Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Tisztelt Szakértő! Jelenleg készülékem be van ragadva a 1.0.13.0 frissítésbe és 2025.04.01-es Android biztonsági frissítésbe. Tudomásom szerint már réges rég érkezett nem önéknél vásárolt készülékre ennél jóval újabb verzió. Esetleg van tudomás hogy mikor érkezne az a bizonyos frissítés? Előre is köszönöm! Üdv Péter
  3. Telekom szakértő

    Digitális jólét csomag

    Szia! Igen, válthatsz is. A csomagról bővebben itt olvashatsz. ^Zoli
  4. Today
  5. ifafafi

    Digitális jólét csomag

    Üdv. Ez azt jelent, ha van előfizetésem, azt át tudom váltani digitális jólét csomagra? köszi előre is a választ.
  6. GáborZ

    Ikrény (GY-M--S) optikai internet

    Kedves Telekom, Ismét eltelt egy év, már nagyon várjuk az optikai kábel kiépítését a giga erős internethez. A környéken már mindenhol elérhető, nálunk sajnos még nem. Köszi és üdv, Gábor
  7. Telekom szakértő

    Röszke GPON hálozat

    Kedves Marcell36! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben pontos címedet vagy azt a címet ahol a kiépítéssel találkoztál és leellenőrizzük, hogy munkatársaink járnak-e arra. Köszönjük! ^Szilvi
  8. Tegnap
  9. Marcell36

    Röszke GPON hálozat

    Röszkén a Telekom is épít ki optikai hálozatot, mert mindenhol húzzák ki a vezetéket csak nem tudjuk, hogy a Telekom-e?
  10. Kedves @szajmon Az elhangzottak alapján úgynevezett "A szám hamisítás jellegű visszaélés történt. Amiben mi most segíteni tudunk, ha elküldöd a telefonszámodat privát üzenetben a beszélgetésünk után egy 72 órás védelmi tiltást aktiválhatunk a hívószámára. Ez egy roaming tiltást jelent, ami kizárólag a Telekom hálózatában végződtetett hívásokra vonatkozik. Sajnos nem lesz teljeskörű a védelem, mert ha a behamisított hívással más szolgáltatónál lévő hívószámot hívnak, akkor az a hívás nem járja meg a hálózatunkat, így megállítani sincs lehetőségünk. A tiltást csak akkor észleli, ha roaming helyzetben használnád a hívószámod, ebben az esetben ellehetetleníti a forgalmazást. Az ’A’ szám hamisítás visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a +3630.......) a hívószámot látja kijelezve a telefonján, a hívás során pedig főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek/felhasználóknak nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár nem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben.. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segíthettünk Neked! ^Oszkár
  11. Üdv! Az elmúlt hetekben többen is hívtak idegenek telefonon ,hogy erről a számról kerestem őket. Az érdekes az egészben ,hogy a T-mobilos számom az céges és csak és kizárólag internet elérés miatt használom 2. sim kártyaként.. vajon mi okozhatja a problémát? Használok vírusírtót a telefonon és nem töltök le sehonnan csak a playáruházból..
  12. khog089

    Twitch akadozás

    Ugyanez nálam is! A játékokban mindig magasabb a ping, mint kellene, a Twitch meg állandóan szaggat. Tényleg elegem van már belőle.
  13. Köszönöm a gyors választ, láttam az oldalon a leírást ,azon felül lett volna pár kérdésem amit gondoltam személyesen gyorsabb lett volna elintézni 🙂 Írok privát üzenetet🙂
  14. Kedves @Ildi321! Minden szükséges információt megtalálsz weboldalunkon ide kattintva, valamint a Szabályzatban is. Amennyiben további kérdésed van tedd fel nekünk itt, privát üzenetben és utánajárunk Neked. ^Zoltán
  15. Telekom szakértő

    webmail probléma

    Szia @Torma! Köszönjük a jelzésedet és szép napot kívánunk! Örömmel olvastuk, hogy megoldódott a problémád. Amennyiben kérdésed, kérésed merülne fel szolgáltatásainkkal, termékeinkkel kapcsolatban, úgy állunk rendelkezésedre itt vagy gyorsabb ügyintézés érdekében Facebook-on privát üzeneteben. ^Zoltán
  16. Sziasztok Az Aréna Mall -ban található poadcest stúdióval használatával kapcsolatban lennének kérdéseim , az üzletben nem igazán voltak segítőkészek a kollégák, pedig csak pár kérdésem lett volna. Kaphatok valami email címet , telefonszámot ahol a poadcast stúdióval kapcsolatban feltehetek néhány kérdést?
  17. Jól teszed, egy hulladék az egész. 2 gbps-es FFTH-ra fizetek elő, debian néha a repository indexet nem tudja letölteni. Ugyanezen a kapcsolaton proton VPN osztrák node-ján keresztül instant megtörténik és 1gbps körül tölt. A hangsúly az osztrák node-on van, mert ha magyar node-ot választok, akkor akkor a tőlem fizikailag 30 km-re lévő szerverig is európai körútra mennek a csomagok. Az a baj, hogy annyira nehéz pontosan mérni, annyira változó a probléma és gyakorlatilag az ügyfélszolgálatnak lehetetlen elmagyarázni, hogy erről panaszkodni rendkívül fárasztó. Tulajdonképpen telekom előfizetés mellé kötelező valamilyen VPN, hogy használható legyen, és a legszebb az egészben, hogy évek óta nem csinálnak vele semmit.
  18. Utolsó hét
  19. Torma

    webmail probléma

    Ki- és újra belépéssel a probléma megoldódott.
  20. Torma

    webmail probléma

    A számítógépemen lévő Office alkalmazásba ma nem érkeztek levelek az egyik t-online-os e-mail címemre. Beléptem a webmail felületre, és rögtön jelszó módosítást kért. Megtettem, bejutottam a leveleimhez, de csak néhány volt látható közülük, és rendszeresen a "Hiba történt a szerverrel való kommunikációban" üzenet jelenik meg. Most már egy levél sem jelenik meg az erre szolgáló ablakban. Másik t-online-os email címemről küldtem próba emailt a problémás címre, de nem ment el, az jelezte, hogy tele van a fiók. Értem, de sajnos ha nem látom a leveleim, nem tudok belőle törölni. Mit tegyek? Előre is köszönöm a segítséget!
  21. Érdeklődni szeretnék, hogy a Tcomos segédoszlopnak van e minőségi tanúsítványa? Hozzám tett be a Tcom egy ilyen oszlopot, de erről semmilyen dokumentumot nem kaptam. Hogyan lehetne ehhez a tanúsítványhoz hozzáférni?
  22. Tamas586

    Segédoszlop

    "Rossz szomszédság török átok"
  23. Telekom szakértő

    Megszűnő tévécsatornák

    Kedves @polk! Nagyon szívesen! Keress minket bátran a jövőben is. ^Lia
  24. Telekom szakértő

    Szoftverfrissítés

    Kedves @lollaci! Nagyon szívesen, keress minket bizalommal máskor is. ^Lia
  25. Szia @Hajzer Dávid! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld a Telekom alkalmazást, majd töltsd le a legfrissebb verziót. Amennyiben az újratelepítés után sem működik, kérjük, hogy a következő adatokat írd meg nekünk privát üzenetben és felvesszük hibára: · Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz) · Operációs rendszer verziója (pl. 12) · Észlelés időpontja (2025.07.10 15-16 óra között) · Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) · Pontos hiba leírása. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  26. polk

    Megszűnő tévécsatornák

    Köszönöm
  27. lollaci

    Szoftverfrissítés

    Köszönöm az infót!
  28. Sziasztok! Van nekem egy google pixel 7A típusú telóm és nem tudok be lépni a Telekomos alkalmazásba. Android verzió 13 telekom alkalmazás verzió 26.14.05
  29. Telekom szakértő

    Szoftverfrissítés

    Kedves lollaci! Az általad leírtak alapján azt javasoljuk Neked, hogy érdemes lenne egy márkaszervizben megnézetned a telefonodat. Honlapunkon ide kattintva találod, hogy milyen módon adhatod le vagy hová viheted be a készülékedet, hogy egy szakember megvizsgálja. Bízunk benne, hogy ott sikerül megtalálniuk és megoldják a jelentkező problémát. ^Rita
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...