Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Üdvözletem, Bluetooth használatával csatlakoztatott fejhallgatók vagy bármilyen más készülék csatlakoztatásával megszűnik/megáll a hang és a videók lejátszása is. Nem "telefon" hiba mivel 2 készülék is van a családban és mindkettőnél ugyan ez a probléma. Ezért kérem ne is mondják hogy vigyem szervízbe, mert semmit nem fognak vele kezdeni. Véleményem szerint szoftveres hibáról van szó. Több helyen láttam már hogy jelezték ezt a hibát, mikorra várható esetleg valami frissítés ami ezt megoldja? Előre is köszönöm szépen.
- Today
-
Üdvözlet. Páromnak én nekem is ugyanilyen telefonunk van. Szeretném jelezni hogy István által írt probléma tömeges, mert mind a két telefonon ugyan ezt tapasztaljuk. Szervízbe felesleges bevinni mert nem készülék hiba hanem szoftveres. Legyenek szívesek feljebb tolni ezt a problémát az illetékeseknek, analizálni a hibát és szoftvert frissíteni. Köszönjük!!!
-
Pár napja lett bekötve a Telekom által szolgáltatott internet. Szerettem volna kérni publikus IP-t. Be is állították, de mégis 100.102.....-es címet látok a modemben. És a mikrotik routerem is ilyet kap pppoe csatlakozás után. Internet van, de mivel NAT-olt ip jön ezért nem érem el az otthoni eszközeimet kívülről. Minden nap jelzem, ők meg minden nap közlik, hogy most kikapcsolták a NAT-ot. Persze nem lesz jó. Nem értem,ha az egyik ügyintéző azt mondja, hogy kikapcsolta és most jó(én ezt nem tapasztalom),akkor a másik ügyintézőnek miért kell megint kikapcsolnia. Valakinek valami ötlet? Remélem érthető volt a probléma. Köszi
-
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt Telekom szakértő vilix bejegyzésére, itt: Telefon
Kedves @norbert95! A korábbi válaszunknál pontosabb információval nem rendelkezünk. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán -
Optikai hálózat - Bp. XVIII. ker Pestszentimre
question válaszolt Telekom szakértő Gabor1 bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @Gabor1! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Kérjük, hogy add meg a pontos címed, hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán -
Üdvözlet, Pestszentimrén váltanék a ***-ról Telekomra, de nem tudom, van-e már optikai hálózat. (A *** a régi **** optikáján jön) A kereső szerint elérhető a címünkön a Gigaerős Optika Net, megrendelni azonban nem lehet, csak a simát. Van esetleg valami infó erről? Köszönöm előre is!
- Tegnap
-
redmi note 13 pro 5G frissítés
question válaszolt Telekom szakértő rostiron bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
kedves @rostiron és @OldMike! A jelenlegi tervek szerint az új verziót augusztus végén kapjuk meg tesztelésre. Ha minden megfelel és jóváhagytuk, ezt követően a gyártó saját üteme szerint publikálja majd. Addig is köszönjük a türelmeteket. ^Andrea -
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt norbert95 vilix bejegyzésére, itt: Telefon
ez konkrétan mit jelent? szeptemberben a 26.0-val? de gondolom akkor már valamelyik bétában benne lesz -
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt Telekom szakértő vilix bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @norbert95! Tervek szerint a funkció várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken. Köszönjük a türelmedet! ^Andrea - Utolsó hét
-
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt norbert95 vilix bejegyzésére, itt: Telefon
a szomszédban már elérhető, maybe developer beta 6 hungary? -
Kedves zeratul! Mivel az általad tapasztalt szakadozás a saját routereid kizárását követően is fennmaradt, fel tudunk venni egy újabb hibajegyet az előfizetésedhez, hogy szakértőink ellenőrizhessék ismét. Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az alábbi adatokat: - MT azonosító - előfizető neve - mobilszám Köszönjük szépen! ^Erika
-
Számla
question válaszolt Telekom szakértő Tamás1975 bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia Tamás! Kérjük, küldd el a hívószámot privát üzenetben, hogy utánanézhessünk az ügyednek. ^Kata -
Egy pár hónapja tart már, hogy a vezetékes internet (F@st 3890 v3 modemmel), beszaggat: 5-20 mp-es ideig nincs, majd visszajön. Van, hogy egy órán belül 6-szor is, máskor (de főleg éjszaka) akár több órán át is zavartalanul megy. A konfenrencia beszélgetések, videós meetingek ilyenkor leszakadnak, céges VPN-ek kidobnak vagy újracsatlakoznak, az online jelenlétet követelő játékok aktuális küldetés állapotai kukázódnak stb. Szeretnék a végére jutni, hogy mi lehet az oka? A Vanda nem túl segítőkész, aktuális pillanatban ránéz, hogy most épp megy, akkor nincs itt gond. Ugyanez valódi ügyintézővel is, de ő legalább azt is mondta, hogy voltak a mi körzetünkben stabilitási problémák, amiket azonban már megoldottak, illetve kiküldött egy szerelőt is, aki megnézte szintén, hogy éppen minden rendben, illetve valóban tett is valamit: a bejövő koax kábelezést átnézte, egy szerinte felesleges dobozt kiiktatott, a házban levő koax csatlakozó mellett kivezette a falból a kábelt és rárakott egy csillapítő dobozkát. Azt mondta, hogy ő úgy látja, hogy a kábel modemig minden rendben van, tehát bármi probléma a saját hálózatunk miatt lehet, ami nem az ő problémájuk. Ezt valamilyen szinten értem, van két saját routerem is, meg persze belső kábelezés is. Amennyiben azonban, ha már csak a teszt kedvéért egy hétvégén a kábelmodemre kötöttem a gépemet (annak kábelét is külön lecseréltem), lekapcsoltam az extra routereket, s semmi mást nem futtatok a PC-n, csak egy traceroute jellegű monitoring programot és az továbbra is kimutatja a leszakadásokat, hasonlóan hullámzó gyalkorisággal, akkor vajon mit tudok még tenni?
-
Július közepén megszüntettem az előfizetésem, számhordozással átmentem az ***-hoz. Eddig a Telekom appban rendeztem a számláim. Most egy ********* zárószámlát nem képesek postázni csekkes befizetéssel. Telefonos ügyfélszolgálaton a vanda mindig kinyír. Az ügyintézők kritikán aluliak, mindegyik mást mond. Most éppen az utolsó egy 17 évvel ezelőtt megadott pin kódot kért, amit eddig sohasem....******** * ******!
-
Irtam és köszönöm
- 2 válasz
-
- xiaomi telefon
- frissites
- (és még 2 )
-
telefon Szoftverfrissités
question válaszolt Telekom szakértő Lacikaaa bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Lacikaaa! Kérjük, a mielőbbi megoldás érdekében, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett IMEI számodat. Köszönjük! ^Szilvi- 2 válasz
-
- xiaomi telefon
- frissites
- (és még 2 )
-
Sziasztok, hogy is kezdjem, arról van a szó hogy van egy Xiaomi Redmi Note 12 5G telefon amit ugye a telekomtól hoztam ki részletre.. na most.. az a helyzet állt elő hogy én április óta semilyen rendszerfrisitést nem kapok, pedig a hyperOS 2 is kijött sőt már a 2.0.4.0-nál járnak a kiadásban, ezzel szemben nekem még mindig az 1.0.16.0 van ami tavasz óta nem mozdul.. irtam én messengeren a telekomnak de csak igéretet kaptam mit tudok tenni? manuálisan nem lehet mert a bootloader ugye zárva.. Flashelni nem fogok mert ne mbizok én az ilyesmiben pálne h garancia alatt vagyok még.. valaki tud esetleg segiteni akár telekomos szakértő ? és egy kérdés a végére.. ha független Dual Sim-es a telefon.. miért kell a T-nek külön tesztelni a frissitéseket? nem értem --- előre is köszönöm a segitséget , remélem itt elérek valamit .. :)
- 2 válasz
-
- xiaomi telefon
- frissites
- (és még 2 )
-
Kedves Lola! Kérjük, első lépésben áramtalanítsd, majd indítsd újra a boxot, amennyiben ez nem segített, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal, hogy mielőbb megoldhassunk a gondot! Köszönjük! ^Szilvi
-
Meg kellene próbálni egy számítógépet csatlakoztatni a hgw-re és azon letrehozni a pppoe kapcsolódást. Ha azzal felépül a kapcsolat, akkor az Asus routerben lesz valami gebasz. Ha nem, akkor műszaki ügyfelszolgálattal kellene tovább menni.
- 8 válasz
-
- technicolor fga2233 mag
- pppoe passthrough
- (és még 1 )
-
Telekom IPTV Bridge mód – nem kaptam meg a kért beállítást
question válaszolt Tomika Daniel Madsen bejegyzésére, itt: Internet
Szia! Nem tudom megoldódott-e a problémád azóta, de szerintem ez nem lesz ilyen egyszerű. A telekomos router legalábbis nálam az optikai kábel csatlakozásra 3 interfész van beállítva: wan, iptv és voip. Amennyiben a te routered PPPOE kapcsolódik a telekomos routerhez az IPTV nem fog működni ezen keresztül, mert az nem a wan interfészen megy. (Értelemszerűen az iptv interfészen működik.) A következő hozzászolásamban leírtam az én általam ismert megoldásokat a probléma megoldásához, remélem tudok vele segíteni. -
Kedves Atiboi! Igaz ez a kérdés nem ma volt, meg azóta már szerintem tapasztaltad is a dolgot. Igen nálam is telekomos router meg a saját routerem is 1-1 címet foglal a telekomos router PPPoE PT beállítás bekapcsolásának köszönhetően. Ezzel kapcsolatban én nem tapasztaltam semmi hátrányt. Azóta is jól működik. Mondjuk minden forgalmam a saját routerem pppoe kapcsolatán megy, a telekomos router wan kapcsolatán elvileg semmi nem megy. A második kábelen kapok ugye telekomos routertől egy IP-t, de erre a kapcsolatra útválasztással be van állítva a saját routeremen, hogy csak az IPTV-hez szükséges kapcsolatok menjenek rajta. Azok meg a telekomos routeren az iptv interfészen mennek tovább, így nem bántva annak wan interfészét.
-
Szia Lola! A jelzett hibakód jellemzően hálózati problémára utal. Amennyiben Smart Box eszközön keresztül néznéd vissza a műsort, javasoljuk az eszköz újraindítását. Mobil eszközön történő lejátszás esetén a Telekom TVGO applikáció frissítése lehet szükséges. Ezek a javasolt lépések segíthetnek a probléma megoldásában, de ha a lejátszás továbbra sem indul el, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. ^Gabriella
-
redmi note 13 pro 5G frissítés
question válaszolt Telekom szakértő rostiron bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia rostiron! Megérkezett az üzeneted, köszönjük! Amint megkapjuk illetékes munkatársainktól a választ, értesítünk. 😉 ^Gabriella