Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. János1977

    Redmi 14C

    Köszönöm szépen!🙂
  3. Today
  4. Kedves @Kovács Tamás János A privát üzenetednél az imént válaszoltunk. Javasoljuk, hogy a nyilvános hozzászólásodat szerkeszd és töröld belőle hívószámodat a visszaélések elkerülésének érdekében, illetve más nyilvános felületeken se add azt ki. ^Dániel
  5. Kedves @Kovács Tamás János A rendelkezésre állási idő lejárata után még 90 napig van lehetőség utólagos feltöltéssel újra aktívvá tenni a számot. Ha sikeres volt a feltöltésed akkor előfordulhat, hogy az adategyeztetési határidő is lejárt már és emiatt nem működik a telefonszám a feltöltés után. Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett telefonszámot és ránézünk, hogy erről van-e szó. ^Dániel
  6. Dominom rendelkezési állása 25.06.29-én lejárt. A határidő után töltöttem fel, szeretném újra aktiválni, a számomat megőrizni. Próbáltam, de nem sikerült az oldalukon és telefonon sem. Biztosan rosszul csinálok vmit, kérem a segítségüket (****). Köszönöm: Kovács Tamás János
  7. Tegnap
  8. Sziasztok! Ez a probléma fennáll még? Mifelénk most húzza az optikát a T, de akkor nem rohanok szerződést kötni, ha a szolgáltatás ilyen keserves. Zzz
  9. Telekom szakértő

    TCL 98C7K készlethiány

    Kedves DeamonX! Mi is várjuk a készleteket a gyártótól, de sajnos nincs pontos információnk a beérkezéssel kapcsolatban. Javasoljuk, iratkozz fel a készletértesítőre ha még nem tetted meg. ^Zoli
  10. Utolsó hét
  11. Kedves NemJakso! Mobilnál a portok befelé irányban zártak, így kívülről nem lehet elérni az eszközöket. Lakossági ügyfeleknél erre nincs is megoldás, mert fix IPv6-os cím sem mobilnál, sem otthoni szolgáltatásnál nem érhető el. ^Andrea
  12. uzman

    Hálózat kiépítése

    A fenti posztban kattints rá a Telekom szakértő nevére, majd a boríték ikonra kattints.
  13. uzman

    Mobilnet IPv6 nem érhető el kívülről

    Üdv A legutolsó ismereteim szerint (de ebben @Telekom szakértő majd megerősít vagy megcáfol) a mobilinternet eszközök nem publikus IP címet kapnak. Másmilyen APN-t ne, csak a megadottat állítsd be.
  14. lukacszsolt

    Xbox game pass

    Ugyan ez a problémám, egy 400forintos valamit tudtam venni a telekommal xboxon de sajnos game passt nem tudok, a Microsoftban pedig nem mutassa a Telekom szolgáltatót
  15. lukacszsolt

    Game pass nem jó

    Sziasztok valaki tudna segíteni? Nem tudok venni game passt a telekommal, tegnap vettem 400forinos valamit Xboxo hogy megnézem jó-e de már se Visa, se MasterCard se telekommal nem tudok venni gamepasst valaki valami tipp?
  16. Sandor Maro

    Hálózat kiépítése

    Milyen mód(ok)on tudom privátban felvenni a kapcsolatot veletek?
  17. DaemonX

    TCL 98C7K készlethiány

    Tisztelt Telekom! Szándékosan a TCL 98C7K televízió miatt intéztünk nekem mobilelőfizetést (Dominóról váltva), mert így jelentős kedvezmény jár a megnevezett készülékre. A bolti illetékes tanácsára azonban meg akartuk várni az otthoni internet és TV-csomat bekötését is (mely pár nap múlva lenne esedékes), hogy maximalizáljuk az elérhető készülékkedvezményt. Azonban ma észrevettem, hogy elfogyott az említett TV készletről. Lesz a napokban, esetleg a következő 2 héten belül? Mert ha nem, akkor nem látom értelmét az előfizetéses, 2 év hűséges konstrukciónak, és visszaváltok Dominóra. Válaszukat előre is köszönöm.
  18. Szia @TM9083! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk a pontos címedet (irányítószám, település, utca és házszám vagy emelet/ ajtószám), valamint a rendelési azonosítódat, hogy utánanézhessünk a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  19. Udvozlom! A cimem szerint elerheto a optikai internet, leadtam a megrendelest, es amikor eljottek azt beszerelni, azt mondtak nem tudjak elvegezni a beszerelest mivel tul sok fa van az oszlop es a haz kozott, es hogy az szabalytalan, es nem vegeztek el a munkat. A kerdesem az lenne, ha az oszloptol a hazig (kb.55m) a foldbe melyen lerakok egy 16mm KPE csovet, abban bevezethetik az optikai kabelt a hazig az oszloprol? Koszonom elore a valaszt.
  20. Üdv! Milyen APN-t állítsak be, hogy legyen normálisan használható publikus IPv6 címem Telekomos mobilneten? Jelenleg is oszt egy /64-es tartományt (jobban örülnék /56-nak). Ebből tovább osztottam az eszközöknek, kifelé irányban működik is tökéletesen, viszont befelé semmit nem lehet elérni. Helyi tűzfal szabályok megfelelnek, ugyan ezeket használom "otthoni" hálózaton is és ott működnek. Itt mi a szitu? Ezt megérdeklődtem ticketben is, de semmi visszajelzés nem jött sajna. -- Fix IPv6 prefixet lehet valahogy szerezni akár "otthoni" akár mobilnethez? Itt ugye arra nem lehet ráfogni, hogy azért nincs, mert nincs elég...
  21. Telekom szakértő

    HBO Max - Max

    Kedves @OZZY! Köszönjük az eddigi türelmed! Műszaki munkatársaink válasza alapján azt tudjuk javasolni a probléma megoldása érdekében, hogy az érintett boxot állítsd vissza gyári alapbeállításokra, majd ezt követően a Play Áruházból próbáld meg az HBO Max alkalmazást telepíteni. A visszaállításhoz ebben a videóban találsz segítséget: Gyári visszaállítás - Telekom TV segítség - YouTube Amennyiben ezt követően is probléma lenne az alkalmazás használatával, kérjük privát üzenetben küldd meg nekünk MT ügyfélazonosítód és a box sorozatszámát, hogy kollégáink jobban meg tudják vizsgálni, mi okozza a hibát. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  22. Szia Gyuri! Amennyiben a felújítás során tudjátok rendszerezni és rejteni a kábeleket, például kábelcsatornában, ezt magatok is megtehetitek. Abban az esetben, ha Telekom szakértő helyszíni munkavégzésére van szükség, úgy - mivel nem hibáról van szó - a munkálatokhoz a díjköteles egyedi szerviz szolgáltatásunkat tudod igénybe venni, mellyel kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. ^Erika
  23. Telekom szakértő

    HBO Max - Max

    Kedves Ozzy! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint válasz érkezett tőlük, itt meg fogjuk írni, addig türelmed kérjük! ^Zsolti
  24. Kedves @Ákos82! Köszönjük a visszajelzésed! ^Zsolti
  25. Budapesti 120 éves társasházban felújítás során a teljes elektromos kábelrendszer ki lesz cserélve. Szeretnénk a telekom kábeleket amik eddig nem túl dekoratívan lettek felszerelve az évek alatt elrejteni, áthelyezni. Kit kell keresni ebben a témában? Köszönöm
  26. OZZY

    HBO Max - Max

    Android Tv szolgáltatásom és 2 STB modem eszközöm van. Android 12 alatt fut mindkettő. Az egyiken rendszer frissítés száma: 19.28 a másikon 19.33. A 19.28 alatt a HBO Max alkalmazás tökéletesen fut, a 19.33 alatt telepítést kér, amit ha elindítok, akkor kiírja, hogy az alkalmazás nem telepíthető. A gyorsítótárat már töröltem és a Google Play alatt is próbáltam. A fura az, hogy régebbi frissítés alatt tökéletesen megy, ha az "Alkalmazások" közül kiválasztom. A többi alkalmazás Netflix stb. szépen fut. Találkoztatok e már ilyen problémával.
  27. Ákos82

    Xiaomi 11 lite5g ne szoftverfrissítés

    Köszönöm.Mai nap megkapta a telefon a frissítést.
  28. Szia @Ákos82! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett a válasz illetékes csoportunktól, ami szerint várhatóan 1-2 hét múlva lesz kiadva az új frissítés a gyártótól. Addig is kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...