Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Üdv! Az elmúlt hetekben többen is hívtak idegenek telefonon ,hogy erről a számról kerestem őket. Az érdekes az egészben ,hogy a T-mobilos számom az céges és csak és kizárólag internet elérés miatt használom 2. sim kártyaként.. vajon mi okozhatja a problémát? Használok vírusírtót a telefonon és nem töltök le sehonnan csak a playáruházból..
  3. khog089

    Twitch akadozás

    Ugyanez nálam is! A játékokban mindig magasabb a ping, mint kellene, a Twitch meg állandóan szaggat. Tényleg elegem van már belőle.
  4. Today
  5. Köszönöm a gyors választ, láttam az oldalon a leírást ,azon felül lett volna pár kérdésem amit gondoltam személyesen gyorsabb lett volna elintézni 🙂 Írok privát üzenetet🙂
  6. Kedves @Ildi321! Minden szükséges információt megtalálsz weboldalunkon ide kattintva, valamint a Szabályzatban is. Amennyiben további kérdésed van tedd fel nekünk itt, privát üzenetben és utánajárunk Neked. ^Zoltán
  7. Telekom szakértő

    webmail probléma

    Szia @Torma! Köszönjük a jelzésedet és szép napot kívánunk! Örömmel olvastuk, hogy megoldódott a problémád. Amennyiben kérdésed, kérésed merülne fel szolgáltatásainkkal, termékeinkkel kapcsolatban, úgy állunk rendelkezésedre itt vagy gyorsabb ügyintézés érdekében Facebook-on privát üzeneteben. ^Zoltán
  8. Sziasztok Az Aréna Mall -ban található poadcest stúdióval használatával kapcsolatban lennének kérdéseim , az üzletben nem igazán voltak segítőkészek a kollégák, pedig csak pár kérdésem lett volna. Kaphatok valami email címet , telefonszámot ahol a poadcast stúdióval kapcsolatban feltehetek néhány kérdést?
  9. Jól teszed, egy hulladék az egész. 2 gbps-es FFTH-ra fizetek elő, debian néha a repository indexet nem tudja letölteni. Ugyanezen a kapcsolaton proton VPN osztrák node-ján keresztül instant megtörténik és 1gbps körül tölt. A hangsúly az osztrák node-on van, mert ha magyar node-ot választok, akkor akkor a tőlem fizikailag 30 km-re lévő szerverig is európai körútra mennek a csomagok. Az a baj, hogy annyira nehéz pontosan mérni, annyira változó a probléma és gyakorlatilag az ügyfélszolgálatnak lehetetlen elmagyarázni, hogy erről panaszkodni rendkívül fárasztó. Tulajdonképpen telekom előfizetés mellé kötelező valamilyen VPN, hogy használható legyen, és a legszebb az egészben, hogy évek óta nem csinálnak vele semmit.
  10. Tegnap
  11. Torma

    webmail probléma

    Ki- és újra belépéssel a probléma megoldódott.
  12. Torma

    webmail probléma

    A számítógépemen lévő Office alkalmazásba ma nem érkeztek levelek az egyik t-online-os e-mail címemre. Beléptem a webmail felületre, és rögtön jelszó módosítást kért. Megtettem, bejutottam a leveleimhez, de csak néhány volt látható közülük, és rendszeresen a "Hiba történt a szerverrel való kommunikációban" üzenet jelenik meg. Most már egy levél sem jelenik meg az erre szolgáló ablakban. Másik t-online-os email címemről küldtem próba emailt a problémás címre, de nem ment el, az jelezte, hogy tele van a fiók. Értem, de sajnos ha nem látom a leveleim, nem tudok belőle törölni. Mit tegyek? Előre is köszönöm a segítséget!
  13. Érdeklődni szeretnék, hogy a Tcomos segédoszlopnak van e minőségi tanúsítványa? Hozzám tett be a Tcom egy ilyen oszlopot, de erről semmilyen dokumentumot nem kaptam. Hogyan lehetne ehhez a tanúsítványhoz hozzáférni?
  14. Tamas586

    Segédoszlop

    "Rossz szomszédság török átok"
  15. Telekom szakértő

    Megszűnő tévécsatornák

    Kedves @polk! Nagyon szívesen! Keress minket bátran a jövőben is. ^Lia
  16. Telekom szakértő

    Szoftverfrissítés

    Kedves @lollaci! Nagyon szívesen, keress minket bizalommal máskor is. ^Lia
  17. Szia @Hajzer Dávid! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld a Telekom alkalmazást, majd töltsd le a legfrissebb verziót. Amennyiben az újratelepítés után sem működik, kérjük, hogy a következő adatokat írd meg nekünk privát üzenetben és felvesszük hibára: · Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz) · Operációs rendszer verziója (pl. 12) · Észlelés időpontja (2025.07.10 15-16 óra között) · Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) · Pontos hiba leírása. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  18. Utolsó hét
  19. polk

    Megszűnő tévécsatornák

    Köszönöm
  20. lollaci

    Szoftverfrissítés

    Köszönöm az infót!
  21. Sziasztok! Van nekem egy google pixel 7A típusú telóm és nem tudok be lépni a Telekomos alkalmazásba. Android verzió 13 telekom alkalmazás verzió 26.14.05
  22. Telekom szakértő

    Szoftverfrissítés

    Kedves lollaci! Az általad leírtak alapján azt javasoljuk Neked, hogy érdemes lenne egy márkaszervizben megnézetned a telefonodat. Honlapunkon ide kattintva találod, hogy milyen módon adhatod le vagy hová viheted be a készülékedet, hogy egy szakember megvizsgálja. Bízunk benne, hogy ott sikerül megtalálniuk és megoldják a jelentkező problémát. ^Rita
  23. Telekom szakértő

    Pontok

    Kedves Kollár Lászlóné! A Telekom kapcsolat programja átalakult és 2017 óta már nincs pontbeváltás. Más kedvezményeket biztosítunk az előfizetőink részére. Nagy valószínűséggel ez egy adathalász üzenet lesz. Érdemes lenne megnézni a feladót, legtöbb esetben ez külföldi szám szokott lenni. Kérünk, hogy a szövegben szereplő linket ne nyisd meg és semmilyen adatokat ne adj meg. Továbbítjuk az ilyen üzeneteket esetben illetékes csoportunkhoz és ott megteszik a megfelelő lépéseket. Ehhez, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU elérhetőségen. Készíts egy képernyő fotót is, ahol látható az üzenet szövege is és küldd el ott nekünk. Kérjük, hogy légy mindig nagyon óvatos, mert a csalók megpróbálnak többféle módon visszaélést elkövetni. ^Rita
  24. Kedves Kollár Lászlóné! A Telekom kapcsolat programja átalakult és 2017 óta már nincs pontbeváltás. Más kedvezményeket biztosítunk az előfizetőink részére. Nagy valószínűséggel ez egy adathalász üzenet lesz. Érdemes lenne megnézni a feladót, legtöbb esetben ez külföldi szám szokott lenni. Kérünk, hogy a szövegben szereplő linket ne nyisd meg és semmilyen adatokat ne adj meg. Továbbítjuk az ilyen üzeneteket esetben illetékes csoportunkhoz és ott megteszik a megfelelő lépéseket. Ehhez, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU elérhetőségen. Készíts egy képernyő fotót is, ahol látható az üzenet szövege is és küldd el ott nekünk. Kérjük, hogy légy mindig nagyon óvatos, mert a csalók megpróbálnak többféle módon visszaélést elkövetni. ^Rita
  25. Kollár Lásszlóné

    Pontok

    ugyan ez a kérdésem- nálam a férjem használta telefonra jött hopgy lejár valami pontok és beválthatók nekem nincs saját email címem a ***** érhetnek el a válasszal !! ha ez mint eddig régebben telefon vásárlásra használtok a pontok akkor érdekel egy új készülék - maradok tisztelettel Kollár Lászlóné
  26. kaptam egy üzenetet sms-ben , hogy szeptemberben lejár valami jutalom pont
  27. lollaci

    Szoftverfrissítés

    Van hogy egy nap többször is előfordul, hogy nem reagál a telefon sem az érintő kijelző sem az oldalsó gombokra. A hangerő le gomb és a kikapcsoló gomb egyszerre nyomásával lehet kikapcsolni, de sokszor bekapcsolás után sem működik. Amikor elindul akkor rendesen megy egy darabig.
  28. Telekom szakértő

    Megszűnő tévécsatornák

    Kedves Polk! Jelenleg nem rendelkezünk arról információval, hogy a jelzett csatornák megszűnnének, de abban az esetben, ha változik a kínálatunk és valamelyik csatorna már nem lesz része, mindenképpen tájékoztatjuk ügyfeleinket számla végi üzentben, vagy weboldalunkon az ÁSZF-ben is feltüntetjük. Figyeljük az ügyfeleink igényeit és folyamatosan egyeztetünk a szolgáltatókkal, műsorszórókkal, de nem minden esetben csak rajtunk múlik, hogy mely adók kapnak helyet a kínálatunkban. Természetesen mindig elsődleges célunk, hogy változatos maradjon, és minden ügyfelünk találjon tematikában kedvére való csatornát. Bízunk a megértésedben! ^Szilvia
  29. Telekom szakértő

    Segédoszlop

    Kedves Csengeri Richárd! Köszönjük érdeklődésedet! Kérjük, hogy keress minket privát üzenetben a pontos címeddel, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvia
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...