításra vár :/" ha ezzel valami probléma adódott akkor a cég elgondolkodhatna egy alkalmazott cserén.
  25. Telekom szakértő

    Rendelés

    Kedves @juhász Dani! Abban az esetben húzódik el az eszköz átadásának folyamata, ha valami probléma adódott az igényeddel kapcsolatban. Amennyiben a javítása megtörténik ennek és átadjuk a futárszolgálatnak, úgy SMS-ben/e-mailben tájékoztatunk. Addig türelmedet, az okozott kellemetlenségért pedig elnézésedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  26. TTibor

    email küldés hibe ismét

    Sziasztok! Ma reggel az alábbi hibaüzeneteket tapasztaltuk a céges domainról e-mail küldésekor: 550 5.7.0 no DKIM signature data Mi történt? Más is tapasztalt ilyet?
  27. Kit kell megkérdezzek a telekomnál ahoz hogy tudjam mikor adják át a futárnak a telefont? Az oldalon annyit írnak hogy raktáron és kis csomag esetén max 2 nap mire kiszállítják de ehez képest 2 hét eltelt és se chat se a 1414 nem képes egyenes és elfogadható választ adni egy pontos érkezési időről. Ennyire nehéz odaadni a futárszolgálatnak egy telefont?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...