Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Torma

    webmail probléma

    A számítógépemen lévő Office alkalmazásba ma nem érkeztek levelek az egyik t-online-os e-mail címemre. Beléptem a webmail felületre, és rögtön jelszó módosítást kért. Megtettem, bejutottam a leveleimhez, de csak néhány volt látható közülük, és rendszeresen a "Hiba történt a szerverrel való kommunikációban" üzenet jelenik meg. Most már egy levél sem jelenik meg az erre szolgáló ablakban. Másik t-online-os email címemről küldtem próba emailt a problémás címre, de nem ment el, az jelezte, hogy tele van a fiók. Értem, de sajnos ha nem látom a leveleim, nem tudok belőle törölni. Mit tegyek? Előre is köszönöm a segítséget!
  3. Today
  4. Érdeklődni szeretnék, hogy a Tcomos segédoszlopnak van e minőségi tanúsítványa? Hozzám tett be a Tcom egy ilyen oszlopot, de erről semmilyen dokumentumot nem kaptam. Hogyan lehetne ehhez a tanúsítványhoz hozzáférni?
  5. Tamas586

    Segédoszlop

    "Rossz szomszédság török átok"
  6. Telekom szakértő

    Megszűnő tévécsatornák

    Kedves @polk! Nagyon szívesen! Keress minket bátran a jövőben is. ^Lia
  7. Telekom szakértő

    Szoftverfrissítés

    Kedves @lollaci! Nagyon szívesen, keress minket bizalommal máskor is. ^Lia
  8. Szia @Hajzer Dávid! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld a Telekom alkalmazást, majd töltsd le a legfrissebb verziót. Amennyiben az újratelepítés után sem működik, kérjük, hogy a következő adatokat írd meg nekünk privát üzenetben és felvesszük hibára: · Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz) · Operációs rendszer verziója (pl. 12) · Észlelés időpontja (2025.07.10 15-16 óra között) · Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) · Pontos hiba leírása. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  9. Tegnap
  10. polk

    Megszűnő tévécsatornák

    Köszönöm
  11. lollaci

    Szoftverfrissítés

    Köszönöm az infót!
  12. Sziasztok! Van nekem egy google pixel 7A típusú telóm és nem tudok be lépni a Telekomos alkalmazásba. Android verzió 13 telekom alkalmazás verzió 26.14.05
  13. Telekom szakértő

    Szoftverfrissítés

    Kedves lollaci! Az általad leírtak alapján azt javasoljuk Neked, hogy érdemes lenne egy márkaszervizben megnézetned a telefonodat. Honlapunkon ide kattintva találod, hogy milyen módon adhatod le vagy hová viheted be a készülékedet, hogy egy szakember megvizsgálja. Bízunk benne, hogy ott sikerül megtalálniuk és megoldják a jelentkező problémát. ^Rita
  14. Telekom szakértő

    Pontok

    Kedves Kollár Lászlóné! A Telekom kapcsolat programja átalakult és 2017 óta már nincs pontbeváltás. Más kedvezményeket biztosítunk az előfizetőink részére. Nagy valószínűséggel ez egy adathalász üzenet lesz. Érdemes lenne megnézni a feladót, legtöbb esetben ez külföldi szám szokott lenni. Kérünk, hogy a szövegben szereplő linket ne nyisd meg és semmilyen adatokat ne adj meg. Továbbítjuk az ilyen üzeneteket esetben illetékes csoportunkhoz és ott megteszik a megfelelő lépéseket. Ehhez, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU elérhetőségen. Készíts egy képernyő fotót is, ahol látható az üzenet szövege is és küldd el ott nekünk. Kérjük, hogy légy mindig nagyon óvatos, mert a csalók megpróbálnak többféle módon visszaélést elkövetni. ^Rita
  15. Kedves Kollár Lászlóné! A Telekom kapcsolat programja átalakult és 2017 óta már nincs pontbeváltás. Más kedvezményeket biztosítunk az előfizetőink részére. Nagy valószínűséggel ez egy adathalász üzenet lesz. Érdemes lenne megnézni a feladót, legtöbb esetben ez külföldi szám szokott lenni. Kérünk, hogy a szövegben szereplő linket ne nyisd meg és semmilyen adatokat ne adj meg. Továbbítjuk az ilyen üzeneteket esetben illetékes csoportunkhoz és ott megteszik a megfelelő lépéseket. Ehhez, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU elérhetőségen. Készíts egy képernyő fotót is, ahol látható az üzenet szövege is és küldd el ott nekünk. Kérjük, hogy légy mindig nagyon óvatos, mert a csalók megpróbálnak többféle módon visszaélést elkövetni. ^Rita
  16. Kollár Lásszlóné

    Pontok

    ugyan ez a kérdésem- nálam a férjem használta telefonra jött hopgy lejár valami pontok és beválthatók nekem nincs saját email címem a ***** érhetnek el a válasszal !! ha ez mint eddig régebben telefon vásárlásra használtok a pontok akkor érdekel egy új készülék - maradok tisztelettel Kollár Lászlóné
  17. kaptam egy üzenetet sms-ben , hogy szeptemberben lejár valami jutalom pont
  18. lollaci

    Szoftverfrissítés

    Van hogy egy nap többször is előfordul, hogy nem reagál a telefon sem az érintő kijelző sem az oldalsó gombokra. A hangerő le gomb és a kikapcsoló gomb egyszerre nyomásával lehet kikapcsolni, de sokszor bekapcsolás után sem működik. Amikor elindul akkor rendesen megy egy darabig.
  19. Telekom szakértő

    Megszűnő tévécsatornák

    Kedves Polk! Jelenleg nem rendelkezünk arról információval, hogy a jelzett csatornák megszűnnének, de abban az esetben, ha változik a kínálatunk és valamelyik csatorna már nem lesz része, mindenképpen tájékoztatjuk ügyfeleinket számla végi üzentben, vagy weboldalunkon az ÁSZF-ben is feltüntetjük. Figyeljük az ügyfeleink igényeit és folyamatosan egyeztetünk a szolgáltatókkal, műsorszórókkal, de nem minden esetben csak rajtunk múlik, hogy mely adók kapnak helyet a kínálatunkban. Természetesen mindig elsődleges célunk, hogy változatos maradjon, és minden ügyfelünk találjon tematikában kedvére való csatornát. Bízunk a megértésedben! ^Szilvia
  20. Telekom szakértő

    Segédoszlop

    Kedves Csengeri Richárd! Köszönjük érdeklődésedet! Kérjük, hogy keress minket privát üzenetben a pontos címeddel, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvia
  21. Kedves Eberling László! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Most lett beüzemelve először az eszköz vagy eddig működött, de most a leírt hibaüzenetet kapod? ^Szilvia
  22. Telekom szakértő

    Szoftverfrissítés

    Kedves lollaci! Nagyon sajnáljuk, hogy gond merült fel! Segíts nekünk, hogy pontosan mit tapasztalsz a használatakor? ^Szilvia
  23. Utolsó hét
  24. Csengeri Richárd

    Segédoszlop

    Tiszteletem! Új bekötésem lesz. Viszont a zsák utca végén van a ház. Az utolsó oszlop messze van 20-25m körül. Szomszéd telkén menne át a légkábel ha onnan kötnének. Egyik műszakis kolléga a nyár folyamán emlìtette hogy segéd oszloppal telken belül megoldható. A segédoszlopnak milyen költségei vannak új bekötésnél optikánál?
  25. polk

    Megszűnő tévécsatornák

    Ez tényleg súlyos: nem 8, hanem 10 tévécsatorna tűnik el év végén Magyarországon – köztük a Comedy Central és a Paramount Network Igaz a hír, hogy év végén megszűnnek a következő csatornák? Comedy Central Teen Nick Paramount Network MTV 80s MTV 90s MTV 00s MTV Hits MTV Live HD Club MTV Nick Music Amit kiemeltem, az benne van a Telekom csatornakiosztásában.
  26. Új set bov beüzemelése sikertelen. ezeket írja ki: Betöltési hiba próbálja később Beállítás Hálózati kapcsolat2/2 ez csak forog Segítséget kérek
  27. Telekom szakértő

    Smartbox elhelyezése

    Szia @PSz! Nyugodtan elhelyezheted zárt szekrénybe, mert Bluetooth vezérlésű. ^Andrea
  28. PSz

    Smartbox elhelyezése

    T-com smartbox-ot telepítettek nálam. Kérdésem, hogy a smartbox-ot be lehet építeni zárt szekrénybe a tv alatti részre (ez lenne a cél), vagy kell, hogy látszódjon és a távirányító tudjon vele kommunikálni? Ebben az esetben üveges szekrény megfelelő? Köszönöm! PSz
  29. lollaci

    Szoftverfrissítés

    Üdvözletem! Van egy SAMSUNG GALAXY A14 telefonon a napokban volt szoftver frissítés, azóta az érintőkijelző nem működik rendesen. Mi lehet a hiba beállításokon nem változtattam. Köszönöm!
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...