Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Kedves Filó! Ahhoz, hogy utánajárhassunk kérdésednek, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos lakcímet! ^Petra
  3. Kedves István1996! Köszönjük, hogy jelezted felénk észrevételedet, és elnézésedet kérjük a tapasztalt kellemetlenségért! Természetesen továbbítottuk illetékesek felé, és amint megkapjuk visszajelzésüket, tájékoztatni fogunk ezen a felületen. Addig szeretnénk türelmedet kérni! ^Petra
  4. Kedves Sándor Ferenc! Elsőként azt javasoljuk, hogy a készüléken végezz el egy gyári visszaállítást, és utána próbáld meg elindítani a szoftver frissítését (mobilinternet vagy Wi-Fi hálózat legyen elérhető eszközödön). Probléma esetén a gyártóval szükséges egyeztetni. Továbbá, lehetőséged van 14 napon belül visszaküldeni eszközöd, ha online rendelted, amivel kapcsolatban itt találsz bővebb információt, ha esetleg szükséges. ^Petra
  5. Tsutelt Szolgáltató! Érdeklődöm, hogy Sátoraljaújhelyen mikor folytatják az optikai hálózat kiépítését. Elkezdték, majd megállt a bővítés. Nagy szükség lenne rá, mivel a ( finoman szólva ) gyenge ( vacak, néha-jó-néha-nem , esik-az-eső-és-elmegy ) minősígű szolgáltatást jó lenne használhatóre cserélni. ( köszönöm, de az "év végéig elkészül" válasz nem releváns, 2022 óta ezt hallgatom ) Tehát időpont ? Üdv FT
  6. Tamas586

    Internet kiesésről igazolás

    Olyan igazolás kéne mint amilyet a háziorvos ad az általános iskolásnak hogy megfázás miatt nem ment napokig a suliba? 🤧 🥶 🤔
  7. Tegnap
  8. Tisztelt Telekom! A mai napon a készülékem felrakta a 15-s androidot aminek következtében nem lehet használni bluetoothos fülhallgatóval. Bármilyen bluetoothos audio eszközt csatlakoztatok rá nem tudja lejátszani a videókat. Amint le csatlakoztatom az audio eszközt már megy is a video de ahogy újra csatlakoztatom és hangot kell rajta lejátszania a készüléknek megáll a video. Csináltam már gyári resetet és próbáltam több audio eszközzel is de ugyan az a probléma fennáll. Ez egy Tphone 2 Pro készülék. Kérem segítsenek ennek a megoldásában mert ezt leszámítva nagyon szeretem és meg vagyok vele elégedve.
  9. Üdv! Kb 4 napja vásárolt xiaomi note 14 pro eszközöm egy frissítést sem talál beragadt az 1.0.13 frissítésnél.
  10. Utolsó hét
  11. Nándor1283

    10-20% packet loss Warzone 3

    Azért be kell látni, hogy ha VPN-t kell használni, hogy használható legyen a szolgáltatás, akkor az nem egy jó szolgáltatás.
  12. Kedves Rita! Ha számos egymástól független játékban van probléma, azt lehet a Telekomnak kéne kivizsgálni, és nem ujjal mutogatni. Tisztelettel, (:Nándor
  13. Üdvözlet! Vásároltunk egy Redmi 14C kèszülèket amire már megjelent a HyperOS2 frissítès. Viszont a hiába próbáljuk frissíteni azt írja hogy nincs elèrhető! Van-e ilyen esetben valami beállítási lehetőség, vagy várnunk kell mèg! A telefon Telekomos Válaszukat előre is köszönöm! Üdv:János
  14. Telekom szakértő

    Spam szűrő

    Kedves munkas! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett email címet és MT-azonosítót, hogy továbbíthassuk szakértő kollégáinknak. Köszönjük! ^Szilvi
  15. Kedves zsuzsi1986! Kérjük, írd meg privát üzenetben az érintett MT-azonosítódat, vagy telefonszámodat is, hogy utánanézhessünk! Köszönjük! ^Szilvi
  16. munkas

    Spam szűrő

    Szeretném kérdezni, így két hónap után, hogy halad a dolog? Nekünk még mindig jönnek a spam-ek, és csak a t-online-os fiókokba. Akár a műszaki, akár ügyfélkezelési oldalon vannak a bajok, egyik sem jó. Panaszt már tettünk, abból sem lett semmi, lassan rákényszerítenek, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak jelentsük a dolgot, mert ez már nem csak az ügyfeleknek okoz bosszúságot, hanem a spam-ekben létező cégeket írnak ki az emil-ek feladójának, akinek így kárt is okoz a Telekom. Bízhatunk még a Telekomban vagy teljesen elengedték a dolgot?
  17. Már kétszer írtam, hogy a május 5-én elutalt számlánál (készülékrészlet) végezzék el a könyvelést, mert jelenleg is tartozást mutat a folyószámlám. Csatoltan a banki igazolást is, de június 3-a óta nem kaptam választ. Ma is elmaradást mutat még a számlaegyenlegem. Az utalás közlemény rovata tartalmazta a szükséges adatokat.
  18. Szia kyss1899! Bár adunk tanácsot a házon belüli kialakításra, ha honlapunkon ide kattintasz, de mindegyik esetben azt javasoljuk, hogy a csatlakozási lehetőség kiépítése előtt konzultálj szakemberünkkel amennyiben hozzánk váltasz. Ha megírod a pontos címet, akkor előzetesen annyit tudunk megmondani, hogy földben vagy a levegőben visszük-e be a vezetéket, de ennél részletesebben csak a megrendelés során, a helyszín ismeretében nyilatkozhatunk. Olyankor még mindig eldöntheted, hogy kéred-e a bekötést. ^Kata
  19. Miskolcon szolgáltató váltásnál szükséges a teljes kábel csere amennyiben már be van húzva az ingatlanba a megfelelő optikati kábel? Valóban indokolt lehet szétbombázni mindent és kicserélni teljesen ugyan olyan kábelre?
  20. Telekom szakértő

    Internet kiesés

    Kedves Dávid! Nagyon sajnáljuk, hogy hiba merült fel a szolgáltatásban, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Nekünk is az a célunk, hogy zökkenőmentesen működjenek szolgáltatásaink, hibák azonban minden igyekezetünk ellenére előfordulhatnak, rajtunk kívülálló okokból is. Bármilyen fennakadás esetén mindent megteszünk annak érdekében, hogy mielőbb ismét használható legyen a szolgáltatás. Bízunk benne, hogy egyedi eset volt és nagyon sokáig elégedett ügyfelünk leszel! ^Erika
  21. Kedves Ágnes! Eseti, illetve rendszeres hívásrészletező kérésére is van lehetőség, ezekről, illetve az igénylésről ide kattintva tájékozódhatsz bővebben. ^Erika
  22. Kedves Gabriella! A nyilvános fülkék működtetését az NMHH szabályozza. A készülékeket fokozatosan átalakítjuk, a továbbiakban díjmentes segélyhívás lebonyolítására lesznek alkalmasak. Ahol az aktuális szabályozás fölötti darabszámban üzemeltettünk készüléket, ott a plusz eszközöket leszereljük, leselejtezzük és újrahasznosításra kerülnek. Megértésedet köszönjük! ^Erika
  23. Dávid94hun

    Internet kiesés

    Június 26.-án kötötték be a net + tv szolgáltatást. A mai napon pedig már nincs net reggel 9 óta . Tettem hiba bejelentést. Mindenesetre elég érdekes, hogy azmiatt váltottunk, mert mindig elment az internet, erre itt is ez a helyzet. A kérdésem annyi lenne, hogy ez sűrűn fordul elő ? Mert ha igen akkor inkább még most keresek másik szolgáltatót..
  24. Részletes , tételes számlakivonatot szeretnék kérni . 2025. május 1-31-ig . Nem csak annyit , hogy hány perc lett lebeszélve a *** szolgáltatónál , hanem azt is , hogy milyen számok lettek felhívva .
  25. Korábban
  26. Tisztelt Ügyintézés! nagyon bosszantó, hogy egymás után szerelik le.. a jól működő utcai készülékeket.. főként Ujpesten!! Nem mindenkinek van mobilja!! Kérem továbbitsák üzenetemet, több lakótásram nevében írok! Felhábórító, kérem irják meg, melyik fórumon kellene még a fenti panasz továbbítása is! Remélem tudnak hatékonyan intézkedni! Üdvözlettel B. Gabriella
  27. Telekom szakértő

    set top box

    Szia Betti! Többféle oka is lehet a hibaüzenetnek, de minden esetben a hibabejelentés a megoldás. Előtte érdemes még megpróbálni néhány percre áramtalanítani a box-ot, majd visszadugni a konnektorba. Újabb pár perc alatt újraindul, sokszor pedig ennyi is elég lehet a javuláshoz. Ha nálatok nem vezetne eredményre, akkor akár itt a Fórumon is rögzíteni tudjuk a hibabejelentést. Ehhez kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, az előfizető nevét, és egy elérhetőségi mobilszámot. ^Dániel
  28. Betti68

    set top box

    Édesanyámnál a STB (többszöri) elindításakor a folyamat végén egy piros X jelenik meg, alatta egy 4-es szám. ez milyen hibaüzenet, és mi a teendő?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...