Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Kedves @Zsuzs! A promóció keretén belül a díjmentes SkyShowtime szolgáltatás csak meghatározott, idén bevezetett új, Mobil S, Mobil M és Mobil L díjcsomagokkal vagy otthoni Telekom TV előfizetés mellé vehető igénybe, amennyiben nem rendelkezel fizetős SkyShowtime előfizetéssel illetve a SkyShowtime-ot tartalmazó díjcsomaggal. A kedvezmény csak lakossági ügyfeleink számára érhető el. Amennyiben számodra kérdéses, hogy az ajánlatot igénybe tudod-e venni, kérjük, privát üzenetben küldd meg részünkre szerződésed adatait, hogy ellenőrizni tudjuk. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
-
Sziasztok! Az Apple-lel együttműködve dolgozunk az RCS funkció mielőbbi bevezetésén. Az RCS technológia várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni az iPhone készülékeken. Megértésetek és türelmeteket köszönjük! ^Zsolti
-
Domino Magentával?
question válaszolt Telekom szakértő . .. bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves @. ..! A Magenta 1 kedvezmények igénybevételéhez szükséges, hogy ugyanazon a néven egyaránt szerepeljenek Telekom otthoni és mobil szolgáltatások is. Ebben az esetben a feltöltős Domino előfizetésekre dupla feltöltési bónuszt biztosítunk. Erről részletesebben ezen az oldalunkon tájékozódhatsz: Magenta 1 Dominoval – Telekom lakossági szolgáltatások Amennyiben a feltételeknek már jelenleg is megfelelsz, de még nem részesülsz az extra kedvezményben, kérjük keresd munkatársainkat a 1414-en vagy a chat ügyfélszolgálatunkon (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg), ahol segítségedre lesznek a kedvezmény aktiválásában. ^Zsolti - Today
-
Szép napot! Amikor itthon tartózkodunk feleségemmel, mindkettőnk telefonjában Domino SIM kártya figyel. Ez a két szám összevonható egy Magenta 1 esernyő alá, vagy valami más is szükséges még a zavartalan használathoz? Köszönöm a szíves választ!
-
Ugyanaz a problémám van
- Tegnap
-
Jó, nyilván kevésbé érdekeltek lehetnek emiatt az RCS technológia kiterjesztésében, de az sem használ feltétlen a Telekom brandnek, ha azt látja a felhasználó, hogy van egy innováció a gyártó részéről, amit a fogyasztói igények és fogyasztóvédelmi szempontok miatt kénytelen volt integrálni a rendszerébe, erre a piacvezető telekommunikációs cégnek lassan egy éve nem sikerül bevezetni - bármi is legyen az oka.
- Utolsó hét
-
Üdv! Aktiválni szeretném a skyshowtime 60 napig ingyen promót, de a kiegészítő szolgáltatásoknál nem tudom kiválasztani, mert nincs a listában. Mit csinálok rosszul?
-
Az internetkapcsolatot a saját ingatlanodon belül (a portára gondolok) szabadon megoszthatod, ezt nem tiltja semmilyen szabályozás. 🙂
-
Sziasztok! Lenne egy kérdésem ami inkább jogi mint informatikai. Van egy ház és egy lakható melléképület ugyanaz a cím alatt egy kertben. A melléképület hátul van, oda van bekötve koax Telekom internet. Ha szeretnék internetet az első házban is, akkor van esély arra, hogy a Telekom beköti oda is, annak ellenére hogy ezen a címen már van szolgáltatás.? Lehet egy cím alatt két szolgáltatás két külön néven? Tehát a házban és a melléképületben egy-egy kábelmodem? Felhívtam a Telekomot és azt mondták, hogy nem lehet, csak akkor ha ugyanannak az ember nevén lenne mindkét internet. Ezen meglepődtem. Ez biztos így van vagy félreinformáltak? Másik kérdés: összesen van 5 számítógép. Azt mondta a Telekom, hogy akárhány gépet rá lehet kötni egy internetre, wifivel és kábellel is. Akkor elméletileg jogi akadálya nem lenne annak, hogy kültéri utp kábelt áthúzzak a másik épületbe. Ott csak egy számítógép van, a melléképületben 5. A két épület egy család közös tulajdona, tehát nagymama, nagypapa, két lányuk és a férjeik és lányaik gyerekei. Mivel használjuk a fájl és nyomtatómegosztást, helyi hálózat ígyis-úgyis kellene. Ha két internet lesz bekötve külön a két épületbe, akkor vpn-nel tudnánk ezt megoldani. Már 200 Mbps a feltöltési sebességünk. Annyi elég lenne.
-
A tvgo -n napok óta E115-ös hiba kód jelenik meg. Már újra telepítettem de ez sem segített. Mi ilyenkor a teendő?
-
Port forwarding Assetto Corsa
question válaszolt Telekom szakértő fantommol bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves fantommol! A díjmentesen hívható 1414-es számon érheted el, ahol elsőként Vanda fogad. Elegendő rövid 1-2 szavas válaszokat adni a feltett kérdéseire és átkapcsol illetékesekhez. Itt találhatóak hasznos tanácsok a gördülékenyebb ügyintézéshez. ^Petra -
adategyeztetés
question válaszolt Telekom szakértő Szabóné dr.Sós Anikó bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Kedves Szabóné dr.Sós Anikó! Elsőként azt javasoljuk, hogy töröld a böngészési előzményeket vagy egy másik böngészőben indítsd el az adategyeztetést (itt). Amennyiben továbbra is problémát tapasztalnál, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett Domino számot, hogy ellenőrizhessük! ^Petra -
Adategyeztetés
question válaszolt Telekom szakértő Nana bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Kedves Rab Jenőné! Ebben az esetben nincsen teendőd, mert kizárólag Domino kártya használata esetén szükséges az éves kötelező adategyeztetést elvégezni. ^Petra -
adategyeztetés
kérdés hozzáadott: Szabóné dr.Sós Anikó, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
A Telecomnál az előfizetéses telefonomon kivülk van egy Dominó kártyás okostelefonom,ennek adategyeztetését nem tudom elvégezni,mert a gép azt írja ki,nem a Telekomhoz tartozik,ez nem igaz.Miért nem tudom az adategyeztetést elvégeztni? -
Köszönöm szépen! És azt hogyan is kéne? Mármint felvenni a kapcsolatot a műszaki csoporttal. Írjak Vandának és majd ő odairányít? Vagy van egy konkrét telefonszám hozzájuk? Nem kéne nekik is látniuk a feltöltött fájlokat? Vagy az a chat-en keresztül is fel tudom nekik tölteni?
-
Esetleg még azt volna érdemes megnézni, hogy nincs-e telepítve valami vírusvédelmi vagy biztonsági esetleg vállalati felügyeleti szoftver. Ezekben is elő szokott fordulni ilyen értesítés szűrő funkció.
-
Adategyeztetés
question válaszolt Rab Jenőné Nana bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Nem vagyok feltöltő kártyás. -
Számla részletzés
question válaszolt Telekom szakértő Vass Áges bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia @Kovács krisztina katalin! Miben lehetünk a segítségedre? 😊 ^Zoltán -
Port forwarding Assetto Corsa
question válaszolt Telekom szakértő fantommol bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves @fantommol Lakossági csomagok esetén NAT-olt címeket már nem tudunk sajnos biztosítani. Viszont nagy valószínűséggel tudunk megoldást találni a problémádra. Kérjük, amint van rá lehetőséged vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk műszaki csoportjával. Ők hasonló esetekben a router beállításain tudnak segíteni és ez megoldást is jelenthet Neked. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár -
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt Telekom szakértő vilix bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @Whatevs! Egyelőre ez a szolgáltatás még nem működik, viszont dolgozunk rajta, hogy a későbbiekben változzon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár -
Bocsánat, tovább kutatva a neten, néhány helyen szó van valamiféle NAT-ról (NAT-olásról), amit külön kell(ene) kérni az ügyfélszolgálattól. Lehet, hogy egyszerűen az lenne a problémám megoldása? Egyáltalán mi a búbánat az, és miért nem automatikus? Ennek van valami konkrét oka?
-
Érdemes volna még az eszköz webes felületén ellenőrizni a hálózati kapcsolat adatokat. Lehet, hogy csak a gpon led hibásodott meg és azért nem világít. Vagy ha az eszközből valami miatt törlődtek a PPPoE bejelentkezési adatok, az is lehet az ok - ezeket a szerződéskötéskor kapott dokumentumokban vagy a Telekom fiókban megtalálod és az alapján be lehet írni a megfelelő menüpontba.
-
Szép napot! Átnéztem a hasonló témájú hozzászólásokat, de nem találtam megoldást a problémámra: szeretnénk itthon, a saját hálózatunkon együtt játszani, de sehogy se tudom beállítani a port-továbbítást a WAN Settings-ben. Minden gép saját IP-vel rendelkezik, az én gépem lenne a HOST (192.168.1.140), a fiamnak (192.168.1.150) pedig az enyémre kéne majd csatlakoznia. Csatolom a router infóját, a szerverbeállítási adatokat és a log-fájlt, melyben pirossal kiemeltem a (szerintem) fontosabb információkat. Segítségüket előre is köszönöm! Üdvözlettel: Molnár Lajos output20250710_165958.rtf
-
Valaki tudja, hogy ez mukodik mar azota esetleg vagy varhato, hogy mukodjon valaha? Ez az egy technikai feltetel hianyzik jelenleg az iMessage <> Android kommunikaciohoz, ami sokak eletet megkonnyitene.
-
Kedves grofkende! Kérjük, áramtalanítsd az eszközt ismét és a visszakapcsolás után pár perccel később ellenőrizd, hogy történt-e változás! Ha nem, akkor sincs ok az aggodalomra, segítünk! Ez esetben kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk teljes neved, MT azonosítódat és mobilszámodat, hogy rögzíthessünk egy hibajegyet az előfizetésedhez, melyet szakértőink kivizsgálnak. Együttműködésedet köszönjük! ^Erika