Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom szakértő

    Igénybejelentés

    Kedves DLR! Kérjük szépen, hogy keress meg minket privát üzenetben az MT azonosítóddal valamint, hogy pontosan mit rendeltél és ellenőrizzük rendszerünkben. Köszönjük! ^Szilvia
  3. Kedves Ricsii2001! Kérjük szépen, hogy keresd műszaki munkatársainkat a 1414-es telefonos ügyfélszolgálaton és segítségedre lesznek a fiókod és az e-mail címed közti regisztráció törlésében, mely után az új e-mail címet tudod megadni és utána azzal tudsz majd bejelentkezni. ^Szilvia
  4. Kedves István1996! Köszönjük a jelzésedet, és sajnálattal olvassuk, hogy a frissítés nem oldotta meg a korábbi problémát. Továbbítottuk kérdésedet illetékes kollégáinknak, és azt a tájékoztatást kaptuk, hogy az általad tapasztalt hiba javítására októberben érkezik egy újabb frissítés. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet! ^Gabi
  5. Szia @overplant Illetékeseink visszajelzését meg is kaptuk. Szeretnénk tájékoztatni téged, hogy a Telekom TV beltéri egységeihez a szolgáltatás minőségének, stabil működésének és a hatékony hibaelhárításnak biztosítása érdekében csak a Telekom által biztosított eszközöket tudjuk garantálni. Emiatt nem használható saját routerrel, és ehhez mi egyéni beállításokat sem tudunk biztosítani. A legjobb élmény érdekében azt javasoljuk, hogy a TV beltéri egységet közvetlenül a Home Gatewayhez csatlakoztasd. Amennyiben vezeték nélküli kapcsolatra van szükséged, a Telekom Okos Wi-Fi beiktatását javasoljuk. Megértésedet köszönjük! ^Oszkár
  6. Szia @István1996, Sajnáljuk, hogy a frissítés nem oldotta meg a hibát. A témával kapcsolatban egyeztetünk illetékeseinkkel, válaszunk elküldéséig szíves türelmedet kérjük! ^Oszkár
  7. Szia @overplant, A témával kapcsolatban egyeztetünk illetékeseinkkel, válaszunkig szíves türelmedet kérjük. ^Oszkár
  8. Tegnap
  9. Szép napot kívánok! A Selekttel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Nos ugye a Telekom Tv csomagom része a díjmentes Selekt hozzáférés is. Néha szoktam lógni rajta, végül is nem rossz cucc. Azonban szeretném megváltoztatni a Selekthez regisztrált E-Mail címemet, és sehol nem találok erre lehetőséget. A kapcsolatot sem tudom felvenni velük ezzel kapcsolatban, így gondoltam itt kérdezem meg, hogy mit tudok tenni. Kihez tudok fordulni az email cím módosítását illetően? Vagy végső soron, ha ez nem jönne sehogyan sem össze, a Telekomtól kérhetek olyat, hogy a jelenlegi Selekt hozzáférésemet szüntesse meg, és újra regisztrálhatóvá tegye a szolgáltatást, amit egy teljesen új Selekt fiókhoz rendelnék hozzá, ahol már a kívánt email címet adnám meg? Vagy milyen lehetőségeim vannak ezzel kapcsolatban? Az említett tv előfizetésen december 12-ig hűségidő van. Köszönöm a segítséget!
  10. ****** **** DTAG ismét alkot az utóbbi hetekben. Csak tudnám akkor az a sok ""infláció követő"" emelés mire térült. Nem 4-8 gigás otthoni netre van szükség ha nincs normális routeing nemzetközi irányba.
  11. Üdvözletem! Újfent jelentkezni szeretnék a hiba elhárítására, rakott már fel frissítést a készülék de továbbra is ugyan úgy nem lehet használni a bluetooth-t benne. Meddig kell még várni ennek a hibának az elhárítására? Mert gyakorlatilag számomra ez így használhatatlan. Ha ezt a hibát nem lehet benne kijavítani akkor valamilyen megoldást szeretnék ennek az orvosolására mert ebben a felállásban 60 ezer forintom ment a kukába.
  12. Kérem, adják meg részletes, lépésről-lépésre útmutató formájában, hogy a saját routeremen hogyan tudom a szolgáltatást működésre bírni. Konkrétan kérem a következő beállításokra vonatkozó információkat: IPTV típus és VLAN beállítások DHCP konfiguráció IGMP Proxy vagy Snooping szükségessége Multicast címek/portok STB MAC cím regisztráció Egyéb router-specifikus paraméterek Fontos, hogy a szolgáltatás a saját eszközömmel működjön, és nem kívánok fizetős kiszállást igénybe venni. Kérem, adjanak konkrét útmutatót vagy jelezzék, ha a szolgáltatás nem kompatibilis a saját routerrel.
  13. Ha leadtam egy készülék rendelést és igénybejelentésről kaptam emailt akkor mikor lép előrébb az ügy?Már láttam többször is készleten a készüléket
  14. Kedves @Csordás Lőrincné! A váltást bármelyik ügyfélszolgálati csatornánkon kérheted. Ha kényelmes számodra az online ügyintézés, várunk privát Messenger oldalunkon. ^Andrea
  15. Kedves @Csordás Lőrincné! A váltást bármelyik ügyfélszolgálati csatornánkon kérheted. Ha kényelmes számodra az online ügyintézés, várunk privát Messenger oldalunkon. ^Andrea
  16. Szia @overplant! A Magyar Telekom GPON-hálózatán kizárólag a szolgáltató által biztosított és konfigurált optikai végberendezések csatlakoztathatók. Ennek műszaki és biztonsági okai vannak. Az általunk biztosított eszközökön keresztül történik a szolgáltatás biztosítása, konfigurációk frissítése, hibák távoli elhárítása is. A további szolgáltatások (Voip és TV) zavartalan működése is csak a szolgáltató által ellenőrzött eszközön keresztül biztosítható. A több PPPoE kapcsolat létesítése bizonyos esetekben technikailag lehetséges, ez működésben semmi problémát nem okoz. Továbbra is biztosítjuk ugyanakkor a lehetőséget arra, hogy a szolgáltatói ONT mögé saját routert, tűzfalat vagy más hálózati eszközt csatlakoztasson, bridge vagy PPPoE passthrough üzemmódban. A szóban forgó hibaüzenet miatt kérjük, húzd ki a konnektorból a SmartBox-ot, közben indítsd újra (szintén áramtalanítsd pár másodpercre) a digitális elosztót. Ha ez utóbbi újraindult, a beltéri egység is áram alá helyezhető. Ha nem hoz eredményt, kérjük, gyere privát Messenger oldalunkra. ^Andrea
  17. Én mindent értek, csak használhatatlan egy csomószor a hálózat. Erre a válasz? Nem tudunk semmit tenni...oké Akkor tájékoztassatok, mielőtt megkötöm a szerződést hűségidőre, hogy ja bocsi néha használhatatlan az interneted amiért fizetsz:DDD
  18. Mik a technikai követelményei annak, hogy a Telekom Android TV box megfelelően működjön olyan hálózati beállítás mellett, ahol a Telekom modem PPPoE passthrough üzemmódban van, és a belső hálózat forgalmát a saját routerem kezeli? Jelenleg a TV box nem működik, a csatornák 105-ös hibakódot jeleznek
  19. Email.ban kaptam értesítést, hogy váltsak Teelekom TV-re. Ezt hogy kell intézni?
  20. Utolsó hét
  21. .Szia Atesz! Továbbra is az eddigi válaszunkat tudjuk megerősíteni. A probléma abból adódik, hogy jelenleg olyan útvonalon érkezik hozzánk tőlük az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ezért azon torlódások alakulhatnak ki az esti órákban. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben van, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig lehetséges, hogy a Discord-ot is kiszolgáló Cloudfare nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető lesz a minőségi probléma. Érdemes a tapasztalt hibákat a Discord és a Cloudfare felé is jelezni. Anyavállalatunk, a Deutsche Telekom felvette a kapcsolatot a Cloudfare üzemeltetőivel annak érdekében, hogy minél gyorsabban újra a régi minőségben tudják használni a felhasználók az általuk kiszolgált platformokat. ^Kata
  22. dobos bence

    Packet loss

    70% packet loss az nem normális, ugye? League of legends-nél a legrosszabb, de több játéknál is fennáll a probléma. [***]
  23. Kedd este, a Steam alig döcög, discord szintén. Más szolgáltatók internetén semmi probléma ezekkel. Mikor szeretné rendbe tenni a Telekom ezt a dolgot? *********.
  24. Kedves Péter! Köszönjük szépen a visszajelzésedet, örömmel olvassuk, hogy elégedett voltál munkatársunk segítségével ^Dániel
  25. Kedves Kristóf! Minden esetben az aktuális kínálat csomagjaiból és kiegészítőiből választhatsz, külön/egyedi csomag rendelésére nincs lehetőség. Jelenleg nincs információnk külföldön igénybe vehető korlátlan mobilnet opció bevezetéséről. Megértésedet köszönjük. ^Dániel
  26. Telekom szakértő

    Optikai internet

    Kedves Swaccer! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos és teljes címedet, ez alapján tudunk érdeklődni a helyileg illetékes műszaki területünknél az optika bevezetésével kapcsolatban. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  27. Kedves Nagy Dani! Az RCS megjelenéséről Apple eszközökre jelenleg nem rendelkezünk konkrét időponttal. Amint lesz erről publikusan elérhető információ meg fogjuk osztani online felületeinken. Megértésedet és türelmedet köszönjük. ^Dániel
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...