Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni egy meglehetősen bosszantó problémával kapcsolatban. A Telekom TV SmartBox SPDIF (Toslink) kimenetét próbálom használni, hogy összekössem egy Samsung HW-B450 soundbarral. A gond az, hogy a SmartBox láthatóan rosszul definiálja az audió formátumot, aminek következtében 2–3 másodpercenként megszakad a hang. Teljesen használhatatlan így... A box beállításaiban korábban elérhető volt a PCM vagy Bitstream audiómód választási lehetőség, most viszont ez eltűnt. Jelenleg csak a "Térhangzás" menü van, ahol Automatikus / Soha / Kézi opciók választhatók, de egyik sem oldja meg a hibát. HDMI CEC ki-be kapcsolása sem segít. Kézi módot választva pedig még csak listát sem ad, amiből ki lehetne választani a formátumot. Teszteltem már: 2 különböző Toslink kábellel HDMI audio extractorral 2 külön SmartBox-szal (mindkettőn ugyanaz a hiba jelentkezik) A soundbar biztosan nem hibás, mert TV-ről és PC-ről hibamentesen működik ugyanazokkal a kábelekkel, egyszerűen csak nem tudja feldolgozni azt a jelet amit a box rá erőltet. (A soundbar HDMI-t nem fogad, így az nem opció, csak Toslink vagy Bluetooth.) A kérdéseim: Miért nem döntheti el a felhasználó, hogy milyen hangformátumot szeretne a boxból? Miért vették ki a PCM / Bitstream választási lehetőséget, amikor ez egy alap, régóta használt technológia? Tervezik-e visszahozni ezt a beállítást, ahogy az az előző szoftver verzióknál/boxoknál elérhető volt? Három hete keresem a megoldást, már a hajam hullik tőle, a Telekom ügyfélszolgálat pedig sajnos nem tudott érdemi támogatást nyújtani, annak ellenére, hogy a hivatalos online Telekom videókban még mindig szerepel, hogy van PCM beállítás. Miért került ez a beállítás eltávolításra, és lesz-e rá megoldás? Köszi előre is minden segítséget!
  3. Today
  4. Kedves @kalasz! Teljesen jogos a jelzésed, és elnézést kérünk a hosszú csendért. Tudjuk, hogy külső szemmel úgy tűnhet, mintha nem történne semmi, de biztosíthatunk róla, hogy a háttérben nem állt meg a munka. Az elmúlt hónapban is folyamatosan dolgoztunk a bevezetésen. Sajnos a helyzet változatlan abban a tekintetben, hogy a partnerekkel való együttműködés szigorú szabályai miatt továbbra sem oszthatunk meg konkrét dátumot vagy verziószámot az RCS funkciók érkezéséről. Ez az oka a hallgatásnak, nem pedig az, hogy feledésbe merült volna ez a nagyon fontos fejlesztés. Természetesen, amint a szolgáltatás elindul, arról a hivatalos kommunikációs csatornáinkon (pl. Facebook oldalunkon, weboldalunkon vagy sajtóközleményben) azonnal tájékoztatást adunk majd. Érdemes ezeket figyelni a friss hírekért. Köszönjük szépen a megértésed és a türelmed! ^Zsolti
  5. kalasz

    RCS iPhone készüléken

    És ismét eltelt egy hónap...
  6. Szia @Laci007! Köszönjük a jelzésed! Sajnáljuk, hogy ilyen nem kívánt hívásokat és üzeneteket kapsz! Ha egy konkrét számról érkeznek ezek a hívások és sms-ek, a legjobb védekezés ellene, ha a telefonodon blokkolod a számot. Emellett érdemes lehet a számod titkosítani, hogy a tudakozóból ne legyen az megtalálható. Ebben bármely ügyfélszolgálati elérhetőségünkön tudnak Neked segíteni a munkatársaink. Ahhoz, hogy a bejelentésed továbbítani tudjuk illetékes csoportunknak, kérjük, privát üzenetben küldd meg nekünk a hívások/sms-ek adatait. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  7. Kedves @Gery19871130! Köszönjük a visszajelzésed! Örülünk, hogy frissítést követően megoldódott a probléma! Reméljük, hogy a továbbiakban is hibátlanul fog működni a készüléked! ^Zsolti
  8. Kedves Dávid! Köszönjük a jelzésed! Ha kérdésed adódna, nyugodtan írj nekünk itt vagy privát üzenetben. ^Zsolti
  9. Megjött a Hyper OS 3 3.5 a tegnapi nap. 😀
  10. Tegnap
  11. Nekem is megjavult, bár nem minden eszközzel működik együtt, de a márkásabb, minőségibb eszközöket hibátlanul kezeli. És ez nekem bőven elég. Most már teljesen jó a készülék. Sejtettem hogy szoftver hiba de jó hogy nem küldtem be szervízbe...mert korábban is volt már szoftveres probléma.
  12. +36 ** *** ***** Erről a számról küldözgetik az akciós üzenetek garmadáját. Visszahíváskor: Ezen a számon előfizető nincs.
  13. A +36 ** ******* számról hívogatnak és nem csak engem. Az interneten rengetegen tiltakoznak ez ellen. ******** egyébként sem lehet normálisan kommunikálni. ******* akcióban próbálnak készülékeket eladni. SMS-ékkel is zaklatnak. 🧐
  14. Utolsó hét
  15. Szia Ágnes72! Köszönjük szépen a türelmedet! A készülékeddel kapcsolatos friss információt megkaptuk illetékes kollégáinktól, mely szerint a Telekom oldaláról már elfogadtuk az OS3 szoftvert (2025. november 3-án). Azonban fontos tudni, hogy a publikálás már a Xiaomi feladata, amire sajnos nekünk nincs ráhatásunk. Érdemes figyelemmel kísérned a Xiaomi hivatalos csatornáit a szoftver megjelenésével kapcsolatban! Köszönjük a megértésedet! ^Gabi
  16. Szia @athew! Válaszoltunk neked privát üzenetedre, kérjük, hogy tekintsd meg. ^Lia
  17. Kedves @Balázs007! A hatékonyabb segítségnyújtás érdekében kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a weboldal pontos nevét és egy elérhetőségi nevet, telefonszámot is. Köszönjük! ^Lia
  18. Szia @Laca72! Ha jelenleg is gondot tapasztalsz, várjuk privát megkeresésedet a kért adatokkal. Köszönjük! ^Lia
  19. Kedves @Blackdog! Köszönjük a segítőkészségedet és a küldött linkeket. ^Lia
  20. Kedves @Anonymous.! Megpróbálunk ismét utánakérdezni, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az MT azonosítódat és a diagnosztikai adatokat. Köszönjük! ^Lia
  21. írtam DM-ben nektek, majd nézzétek meg kérlek
  22. Szia @Ágnes72! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainknak. A válaszukig türelmedet kérjük, köszönjük! ^Lia
  23. Üdvözlöm! Rendelkezem egy weboldallal,mely a vállalkozásom fő marketing eszköze. www.****************.hu sok vendégünk panaszkodik,hogy Tcom hálozatból nem tudják megnyitni az oldalunkat mert tiltva van. Az oldal vírusmentes,folyamatosan kezelve van, de voltak vele problémák. A forgalmunk viszzaesett, mi erre a megoldás kihez kell fordulni. Köszönöm,Somos BAlázs
  24. Laca72

    Tv go másodlagos képernyő hiba tableten

    És a tablet a Xiaomi 6pad ami a Telekomnàl lett újonnan vàsàrolva anno,hibátlan müködik ,kivéve hogy ez a hiba forrás nemrég beütött.
  25. Laca72

    Tv go másodlagos képernyő hiba tableten

    Ez màr megtőrtént többször is,jeleztem,vizsgàltàk nem talàltak hibàt , érdekesség mobilon se ment ott sikerült megoldani,csak akkor tabletre nem tudtam rànézni ,ezen a mai napig fentàll a hiba ,bàr volt egy alkalom érdekes mód azóta hogy müködött mindhàrom app majd rà màsnap màr megint egyik sem ,miközben semmi nem lett ellàlitva.
  26. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  27. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  28. Telekom szakértő

    Dunavarsány optikai kábel

    Szia @Dank35! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon: https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes, ahol a pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben jelezzük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. ^Lia
  29. NEM MEGY :-( Tegnap kaptam meg én is ezt a routert. Bár az említett leírásban semmi nincs róla, azért természetesen nem egy nagy kaland rádugnom és a beállítási felületen bekapcsolni. Viszont sajnos sehogy sem tudom elérni windows 11 alól (sem). Tehát az USB eszköz menüpont alatt az Általános fülön látszik a HDD partíciója, fájlrendszere, mérete: /dev/sda2 NTFS 2794.39 Gb A naranccsal jelölt "To view and manage the mass storage contents, under Windows you can open your Windows Explorer and type \\home in the address bar." természetesen nem működik, a \\home -ra nincs semmilyen válasz, de mondjuk nem is vártam... A Háttértár fül alatt a USB tárolóeszköz alatt a Megosztás be van kapcsolva, alatta az írt "\\mygateway\Data" természetesen nem működik szintén, de a "\\192.168.0.1\Data" már igen! Viszont szintén természetesen felhasználónevet és jelszót kér. Ezt a My Media fül alatt kellene tudnom beállítani. Ha itt a bekapcsolt Fájlmegosztás alatt a Data gombra kattintok, akkor már látom is a felhasználó beállításokat. Alapesetben már van egy Telekom-USB felhasználó, a jelszavát azonban nem ismerjük. Próbálkoztam a Telekom-USB-val, hátha ugyanaz, de nem. Ekkor beállítottam egy felhasználót, annak adtam jelszót is. Nem tudom, hogy a jobb oldalon kell-e beállítanom mappát beállítanom, mert ha megpróbálok valamit, akkor felugrik egy ablak Mappa kiválasztása címmel, abban látom a Data előtt a háromszöget (nyíl), de ha arra rákattintok, akkor a háromszög (nyíl) már ugyan lefelé mutat, de nem mutat semmilyen mappastruktúrát. És mondanom sem kell, hogy nem fogadja el az új általam beállított felhasználó jelszavát. Van esetleg fájlrendszer megkötés? Nem ismeri az NTFS-t? UPDATE!!!! Ha valakinek nem megy, akkor itt van egy működő leírás: https://logout.hu/bejegyzes/telekom_router_fapados_nas_tarolo.html A LÉNYEG: A jelszó nem lehet más csak 8 db karakter ééééés, bár erről nem szól a leírás, nekem nem sikerült máshogyan csak számokkal! 🙄
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...