Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Kedves dzZahpapa! Nagyon köszönjük türelmedet! Megérkezett szakértő kollégáink válasza. Sajnos egyelőre nem várható új konzol megjelenése, azonban az év végén azonban valószínű új eszközök bekerülése kínálatunkba, így azt javasoljuk, keress minket később és kísérd figyelemmel honlapunkat. ^Szilvi
-
Rendben. Köszönöm.
-
Kedves @BGergő! Kérjük, gyere az m.me/TelekomHU oldalunkra, hogy ellenőrizhessük szolgáltatásaidat és választ adhassunk. ^Andrea
- Tegnap
-
Üdv Gergő vagyok! Az utóbbi 1 hónapban 50-es volt a feltőltési sebesség viszont csak 5-öt fizettünk. És most Szeptember elsejétől megint vissza csökkent 5-re, mitől volt ez a hatalmas nagyobbítás? A válaszukat köszönöm!
-
Szia david218! Jelenleg validációs tesztek futnak az RCS funkcionalitásra, mellyel kapcsolatban azt a tájékoztatást kaptuk, hogy várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken. Addig is köszönjük szépen a türelmedet! ^Gabi
-
Kedves dzZahpapa! Még nem érkezett meg illetékes kollégák válasza, de megsürgettük az ügyedet! Amint megkapjuk a szükséges információt, azonnal tájékoztatunk ezen a felületen. Addig is türelmedet szeretnénk még kérni! ^Gabi
-
Jött frissítés és még mindig nem elérhető… meddig fogtok ígérgetni?
- Utolsó hét
-
Valami fejlemény?
-
Vonyarcvashegy kábel TV Internet
question válaszolt Telekom szakértő Buda bejegyzésére, itt: Internet
Szia! A tervek szerint idén év végére várható a hálózat átadása Vonyarcvashegyen. Az IDE kattintva elérhető oldalunkon a címed beírásával feliratkozhatsz értesítőre, így meg tudunk keresni, amint nálad is rendelhetővé válnak szolgáltatásaink. ^Dániel -
Érdeklődöm, hogy Vonyarcvashegy Cseri utcában mikorra várható a Telekom TV internet bekötés? Tudja valaki?
-
Hulladék az egész, bármivel játszom nincs 40 alatt a pingem, tényleg nevetséges ez a szolgáltató... Daigi, illetve mindenhol máshol másoknak stabil 18-20as pingje van a legtöbb játékban, amely rendelkezik közeli szerverekkel kivétel ez a kedves Telekom
-
Rendben, köszönöm szépen a segítséget.
-
Technicolor FGA 2233 - WiFi időnként ledob minden eszközt
question válaszolt Telekom szakértő VtR bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Péter! A leírtak alapján ez készülék hiba vagy beállítási probléma. Kérjük, hogy ezzel kapcsolatban a gyártóval vedd fel a kapcsolatot. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani -
Kedves Tom86! Megérkezett a válasz illetékes kollégáinktól. Társaságunk május óta nem kapott új szoftvert tesztelésre a gyártótól. Természetesen amint kapunk, tesztelni fogjuk azt. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
-
Jó napot! Technicolor típusú routerünk hasonló hibàt produkál de ebben az esetben a Motorola telefonnál csinálja azt hogy ledob a wifiről. Többi készüléknél jó. Probáltam, hogy átálítom másik csatornára de az sem segített. Hálózati tanúsítványon is gondolkodtam de azt nem találtam. Nem mindig van ez a hiba. Van mikor órákig semmi gond, van mikor folyamatosan megszakad a wifi. Kiválasztom a hálozatott utána csatlakozik pedig automatikus csatlakozásra van állítva. Üdv.: Péter.
-
Rendben. Köszönöm!
-
Kedves Tom 86! Kis türelmedet kérjük, szakértő kollégáink segítségével utánanézünk és hamarosan válaszolunk! Köszönjük türelmedet! ^Szilvi
-
Szia @Miklós33! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Örömmel tájékoztatunk, hogy hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz - ide kattintva - honlapunkon, ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben tájékoztatunk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
-
Telefonfülke megvasarlása
question válaszolt Telekom szakértő Járomi Bálint bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Kedves Járomi Bálint! Sajnos jelenleg nem értékesítünk használt telefonfülkét, azonban várhatóan a hónap végén ismét elérhető lesz a lehetőség. Kérjük, keressen majd minket ismét elérhetőségével és segítségére leszünk! Köszönjük türelmét! ^Szilvi -
Sagecom 3896 rossz DNS szerver-t ad
question válaszolt Telekom szakértő NAR bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves NAR! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal és továbbítjuk is a gondot szakértőinknek, hogy mielőbb megoldjuk! Köszönjük! ^Szilvi -
Sagecom 3896 rossz DNS szerver-t ad
question válaszolt Telekom szakértő NAR bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @NAR! Köszönjük a megkeresésedet és szép napot kívánunk! Jelzésedhez tartozóan felvettük illetékes csoportunkkal a kapcsolatot. Válaszukig kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán -
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Szia @István1996! Köszönjük a türelmedet és megértésedet, sajnáljuk az okozott kellemetlenségeket. Megkaptuk a választ illetékes munkatársainktól, ami szerint szeptember vége felé egy szoftverfrissítés érkezik, ami megoldhatja a fennálló problémát. Addig is még egy kis türelmedet szeretnénk kérni! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán -
TCL43QNEDC645 Tv távirányitó
topic válaszolt Telekom szakértő G.Jani bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Szia @Genga! Amennyiben Telekom TV szolgáltatásod van, akkor TCL TC-készüléked összepárosítását a távirányítóval az itt /kattints ide/ található részletese leírás szerint tudod megtenni. Lépj be a Beállítások -> Android TV Beállítások -> Univerzális távirányító menübe, és ott kövesd az utasításokat. A TCL TV kódja: 2856. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zoltán -
Köszönöm a részletes leírást, Daniel! Megpróbálom újraindítani, nekem is ugyanez a problémám.
-
Üdvözletem. Olyan problémám lenne, hogy nem akar frissülni a Xiaomi 15 május óta. Azóta 3 frissítés is jött ki. Manuálisan is próbáltam már hivatalos oldalról letöltve, de elakad az ellenőrzésnél. Xiaominál érdeklődtem és azt írják, hogy a szolgáltatónál van a gond. A segítséget előre is köszönöm!