Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. polk

    Fórum fiók törlése

    Hogyan lehet törölni a fiókot?
  3. Today
  4. phonar

    Tvgo használata projektoron

    Egyébként így jártam, megnézzük a meccset kivetítőn, semmi! 😁 A rokonom könnyesre röhögte magát. 😅😅😅 Az államokban ilyennel még nem találkozott!
  5. Phoenix33

    többen hívnak hogy hívtam őket

    Kedves Telekom! Én is kaptam ilyen hívást. Remélem nem kell számot cserélnem, mert nagyon régi.
  6. phonar

    Tvgo használata projektoron

    Ott a pont! Észak-Amerikában nincsennek ilyen gondok! 😁😁😁
  7. Tisztelt Szakértő! Jelenleg készülékem be van ragadva a 1.0.13.0 frissítésbe és 2025.04.01-es Android biztonsági frissítésbe. Tudomásom szerint már réges rég érkezett nem önéknél vásárolt készülékre ennél jóval újabb verzió. Esetleg van tudomás hogy mikor érkezne az a bizonyos frissítés? Előre is köszönöm! Üdv Péter
  8. Telekom szakértő

    Digitális jólét csomag

    Szia! Igen, válthatsz is. A csomagról bővebben itt olvashatsz. ^Zoli
  9. ifafafi

    Digitális jólét csomag

    Üdv. Ez azt jelent, ha van előfizetésem, azt át tudom váltani digitális jólét csomagra? köszi előre is a választ.
  10. GáborZ

    Ikrény (GY-M--S) optikai internet

    Kedves Telekom, Ismét eltelt egy év, már nagyon várjuk az optikai kábel kiépítését a giga erős internethez. A környéken már mindenhol elérhető, nálunk sajnos még nem. Köszi és üdv, Gábor
  11. Telekom szakértő

    Röszke GPON hálozat

    Kedves Marcell36! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben pontos címedet vagy azt a címet ahol a kiépítéssel találkoztál és leellenőrizzük, hogy munkatársaink járnak-e arra. Köszönjük! ^Szilvi
  12. Tegnap
  13. Marcell36

    Röszke GPON hálozat

    Röszkén a Telekom is épít ki optikai hálozatot, mert mindenhol húzzák ki a vezetéket csak nem tudjuk, hogy a Telekom-e?
  14. Kedves @szajmon Az elhangzottak alapján úgynevezett "A szám hamisítás jellegű visszaélés történt. Amiben mi most segíteni tudunk, ha elküldöd a telefonszámodat privát üzenetben a beszélgetésünk után egy 72 órás védelmi tiltást aktiválhatunk a hívószámára. Ez egy roaming tiltást jelent, ami kizárólag a Telekom hálózatában végződtetett hívásokra vonatkozik. Sajnos nem lesz teljeskörű a védelem, mert ha a behamisított hívással más szolgáltatónál lévő hívószámot hívnak, akkor az a hívás nem járja meg a hálózatunkat, így megállítani sincs lehetőségünk. A tiltást csak akkor észleli, ha roaming helyzetben használnád a hívószámod, ebben az esetben ellehetetleníti a forgalmazást. Az ’A’ szám hamisítás visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a +3630.......) a hívószámot látja kijelezve a telefonján, a hívás során pedig főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek/felhasználóknak nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár nem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben.. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segíthettünk Neked! ^Oszkár
  15. Üdv! Az elmúlt hetekben többen is hívtak idegenek telefonon ,hogy erről a számról kerestem őket. Az érdekes az egészben ,hogy a T-mobilos számom az céges és csak és kizárólag internet elérés miatt használom 2. sim kártyaként.. vajon mi okozhatja a problémát? Használok vírusírtót a telefonon és nem töltök le sehonnan csak a playáruházból..
  16. khog089

    Twitch akadozás

    Ugyanez nálam is! A játékokban mindig magasabb a ping, mint kellene, a Twitch meg állandóan szaggat. Tényleg elegem van már belőle.
  17. Köszönöm a gyors választ, láttam az oldalon a leírást ,azon felül lett volna pár kérdésem amit gondoltam személyesen gyorsabb lett volna elintézni 🙂 Írok privát üzenetet🙂
  18. Kedves @Ildi321! Minden szükséges információt megtalálsz weboldalunkon ide kattintva, valamint a Szabályzatban is. Amennyiben további kérdésed van tedd fel nekünk itt, privát üzenetben és utánajárunk Neked. ^Zoltán
  19. Telekom szakértő

    webmail probléma

    Szia @Torma! Köszönjük a jelzésedet és szép napot kívánunk! Örömmel olvastuk, hogy megoldódott a problémád. Amennyiben kérdésed, kérésed merülne fel szolgáltatásainkkal, termékeinkkel kapcsolatban, úgy állunk rendelkezésedre itt vagy gyorsabb ügyintézés érdekében Facebook-on privát üzeneteben. ^Zoltán
  20. Sziasztok Az Aréna Mall -ban található poadcest stúdióval használatával kapcsolatban lennének kérdéseim , az üzletben nem igazán voltak segítőkészek a kollégák, pedig csak pár kérdésem lett volna. Kaphatok valami email címet , telefonszámot ahol a poadcast stúdióval kapcsolatban feltehetek néhány kérdést?
  21. Jól teszed, egy hulladék az egész. 2 gbps-es FFTH-ra fizetek elő, debian néha a repository indexet nem tudja letölteni. Ugyanezen a kapcsolaton proton VPN osztrák node-ján keresztül instant megtörténik és 1gbps körül tölt. A hangsúly az osztrák node-on van, mert ha magyar node-ot választok, akkor akkor a tőlem fizikailag 30 km-re lévő szerverig is európai körútra mennek a csomagok. Az a baj, hogy annyira nehéz pontosan mérni, annyira változó a probléma és gyakorlatilag az ügyfélszolgálatnak lehetetlen elmagyarázni, hogy erről panaszkodni rendkívül fárasztó. Tulajdonképpen telekom előfizetés mellé kötelező valamilyen VPN, hogy használható legyen, és a legszebb az egészben, hogy évek óta nem csinálnak vele semmit.
  22. Utolsó hét
  23. Torma

    webmail probléma

    Ki- és újra belépéssel a probléma megoldódott.
  24. Torma

    webmail probléma

    A számítógépemen lévő Office alkalmazásba ma nem érkeztek levelek az egyik t-online-os e-mail címemre. Beléptem a webmail felületre, és rögtön jelszó módosítást kért. Megtettem, bejutottam a leveleimhez, de csak néhány volt látható közülük, és rendszeresen a "Hiba történt a szerverrel való kommunikációban" üzenet jelenik meg. Most már egy levél sem jelenik meg az erre szolgáló ablakban. Másik t-online-os email címemről küldtem próba emailt a problémás címre, de nem ment el, az jelezte, hogy tele van a fiók. Értem, de sajnos ha nem látom a leveleim, nem tudok belőle törölni. Mit tegyek? Előre is köszönöm a segítséget!
  25. Érdeklődni szeretnék, hogy a Tcomos segédoszlopnak van e minőségi tanúsítványa? Hozzám tett be a Tcom egy ilyen oszlopot, de erről semmilyen dokumentumot nem kaptam. Hogyan lehetne ehhez a tanúsítványhoz hozzáférni?
  26. Tamas586

    Segédoszlop

    "Rossz szomszédság török átok"
  27. Telekom szakértő

    Megszűnő tévécsatornák

    Kedves @polk! Nagyon szívesen! Keress minket bátran a jövőben is. ^Lia
  28. Telekom szakértő

    Szoftverfrissítés

    Kedves @lollaci! Nagyon szívesen, keress minket bizalommal máskor is. ^Lia
  29. Szia @Hajzer Dávid! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld a Telekom alkalmazást, majd töltsd le a legfrissebb verziót. Amennyiben az újratelepítés után sem működik, kérjük, hogy a következő adatokat írd meg nekünk privát üzenetben és felvesszük hibára: · Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz) · Operációs rendszer verziója (pl. 12) · Észlelés időpontja (2025.07.10 15-16 óra között) · Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) · Pontos hiba leírása. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...