Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Sziasztok! Tudja valaki miért nem lehet egy műsor elejére tekerése után a vége felé tekerni? “gyors előre tekerés nem lehetséges” ezt írja ki. köszi előre is
  3. Telekom szakértő

    Telekom wifi okos eszközök

    Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a lehetőségeknek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  4. best01

    Telekom wifi okos eszközök

    TiszteltTelekom! Internetes csomagot váltottam(4000/2000) és szerettem volna Kaon 1840-es Mesht vásárolni, de kb. egy hetes telefonálgatás után közölte -rendkivűl udvariasan - egy Úr, a Kaon 1840 az router és nem meshként használja a Telekom. A problémám : a honlapon miért hírdetik wifi6e meshként. Nekem van 1344 kaon, amit szintén a telekomtól vásároltam. Mivel dupla sebességü csomagra váltottam gondoltam a mesht is kicserélem dupla sebességűre. Sajnos ez nem sikerült. Van ennek valami ésszerű magyarázata? Üdvözlettel:László
  5. Telekom szakértő

    Telefon nem müködik

    Kedves erika70! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  6. Telekom szakértő

    e-mail működése

    Kedves György! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  7. Kedves Krisztián! Köszönjük a visszajelzésed. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, hogy illetékeseink személyre szabott választ/segítséget tudjanak adni. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  8. Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Ezt a problémát optikai hálózat fejlesztés tudja megoldani. Kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítót vagy a pontos címet és utána kérdezünk, hogy várható-e az adott területen fejlesztés. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  9. Tamas586

    e-mail működése

    Ne küldj emailben hatalmas képeket, max pár 10kB-ost..
  10. Kedves Ügyintéző! Vezetékes(nem optikai) internetet szeretnénk bekötni, a házhoz közeli villanyoszlopon, az ügyfélszolgálat elmondása szerint, viszont 5db csatlakozási lehetőség van amit már igénybe is vettek, így úgymond nincs szabad hely. Elmondásuk alapján nem kötnek rá többet mert az a szolgáltatás minőségét csökkentené a többi rá csatlakozónak is. Esetleg tudnak erre megoldást? Mi lehet következő lépés? Új doboz kihelyezés vagy bővítés a szolgáltatás romlása nélkül? Válaszát előre is Köszönöm! Üdvözlettel: László
  11. Tegnap
  12. Kedves Barna, Előre is köszönöm a segítséget! A napokban megérkezett a legújabb frissítés a boxra, azonban a hiba továbbra is fennáll. Bízom benne, hogy sikerül mielőbb megoldást találni erre a problémára. Üdvözlettel: Krisztián
  13. Miskolci13

    Telekom Tv Go Samsung Smart Tv

    Bizony időszerű lenne már hogy a Smart Tv-mre is lehessen telepíteni a Telekom Tv Go alkalmazást !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  14. jud

    Telefon nem müködik

    😍
  15. Nagy György

    e-mail működése

    T. Telekom ! Nem tudom, mi történt, de kb.két hónapja az e-mailjeim "nem találnak célba" ill. a címzett visszautasítja az átvételüket. Ezekben a levelekben, mellékletként fotókat küldtem at RTL időjárás jelentésekhez. Onna vettem észre, a problémát, hogy egy generált levéllel, megköszönték a beküldött fotókat. Ez a jelzett idő óta elmaradt. Próbáltam egy másik e-mail címről is - ***********@gmail.com- fotókat küldeni, de ott meg ezt a hibaüzenetet kaptam. Ehez sajnos nem értek!!! - " A távoli szerver a következő hibát adta vissza: '550 5.7.509 Hozzáférés megtagadva, a küldő t-online.hu domain nem felelt meg a DMARC ellenőrzésen, és a DMARC szabályzata elutasítás.' " MIt lehet tenni ? Üdvözlettel: Nagy György Válaszukat köszönettel a *********@t-online.hu e-mail címre várom.
  16. Utolsó hét
  17. gabo77

    World of Tanks

    Tisztelt Telekom! Csatlakozom azokhoz, akik jelezték, hogy nem tudnak a játékkal játszani. Már közel három hete nem lehet belépni sem a játékba, sem a Wargaming oldalára, még mobilról sem. Szeretnék mielőbbi megoldást kérni Önöktől, hiszen az év egyik legnagyobb eseménye zajlik a játékban, és nem szeretnék lemaradni róla. Köszönettel!
  18. tisztelt fórumozók, Telekom/T-online szakértők, Wargaming jatékok (WorldofTanks, WorldofWarships, stb) nem működnek sajnos a TELEKOM routerével mert az blokkolja a portokat. Kérdésem, hogy hol és hogyan tudom ezt a problémát megoldani? A roterre belépve az AccesControl menü alatt van a Port Forwarding de a kérdéses játék nem szerepel a kiválaszthatóak között. Lehetőség van saját szabályt hozzáadni Add Rule ikonnal, de ennek mikéntje számpmra ismeretlen. Nagyon hálás lennék, ha ebben tudna valaki segíteni. Előre is köszönöm üdv TR
  19. Szia Istvan57! A használt készülékeket (pl. telefont), akkumulátorokat lehetőséged van leadni, a Telekom üzletekben. Az eszközöket a külön erre a célra rendszeresített és feliratozott tárolóba dobhatod, vagy az ügyfélkiszolgáló pultoknál adhatod le, és igényed szerint, a helyszínen átvételt igazoló bizonylatot is kiállítunk. A XVII. kerületben, a Tesco Pesti út, a 1173 Budapest XVII. ker., Pesti út 5 - 7. címen áll rendelkezésre. ^Kata
  20. Szia Nagyak! Kérjük, írd meg privát üzenetben az MT azonosítódat és a mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassuk műszaki kollégáinknak a kérdésedet. ^Kata
  21. Szia Laci007! Cenzúráról szó sincs, csak adatvédelmi kötelezettségünknek teszünk eleget. Elnézést kérünk a félreértésért! Az előző két bejegyzésedben megadott számok a mi számaink, itt tudod ellenőrizni őket honlapunkon. Ha nem szeretnéd szeretnéd, hogy ajánlatainkkal megkeressünk, kérjük, eszerint módosítsd a beállításaidat a Telekom fiókodban. A honlapon vagy az appban teheted meg, hogy átállítod a nyilatkozataidat. a megkeresésekre vonatkozóan. ^Kata
  22. Telekom szakértő

    Smart box

    Szia Kissbady77! Köszönjük a pontosítást! Kérjük, a a sorrendet pontosan betartva, áramtalanítás, és pár másodperc várakozás után indítsd újra a központi egységet, és ha azon minden led lámpa a szokásos módon világít, akkor a beltéri egységet is. Ha nem oldódik meg a probléma, kérjük, írj privát üzenetet, amiben megadod az MT azonosítódat és egy mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassouk kivizsgálásra az ügyet. ^Kata
  23. Nagyak

    World of Tanks: Modern Armor E:LOA

    Nálam ugyanez a probléma, én (és a fiam) Xboxról játszanánk. Egyikőnknél sem indul el. Mivel nálam két internet van, a másik D***, ha oda dugom át a konzolokat (egyébként mindkettő vezetékkel csatlakozik, nem használok WiFit), elindul mindkettő konzolon a játék, a Telekom hálózatán pedig egyiken sem egyikőnk accountjával sem! Kérem én is a Telekomot, feküdjön rá a problémára, mert egészen biztosan ott van valami a háttérben! Egyébként régebben ment, de azt nem tudnám megmondani, mióta tapasztalom ezt az anomáliát. Gondolom, valahol valamit frissítettek (akár az én routeremen, akár központilag), vagy átkonfiguráltak valamit, ami ezt eredményezte.
  24. Kiegészés: Zsolti! Talán nem NTibor lesz az éjszakás, aki a neki nem tetsző dolgokat most is cenzúrázza, mire eljut hozzád. Így nem fogod hiányolni azt, ami tegnapi levélben eredetileg szerepelt. Én is dolgoztam olyan multinál, ahol az ügyfelek, dolgozók problémáinak információit megakasztották alsóbb szinten, hogy ne nekik kelljen megoldani, amit elcsesztek. Ebből lettek azután az előre jelzett problémák, és ezek következtében a megérdemelt kirúgások. Ezt segítő szándékkal írtam. Laci007
  25. Zsolti! A telefonszámokat elküldtem. Mindegyik szám Telekomos Magentás készülékajánlgatásról szólt. A számokat NTibor törölte ki, azaz csillagozta, ahogy az unintelligens mesterséges női hang V… nevét is. Gondolkodom, hogy a cenzúrázó szolgáltatót, és a Magentát lecserélem. Így talán a mesterséges, automata női hang, akivel nem lehet normálisan kommunikálni nem zaklat tovább. Attól, hogy a fórumon ekkora a cég általi cenzúra, legalább az illetékes vezetőket kellene, lojalitásból tájékoztatni, az ügyfelek által jelzett bosszantó problémákról, amik nem javítják a vállalat imidzsét. Javaslom a mellékletet is megnézni! Laci007
  26. Kissbady77

    Smart box

    Csak a képen látható módig megy és nem tölt tovább múlt héten még ment Ez a funkció a telefonon a YouTube a videa Videók le játszását tv n keresztül most nem megy Mit lehet erröl tudni Köszönöm a választ
  27. Telekom szakértő

    Smart box

    Szia Kissbady77! Köszönjük szépen a megkeresést. Szeretnénk kérni egy pontosítást, hogy milyen tartalmat próbálsz kivetíteni, illetve a művelet során kapsz esetleg valamilyen hibaüzenetet? ^Barna
  28. Szia Kanesz! Kérdéseiddel kapcsolatban felvettük a kapcsolatot illetékes műszaki területünkkel. Ahogy kapunk visszajelzést, úgy azonnal tájékoztatni fogunk. Addig is kis türelmedet kérjük. ^Barna
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...