Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Üdvözletem! Újfent jelentkezni szeretnék a hiba elhárítására, rakott már fel frissítést a készülék de továbbra is ugyan úgy nem lehet használni a bluetooth-t benne. Meddig kell még várni ennek a hibának az elhárítására? Mert gyakorlatilag számomra ez így használhatatlan. Ha ezt a hibát nem lehet benne kijavítani akkor valamilyen megoldást szeretnék ennek az orvosolására mert ebben a felállásban 60 ezer forintom ment a kukába.
- Today
-
Anroid tv box nem mukodik sajat routerrel
question válaszolt overplant overplant bejegyzésére, itt: Telefon
Kérem, adják meg részletes, lépésről-lépésre útmutató formájában, hogy a saját routeremen hogyan tudom a szolgáltatást működésre bírni. Konkrétan kérem a következő beállításokra vonatkozó információkat: IPTV típus és VLAN beállítások DHCP konfiguráció IGMP Proxy vagy Snooping szükségessége Multicast címek/portok STB MAC cím regisztráció Egyéb router-specifikus paraméterek Fontos, hogy a szolgáltatás a saját eszközömmel működjön, és nem kívánok fizetős kiszállást igénybe venni. Kérem, adjanak konkrét útmutatót vagy jelezzék, ha a szolgáltatás nem kompatibilis a saját routerrel. -
Ha leadtam egy készülék rendelést és igénybejelentésről kaptam emailt akkor mikor lép előrébb az ügy?Már láttam többször is készleten a készüléket
-
Telekom TV-re váltás
question válaszolt Telekom szakértő Csordás Lőrincné bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves @Csordás Lőrincné! A váltást bármelyik ügyfélszolgálati csatornánkon kérheted. Ha kényelmes számodra az online ügyintézés, várunk privát Messenger oldalunkon. ^Andrea -
Telekom TV-re váltás hogy zajlik?
question válaszolt Telekom szakértő Csordás Lőrincné bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves @Csordás Lőrincné! A váltást bármelyik ügyfélszolgálati csatornánkon kérheted. Ha kényelmes számodra az online ügyintézés, várunk privát Messenger oldalunkon. ^Andrea -
Anroid tv box nem mukodik sajat routerrel
question válaszolt Telekom szakértő overplant bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @overplant! A Magyar Telekom GPON-hálózatán kizárólag a szolgáltató által biztosított és konfigurált optikai végberendezések csatlakoztathatók. Ennek műszaki és biztonsági okai vannak. Az általunk biztosított eszközökön keresztül történik a szolgáltatás biztosítása, konfigurációk frissítése, hibák távoli elhárítása is. A további szolgáltatások (Voip és TV) zavartalan működése is csak a szolgáltató által ellenőrzött eszközön keresztül biztosítható. A több PPPoE kapcsolat létesítése bizonyos esetekben technikailag lehetséges, ez működésben semmi problémát nem okoz. Továbbra is biztosítjuk ugyanakkor a lehetőséget arra, hogy a szolgáltatói ONT mögé saját routert, tűzfalat vagy más hálózati eszközt csatlakoztasson, bridge vagy PPPoE passthrough üzemmódban. A szóban forgó hibaüzenet miatt kérjük, húzd ki a konnektorból a SmartBox-ot, közben indítsd újra (szintén áramtalanítsd pár másodpercre) a digitális elosztót. Ha ez utóbbi újraindult, a beltéri egység is áram alá helyezhető. Ha nem hoz eredményt, kérjük, gyere privát Messenger oldalunkra. ^Andrea -
Én mindent értek, csak használhatatlan egy csomószor a hálózat. Erre a válasz? Nem tudunk semmit tenni...oké Akkor tájékoztassatok, mielőtt megkötöm a szerződést hűségidőre, hogy ja bocsi néha használhatatlan az interneted amiért fizetsz:DDD
-
Mik a technikai követelményei annak, hogy a Telekom Android TV box megfelelően működjön olyan hálózati beállítás mellett, ahol a Telekom modem PPPoE passthrough üzemmódban van, és a belső hálózat forgalmát a saját routerem kezeli? Jelenleg a TV box nem működik, a csatornák 105-ös hibakódot jeleznek
-
,,,,,,,,
-
Email.ban kaptam értesítést, hogy váltsak Teelekom TV-re. Ezt hogy kell intézni?
- Tegnap
-
Nem szeretné a Telekom rendbe vágni a CloudFlare-s problémát?
question válaszolt Telekom szakértő Atesz bejegyzésére, itt: Internet
.Szia Atesz! Továbbra is az eddigi válaszunkat tudjuk megerősíteni. A probléma abból adódik, hogy jelenleg olyan útvonalon érkezik hozzánk tőlük az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ezért azon torlódások alakulhatnak ki az esti órákban. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben van, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig lehetséges, hogy a Discord-ot is kiszolgáló Cloudfare nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető lesz a minőségi probléma. Érdemes a tapasztalt hibákat a Discord és a Cloudfare felé is jelezni. Anyavállalatunk, a Deutsche Telekom felvette a kapcsolatot a Cloudfare üzemeltetőivel annak érdekében, hogy minél gyorsabban újra a régi minőségben tudják használni a felhasználók az általuk kiszolgált platformokat. ^Kata - Utolsó hét
-
70% packet loss az nem normális, ugye? League of legends-nél a legrosszabb, de több játéknál is fennáll a probléma. [***]
-
Kedd este, a Steam alig döcög, discord szintén. Más szolgáltatók internetén semmi probléma ezekkel. Mikor szeretné rendbe tenni a Telekom ezt a dolgot? *********.
-
Koszonet nyilvanitas
topic válaszolt Telekom szakértő Berke Péter bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves Péter! Köszönjük szépen a visszajelzésedet, örömmel olvassuk, hogy elégedett voltál munkatársunk segítségével ^Dániel -
Korlátlan mobilnet EU országokban?
question válaszolt Telekom szakértő K.Kristóf bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves Kristóf! Minden esetben az aktuális kínálat csomagjaiból és kiegészítőiből választhatsz, külön/egyedi csomag rendelésére nincs lehetőség. Jelenleg nincs információnk külföldön igénybe vehető korlátlan mobilnet opció bevezetéséről. Megértésedet köszönjük. ^Dániel -
Kedves Swaccer! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos és teljes címedet, ez alapján tudunk érdeklődni a helyileg illetékes műszaki területünknél az optika bevezetésével kapcsolatban. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
- 846 válasz
-
- netmánia1000
- optika
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Kedves Nagy Dani! Az RCS megjelenéséről Apple eszközökre jelenleg nem rendelkezünk konkrét időponttal. Amint lesz erről publikusan elérhető információ meg fogjuk osztani online felületeinken. Megértésedet és türelmedet köszönjük. ^Dániel
-
Kedves Telekom Szakértő Zsolti!! Az az igazság, hogy ez annyira nem lelkesedés kérdése. Én konkrétan Iphone-ról Androidra nem tudok SMS-t küldeni. Minden egyes próbálkozásom kudarcba fullad és egy not delivered hibaüzenettel le vagyok tudva. A Telekom és Apple egymásra mutogat, az Apple azt mondja, hogy tőlük elmegy az üzenet és a Telekom ‘tornyában’ akad meg, a Telekom pedig azt mondja, hogy nem is látja. Hidd el nekem ez elég frusztráló tud lenni, hogy nem ér célba az üzenetem, még ebben a felgyorsult WhatsApp/Viber világban is. Kérlek Téged, hogy egy ilyen ******* sablonválasz helyett konkrét időpontot írj a szolgáltatás bevezetésére, vagy inkább ne is irj semmit, de egy ilyen semmitmondó válasz biztosan nem segít. Ui.: Teljes mértékben megértem david218 nevű felhasználó frusztrációját!
-
Sziasztok! Tud valaki segíteni abban, hogy 2024 decemberben felkerült a társasházunkba a lépcsőházba a T-homenak az optikai internet doboza, be is húzták a pincén keresztül az optikai kábelt majd a szerelő azt mondta, hogy menjünk be a T-home üzletbe és jelezzük, hogy bent van a társasházba az optika és lehet bekötni a lakásokba. Ezt meg is tettem még tavaly decemberben, viszont azóta sem sikerült bekötni a doboztól a 3 m-re lévő lakásokba az optikai netet. Kb. 4x voltam már bent az idén a T-homenál érdeklődni, de azon kívül, hogy felírták a telefonszámunkat más nem igazán történt. Arra hivatkoztak, hogy a központba nem látják, hogy aktív lenne a doboz, amit feltettek (azt sem látják, hogy van itt egy doboz). Kérdésem az lenne, hogy kihez lenne fordulni panasszal vagy mit lehet tenni, hogy már lassan 10 hónap telt el és nem történt még semmi előre lépés. Köszönöm ha valaki tud segíteni bármilyen tanáccsal. ☺️ Üdvözlettel: Balázs
- 846 válasz
-
- netmánia1000
- optika
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Üdvözlet. Múlt héten került beszerelésre egy Fa@t5670-es wifi6-os modem. Win 10 fut a gépemen,eddig működött az Otthoni hálózat megosztás. A régi modemen keresztül hibátlanul működött, leginkább film nézésére használtuk.Jelenleg nem sikerül beállítani, nem vagyok nagyon jártas a számításechnikában. Szeretnék segítséget kérni, mi lehet a probléma?
-
Technicolor FGA2235 – DNS beállítás figyelmen kívül hagyva
question válaszolt Telekom szakértő Feriman bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @Feriman Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartói telefonszámodat. A kérdésed továbbítjuk illetékeseink irányába. Az adatokra az ellenőrzéshez és szükséges esetén a kapcsolatfelvételhez van szükség. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár -
Új optikai hálózat megrendelése/bővítése
question válaszolt Telekom szakértő Andor bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Szia @Peter112233! Sajnáljuk, hogy így gondolod! Meglévő hálózatunk korszerűsítésén is folyamatosan dolgozunk és célunk, hogy minél nagyobb stabilitást tudjunk kínálni koax hálózaton is. Érdemes követni ezzel kapcsolatos híreinket, mert ahogy újdonsággal jelenünk meg azonnal közzétesszük weblapunkon. ^Oszkár -
Új optikai hálózat megrendelése/bővítése
question válaszolt Peter112233 Andor bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
a linken csak azt lehet lekerdezni , hogy a megadott cimen milyen szolgaltatas erheto el...es a mai vilagban a 1000/50- es koax internetet "giga erősnek" nevezni elég nevetséges -
Sziasztok! Technicolor FGA2235 típusú Telekom routert használok. A WAN beállításoknál manuálisan adtam meg a DNS-szervereket: 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1 Ennek ellenére a dnsleaktest.com szerint a lekérdezések továbbra is a Telekom DNS-szervereire (84.2.42.x) mennek. Úgy tűnik, hogy a router figyelmen kívül hagyja a megadott címeket, vagy az ISP szinten felülírja őket. Meg tudná erősíteni valaki, hogy ez szándékos (ISP oldali) beállítás, vagy van rá mód, hogy a router ténylegesen a megadott DNS-eket használja? Köszönöm előre is!
-
Kedves szolgáltató! Azt szeretném tudni hogy nem lehetne e megoldani hogy ne csak magyarországon lehessen vásároln korlátlan mobilnetet, hanem EUs országokban is. A Legnagyobb mobilnet csomag ami korlátlan is csak 50g-60g mobilnetet ad EUs országokban, de én nagyon szeretnék korlátlan mobilnetet használni országon kívül is, mert jelenleg hosszú távon tartózkodok kint. Az hogy folyamatosan bővítést kell vásárolni kicsit sem szimpatikus. Nem lehetne ezt valahogy megoldani?