Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    KAON okos wifi

    Szia Vucokvucok! Kérjük szépen, keress meg bennünket privát üzenetben ahol küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítódat valamint a pontos hibajelenséget/hibaüzenetet, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. Várjuk a megkeresésedet! ^Gabriella
  3. Vucokvucok

    KAON okos wifi

    KAON AR1840 Wi-Fi 6e Mesh rendszer visszaállítás után sem enged belépni az alkalmazáson keresztül a menübe. Teendő? Előre is köszönöm!
  4. Úgy látom nem vagyok egyedül ezzel a problémával, 5-6 próbálkozás után néha elküldi a levelet, és a beállítások sem változtak meg már évek óta.
  5. Még egy kiegészítő információ, nem csak Telekomos vezetékes interneten keresztül, hanem más szolgáltatók mobilinternetén kersztül is ezt tapsztaljuk.
  6. Tisztelet Telekom! Kérem segítenek megoldani egy furcsa hibát. Thunderbird levelező SMTP hibára panaszkodva nem tudja elküldeni a leveleket, majd 5-6 próbálkozás után sikerül elküldei az emailekt. Ugyan ez a jelenség mobiltelefonon beállított email kliensben is. Többször is előfordul naponta, igen fontos lenne a hiba feltárása és megoldása, mert a levelezés így használhatatlan és pocsék. Köszönöm! Tamás
  7. Today
  8. írtam privát üzenetet!
  9. Kedves Degec! Napok óta énis pontosan ezeket az üzeneteket kapom. Eddig azt hittem, én szúrtam el valamit, mint az őrült nézegettem mindent. De jó, hogy olvasom az Ön írását! Most már egyértelmű, hogy a Telekom megszüntette a Mozilla Thunderbird hozzáférését a saját levelező rendszeréhez. Valószínűleg ez összefügg azzal a jelenséggel, hogy spam levelek ezrei ömlenek állandóan a levelező rendszerbe. Megpróbálja korlátozni ezzel a módszerrel, de úgy látom, nem sikerül neki. Fogadja egyöttérzésemet!
  10. Tegnap
  11. Brunnentaler

    Android tv jeltovábbítás

    Nem IPTV-hez kellene. Feljebb írtam, android tv-hez kellene ilyen megoldás, mert nem lehet közvetlenül LAN kábellel összekötni a 2. boxot a routerrel.
  12. Szeretném továbbra is a Mozzilla Thunderbird levelezőt használni, tíz év alatt megszoktam. Sajnos néhány napja csak a Telekom oldaláról megy el a levél. A bejövő leveleket megkapom a gépemre. Gondolom, az SMTP beállítást kellene módosítanom. Tudja valaki, hogyan? Előre is köszönöm! Zsóka
  13. uzman

    Android tv jeltovábbítás

    A gyártói leírás alapján támogatja az IGMP protokollt, ami szükséges az IPTV forgalomhoz, tehát működik vele. Ilyen jellegű eszközoknél tudomasom szerint még arra kell figyelni, hogy a két konnektor azonos fázison legyen (ha három fázis van a házban/lakásban).
  14. Tisztelt Cím! A mai nap igényeltem egy Tablet/Laptop Multi Sim kártyát! A szerződés kiegészítőben úgy szerepel ,, II. MultiSIM szolgáltatás havi díja A szolgáltatás havi díja a bevont mellék SIM kártyánként fizetendõ: Okosóra MultiSIM havi díj (csökkentett sávszélességgel) 1/1 Mbit/s kínált le- és feltöltési sebességgel: bruttó 990 Ft/mellék SIM kártya / hó. Tablet/Laptop MultiSIM (teljes sávszélességgel) havi díj a havidíjas szerzõdésben meghatározott mobilinternet szolgáltatás szerinti teljes sávszélességgel: 990 Ft/ mellék SIM kártya / hó." A mobil előfizetésemnél pedig már 2990Ft6hó szerepel! Ezt nem igazán értem, hogy jött ki! Válaszát előre is köszönöm: Wéber Tamás
  15. Kedves dragonkalo! Köszönjük érdeklődésedet! Kérjük szépen, hogy írd meg nekünk privát üzenetben a pontos címet, hogy egyeztetni tudjunk illetékes munkatársainkkal. Köszönjük! ^Szilvia
  16. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves @Brunnentaler! További türelmedet szeretnénk kérni válaszunkig! Köszönjük! ^Szilvia
  17. Szia Zsolt. Teljes mértékben egyetértek veled! Beszéljünk arról is, hogy PREMIUM mobilról van szó. (Én kérek elnézést ) Ez Telekom gyengesége, vagy inkább az erre megfelelő csapat munkája ....
  18. Kedves Balambeer! A fenti menüben a borítékra kattintva is írhatsz nekünk, de ellenőriztük a díjcsomagot és a lemondást kérheted e-mailben is ezen az oldalon feltüntetett folyamat szerint, ahol lemondó nyilatkozatot is találsz. Reméljük, hogy tudtunk segíteni. Állunk rendelkezésedre a továbbiakban is.^Szilvia
  19. Helló ! Még 2025 nyáron emaileztem a Telekom ügyfélszolgálattal, arról volt szó, hogy mégis hogyan lehetséges jobb internetszolgáltatást kapni tőlük így 2025 közepén, tekintve, hogy a jelenlegi az 50 Mbps sebességű koax internet ami még a 16 évvel ezelőtti beköltözésünk óta ugyanaz és nem szívesen váltanék más szolgáltatóra, mert a csomagban benne van a család is és így kényelmes. Azt a választ kaptam, hogy kell a Társasháztól érvényes Beleegyezési nyilatkozat (ez egy 8 házas sorházas társasház hosszú közös udvarral), ezt végül sikerült 2025 október elején megküldeni a Telekomnak a Közös képviselő által. Azóta viszont semmi hír a dologról, és bárhol próbálkoztam a Telekomtól érdeklődni semmi konkrét választ nem kaptam. Mit lehet esetleg tudni erről a fejlesztésről / ez mikor valósulhat meg valóban, illetve mit tudunk/tudnék tenni a fejlemények elősegítése érdekében? Köszönöm szépen a választ előre is. Ö-P. D.
  20. Kedves Hipno! Elnézésedet kérjük az elírás miatt "megkeresésedet". ^Szilvia
  21. Kedves Hipno! Köszönjük szépen az érdeklődésedet! Kérjük, szépen, hogy írj nekünk privát üzenetben a pontos címeddel és egyeztetünk illetékes munkatársainkkal a fejlesztéssel kapcsolatosan. Köszönjük, várjuk megkereséséedet! ^Szilvia
  22. D_David! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Ellenőriztük a rendszerünket, de minden ügyfelet érintő problémát nem tapasztaltunk. Természetesen egyedi hibák ettől függetlenül előfordulhatnak. Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Az "Elektronikus számla beállítása" menüpontban, ha az érintett folyószámla mellett ahol az e-mail cím van, ha "Módosítom" lehetőséget választod és megadod az új e-mail címet, majd kéred a kódot, azt írod oda be amit az új e-mail címre megküldünk? ^Szilvia
  23. Kedves Balasz daniel! Ezen az oldalon feltüntetett lehetőségek szerint tekintheted meg a PUK kódodat. Reméljük, hogy tudtunk segíteni. Állunk rendelkezésedre a jövőben is. ^Szilvia
  24. Kedves Benke! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, a kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük. Szeretnénk továbbítani kivizsgálásra a problémát, kérjük, hogy keress minket az alábbi adatokkal privát üzenetben, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. ^Szilvia - Készülék Platform (Android/iOS) - Készülék Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1) - Készülék gyártója és típusa (pl. Samsung Galaxy S4 mini) - Belépéshez használt azonosító - Alkalmazás verzió: (pl. 5.0) - Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között) - Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) - Hiba leírása/képernyőfotó
  25. Brunnentaler

    Android tv jeltovábbítás

    Köszönöm a választ! Akkor ez használható az android tv-hez? https://www.tp-link.com/hu/home-networking/powerline/tl-pa7017p-kit/
  26. Kedves Homoki Zsolt! Köszönjük a megkeresésedet! Felvettük munkatársainkkal a kapcsolatot, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia
  27. Balasz daniel

    Puk kód lekérése

    Szeretném le kérni a puk kodomat
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...