Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Today
  3. Szia Tamás! Kérjük, küldd el a hívószámot privát üzenetben, hogy utánanézhessünk az ügyednek. ^Kata
  4. Egy pár hónapja tart már, hogy a vezetékes internet (F@st 3890 v3 modemmel), beszaggat: 5-20 mp-es ideig nincs, majd visszajön. Van, hogy egy órán belül 6-szor is, máskor (de főleg éjszaka) akár több órán át is zavartalanul megy. A konfenrencia beszélgetések, videós meetingek ilyenkor leszakadnak, céges VPN-ek kidobnak vagy újracsatlakoznak, az online jelenlétet követelő játékok aktuális küldetés állapotai kukázódnak stb. Szeretnék a végére jutni, hogy mi lehet az oka? A Vanda nem túl segítőkész, aktuális pillanatban ránéz, hogy most épp megy, akkor nincs itt gond. Ugyanez valódi ügyintézővel is, de ő legalább azt is mondta, hogy voltak a mi körzetünkben stabilitási problémák, amiket azonban már megoldottak, illetve kiküldött egy szerelőt is, aki megnézte szintén, hogy éppen minden rendben, illetve valóban tett is valamit: a bejövő koax kábelezést átnézte, egy szerinte felesleges dobozt kiiktatott, a házban levő koax csatlakozó mellett kivezette a falból a kábelt és rárakott egy csillapítő dobozkát. Azt mondta, hogy ő úgy látja, hogy a kábel modemig minden rendben van, tehát bármi probléma a saját hálózatunk miatt lehet, ami nem az ő problémájuk. Ezt valamilyen szinten értem, van két saját routerem is, meg persze belső kábelezés is. Amennyiben azonban, ha már csak a teszt kedvéért egy hétvégén a kábelmodemre kötöttem a gépemet (annak kábelét is külön lecseréltem), lekapcsoltam az extra routereket, s semmi mást nem futtatok a PC-n, csak egy traceroute jellegű monitoring programot és az továbbra is kimutatja a leszakadásokat, hasonlóan hullámzó gyalkorisággal, akkor vajon mit tudok még tenni?
  5. Július közepén megszüntettem az előfizetésem, számhordozással átmentem az ***-hoz. Eddig a Telekom appban rendeztem a számláim. Most egy ********* zárószámlát nem képesek postázni csekkes befizetéssel. Telefonos ügyfélszolgálaton a vanda mindig kinyír. Az ügyintézők kritikán aluliak, mindegyik mást mond. Most éppen az utolsó egy 17 évvel ezelőtt megadott pin kódot kért, amit eddig sohasem....******** * ******!
  6. Kedves Lacikaaa! Kérjük, a mielőbbi megoldás érdekében, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett IMEI számodat. Köszönjük! ^Szilvi
  7. Sziasztok, hogy is kezdjem, arról van a szó hogy van egy Xiaomi Redmi Note 12 5G telefon amit ugye a telekomtól hoztam ki részletre.. na most.. az a helyzet állt elő hogy én április óta semilyen rendszerfrisitést nem kapok, pedig a hyperOS 2 is kijött sőt már a 2.0.4.0-nál járnak a kiadásban, ezzel szemben nekem még mindig az 1.0.16.0 van ami tavasz óta nem mozdul.. irtam én messengeren a telekomnak de csak igéretet kaptam mit tudok tenni? manuálisan nem lehet mert a bootloader ugye zárva.. Flashelni nem fogok mert ne mbizok én az ilyesmiben pálne h garancia alatt vagyok még.. valaki tud esetleg segiteni akár telekomos szakértő ? és egy kérdés a végére.. ha független Dual Sim-es a telefon.. miért kell a T-nek külön tesztelni a frissitéseket? nem értem --- előre is köszönöm a segitséget , remélem itt elérek valamit .. :)
  8. Mindybrandt

    Spotify push értesítés

    Ha ezek után se lesz semmi változás, valószínűleg a frissítéssel szúrtak el valamit, ilyenkor sajnos nem tehetünk mást, csak várunk, míg jön a következő frissítés, ami remélhetőleg megoldja ezt a hibát.
  9. Telekom szakértő

    E:64

    Kedves Lola! Kérjük, első lépésben áramtalanítsd, majd indítsd újra a boxot, amennyiben ez nem segített, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal, hogy mielőbb megoldhassunk a gondot! Köszönjük! ^Szilvi
  10. Tegnap
  11. Lola

    E:64

    Szeretném vissza nézni az Énekek éneke koncertet az M5 csatornán. Fel is vettem, de nem tudom megnézni, mert állandóan E:64-et ír ki... Kérem, hogy orvosolják a problémát!
  12. Meg kellene próbálni egy számítógépet csatlakoztatni a hgw-re és azon letrehozni a pppoe kapcsolódást. Ha azzal felépül a kapcsolat, akkor az Asus routerben lesz valami gebasz. Ha nem, akkor műszaki ügyfelszolgálattal kellene tovább menni.
  13. Szia! Nem tudom megoldódott-e a problémád azóta, de szerintem ez nem lesz ilyen egyszerű. A telekomos router legalábbis nálam az optikai kábel csatlakozásra 3 interfész van beállítva: wan, iptv és voip. Amennyiben a te routered PPPOE kapcsolódik a telekomos routerhez az IPTV nem fog működni ezen keresztül, mert az nem a wan interfészen megy. (Értelemszerűen az iptv interfészen működik.) A következő hozzászolásamban leírtam az én általam ismert megoldásokat a probléma megoldásához, remélem tudok vele segíteni.
  14. Tomika

    pfSense IPTV beállítás

    Kedves Atiboi! Igaz ez a kérdés nem ma volt, meg azóta már szerintem tapasztaltad is a dolgot. Igen nálam is telekomos router meg a saját routerem is 1-1 címet foglal a telekomos router PPPoE PT beállítás bekapcsolásának köszönhetően. Ezzel kapcsolatban én nem tapasztaltam semmi hátrányt. Azóta is jól működik. Mondjuk minden forgalmam a saját routerem pppoe kapcsolatán megy, a telekomos router wan kapcsolatán elvileg semmi nem megy. A második kábelen kapok ugye telekomos routertől egy IP-t, de erre a kapcsolatra útválasztással be van állítva a saját routeremen, hogy csak az IPTV-hez szükséges kapcsolatok menjenek rajta. Azok meg a telekomos routeren az iptv interfészen mennek tovább, így nem bántva annak wan interfészét.
  15. Telekom szakértő

    E:64

    Szia Lola! A jelzett hibakód jellemzően hálózati problémára utal. Amennyiben Smart Box eszközön keresztül néznéd vissza a műsort, javasoljuk az eszköz újraindítását. Mobil eszközön történő lejátszás esetén a Telekom TVGO applikáció frissítése lehet szükséges. Ezek a javasolt lépések segíthetnek a probléma megoldásában, de ha a lejátszás továbbra sem indul el, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. ^Gabriella
  16. Szia rostiron! Megérkezett az üzeneted, köszönjük! Amint megkapjuk illetékes munkatársainktól a választ, értesítünk. 😉 ^Gabriella
  17. Lola

    E:64

    Szeretném vissza nézni az Énekek éneke koncertet az M5 csatornán. Fel is vettem, de nem tudom megnézni, mert állandóan E:64-et ír ki... Kérem, hogy orvosolják a problémát!
  18. rostiron

    redmi note 13 pro 5G frissítés

    Kedves szakértő Elküldtem az üzenetet, remélem jól csináltam.
  19. Telekom szakértő

    Csatornaváltás hang

    Szia Zsuuu! A Telekom TV hangos felolvasás funkcióját a Beállítások / Akadálymentesítés vagy Kisegítő lehetőségek menüponton belül a Voice Guide vagy Narráció kiválasztásával tudod kikapcsolni. Ha újabb típusú távirányító van nálad, akkor az AD vagy Lang gomb hosszan tartó lenyomásával is megszüntethető a felolvasás. Amennyiben a fenti javaslatok esetleg nem oldanák meg a problémát, kérjük, keress meg bennünket privát üzenetben, hogy mihamarabb segíthessünk. 😊 ^Gabriella
  20. Zsuuu

    Csatornaváltás hang

    Csatornaváltást követően egy gépi hang angolul elmondja melyik csatornát választottam, milyen korhatáros a tartalom..., mint egy rendszerhang, ami mindent elmond, ami a TV-vel történik. Ezt hol lehet kikapcsolni?
  21. Kedves @rostiron, Köszönjük a türelmedet! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a készülék IMEI azonosító számát, hogy intézkedhessünk. ^Andrea
  22. Kedves @miklos_akos, A Magyar Telekom GPON-hálózatán kizárólag a szolgáltató által biztosított és konfigurált optikai végberendezések csatlakoztathatók. Ennek műszaki és biztonsági okai vannak. Az általunk biztosított eszközökön keresztül történik a szolgáltatás biztosítása, konfigurációk frissítése, hibák távoli elhárítása is. A további szolgáltatások (Voip és TV) zavartalan működése is csak a szolgáltató által ellenőrzött eszközön keresztül biztosítható. A több PPPoE kapcsolat létesítése bizonyos esetekben technikailag lehetséges, ez működésben semmi problémát nem okoz. Ugyanakkor továbbra is biztosítjuk a lehetőséget arra, hogy a szolgáltatói ONT mögé saját routert, tűzfalat vagy más hálózati eszközt csatlakoztasson, bridge vagy PPPoE passthrough üzemmódban. ^Andrea
  23. Kedves @miklos_akos, Hamarosan továbbítjuk illetékes kollégáink válaszát. Addig is köszönjük a türelmedet! ^Andrea
  24. Telekom szakértő

    Cserszegtomaj optika internet

    Kedves @András98! Kérjük, írd meg itt privát üzenetben a pontos címet, vagy gyere a Messenger oldalunkra és utána járunk. ^Andrea
  25. Utolsó hét
  26. Miert NEM lehet sajat GPON-kepes routert hasznalni a Telekom sajat ************ helyett, de teljesen rendben van az, hogy egynel tobb PPPoE kapcsolatot lehet letesiteni? Teljesen eletszerutlen az, hogy sajat eszkozzel nem lehet teljesen kivaltani a Telekom sajat borzalom eszkozet, de tudok egynel tobb kapcsolatot letesiteni. Miert? Minek? Inkabb hasznalnek valami combos tuzfalat + egy ilyen vagy ehhez hasonlo modult: https://mikrotik.com/product/SFPONU, ez teljesen mukodokepes Nemetorszagban. Itthon is lehetne ezt a mentalitast atvenni.
  27. András98

    Cserszegtomaj optika internet

    Érdeklődnék, hogy a Porkoláb utcában, mikor válik elérhetővé a szolgáltatás. A szomszédos utcákban már hónapok óta igényelhető az internet. Előre is köszönöm a választ.
  28. Szia @rostiron! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint megkapjuk, a válaszukkal itt jelentkezni fogunk, addig további türelmed kérjük. ^Zsolti
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...