Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kérdező: nálam sosem volt probléma. Az sms-ben levő linkre kattintok a telefonon (abban benne van az azonosító is). De nem akkor amikor megjön hanem csak a jelzett kiesés előtt <1 órával.
  3. Today
  4. GBalazs

    IPTV hiba

    Üdvözlöm, Adott az alábbi hálózat, az Önök routere, bridge módban van. A AP-re kábelen csatlakoznak az asus routerhez és a TV-k is kábelen csatlakoznak az AP-hoz. Kb 2 napja fedeztük fel, hogy a TV-k nem működnek állandóan 105-ös hibát ír ki a box (SEI800FDT) IGMP 3 protokoll van beállítva a saját routerünkön, eddig hiba nélkül működtek a TV-k. Nem tudom a tv-ket közvetlen kábellel a routerhez vinni, eddig így mentek, és wifin sem működik, ha átállítom, régen mind a két módon ment. Kérdés, hogy milyen változtatást csináltak, vagy mi a lehet a gond, hogy most nem megy? Köszönöm!
  5. Kedves @ccadar! Jelenlegi információink szerint Vonyarcvashegy új hálózatának átadása 2026 első negyedévében esedékes. Ezen belül pontos dátummal sajnos nem rendelkezünk, de ha alábbi oldalunkon feliratkozol értesítőre, úgy meg tudunk keresni amint nálad is elérhető lesz az új hálózat. ^Dániel
  6. Kedves Anita! Mindenek előtt elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségért és köszönjük a részletes visszajelzésedet. Sajnos mi sem tudunk más válasszal szolgálni, mint ügyfélszolgálatunk, az általuk elmondottakat tudjuk megerősíteni. Ha jól értjük, a chates ügyintézés során reklamációs kérelem rögzítése is történt. Ezt illetékes csoportunk kivizsgálja és egyedi elbírálás alapján biztosíthatja a karácsonyi kedvezményt. A vizsgálat lezárását követően erről hivatalos válaszlevélben fognak részedre tájékoztatást küldeni. ^Dániel
  7. Kedves TamaS-51p62KXh! Továbbítottuk a kérdésedet illetékes kollégáinknak. kis türelmedet kérjük válaszukig. ^Kata
  8. Mint korábban említettem, a kérdésem: Meg lehetne oldani a google független chat működést?
  9. Üdvözlöm! Sajnos mar nem er ide az optika December-ben Vonyarcvashegyre ahogy igertek.. lehet tudni mikor er ide a Szent Mihaly Domb utca 4-ben ? Előre is köszönöm
  10. Tisztelt Telekom! A mai napon a következő problémával szembesültem: rendeltem új előfizetés keretén belül internet-telepítést, ehhez pedig egy új tv készüléket is, amely eleve karácsonyi akcióban szerepelt, de új előfizetőként, hűségidővel még olcsóbban hozzájuthattam. A számlán, a megrendelésben mindenhol a telepítési cím szerepel, a szállítás címe azonban automatikusan az állandó lakcím. Megrendelés során ez nem módosítható, amit nem tudok értelmezni, hiszen nem egyértelmű, hogy ha a telepítési cím és az állandó lakcím különbözik, akkor mégis hova kell szállítani a készüléket. Esetemben a telepítési helyre kellett volna. A mai napon érkezett a GLS értesítése, hogy az állandó lakcímemre szállítják a készüléket - ebben csak az volt a bökkenő, hogy én onnan 50 km-re, a telepítési helyen tartózkodtam. chaten egyeztettem erről az ügyfélszolgálattal, ahol jeleztem a szállítási cím megadhatóságának hiányát. A következő alternatívákat kaptam: - szóljak a GLS-nek, hogy nem veszem át, majd ha visszaérkezett a Telekom raktárába, rendeljem meg újra. Ezzel kapcsolatban az az aggályom, hogy így teljesen elesek a kezdeti kedvezménytől. Továbbá nincs rá garancia, hogy házhoz szállításnál ez nem történik meg újra. - kérjem legközelebb postai átvétellel Ez az opció nem ideális azoknak, akiknek nincs autójuk (pl. én), és egy 45”-ös tv-t rendeltek. Tehát summa summarum: szeretném visszajelezni, hogy az online rendelési felület nem számol azzal a lehetőséggel, hogy egy ügyfél albérletben lakik, esetleg épp költözik (az állandó lakcím és a tartózkodási hely nem véletlenül két külön tétel a lakcímkártyán is), és a postai / személyes átvétel számára nem megoldható. Már az is hatalmas segítség lenne, ha családtagok átvehetnék (meghatalmazással, maguk igazolásával) a rendelést - ha ez opció lett volna, most nem írtam volna ide egy kisregényt. Mert bár az is kényelmetlen megoldás lenne, de legalább valamiféle megoldás, nem teljes kilátástalanság. Az ügyfélszolgálat előtt le a kalappal, mert jól kezelik az ilyen reklamációkat, és minden bizonnyal nekik sem könnyű, hogy nem igazán tudnak valid megoldást ajánlani. Üdvözlettel: Anita
  11. Új fejlemény az ügyben: Korábban azt ígérték, itt a felületen tájékoztatnak ebben az ügyben. Erre felhívnak megkérdezni azokat, amiket itt leírtam és képeket is csatoltam... (Privát üzenetben hivatkoztam is erre a kérdésre, így a hívás is logikátlannak hatott.) Plusz kérdezték mi a helyzet a TVGO alkalmazással és próbálták megerősíteni, hogy ez a fent vázolt működés nem hiba, hanem kényelmi oka van... Azt nem tudom, mi kényelmes abban, hogy megtévesztően mutatja az oldal, hogy kijelentkezett a felhasználó és plusz lépéseket igényel a valódi kijelentkezés. Utána a bejelentkezéskor (pont az a lényeg, hogy) újra meg kell adni a mail címet és jelszót... (Aki kényelemre vágyik, elmentheti ezeket a böngészőbe és az kitölti a mezőket...) Nos, a kérdés kiírása óta annyi változott, hogy androidon már (feljebb írtam róla) pár lépéssel rövidebb a kijelentkezés. Illetve, ahogy írtam, a UAS -ben a "windows" TAG -re reagál úgy az oldal, hogy több lépéses lesz a kijelentkezés. Olyannyira, hogy Linux alatt is a UAS -be beírt "windows" TAG ugyanúgy több lépésessé teszi a kijelenktezést. Eredeti UAS -el Linux alatt is rövidebb a folyamat. Erre írtam korábban, hogy a TVGO weboldal olyan, mintha nem szeretné a UAS -ben a "windows" TAG -et... Korábban azt a tájékoztatást kaptam hogy a jelen működés valóban logikátlan... Csak aztán (gondolom) a fejlesztő megmondta a frankót, nem lehet hibás, mert ő készítette... Csakhogy korábban volt egy sokmindent egyszerre említő panaszom e-mail -ben, ami után meg tudták oldani kis időre a logikus működést (és egy másik probléma is megoldásra került, szintén ideiglenesen)... Valószínűleg egy másik fejlesztő látta, hogy elrontották a "művét" és úgy döntött, csakazértis vissza állítja (ugyanez volt a másik problémánál). Csakhogy ezzel ismét kiváltották a korábban jelentett jelensége(ke)t. Így kénytelen voltam/vagyok újra jelenteni. Mivel a menü működése továbbra is megtévesztő, logikátlan és kényelmesnek sem nevezhető, így szerintem ez még mindíg hiba.
  12. Kedves TamaS-51p62KXh! Köszönjük szépen, hogy megosztottad velünk a véleményed, számítunk rá a továbbiakban is. Amennyiben kérdésed merülne fel szolgáltatásainkkal kapcsolatban, keress minket bizalommal akár privát üzenetben is! ^Kata
  13. Tegnap
  14. Kedves @Telekom szakértő! Facebook -ot nem használok. Számomra eleve érthetetlen, hogy ha egy cégnek van saját infrastruktúrája, mi okból nem azt, hanem 3. fél infrastruktúráját preferálja. A Telekom -nak van több elérhetősége is, miért ne lehetne akkor azokon intézni ilyen dolgokat is? Vagy csak egy SMS küldés a megadott paranccsal, ami bekapcsolja a Netgaranciát. Amikor a rendszer tájékoztatja SMS -ben az ügyfelet a hibaelhárítás megkezdéséről, lehetne ott is a kérdés, hogy szeretné -e a Netgarancia szolg. -t bekapcsolni, amire lehetne "Igen" -el válaszolni (úgyszintén SMS -ben) és a rendszer megoldaná a dolgot... (A link és a chat ezzel szükségtelenné váló túl sok lépés lenne. Gondolom a fejlesztést leszámítva ez kevesebb erőforrást igényelne, ami hosszabb távon a Telekom -nak is előnyösebb lenne. Később nem kellene emiatt is egy bot -ot futtatni, ami több külön üzenetet ír chat -ben és csak utána kérdezi a lényeget, amire még válaszolni is kell. Mindezt kihagyva az SMS -ben egyszerűbb és költséghatékonyabb lenne a folyamat.) Ha az elégedettség miatti kérdőív megy SMS -en keresztül, mehetne a Netgarancia bekapcsolása is ugyanúgy SMS -en keresztül. Megjegyzem, pillanatnyilag nincs otthoni szolg. -t érintő hiba. A probléma az infrastruktúrájuk alapvető működési hibái.
  15. Kedves @csak én, az átvert ügyfél! Ahhoz, hogy a folyamatban lévő ügyedet ellenőrizni tudjuk, kérjük, hogy írj nekünk Facebook Messengeren: m.me/TelekomHU. Köszönjük! ^Lia
  16. Telekom szakértő

    Műsorújság - settopbox

    Szia @borovac! Kérjük, hogy írj nekünk privát üzenetet az érintett MT azonosítóddal és a kapcsolattartói hívószámoddal együtt és rögzítjük bejelentésedet. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  17. Szia @david218! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainknak, amint kapunk választ, azonnal megírjuk itt neked. Köszönjük türelmedet! ^Lia
  18. Kedves @TamaS-51p62KXh! Privát üzenetet küldtünk neked, kérjük, hogy tekintsd meg. ^Lia
  19. Szia @TamaS-51p62KXh! Köszönjük részletes visszajelzésedet a weboldalunk működésével kapcsolatban.. Az otthoni szolgáltatás kiesése esetén járó 72 órás Netgaranciát a Telekom Facebook Messenger oldalára írva is kérheted: m.me/TelekomHU. Kérjük, hogy keress minket ott vagy itt írj privát üzenetet nekünk, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. ^Lia
  20. Utolsó hét
  21. A hsz mt azonosító részét nem tudom törölni, de ki és mit tudna kezdeni vele? De a többire reflektálva egy pár apróságot: e-mailben jött "EGYEDI ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉSMÓDOSÍTÁS ÁTHELYEZÉSI IGÉNY EGYÉNI ELŐFIZETŐ RÉSZÉRE" megnevezésű doksi, "Kelt: Budapest, 2025.12.11." dátummal. Ami rendben is lenne, csakhogy itt is sikerült elrontani a szolgáltatások rögzítését. Az egyszerűség kedvéért: van 2 ingatlan, nevezzük az elsőt "A ingatlan"-nak, elég komoly előfizetéssel. És van "B ingatlan" egy alap szolgáltatással. Az "A ingatlan" szolgáltatása hűség nélküli, nem változtatunk rajta semmit!!! Én írásban jeleztem, hogy "B ingatlan" (címet leírva) szolgáltatását költöztetni kell egy most vásárolt "C ingatlan"-ba. Címek egyértelműen leírva, stb.... A baj csupán annyi, hogy az említett doksiban az "A ingatlan " szolgáltatása van a "C ingatlan"-hoz rendelve..... EZT HOGY????? Le volt írva a 2 érintett cím egyértelműen, magyar nyelven!!!!
  22. borovac

    Műsorújság - settopbox

    Kb 2 hete volt settopbox frissítés. Ez inkább rontott az élményen, mert ezután azt tapasztalom, hogy nem lehet lapozni a napok között, nem reagál a kérésre. Ezen kívül a műsorújság előhívásakor a kurzor nem ott áll, amelyik csatornán van a tv. Áramtalanítással történő újraindítás után egy darabig nincs probléma, de egy idő után újra kezdődik. Nem tudom, hogy jelezte e már bárki, de ha lehet, jó lenne egy javítást kiadni.
  23. Szia @csak én, az átvert ügyfél Áthelyezés során helyszíni létesítés csak az új címen történik, így a korábbi címen lévő eszközöket magaddal kell vidd oda. Oda már nem fognak menni a kollégák. Kérjük, adataid védelme érdekében MT azonosítódat posztban ne oszd meg. (javasoljuk töröld a hozzászólás ezen részét). Nyilvántartásunk szerint a panasz kivizsgálása folyamatban van, melynek a maximális ideje 30 nap. Természetesen arra törekszünk, hogy a lehető leghamarabb lezáródjon és erről azonnal hivatalos válaszlevelet is fogsz kapni. ^Oszkár
  24. Kell az sms/mms bevétel a telekomnak. Sokat keresnek vele még mindig… ja és csak szólok iOS 26.2 kint van. Továbbra is a telekomra vár mindenki. van esély rá amugy hogy 1-2 éven belül ez megvalósul? Ugye tavaszra lett ígérve, és két évszak is lement azóta. Már a 3. évszak közepén tartunk lassan…
  25. matepazy

    Leakad a TV adás Telekom Android TV boxon

    Köszi! Írtam üzenetet.
  26. A panasz elméletileg elindult az útján.... A kérdés az, hogy a telekom által ajánlott 12.30 időpontban hogyan fognak hozzáférni az előző ingatlanban hagyott eszközökhöz? Jeleztem, 12.11-én is, szerdán (12.17) is, hogy az ingatlant 12.23-ig el kell hagyni, új tulaj lesz. (nyilván fogalmam sincs, hogy az adott időben az új tulaj éppen ott lesz-e, felújítás lesz folyamatban, vagy esetleg az év végét a bahamákon tölti-e?) A második kérdés: hogyan fogja a telekom megtéríteni azt, hogy másik szolgáltatóval kell szerződni az adott időszakra, nyilván nem ingyen? Gondolok itt eszközökre, bekötési díjra, stb.... (a szerdai chat beszélgetést sem sikerült eddig elküldeni e-mailben.... Elég fura ez is, eddig mindig tudtam menteni, most pár másodperc alatt lezárt....) MT ügyfélazonosító *********
  27. Azt nem is írtam, hogy a fórum (kozosseg.telekom.hu) subdomain és a telekom.hu közt sincs átjárás...
  28. Most bejelentkeztem a telekom.hu -ra a telekom fiókommal. A procedúra: 1 e-mail cím beírása 2 jelszó beírása 3 rendszer által küldött kód (e-mail -ből) megadása. Bent vagyok. telekomtvgo.hu megnyitása (új lapon, ugyanabban a böngészőben) után: "Bejelentkezés gomb" -> Bejelentkezés e-mail címmel... -> e-mail cím megadása -> Tovább gomb -> jelszó megadása -> Belépés gomb. Bent vagyok. Nincs átjárás a két telekomos oldal közt.
  29. Kizárt dolog, hogy így kellene működnie. Más telekom oldalra navigálás után, akkor is, ha a TVGO -ban ve vagyok jelenkezve, bejelentkezést kér a rendszer. Fussanak neki újra, de most tényleg nézzék átt! Az érvénytelen token problémára írok privátban...
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...