Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Dózsa

    Hang csatornaváltásnál

    Köszönöm, de közben megtaláltam a Telekom Évi nevű felhasználónak adott válaszát. Sikerült a hangot kikapcsolnom.
  3. Dózsa

    Hang csatornaváltásnál

    Tisztelt Telekom! Újabban a távirányítóval leadott bármilyen parancsot egy idegesítő tájékoztatást adó hang kíséri. Hogyan tudom ezt kikapcsolni. Talán a látássérültek számára hasznos lehet, de engem csak bosszant. Üdvözlettel Farkas Pál
  4. Kedves Dombai Ferenc Gabor! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítóval valamint a mobil elérhetőségeddel privát üzenetben és továbbítjuk műszaki munkatársaink felé kivizsgálásra! ^Szilvia
  5. Az android tv setup box nem vezerelheto, teljesen “lefagyott” ujrainditast tobbszor elvegeztem, de nincs valtozas. 2 db van egyik a fszt-en, a masik az emeleten. Egyik sem mukodik, nem kezelheto. A wifi jelerositok nem mukodnek megfeleloen, szinten lefagyott allapotban vannak. 2 db itt is.
  6. ringtonesf

    Samsung Galaxya51 hivás

    Én is ezt akartam kérdezni
  7. Utolsó hét
  8. Üdvözletem! Érdeklődöm, hogy várható e Tatán hálózatfejlesztés a jövőben, ami az optikai hálózat elérhetőségét tenné lehetővé a tataiak számára? A számomra legfontosabb kérdés, hogy a ***** utca ** szám alatt elérhető lesz az optikai szolgáltatás és ez nagyjából mikor lesz várható? Köszönettel: Orosz László
  9. Szia Roland! A pontos cím ismeretében tudunk válaszolni a kérdésedre. Ehhez kérjük, írd meg privát üzenetben, de akár honlapunkon magad is ellenőrizheted: Telekom otthoni internet díjcsomagok. A településen épül az optikai hálózat is, legutolsó információnk szerint 2026. első negyedévében várható az elkészülte. Itt: Telekom Gigaerős otthoni internet hálózat is ellenőrizheted a címed, illetve fel is iratkozhat egy e-mail címmel, hogy értesítsünk, ha már megrendelhető lesz. ^Kata
  10. Szia Bence! Úgy látjuk, hogy kollégáink felvették a panaszod, folyamatban van az ügyed kivizsgálása. Hamarosan, de legfeljebb 30 napon belül hivatalos választ küldünk a kérdésedre. Addig egy kis türelmedet kérjük még. ^Kata
  11. @Telekom szakértő, köszi, elküldtem!
  12. Üdvözlöm! Milyen szolgáltatási lehetőség van Gyenesdiáson? Internetre, illetve tv-re gondolok.
  13. Üdv! Készülék vásárlással fordultam önökhöz havi részlet fizetésre szerettem volna 7 hónapja rendszeres fizető vagyok mégis a fizető képesség alapján el utasításra kerülök . Esetleg bármi segítség , hogy mi lehet a probléma? Kollégák a telefonban valószínűleg a lakcímet mondták vagy hogy régebben vissza éltek az adataimmal . Van otthoni szolgáltatásaim tv és internet. Leírom az mt azonosítóm ( *********) és kérem segítsenek megoldást találni mert semmilyen szolgáltatást nem tudok igénybe venni. Se havi díjas kártyát , sem plusz beltéri egységet sem! Hihetetlen!
  14. Telekom szakértő

    Igénybejelentés

    Szia @DLR! A rendelésed státuszát a Telekom fiókodba belépbe a "Megrendeléseim" menüpontban tudod ellenőrizni. Ha további kérdésed merülne fel, kérjük, küldd meg nekünk a rendelés azonosítóját privát üzenetben és szívesen segítünk! ^Zsolti
  15. DLR

    Igénybejelentés

    Időközben sikerült újra megrendelni,már össze is van készítve a csomag.De ma felhivott Vanda hogy készlethiány miatt törlődik a megrendelés,gondolom az első igénybejelentésre gondolt.
  16. Telekom szakértő

    Digitális jólét csomag

    Kedves unt3rHUNd! A DIGITÁLIS JÓLÉT ALAP MOBILINTERNET CSOMAG megrendeléséhez nincs szükség egyébre, mint személyi igazolványodra és lakcímkártyádra, személyesen üzleteinkben vagy a 1414-es számunkon kérheted. Részleteit itt láthatod honlapunkon. ^Szilvi
  17. Kedves Sándor! Kérjük, írd meg pontos címedet privát üzenetben és utánanézünk a várható fejlesztéseknek. Köszönjük! ^Szilvi
  18. Telekom szakértő

    Samsung Galaxya51 hivás

    Kedves davidjp! Milyen problémát tapasztalsz a csengőhangokkal? ^Szilvi
  19. Kedves tsh! Amennyiben nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból, az adategyeztetést a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni. Kérjük, ha nem jártál sikerrel, keress minket ismét telefonon. Ebben az esetben kollégáinknak is jelezheted, hogy szeretnél értesítési telefonszámot megadni. ^Szilvi
  20. davidjp

    Samsung Galaxya51 hivás

    Problémáim vannak a bejövő hívások csengőhangjaival a Samsung telefonomon.
  21. Moon

    Xiaomi 15T pro

    Ez a telefon fantasztikus gyors szép letisztúlt hatékony 144hz kijelző gyönyörű kép minöség szép és éles kamerák én ajánlom
  22. Android eszköz eseten a Google keresési központ, Apple eszköz esetén a iCloud Lokátor funkcióval lehet megtudni az eszköz utolsó helyzetét (amennyiben ez engedélyezve volt rajta)
  23. De gondolom a CloudFlare szerint a Telekom a hibás. Egy biztos. A kis helyi internetszolgáltatómnál nincs ilyen Cloudflare hiba. Szóval vagy szándékosan lassít a CF Telekom irányba, tehát miért nem indít valami pert a T? Vagy szimplán ez Telekom hiba.
  24. Elveszett telefon megkeresése, ha lemerült a készülék
  25. Érdre mikorra várható az optikai hálózat ? Mert csomó város, falu, község megkapta, és sajna érd ebből kimaradt:( Esetleg mikortól lesz a kiépités ?
  26. Azóta is szerepel a honlapjukon,h a 80-as telefonszámon beépített (nem hozzáférhető) sim kártyának az adategyeztetése elvégezhető, de ez hazugság, megtévesztik az ügyfeleket! 🙃
  27. unt3rHUNd

    Digitális jólét csomag

    Sziasztok! Digitalis Jolet Alacsomag "DIGITÁLIS JÓLÉT ALAP MOBILINTERNET CSOMAG" megrendelesehez mi az a minimum amire szuksegem van? Nincs szuksegem mas csomagra es szolgaltatasra. Udv Ferenc
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...