Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. fantommol

    Port forwarding Assetto Corsa

    Bocsánat, tovább kutatva a neten, néhány helyen szó van valamiféle NAT-ról (NAT-olásról), amit külön kell(ene) kérni az ügyfélszolgálattól. Lehet, hogy egyszerűen az lenne a problémám megoldása? Egyáltalán mi a búbánat az, és miért nem automatikus? Ennek van valami konkrét oka?
  3. uzman

    HomeBox problema

    Érdemes volna még az eszköz webes felületén ellenőrizni a hálózati kapcsolat adatokat. Lehet, hogy csak a gpon led hibásodott meg és azért nem világít. Vagy ha az eszközből valami miatt törlődtek a PPPoE bejelentkezési adatok, az is lehet az ok - ezeket a szerződéskötéskor kapott dokumentumokban vagy a Telekom fiókban megtalálod és az alapján be lehet írni a megfelelő menüpontba.
  4. Szép napot! Átnéztem a hasonló témájú hozzászólásokat, de nem találtam megoldást a problémámra: szeretnénk itthon, a saját hálózatunkon együtt játszani, de sehogy se tudom beállítani a port-továbbítást a WAN Settings-ben. Minden gép saját IP-vel rendelkezik, az én gépem lenne a HOST (192.168.1.140), a fiamnak (192.168.1.150) pedig az enyémre kéne majd csatlakoznia. Csatolom a router infóját, a szerverbeállítási adatokat és a log-fájlt, melyben pirossal kiemeltem a (szerintem) fontosabb információkat. Segítségüket előre is köszönöm! Üdvözlettel: Molnár Lajos output20250710_165958.rtf
  5. Valaki tudja, hogy ez mukodik mar azota esetleg vagy varhato, hogy mukodjon valaha? Ez az egy technikai feltetel hianyzik jelenleg az iMessage <> Android kommunikaciohoz, ami sokak eletet megkonnyitene.
  6. Telekom szakértő

    HomeBox problema

    Kedves grofkende! Kérjük, áramtalanítsd az eszközt ismét és a visszakapcsolás után pár perccel később ellenőrizd, hogy történt-e változás! Ha nem, akkor sincs ok az aggodalomra, segítünk! Ez esetben kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk teljes neved, MT azonosítódat és mobilszámodat, hogy rögzíthessünk egy hibajegyet az előfizetésedhez, melyet szakértőink kivizsgálnak. Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
  7. Szia OldMike! Megkaptuk privát üzenetedet is, köszönjük! Felvettük a kapcsolatot illetékes területünkkel, a megoldásig szíves türelmedet kérjük! Jelentkezni fogunk, amint információt kapunk az ügyeddel kapcsolatban. ^Erika
  8. Ez pusztán csak időhúzás hogy addig is fizesse szépen mindenki az sms díjakat. Hiszen az rcs-ből nincs semmi haszna a cégnek…
  9. Tegnap
  10. grofkende

    HomeBox problema

    Van egy HomeBox a szobamba amit ujrainditas utan nm lehet ,,hasznalni,, alias nincs internet. Reggel lassu volt a net, volt net de ****, mondom újraindítom ezt a HomeBoxot, újraindítas után az osszes LED világított kivéve az internet nem ami ugye jelzi h van e internet. Aztan következő újraindítás utan PON led nem vilagitott ami az opitkai kábelnek a ledje. Én a ket újraindítás kozt az optikai kabelhez nem nyultam. Azota a PON nem vilagit (azon kivul minden aminek kell) és nincs internet eleres az egesz hazba (maga az internet LED vilagit) ezutan az optikai kabel ,,box,,-ot is megneztem hogy jol van e bedugva kihuztam meg vissza. Azota semmi biztan benne hogy visszajön de szerintem ,,el****,, valamit mert reggel neg ha semmi értékű is de volt net. Valakinek hasonlo probléma vagy megoldas?
  11. OldMike

    Sagemcom F@st 3686AC v2 modem probléma

    Szia Dániel! Köszönöm a választ. fIREFOX, Chrome és Edge böngészővel próbáltam, mindegyiknél az inkognitót is. Csak egy PC-m van, de két Xiaomi mobiltelefonon is próbáltam. Az egyiken Edge, a másikon Chrome van. Az eredmény minden esetben ugyanaz, mint amit leírtam. Az előzmények törlése sem segített. Egyébként az Alkalmaz-ra kattintás után a címsorban ez látszott (még az újratöltés előtt): https://192.168.0.1/wifi.cgi?sessionKey=974352905 Megjegyzem, hogy ez a probléma már legalább egy évvel ezelőtt is jelentkezett, csak akkor nem foglalkoztam tovább vele, de most fontos lenne. Azt nem tudom, hogy a mostani verzióra frissítés akkoriban történt-e. Megírom majd az MT azonosítómat.
  12. Telekom szakértő

    Hálózat kiépítése

    Kedves Máró Sándor Péter! Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk a pontos címet házszámmal együtt és utánanézünk kérdésednek. Várjuk megkeresésed, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita
  13. Kedves István! A gyártói szerviz a beküldött eszközöket, 15-30 napos határidővel vállalja, hogy javítani tudja. Javasoljuk, hogy érdemes lenne a gyártói szervizhez közvetlenül bemenned és ott érdeklődni, hogy van-e lehetőség, hogy a helyszínen megjavítsák ezt számodra. A gyártói szervizek elérhetőségét honlapunkon ide kattintva tekintheted meg. ^Rita
  14. Sandor Maro

    Hálózat kiépítése

    Kedves Telekom Fórum felhasználók! Kaptam egy új információt, miszerint Hajdúböszörmény területén a Telekom engedélyt kapott a hálózatfejlesztésre. Van-e aki ezt tudja igazolni? Esetleg Telekomos munkatárs? (Utca: Külső-Újvárosi utca) Köszönettel, Máró Sándor Péter
  15. Telekom szakértő

    Mobil S

    Szia! Igen, ha a csomag aktiválása után történt az 1 perc beszélgetés, akkor ez már az 50 perces keretből történt. Az alkalmazásban az érintett hívószámot kell kiválasztani, majd kissé lejjebb görgetni, itt láthatod tájékoztató jelleggel az adott havi hívás adatokat. Ezek külön vannak bontva különböző hívásirányok szerint. Ezek közül a nemzetközi hívások azok amik nem számítanak az 50 percbe, így a többi irány összessége adja ki, hogy mennyi beszélgetésnél tart az adott hívószám. Az adatok az adott havi forgalmat mutatják, így ha a hónap közben történt a csomagváltás, akkor a következő hónaptól tudod pontosabban nyomon követni, hogy mennyi beszélgetés történt a Mobil S csomaggal. ^Dániel
  16. Szia OldMike! Első körben mi sem a gyári visszaállítást javasolnánk, mert a leírtak alapján akár böngésző oldali is lehet a jelenség. Érdemes megpróbálni belépést és a módosítást a böngészési előzményeid és sütijeid törlése után is, illetve megpróbálhatod másik böngészőben (esetleg másik eszközön) és inkognitó ablakban is. Ha ezek mindegyikénél a fent leírtakat tapasztalod, úgy írd meg nekünk privát üzenetben az előfizetéshez tartozó MT ügyfél-azonosítódat és ez alapján tanácsot kérünk az illetékeseinktől. ^Dániel
  17. Koax hálózaton vagyok, a HGW Sagemcom F@st 3686AC v2. Szoftver verzió: MAGYAR_4.121.4 Be tudok lépni a beállításokba, de ha a például a WI-FI oldalon megváltoztatom a csatornát, és rákattintok az Alkalmaz gombra, akkor csak egy teljesen fehér képernyő jelenik meg, a képernyő frissítése után pedig ismét a bejelentkezési oldal jelenik meg. Azaz úgy néz ki, hogy a változtatás elmentése nélkül kilép a beállításokból. A legközelebbi belépés után mindenben az eredeti beállításokat mutatja. Nem tudom, hogy miképpen lehetne ezt a hibás működést kiküszöbölni. Nem tudom, hogy van-e frissebb verzió, és lehetne-e arra frissíteni? Nem merek gyári visszaállítást csinálni (eddig még soha nem csináltam), mert nyilván állítanom kellene néhány beállításon, de mi történik, ha akkor ugyanígy nem mentené azokat. IPTV van, két darab STB-vel, amik teljesen rendben működnek. A vezetékes internet és a WI-FI is rendben van, de az utóbbinál szerettem volna más sávszélességet és csatornát kipróbálni, mivel a soklakásos társasházunkban zavaróan sok az erős jel a mostani csatornán. A jelszintek szerintem gyakorlatilag tökéletesek. Köszönöm Amennyiben szükséges, akkor egyéb adatokat is megadhatok.
  18. Utolsó hét
  19. GZR19821213

    Mobil S

    Sziasztok! Most ma be lett aktiválva a gyereknek a Mobil S előfizetésse. Ami ugye tartalmaz 50 percet bárhová. Azt az alkalmazásban hol látom,hogy hány perce van még az 50-ből? Illetve most felhívta az egyik nagyszülőt. Látom,hogy beszélt egy percet. Ez most gondolom ilyenkor az 50 percrből kerül/került levonásra?
  20. De az a félelmem hogy nem fog megjavulni és a szervizben leveszik róla az üvegfóliát és oda lesz hetekig a készülék és nem tudok addig se használni. Reméltem hogy egy szoftver frissítés ezt rendbe tudja tenni esetlegesen.
  21. Rendben, megpróbálom.
  22. Kedves István! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett illetékes kollégáinktól a válasz, ami szerint a készüléket meg kell vizsgálni szervizben. Kérjük, hogy add le a hozzád legközelebbi Telekom üzletben, melynek elérhetőségével kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  23. Amugy nem oldja meg, mi is ajánlottuk a discord szerverünkön nagyon-nagyon sokáig, de peak időben ezzel is problémák vannak, másrészt az egész Cloudflare IP tartománya rengeteg szolgáltatásnál tiltva van, pl nem lehet vele belépni CoD-ba és egyéb dolgok. Ez nem reklám, de jelenleg a legjobb megoldás a Telekom problémára az FXtelekom(.org), akármennyire is próbálják minden helyen amennyire csak lehet, elrejteni ennek a szolgáltatásnak a létezését. Gondolok itt a Facebook csoportra és a fórumra. Én vagyok a fejlesztője ennek a dolognak és garantálni tudom, hogy hatásos, mivel dinamikusan routeoljuk a forgalmat az összes szerverünk között így akár 150ms-ről 10ms-re tudjuk csökkenteni a válaszidőket a cloudflare esetén. Más szolgáltatások ennyire drasztikus változást nem mutatnak, de a tesztek alapján minden nemzetközi szolgáltatóhoz 8-20ms-t tudunk nyerni, belföldön pedig MINDEN BIX tag-hoz 2ms a válaszidő a szolgáltatásunkról. (Ellenben az MT-vel...) Ez a kép szerintem magáért beszél, mint látható az FX-BP1-es szerverünkhöz átlagban 18ms a válaszidő. Az ausztriai szerverünk pedig fej-fej mellett halad a premium CloudFlare-el. Az ausztriai popunk-nak hála a Counter Strike 2 Vienna szerverekhez gyakorlatilag 1ms a válaszidőnk és a dinamikus routing-nak hála a magyar szerverről körülbelül 8-10ms. Hamarosan bővítjük a sok felhasználó miatt a magyar szerverünket és már erősen gondolkozunk egy Német és egy Szerbiai pop-ban is. UI: Már vannak felhasználóink akik a másik legnagyobb konkurens internetszolgáltatónál vannak, és arról számoltak be, hogy igen csak sokat segít ez a dolog, ott is. (Nagy részben azért, mert kikerüljük az Arelion-t.) Üzenném még így utólag személyesen is, hogy hajrá MT és DTAG! Egyszer biztos sikerül valami normális hálózatot alkotni(külföldön is).
  24. Kedves István! Köszönjük a visszajelzésedet, melyet továbbítottunk illetékes kollégáinknak, amint választ kapunk tájékoztatunk róla! Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  25. munkas

    Spam szűrő

    Köldtem. Kösz!
  26. Mindegyik app-ban tapasztalom a jelenséget illetve a telefon csörögni sem tud ilyenkor. Se értesítés se csengőhangot nem tud leadni. Semmilyen médiatartalmat nem tud ilyenkor lejátszani illetve a videók amikor próbálnak indulni villogva próbálkoznak majd el feketedik a videó és nem indul el.
  27. Kedves Sándor! Megérkezett munkatársunk válasza, ez alapján a készülékeden lévő szoftver a jelenlegi legfrissebb, várhatóan néhány héten belül érkezik majd újabb, ezt a gyártó fogja ütemezni. ^Erika
  28. Telekom szakértő

    Redmi 14C

    Köszönjük türelmedet! Megérkezett illetékes területünk válasza. Tájékoztatásuk szerint a frissítést már elfogadtuk, a gyártó fogja ütemezni hamarosan. Bízunk benne, hogy nem kell már sokat várnod rá! ^Erika
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...