Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. matoki

    Opikai hállózat

    Mikor lesz elérhető az optikai net szolgáltatás Kaposvár **** szám mivel kb. 1,5 hónapja ki van építvel a hállózat az utcában. A jelenlegi rézdrótos hállozat katasztrófális. Üdv: Matók István Kaposvár **** 7400
  3. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Bocsánat még egy kérdés. Ha nincs ilyen ismert probléma, akkor miért mondta a kollégájuk aznap, hogy tudnak a hibáról mert tömegesen jelezték vissza az említett hibát?
  4. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Kedves Telekom szakértők! Kettőt vettem az említett készülékből. A másikat a szebbik felem használja és ugyanezek a tünetek a szoftver frissítés óta. Duisburgban hol tudjuk leadni javításra? Válaszukat előre is köszönöm!
  5. viktorhun

    Nokia 6610i wap

    Sziasztok Hogy kell beállítani a wapot a nokia 6610i-n ?
  6. Tegnap
  7. Sziasztok, Vettem egy ASUS TUF routert (akciós volt), és szeretném a technikolor gépbe kötni úgy, hogy azt passthrough-ba rakom. Na ez a 10 perces művelet kb 5 órája zajlik, és nem birok egyről a kettőre jutni. A PPPOE passthrough kapcsoló a Technicolorban (Internet access menüpont > PPoE PT) konkrétan mint ha semmit sem csinálna, ugyanúgy van net ha bekapcsolom, semmi nem változik. Az ASUS routerben megadtam a PPPOE adatokat, és beudgtam a LAN/WAN helyre a Technicolorba, de semmi, PPPOE discovery failed. Közben a Tehnicoloron van net, meg minden. Mit csinálok rosszul? A fórumon itt olvastam már olyat is, hogy többszörre müködött, na hát én kapcsolgattam itt egy fél órát és semmi, meg hogy ki kell törölni a jelszót és felhasználónevet, hát nekem el sem engedi menteni mert üres string hibát dob a form, ha megpróbálom leokézni. Van valakinek ötlete esetleg? Igazából közben eszembe jutott, hogy megfoghatnám és használhatnám AP módban az új routert... de azért mostmár érdekel, mit rontok el.
  8. Telekom szakértő

    T Phone 2 5G

    Kedves Zoltán! Köszönjük szépen az eddigi türelmed! Illetékes kollégáink válasza alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy nincs olyan ismert szoftveres probléma, ami az általad leírt jelenséget okozza. Javasoljuk, hogy a készüléket add le valamelyik Telekom üzletben, ahol munkatársaink intézkednek a szervizbe küldésről. ^Zsolti
  9. Telekom szakértő

    T Phone 2 5G

    Kedves Zoltán! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Felvettük munkatársainkkal a kapcsolatot, kis türelmedet kérjük válaszunkig! ^Szilvia
  10. Telekom szakértő

    Redmi 14C

    Nagyon szívesen! Keress minket nyugodtan a jövőben is! ^Szilvia
  11. Utolsó hét
  12. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Kedves Telekom! Nagyjából 1 hete jött ki az utolsó szoftver frissítés. Aznap jeleztem hogy azóta nem működik a mikrofon. Videóhívásban egyáltalán nem, hagyományos hívásban meg kiszámíthatatlan. Azt mondta a kollégájuk, hogy hamarosan javítva lesz. Ez azóta sem történt meg és érdeklődnék, hogy mikor tudom használni végre a telefonomat telefonálásra? Köszönöm!
  13. János1977

    Redmi 14C

    Köszönöm szépen!🙂
  14. Kedves @Kovács Tamás János A privát üzenetednél az imént válaszoltunk. Javasoljuk, hogy a nyilvános hozzászólásodat szerkeszd és töröld belőle hívószámodat a visszaélések elkerülésének érdekében, illetve más nyilvános felületeken se add azt ki. ^Dániel
  15. Kedves @Kovács Tamás János A rendelkezésre állási idő lejárata után még 90 napig van lehetőség utólagos feltöltéssel újra aktívvá tenni a számot. Ha sikeres volt a feltöltésed akkor előfordulhat, hogy az adategyeztetési határidő is lejárt már és emiatt nem működik a telefonszám a feltöltés után. Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett telefonszámot és ránézünk, hogy erről van-e szó. ^Dániel
  16. Dominom rendelkezési állása 25.06.29-én lejárt. A határidő után töltöttem fel, szeretném újra aktiválni, a számomat megőrizni. Próbáltam, de nem sikerült az oldalukon és telefonon sem. Biztosan rosszul csinálok vmit, kérem a segítségüket (****). Köszönöm: Kovács Tamás János
  17. Sziasztok! Ez a probléma fennáll még? Mifelénk most húzza az optikát a T, de akkor nem rohanok szerződést kötni, ha a szolgáltatás ilyen keserves. Zzz
  18. Telekom szakértő

    TCL 98C7K készlethiány

    Kedves DeamonX! Mi is várjuk a készleteket a gyártótól, de sajnos nincs pontos információnk a beérkezéssel kapcsolatban. Javasoljuk, iratkozz fel a készletértesítőre ha még nem tetted meg. ^Zoli
  19. Kedves NemJakso! Mobilnál a portok befelé irányban zártak, így kívülről nem lehet elérni az eszközöket. Lakossági ügyfeleknél erre nincs is megoldás, mert fix IPv6-os cím sem mobilnál, sem otthoni szolgáltatásnál nem érhető el. ^Andrea
  20. uzman

    Hálózat kiépítése

    A fenti posztban kattints rá a Telekom szakértő nevére, majd a boríték ikonra kattints.
  21. uzman

    Mobilnet IPv6 nem érhető el kívülről

    Üdv A legutolsó ismereteim szerint (de ebben @Telekom szakértő majd megerősít vagy megcáfol) a mobilinternet eszközök nem publikus IP címet kapnak. Másmilyen APN-t ne, csak a megadottat állítsd be.
  22. lukacszsolt

    Xbox game pass

    Ugyan ez a problémám, egy 400forintos valamit tudtam venni a telekommal xboxon de sajnos game passt nem tudok, a Microsoftban pedig nem mutassa a Telekom szolgáltatót
  23. lukacszsolt

    Game pass nem jó

    Sziasztok valaki tudna segíteni? Nem tudok venni game passt a telekommal, tegnap vettem 400forinos valamit Xboxo hogy megnézem jó-e de már se Visa, se MasterCard se telekommal nem tudok venni gamepasst valaki valami tipp?
  24. Sandor Maro

    Hálózat kiépítése

    Milyen mód(ok)on tudom privátban felvenni a kapcsolatot veletek?
  25. DaemonX

    TCL 98C7K készlethiány

    Tisztelt Telekom! Szándékosan a TCL 98C7K televízió miatt intéztünk nekem mobilelőfizetést (Dominóról váltva), mert így jelentős kedvezmény jár a megnevezett készülékre. A bolti illetékes tanácsára azonban meg akartuk várni az otthoni internet és TV-csomat bekötését is (mely pár nap múlva lenne esedékes), hogy maximalizáljuk az elérhető készülékkedvezményt. Azonban ma észrevettem, hogy elfogyott az említett TV készletről. Lesz a napokban, esetleg a következő 2 héten belül? Mert ha nem, akkor nem látom értelmét az előfizetéses, 2 év hűséges konstrukciónak, és visszaváltok Dominóra. Válaszukat előre is köszönöm.
  26. Szia @TM9083! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk a pontos címedet (irányítószám, település, utca és házszám vagy emelet/ ajtószám), valamint a rendelési azonosítódat, hogy utánanézhessünk a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  27. Udvozlom! A cimem szerint elerheto a optikai internet, leadtam a megrendelest, es amikor eljottek azt beszerelni, azt mondtak nem tudjak elvegezni a beszerelest mivel tul sok fa van az oszlop es a haz kozott, es hogy az szabalytalan, es nem vegeztek el a munkat. A kerdesem az lenne, ha az oszloptol a hazig (kb.55m) a foldbe melyen lerakok egy 16mm KPE csovet, abban bevezethetik az optikai kabelt a hazig az oszloprol? Koszonom elore a valaszt.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...