Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Üzengető, hívogató *****
topic válaszolt Telekom szakértő Laci007 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Szia @Laci007! Köszönjük a jelzésed! Sajnáljuk, hogy ilyen nem kívánt hívásokat és üzeneteket kapsz! Ha egy konkrét számról érkeznek ezek a hívások és sms-ek, a legjobb védekezés ellene, ha a telefonodon blokkolod a számot. Emellett érdemes lehet a számod titkosítani, hogy a tudakozóból ne legyen az megtalálható. Ebben bármely ügyfélszolgálati elérhetőségünkön tudnak Neked segíteni a munkatársaink. Ahhoz, hogy a bejelentésed továbbítani tudjuk illetékes csoportunknak, kérjük, privát üzenetben küldd meg nekünk a hívások/sms-ek adatait. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti - Today
-
T Phone 2 5G Bluetooth hiba
question válaszolt Telekom szakértő Gery19871130 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves @Gery19871130! Köszönjük a visszajelzésed! Örülünk, hogy frissítést követően megoldódott a probléma! Reméljük, hogy a továbbiakban is hibátlanul fog működni a készüléked! ^Zsolti -
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Dávid! Köszönjük a jelzésed! Ha kérdésed adódna, nyugodtan írj nekünk itt vagy privát üzenetben. ^Zsolti -
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Kanyó Dávid Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Megjött a Hyper OS 3 3.5 a tegnapi nap. 😀 - Tegnap
-
T Phone 2 5G Bluetooth hiba
question válaszolt Gery19871130 Gery19871130 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Nekem is megjavult, bár nem minden eszközzel működik együtt, de a márkásabb, minőségibb eszközöket hibátlanul kezeli. És ez nekem bőven elég. Most már teljesen jó a készülék. Sejtettem hogy szoftver hiba de jó hogy nem küldtem be szervízbe...mert korábban is volt már szoftveres probléma. -
+36 ** *** ***** Erről a számról küldözgetik az akciós üzenetek garmadáját. Visszahíváskor: Ezen a számon előfizető nincs.
-
A +36 ** ******* számról hívogatnak és nem csak engem. Az interneten rengetegen tiltakoznak ez ellen. ******** egyébként sem lehet normálisan kommunikálni. ******* akcióban próbálnak készülékeket eladni. SMS-ékkel is zaklatnak. 🧐
- Utolsó hét
-
Xiaomi 15T Pro rendszerfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Ágnes72 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia Ágnes72! Köszönjük szépen a türelmedet! A készülékeddel kapcsolatos friss információt megkaptuk illetékes kollégáinktól, mely szerint a Telekom oldaláról már elfogadtuk az OS3 szoftvert (2025. november 3-án). Azonban fontos tudni, hogy a publikálás már a Xiaomi feladata, amire sajnos nekünk nincs ráhatásunk. Érdemes figyelemmel kísérned a Xiaomi hivatalos csatornáit a szoftver megjelenésével kapcsolatban! Köszönjük a megértésedet! ^Gabi -
Keszthely, Gyenesdiás, Vonyarcvashegy és Balatongyörök
question válaszolt Telekom szakértő lajosnagy17 bejegyzésére, itt: Internet
Szia @athew! Válaszoltunk neked privát üzenetedre, kérjük, hogy tekintsd meg. ^Lia -
Vállalkozói weboldal tiltása
question válaszolt Telekom szakértő Balázs007 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves @Balázs007! A hatékonyabb segítségnyújtás érdekében kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a weboldal pontos nevét és egy elérhetőségi nevet, telefonszámot is. Köszönjük! ^Lia -
Tv go másodlagos képernyő hiba tableten
question válaszolt Telekom szakértő Laca72 bejegyzésére, itt: TV GO
Szia @Laca72! Ha jelenleg is gondot tapasztalsz, várjuk privát megkeresésedet a kért adatokkal. Köszönjük! ^Lia -
Sagemcom fa@st 3896 usb használata
question válaszolt Telekom szakértő Strádl János bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves @Blackdog! Köszönjük a segítőkészségedet és a küldött linkeket. ^Lia -
World of Tanks: Modern Armor E:LOA
question válaszolt Telekom szakértő Anonymous. bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves @Anonymous.! Megpróbálunk ismét utánakérdezni, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az MT azonosítódat és a diagnosztikai adatokat. Köszönjük! ^Lia -
Keszthely, Gyenesdiás, Vonyarcvashegy és Balatongyörök
question válaszolt athew lajosnagy17 bejegyzésére, itt: Internet
írtam DM-ben nektek, majd nézzétek meg kérlek -
Xiaomi 15T Pro rendszerfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Ágnes72 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia @Ágnes72! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainknak. A válaszukig türelmedet kérjük, köszönjük! ^Lia -
Üdvözlöm! Rendelkezem egy weboldallal,mely a vállalkozásom fő marketing eszköze. www.****************.hu sok vendégünk panaszkodik,hogy Tcom hálozatból nem tudják megnyitni az oldalunkat mert tiltva van. Az oldal vírusmentes,folyamatosan kezelve van, de voltak vele problémák. A forgalmunk viszzaesett, mi erre a megoldás kihez kell fordulni. Köszönöm,Somos BAlázs
-
És a tablet a Xiaomi 6pad ami a Telekomnàl lett újonnan vàsàrolva anno,hibátlan müködik ,kivéve hogy ez a hiba forrás nemrég beütött.
-
Ez màr megtőrtént többször is,jeleztem,vizsgàltàk nem talàltak hibàt , érdekesség mobilon se ment ott sikerült megoldani,csak akkor tabletre nem tudtam rànézni ,ezen a mai napig fentàll a hiba ,bàr volt egy alkalom érdekes mód azóta hogy müködött mindhàrom app majd rà màsnap màr megint egyik sem ,miközben semmi nem lett ellàlitva.
-
Tv go másodlagos képernyő hiba tableten
question válaszolt Telekom szakértő Laca72 bejegyzésére, itt: TV GO
Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia -
Tv go másodlagos képernyő hiba tableten
question válaszolt Telekom szakértő Laca72 bejegyzésére, itt: TV GO
Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia -
Szia @Dank35! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon: https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes, ahol a pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben jelezzük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. ^Lia
-
Sagemcom fa@st 3896 usb használata
question válaszolt Blackdog Strádl János bejegyzésére, itt: Hálózat
NEM MEGY :-( Tegnap kaptam meg én is ezt a routert. Bár az említett leírásban semmi nincs róla, azért természetesen nem egy nagy kaland rádugnom és a beállítási felületen bekapcsolni. Viszont sajnos sehogy sem tudom elérni windows 11 alól (sem). Tehát az USB eszköz menüpont alatt az Általános fülön látszik a HDD partíciója, fájlrendszere, mérete: /dev/sda2 NTFS 2794.39 Gb A naranccsal jelölt "To view and manage the mass storage contents, under Windows you can open your Windows Explorer and type \\home in the address bar." természetesen nem működik, a \\home -ra nincs semmilyen válasz, de mondjuk nem is vártam... A Háttértár fül alatt a USB tárolóeszköz alatt a Megosztás be van kapcsolva, alatta az írt "\\mygateway\Data" természetesen nem működik szintén, de a "\\192.168.0.1\Data" már igen! Viszont szintén természetesen felhasználónevet és jelszót kér. Ezt a My Media fül alatt kellene tudnom beállítani. Ha itt a bekapcsolt Fájlmegosztás alatt a Data gombra kattintok, akkor már látom is a felhasználó beállításokat. Alapesetben már van egy Telekom-USB felhasználó, a jelszavát azonban nem ismerjük. Próbálkoztam a Telekom-USB-val, hátha ugyanaz, de nem. Ekkor beállítottam egy felhasználót, annak adtam jelszót is. Nem tudom, hogy a jobb oldalon kell-e beállítanom mappát beállítanom, mert ha megpróbálok valamit, akkor felugrik egy ablak Mappa kiválasztása címmel, abban látom a Data előtt a háromszöget (nyíl), de ha arra rákattintok, akkor a háromszög (nyíl) már ugyan lefelé mutat, de nem mutat semmilyen mappastruktúrát. És mondanom sem kell, hogy nem fogadja el az új általam beállított felhasználó jelszavát. Van esetleg fájlrendszer megkötés? Nem ismeri az NTFS-t? UPDATE!!!! Ha valakinek nem megy, akkor itt van egy működő leírás: https://logout.hu/bejegyzes/telekom_router_fapados_nas_tarolo.html A LÉNYEG: A jelszó nem lehet más csak 8 db karakter ééééés, bár erről nem szól a leírás, nekem nem sikerült máshogyan csak számokkal! 🙄 -
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy a Xiaomi 15T pro mikor kapja meg a rendszerfrissítést? Sok helyen olvastam,hogy megkapták már és,hogy elvileg ezek a készülékek kapják meg első körben a HyperOS 3, Android 16. Ágnes
-
A World of Tanks: Modern Armor műszaki szakemberei az általam jelzett problémák és a PingPlotter diagnosztikai eredményei alapján egyértelműen arra a következtetésre jutottak, hogy a hiba az internetszolgáltató oldalán jelentkezik. Ennek megfelelően alternatívaként kipróbáltam a játék futtatását ****** mobilinternettel, amely első alkalommal, mindenféle probléma nélkül működött. A Telekom ügyfélszolgálata a rendelkezésemre álló diagnosztikai adatokat és az általam leírtakat továbbította a műszaki csoport részére további vizsgálatra, azonban a visszajelzésük számomra meglehetősen ellentmondásos volt: állításuk szerint „nem tapasztalható központi hiba”. Szeretném kérni, hogy a szolgáltató mielőbb vizsgálja ki és javítsa a problémát, vagy nyújtson érdemi megoldást az érintett ügyfelek számára, mivel a hiba már hosszabb ideje fennáll.
-
Nálam is ugyanez a probléma jelentkezik, ugyanezzel a hibakóddal, az időpontok is stimmelnek. A World of Tanks: Modern Armor műszaki szakemberei az általam elmondottak és a PingPlotter diagnosztikai eredményei alapján egyértelműen azt jelezték, hogy a hiba az internetszolgáltatónál keresendő. Ennek megfelelően kipróbáltam a játékot ****** mobilinternettel is, és érdekes módon első próbálkozásra, hiba nélkül elindult. A Telekom ügyfélszolgálata a teljes diagnosztikai anyagot és az általam elmondottakat továbbította a műszaki csoport felé további vizsgálatra, azonban a visszajelzésük meglehetősen ironikusra sikerült: szerintük „nincs központi hiba”.
