Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    FilmKlub

    Szia Tamás! A Telekom TV L csomagunknak része a FilmKlub szolgáltatás, más TV csomagok mellé pedig 1500 Ft-os havidíjon érhető el. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinket bármikor megrendelheted ^Dániel
  3. Kedves @maki1962 A rendelések átvételére minden esetben az előfizető jogosult, meghatalmazással sincs lehetőség ennek átruházására. Erről a Szállítási feltételekről szóló oldalunkon is írunk, elnézésedet kérjük, ha ettől eltérő tájékoztatást kaptál az üzletben. A kiszállítás az adott futárszolgálat feltételei szerint történhet, így érdemes egyeztetni a HDT-vel ez ügyben. Ha esetleg valóban nem tudod átvenni, úgy természetesen a vásárlással járó hűséget is törli a rendszerünk, így később újra leadhatod a megrendelést egy olyan szállítási időponttal amikor át tudnád venni a csomagot. ^Dániel
  4. Today
  5. Szia Ádám! A gyártók saját ütemezés szerint engedik ki a frissítéseket a forgalomban lévő készülékeikre, így előfordulhat, hogy csak később kapod meg. Akkor tudod majd telepíteni, ha a készüléked jelzi, hogy elérhető a te részedre is. ^Dániel
  6. Szia @TamaS-51p62KXh Az USSD ügyfélszolgálat valóban elérhető még nálunk. Központi hibát nem jelez a rendszerünk a működésével kapcsolatban, így valamilyen egyedi beállítás lehet a háttérben. Így "látatlanban" arra gondolunk, hogy a hívószámodon nincs engedélyezve az önkiszolgáló csatornák, vagy azon belül az USSD menürendszer használata, ezért kaphatsz hibaüzenetet. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot chat ügyfélszolgálatunkkal, ahol kollégáink rövid időn belül ellenőrizni és szükség esetén módosítani tudják a beállításokat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  7. Kedves Zsuzsa! Ez esetben a kollégáink megpróbálnak még elérni későbbi időpontban is. Érdemes részükre olyan telefonszámot is megadni, amint azt a személyt is elérhetik aki éppen otthon tartózkodna a megbeszélt bekötési időben. Ha megírod nekünk privát üzenetben a megrendelés azonosítóját, akkor jelezni tudjuk a kollégák felé, hogy nem működik nálatok a csengő és mindenképpen telefonáljanak amikor kiérkeznek. Kérjük azt is írd meg, hogy milyen számokon lennétek elérhetők. A fentiek mellett viszont érdemes jelezni ügyfélszolgálatunkon is, hogy új időpontra, valamint az érkezéskor hívásra van szükségetek, így ezt kollégáink azonnal jelezni tudják a műszaki csoport felé (a Fórumon nincs állandó felügyelet, így előfordulhat, hogy mi csak később tudnánk továbbítani az infókat) ^Dániel
  8. Szia @Dauson Üzenetedet továbbítottuk műszakis kollégáink felé és segítségüket kértük. Amint megkaptuk tőlük a választ megírjuk neked. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel
  9. Tegnap
  10. +1 valóban sokkal többen használnak / használnának Linux rendszereket desktopon is, ha az ilyen korlátok végre megszűnnének. Nem egy natív alkalmazásról beszélünk, hanem hogy böngészőben működjön valami 2025-ben. Én 10+ éve vagyok Telekom előfizető, de az utóbbi pár évben egyáltalán nem nézünk itthon TV-n semmit (lefogadom a box is Linux kernelre épült, ilyenkor persze örülnek), csak telefonon vagy gépen. Alap elvárás, hogy működjön Linuxon.
  11. Sziasztok! Nagyjából 8 évig használtam egy 2017-es Samsung TV-t, ami az UE49MU6202 típusú modell. Ezt azért szerettem, mert a Samsung gyári távirányítója tökéletesen kezelte az új Telekomos beltéri egységet. 2022 óta használom a Telekom IPTV szolgáltatását. Sajnos szuper lassú volt az eredeti media box, ezért 2025 novemberében cserét kértem a Telekomtól az új V2-es beltéri egységre, ami már a SEI800DT típusú modell. Maga beltéri egység cseréje szuper gyorsan megtörtént. Reggel írtam a Telekomnak, kora délután már jött is a szakember és hozta az új androdos TV boxot. Eddig minden oké, az új egység a régi TV-vel tökéletesen működött a mai napig. Viszont pár nappal ezelőtt 8 év után lecseréltem az eredeti Samsung TV-m egy új 2025-ös Samsung OLED TV-re, ami a QE55S90FAEXXH típusú felsőkategóriás tévé. HDMI CEC problémám: A V1-es és az V2-es boxokon bárhonnan és bármikor működött például a csatorna váltás a Samsung univerzális távirányítójával. De ugyanúgy működött mindez mobilról is vezérelve, például a Samsung SmartThings segítségével. Mindebben a lényeg, hogy 100%-os oda-vissza (digitális) kapcsolatot épített fel a Samsung TV a Telekom set-top boxxal. Viszont az új OLED TV-m óta már nem így tesz a set top box. Gyakorlatilag bármit teszek, bárhogy kötöm össze HDMI 1-2-3, áramtalanítás vagy factory reset, semmi sem segített. A probléma, hogy az új TV távirányító kizárólag infán küld utasításokat a Telekomos boxnak, ami szuper kényelmetlenné teszi a box vezérlését. Mindez már az TV telepítéskor fura volt, mert a régi/eredeti TV-m univerzális távirányító beállításkor már a 2. kódra rögtön betudta állítani magának azt a Telekomot, most pedig csak 9. kód próbálkozásra (a 16 lehetőségből). Feltehetően az első valamennyi az a digitálisabb HDMI CEC alapú beállítás lenne, míg a fennmaradók pedig már csak az infrán keresztüli megoldások. A mostani bejelentésem nem a Samsung TV problémáját helyezi előtérbe, hanem a Telekomos média box inkompatibilitását. Természetesen minden kábel, szoftver frissítés és egyéb ellenőrzés többszörösen is megtörtént, a HDMI az 2.1-es aranyozott kábel és 1 méter hosszú. Nincs jel veszteség és a többi ehhez hasonló probléma sem áll fenn. Továbbá végig permutáltam az összes HDMI CEC beállítást az androidban, amit a Telekom kínál a beállításokban, de az sem segített. Amit kérni szeretnék a Telekomtól az egy informatikai ellenőrzés, illetve ezen új készülékek teljes körű támogatása. Ellenőriztem a média box technikai logját adb-vel és az alábbit adja vissza a HDMI CEC lekérdezésekor (telekom_log.txt). Kérdésem Hogyan, és miképp állítható helyre a Telekom set top box korábbi 100%-os működése? (A célom, hogy 2025-ben ne kelljen 10. darab távirányítót használni, hanem csak 1-et, ami a Samsung TV-é, mert jobb és korábban jól működött!) Feltételezésem Egy 2025-ös új Samsung TV HDMI CEC (Anynet+) képessége feltehetően nem lehet hibaforrás, ellenben az egyedire gyártott Telekomos médiaboxxal. ------------------------------ A Samsung és Telekom biztosan jó kapcsolatot ápol, kérem ellenőrizzék azt közösen, hogy a jövőben továbbra is tökéletesen működjenek közre egymással. telekom_log.txt
  12. A fent idézett sor alatti első kép adatvédelmi okból törölve llett. Mivel nem találok módot a szerkesztésre, utólag csak hozzászólásban tudom a képet adatvédelmi szempontokat is figyelembe véve pótolni:
  13. Tisztelt Cím! A mai napon 2025.12.15-én az időpntra érkező szerelő a házunkhoz érkezett, és a csengőt használta, ami nem működött. Ez után a telefonszámomon nem hívott fel, hogy ott van a címen, hanem elment. A párom e miatt maradt otthon, de nem hallotta, hogy a ház előtt megáll egy autó. Éppen dolgozott valamin. Ebben az esetben mit lehet tenni? Tisztelettel: Zsuzsa
  14. Az USSD önkiszolgáló menü nem működik pár éve. Mivel minden telefon (okos és nem okos) is képes USSD kódok futtatására és ez adatforgalmat sem igényel hasznos funkció lenne ha működne. Zajos környezetben (vagy hallássérültek számára) is hasznos funkció lehetne... *111# kódot beírom, hívás gomb, a rendszer válasza: Üdvözlünk a Telekom USSD ügyfélszolgàlatàn! 1-Tovàbblépés Kérjük a menüben szàmjegyekkel vàlaszolj! Részletes tàjékoztatàs: www.telekom.hu beírom az 1 -est, küldés gomb, a rendszer válasza: Oops, missing text here. Ez után már csak egy OK gomb jelenik meg, amivel kilép az USSD menüből. A funkció leírása itt van, tehát elvileg működőképes dologról van szó: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/telefonos/ussd-kodok De mégsem működik. Ennek a hibának mi oka? (Megjegyzés: mivel a telekom alkalmazást sem tudom használni (azt is jelentettem a fórumon is) alternatív opciókat keresek ügyintézésre, de hibákba ütközök...)
  15. Sziasztok, ha en kulfoldon vaásaroltam a telefont akkor lehetséges hogy meg nem jott meg a frissítés? Ha igen, akkor hogy lehet manuálisan? Ádám
  16. Kedves @TamaS-51p62KXh! Privát üzenetben válaszoltam. Üdvözlettel: @NTibor
  17. Nem tudom majd átvenni a kedvezményesen, hűségidőt vállalva vettem, mert a HDL 4 után már nem hozza, meghatalmazással sem adják oda senki másnak ( akkor sem, ha egy kirendeltségen személyesen csinálunk meghatalmazást!!!), én pedig, ahogy sokan mások is, dolgozom és keresem a telekom számlára valót. Úgy gondolják, normális, ha ezért szabadságot veszek ki!!! Ez agyrém! Biztos lehetne valami normális megoldás erre, de nem is próbálkoznak.
  18. NTibor (aki szerkesztette amit írtam)! Megmondaná, pontosan mi is ütközik a felh. feltételek 14. pontjával?
  19. Utolsó hét
  20. A TV GO weboldalon bejelentkezett állapotban a jobb felső sarokból elérhető menüben ott a kilépés, amire rákattintok, majd ez után ez a képernyő fogad: ahol a kijelentkezés gombra kattintás után látszólag kijelentkezik: de a "Bejelentkezés" gombra kattintva elérhető opciók közül: a "Bejelentkezés e-mail címmel..." menü után: egyértelmű, hogy valójában nem jelentkezett ki, hanem itt van eldugva a valódi "Kijelentkezés" gomb. (Az égszínkék rész helyén az e-mail címem látszódik, nem szerkeszthető szövegként.) Ha itt a magenta "Ezzel folytatom" gombra kattintok, jelszó kérése nélkül érhető el minden funkció. Ez a megvalósítás teljes mértékben logikátlan. A menü struktúra Windows alatt Firefox -ban; Androidon Chrome -ban is ugyanígy néz ki, így a platform és böngésző specifikus hibajelenség valószínűsége alacsony. A jelenség nem életbe vágó, csak teljes mértékben logikátlan és megtévesztő, mivel aki nem ismeri a weboldal ezen jelenségét könnyen hiheti, hogy kijelentkezett, miközben valójában nem. Örülnék, ha nem kérnék el teljesen feleslegesen az összes személyes adatomat, csak megnéznék, mi is a jelenség oka.
  21. Gugi Tamás

    FilmKlub

    Szeretnék FilmKlub csatornat igenyelni meglévő csomagom melle.
  22. Mint fentebb írtam, volt már többször jeletnve a hiba minden adattal együtt, a hiba okát is ismerem, mégis leráznak mindíg a "biztonság" -ra hivatkozva. A hiba okát is írtam, google függőség. De csak a poén kedvéért írtam privátban... Talán egyszer elárulják, miért kell "biztonsági okokból" a google ökoszisztémán keresztül tolnia az alkalmazásnak a bejelentkezési folyamatot...
  23. Kedves @TamaS-51p62KXh! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Ha az app újratelepítése nem segített, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az alábbi adatokat és hibajegyet rögzítünk: · Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz) · Operációs rendszer verziója (pl. 12) · Észlelés időpontja (2025.07.10 15-16 óra között) · Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) · Pontos hiba leírása. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  24. Telekom szakértő

    Unifi 5G Max Outdoor

    Kedves @cina! Kérjük, hogy keresd ez ügyben az üzleti elérhetőségeinket ide kattintva: Elérhetőségek - Telekom üzleti szolgáltatások. Köszönjük!^Lia
  25. Nálam ugyanezzel a hibaüzenettel nem enged belépni az alkakmazás androidon kis megszskítással kb 1.5 éve. (Most 2025.12.13. 12:00 CET - 2025.12.13. 13:30 CET -közt sem, ha annyira fontos a hiba ideje.) Az ügyfélszolgálat felé több módon is jeleztem a problémát. E-mail -ben hiányoltak valamilyen személyes adatot, ami ahhoz nem kellett, hogy postai úton válaszoljanak. Az a válasz arról szólt, hogy a személyes adatok nélkül nem tudnak beazonosítani (de a címem az megvolt, szóval beazonosítottak, csak értelmes választ nem adtak). Telefonon sokszor sablon lerázást, a kedvesség teljes hiányát és hülyének nézést kaptam, mivel tudom mi a probléma, csak a fejlesztők nem hajlandóak változtatni rajta. Illetve egyszer volt SZERVER OLDALI változtatás, ami után működött a bejelentkezés egy ideig. Gondolom egy másik fejlesztő észlelte, hogy "elrontották" a munkáját és vissza állította (ami miatt a bejelentkezés ismét nem megy). A hiba pontos oka, hogy bár az android verzió megfelel a minimum követelményeknek és a legfrissebb alkalmazás van telepítve (sokszor újra telepítve), a google play áruház tiltva van, emellett pár más google alkalmazás (és szolgáltatás) is. A Telekom szerint biztonsági okokból (ez volt a legértelmesebb válasz eddig) nem lehet bejelentkezni google szolgáltatások nélkül. Bár ez azért érdekes, mert már android 5 előtt is tiltva volt a play áruház, mégis működött, sőt több készülékkel, android és Telekom-alkalmazás verzióval később is, de ugyanúgy google play áruház nélkül. Szóval a google -el való immár túl szoros kqpcsolat (vagy annak sikertelensége) okozza a hibát. Pontosan leírtam, elmqgyaráztam a dolgot, de én vagyok a hibás, illetve a telefonom. Google play áruház és sok más google alkalmazás nélkül működik a mobilomon minden fontos dolog (csak a szükségtelen google szolgáltatások nem). A böngészőkben (Google Chrome (igen, google termék és igen, működik); Firefox, stb.) működik a bejelentkezés mobilon is a telekom.hu -n, így a biztonsági probléma szerintem a Telekom alkalmazás. A bejelentkezési procedúrát a GMS -en (illetve a play áruházon és a google play szolgáltatásokon) vinné keresztül, amivel indokolatlanul von be a folyamatba 3. felet. (Nem járultam hozzá az adataim 3. félnek történő átadásához.) Eközben lekérdezné az addig telepített alkalmazás listát és a fizetési előzményeket, illetve "természetesen" mindent is jelentene a google -nek. Miért? Mi köze a bejelentkezéshez a google -nek? A Telekom -nak mi köze ahhoz, milyen más alkalmazást használok és miért fizettem (még a play áruház tiltása előtt)? Javaslom a "biztonság" érdekében (ha erre hivatkoznak) szakadjanak le a google -ről, (a süti tájékoztatóban sem kellene saját sütiként hivatkozni a google egyik szolgáltatására) és: A bejelentkezési procedúrát böngészőn keresztül oldják meg (ha az Idomsoft -nak megy, nem nagy feladat), ahogy ezt meg tudja oldani rengeteg alkalmazás és szolgáltatás. Pláne, hogy ha akarom, ha nem aktív 2fa van, amivel szerintem a biztonság is megoldott, hiszen e-mail -ben kapott egyszer használatos kódot is meg kell adni. Bezzeg a komolyabb TOTP nem megoldott, ha már annyira fontos lenne a valódi biztonság. Inkább legyen TOTP is, ezzel harmadik faktort is adva a bejelentkezéshez, ha már tényleg fontos a biztonság... (Megjegyzem, a Telekom TVGo alkalmazás működik 1 faktoros belépéssel és google függetlenül, pedig a kikölcsönzéssel lehet kárt okozni ha bejut valaki a fiókba... Biztonság, ugye? Minden bizonnyal... 🙄)
  26. cina

    Unifi 5G Max Outdoor

    Tisztelt Telekom! Szeretnék érdeklődni, hogy a januárban megjelenő Unifi 5G Max OutDoor (https://eu.store.ui.com/eu/en/category/internet-solutions/collections/unifi-5g-max/products/u5g-max-outdoor-eu) routerhez milyen korlátlan, akár üzleti 5G-s internet szolgáltatás rendelhető? Az eszközt a belső 5G árnyékolás miatt kültéri elhelyezéssel szeretnénk üzemeltetni, a nagyobb sávszélesség igény miatt. Az ablakon kívül 5G NSA -84 db, ablakon belül -111 db-el fogható. Ezt szeretnénk kihasználni. Köszönettel. Zsolt.
  27. Szia @Józsi21, Ha magán a tableten használod a Telekom TV GO-t és nem egy kiterjesztett képernyőn akkor ez hibás működésre utalhat. Javasoljuk, hogy töröld az alkalmazást, ellenőrizd, hogy van-e elérhető szoftverfrissítése a tabletnek és az alkalmazásnak. Bízunk benne, hogy ezt követően már nem fogsz hibával találkozni. Ha mégis, kérjük, privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, MT azonosítód és a Telekom TV GO-hoz használt e-mail címed elküldésével. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  28. Telekom szakértő

    Bejelölés megszüntetése

    Szia Zoli- Maci! Ez a megoldás eddig mindenknek működött, legalább 5 másodpercig tartsd nyomva vagy ha ez mégsem megy, A Beállítások menüben kapcsold ki a "Talkback"-et. ^Kata
  29. Józsi21

    Tv go másodlagos képernyő hiba tableten

    Nekem ugyanez a hibaüzenet jelenik meg a tabletemen. A probléma az, hogy van rajta egy usb-c to hdmi port is, bár sose volt használva, mist sincs rádugva semmi. Megis érzékel egy másik kijelzőt... Most akkor az ilyen tabletek (se) nem támogatottak? Vagy le lehet ezt tiltani valahogy?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...