Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Szeretném továbbra is a Mozzilla Thunderbird levelezőt használni, tíz év alatt megszoktam. Sajnos néhány napja csak a Telekom oldaláról megy el a levél. A bejövő leveleket megkapom a gépemre. Gondolom, az SMTP beállítást kellene módosítanom. Tudja valaki, hogyan? Előre is köszönöm! Zsóka
-
A gyártói leírás alapján támogatja az IGMP protokollt, ami szükséges az IPTV forgalomhoz, tehát működik vele. Ilyen jellegű eszközoknél tudomasom szerint még arra kell figyelni, hogy a két konnektor azonos fázison legyen (ha három fázis van a házban/lakásban).
- Today
-
Tisztelt Cím! A mai nap igényeltem egy Tablet/Laptop Multi Sim kártyát! A szerződés kiegészítőben úgy szerepel ,, II. MultiSIM szolgáltatás havi díja A szolgáltatás havi díja a bevont mellék SIM kártyánként fizetendõ: Okosóra MultiSIM havi díj (csökkentett sávszélességgel) 1/1 Mbit/s kínált le- és feltöltési sebességgel: bruttó 990 Ft/mellék SIM kártya / hó. Tablet/Laptop MultiSIM (teljes sávszélességgel) havi díj a havidíjas szerzõdésben meghatározott mobilinternet szolgáltatás szerinti teljes sávszélességgel: 990 Ft/ mellék SIM kártya / hó." A mobil előfizetésemnél pedig már 2990Ft6hó szerepel! Ezt nem igazán értem, hogy jött ki! Válaszát előre is köszönöm: Wéber Tamás
-
Optikai hálózatfejlesztés Budakeszin
question válaszolt Telekom szakértő dragonkalo bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves dragonkalo! Köszönjük érdeklődésedet! Kérjük szépen, hogy írd meg nekünk privát üzenetben a pontos címet, hogy egyeztetni tudjunk illetékes munkatársainkkal. Köszönjük! ^Szilvia -
Kedves @Brunnentaler! További türelmedet szeretnénk kérni válaszunkig! Köszönjük! ^Szilvia
-
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Apofis Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia Zsolt. Teljes mértékben egyetértek veled! Beszéljünk arról is, hogy PREMIUM mobilról van szó. (Én kérek elnézést ) Ez Telekom gyengesége, vagy inkább az erre megfelelő csapat munkája .... -
Nem használt szolgáltatás lemondása.
question válaszolt Telekom szakértő Balambeer bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Kedves Balambeer! A fenti menüben a borítékra kattintva is írhatsz nekünk, de ellenőriztük a díjcsomagot és a lemondást kérheted e-mailben is ezen az oldalon feltüntetett folyamat szerint, ahol lemondó nyilatkozatot is találsz. Reméljük, hogy tudtunk segíteni. Állunk rendelkezésedre a továbbiakban is.^Szilvia -
Helló ! Még 2025 nyáron emaileztem a Telekom ügyfélszolgálattal, arról volt szó, hogy mégis hogyan lehetséges jobb internetszolgáltatást kapni tőlük így 2025 közepén, tekintve, hogy a jelenlegi az 50 Mbps sebességű koax internet ami még a 16 évvel ezelőtti beköltözésünk óta ugyanaz és nem szívesen váltanék más szolgáltatóra, mert a csomagban benne van a család is és így kényelmes. Azt a választ kaptam, hogy kell a Társasháztól érvényes Beleegyezési nyilatkozat (ez egy 8 házas sorházas társasház hosszú közös udvarral), ezt végül sikerült 2025 október elején megküldeni a Telekomnak a Közös képviselő által. Azóta viszont semmi hír a dologról, és bárhol próbálkoztam a Telekomtól érdeklődni semmi konkrét választ nem kaptam. Mit lehet esetleg tudni erről a fejlesztésről / ez mikor valósulhat meg valóban, illetve mit tudunk/tudnék tenni a fejlemények elősegítése érdekében? Köszönöm szépen a választ előre is. Ö-P. D.
-
Kalásznet és Telekom egyesülés Győrben.
question válaszolt Telekom szakértő Hipno bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Hipno! Elnézésedet kérjük az elírás miatt "megkeresésedet". ^Szilvia -
Kalásznet és Telekom egyesülés Győrben.
question válaszolt Telekom szakértő Hipno bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Hipno! Köszönjük szépen az érdeklődésedet! Kérjük, szépen, hogy írj nekünk privát üzenetben a pontos címeddel és egyeztetünk illetékes munkatársainkkal a fejlesztéssel kapcsolatosan. Köszönjük, várjuk megkereséséedet! ^Szilvia -
Elektronikus számlaküldési e-mail cím módosítása
question válaszolt Telekom szakértő D_David bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
D_David! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Ellenőriztük a rendszerünket, de minden ügyfelet érintő problémát nem tapasztaltunk. Természetesen egyedi hibák ettől függetlenül előfordulhatnak. Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Az "Elektronikus számla beállítása" menüpontban, ha az érintett folyószámla mellett ahol az e-mail cím van, ha "Módosítom" lehetőséget választod és megadod az új e-mail címet, majd kéred a kódot, azt írod oda be amit az új e-mail címre megküldünk? ^Szilvia -
Puk kód lekérése
question válaszolt Telekom szakértő Nagy Ibolya bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Kedves Balasz daniel! Ezen az oldalon feltüntetett lehetőségek szerint tekintheted meg a PUK kódodat. Reméljük, hogy tudtunk segíteni. Állunk rendelkezésedre a jövőben is. ^Szilvia -
Magenta Moments megnyitásakor lefagy az app.
question válaszolt Telekom szakértő Benke bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Kedves Benke! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, a kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük. Szeretnénk továbbítani kivizsgálásra a problémát, kérjük, hogy keress minket az alábbi adatokkal privát üzenetben, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. ^Szilvia - Készülék Platform (Android/iOS) - Készülék Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1) - Készülék gyártója és típusa (pl. Samsung Galaxy S4 mini) - Belépéshez használt azonosító - Alkalmazás verzió: (pl. 5.0) - Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között) - Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) - Hiba leírása/képernyőfotó -
Köszönöm a választ! Akkor ez használható az android tv-hez? https://www.tp-link.com/hu/home-networking/powerline/tl-pa7017p-kit/
-
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Homoki Zsolt! Köszönjük a megkeresésedet! Felvettük munkatársainkkal a kapcsolatot, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia -
Szeretném le kérni a puk kodomat
-
Kedves @Brunnentaler! Köszönjük a türelmedet! munkatársaink válasza alapján, mind a 2 eszköz egy úgynevezett PLC - Powerline Connector ahol a " vezeték nélküli " az átviteli közeg rádióhullám helyett, úgymond a villamos hálózat . A pa7017 ugyan azon az elven működik. ^Szilvia
-
Kedves @Brunnentaler! Köszönjük visszajelzésedet, egyeztetünk munkatársainkkal, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia
-
Kedves Oszkár! Az általam említett eszköz az nem vezeték nélküli. Tehát a kérdésem még mindig az lenne van e olyan eszköz ami hasonló a TP-Link AV1000-eshez? AZ egyik eszközt összekötöm a routerrel (Lan kábellel) bedugom a fali aljzatba, majd a másik szobában bedugom a másik eszközt ugyanúgy a fali aljzatba ás innen összekötöm Lan kábellel a másik android TV box-al. Hol van itt a vezeték nélküli rész? Erről van szó: https://www.tp-link.com/hu/home-networking/powerline/tl-pa7017p-kit/
-
-
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Homoki Zsolt Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Telekom! Ha a Xiaomi-ra "van fogva", hogy ő nem küldte, és a Telekomnak már csak tesztelni kellene, ugyan már ez is fura lenne, hogy pont a Telekom nem kapja meg időben a frissítéseket...de akkor a többi magyar szolgáltató ennyire hanyag lenne? Náluk 3 hete !!! elérhető a HyperOS 3, érdekes módon nagyjából egybeesett azzal a dátummal, amikor a Xiaomi hivatalosan kiadta az európai Xiaomi 15 Ultra modellekre a frissítést. A link a hivatalos Xiaomi 15 Ultra Európai modellek frissítések linkje: Xiaomi 15 Ultra ROM Download: latest update HyperOS 2 & Android 16 Arról nem is beszélve, hogy a Google lefejlesztette nekünk az Android 16-ot, plusz havonta ad ki biztonsági frissítéseket is, ami a mai kiberbűnözéssel tarkított világunkban elengedhetetlen lenne...de nekünk még a júliusi frissítés van a telefonunkon. Lehet mégiscsak megkellene keresni azt a frissítést, ha már a Xiaomi és a Google lefejlesztette nekünk, mi meg egy szabadszemmel is jól látható összeget kifizetünk a telefonért, akkor legalább ne legyünk már "büntibe" a biztonságról nem is beszélve... Köszönettel, Homoki Zsolt -
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Hádész Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Üdvözlöm! Ugyan azzal a kérdéssel fordulnék ide akár csak a többiek, hogy tudunk-e valamit a frissítéssel kapcsolatban? Esetleg próbáljuk meg magával a Xiaomi-val felvenni a kapcsolatot? -
hogyan lehet kikapcsolni a reklám megkereséseket Wanda (a Telekom asszisztens "applikációja") részéről?
question válaszolt Telekom szakértő Péter 119 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves @Péter 119, Nyilatkozataidat akár Telekom alkalmazásunkban is módosítani tudod. Belépést követően a jobb felső sarokban a "emberke" ikonra kattintva, a "Beállításokat" kell válaszd. A "Testreszabás" menüben az "Értesítések és nyilatkozatok" alatt módosíthatod őket. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segíthettünk Neked! ^Oszkár -
Kedves @Limbereger György, Ellenőrizésünk alapján egyelőre Gigaerős hálózatunk nem érhető a címen, viszont a közeljövőben már decemberben várható változás. Javasoljuk, címed megadásával iratkozz fel hálózatfejlesztési weblapunkon: Telekom Gigaerős otthoni internet hálózat. Így azonnal jelzést fogsz kapni, ahogy már megrendelhető. ^Oszkár
-
Kedves @Brunnentaler, A stabil működést mindenféleképp vezetékes csatlakozás esetén tudjuk garantálni, viszont valóban a Smartbox rendelkezik Wifi csatlakozással, mellyel ha az általunk biztosított router Wifijéhez csatlakozol használható a szolgáltatás. A vezeték nélkül hálózati és hasonlóképp, mint az eszköz, melyet írtál Okoswifi rendszereink tudjuk javasolni, melyet idekattintva tekinthetsz meg: Okoswifi - Telekom szolgáltatások. ^Oszkár
