Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Sziasztok. Itthoni 2000/1000-es netemhez a telekom Sagemcom 5670-es routerét használjuk két szintes lakásban. Az üvegszál a beton lépcső alatti helyiségben ér véget, így a route is oda lett anno telepítve. A földszintet így is beszórja wifivel, bár a sebesség max 750-800 mbit letöltésnél, de ha UTP-n kötök rá laptopot, akkor csak 400-450 körül ... Az említett lépcső alatti tároló mögötti falon van a TV-n, oda jön ki egy utp kábel a Sagemcom router wan portjáról. és másik ethernet porton egy NAS illetve a kamerák homebase-e van csatolva. Az emeleti szobákban már kritikus a wifi el, ezért szeretnék mesh hálózatot kiépíteni. Kéz alól vettem 2 db KAON 1344-est, amit a leírás szerint telepítettem. A master a tv mellett van, LAN-on, a slave az emeleten. Kapcsolat megvan köztük, barangolás is működik, de így az új wifi hálózaton már csak 50-200 MBit közötti letöltési sebességet mérek, feltöltés kicsivel jobb sebességű. Sagemcom-on kikapcsoltam a wifi adókat, az sem segít. Kipróbáltam a telekomos mesh rendszer helyett egy tp-link router mögé kötni és azon szórni a wifit, de ugyanez az arány mondható el a sebességet illetően. Így most mindkét szinten egyenlően gyenge a wifi jel. Gondol, hogy a Telekom Sagemcom router beállításaiban lehet a bibi, de nem jövök rá. Mit rontok el?
  3. Today
  4. Szia. A hgw eszközben maradhatnak a PPPoE hitelesítő adatok. Ellenőrizd, hogy a dhcp szervert nem-e kikapcsoltad. Ha igen, azt vissza kellene kapcsolni. A hgw-t az eszközre csatlakoztatva el kell tudd érd az adminisztrációs felületét. A mikrotik hálózatábol is el lehet érni ha felveszel egy masquerade szabályt a tűzfalba, ami natolja a mt hálôzatából érkező, a hgw hálózata felé haladó csomagokat.
  5. munkas

    Spam szűrő

    Azóta sem működik. Próbáltam a telefonos ügyfélszolgálatot is, de sajnos ott itt is csak betanítottmunkások ülnek. Elkeserítő, hogy egy telekommunikációs cég ilyen alacsony kommunikációs és műszaki szinten van.
  6. Szia @degec! Sajnáljuk, hogy ismét előjött a probléma! 😔 Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben! ✉️ Az alábbi adatokra lesz szükségünk, hogy rögzíthessük a bejelentésedet és szakembereink kivizsgálhassák az esetet: MT azonosító Elérhetőségeid: neved és mobiltelefonszámod Kérjük, hogy az üzenetedben írd meg nekünk a probléma minden fontos részletét! 📝 Együttműködésedet köszönjük! 🙏 ^Zoltán
  7. A legtöbb szolgáltatásnál van olyan, hogy engedélyezem a reklám (marketing) témájú megkereséseket, a tájékoztatásokat új termékekről, szolgáltatásokról.. stb. Wanda azonban leállíthatatlan. Elkezd hívogatni, és nem áll le. Ha most nem veszem fel, hív egy óra múlva, vagy másnap, vagy bármikor. Világos, hogy ez nem egy ember, de a viselkedése akkor is arrogáns A kérdésem az, hogy hogyan lehet jelezni, hogy nem kérünk megkereséseket termékekről, szolgáltatásokról, úgy, hogy azt Wanda is értse? köszönet, Péter
  8. Siekertelen smtp bejelentkezés után NEM nyomkodom azonnal hatszor hogy újra újra újra újra, hagyom békén, időtúllépés miatt kiírja hogy szia van, utána újraküldöm és elmegy az email..
  9. Eddig tartott az öröm 8.16 kor nekiáltam volna dolgozni kicsit komolyabban, és megint ugyanaz van mint volt.. ...nem lesz más választásom sajnos el kell költözzek Telekomról, mert nekem az email céges működéshez létkérdés, és 8g-n 5-G-n nem tudok viber messneger whatsapp instán prüttyögni az ügyfelekkel.. ez nem az a világ Lehet fapad dolog emailezni, meg oldschool de ez kell...
  10. Köszönöm szépen a választ ! Ma reggelre valami történt mert ipcímcsere nélkül, a tegnapival is tökéletesen megy. amit csináltam: fenti beállítások természetesen ezeket használtam smtp és pop3 kettősre.. hogy a Thunderbirdben az smtp beállításoknál nem a fő postmaster@sajtacegtnevem.hu val authentikálom magam smtp szerveren..(ahogy ezt tetem évezredeken át), hanem azon postafiókkal amit használok, tehát sajátnevem@sajátcégnevem.hu val. így most úgy néz ki villámgyors minden.. Köszönöm nagyon, hogy válaszoltatok, segítettetek !
  11. Tegnap
  12. Üdv, Nagy nehezen sikerül összekínlodnom, hogy minden szükséges szolgáltatás menjen mikrotik routerrel, úgy, hogy a F@st 5670 passthrough-ba lett téve. A modem-ből kivettem a pppoe hitelesítéshez szükséges adatokat, hogy ne csatlakozzon. Na most ez kb. 1 óráig működött, a tv, internet, hibátlanul. Utána egyik sem, illetve a telekomos eszközt se tudtam már elérni (előtte el tudtam), se a mikrotiken keresztül, sem pedig közvetlenül a modemre csatlakozva kábellel, wifivel. Valakinek hasonló tapasztalat? Esetleg ötlet, hogy mi öli le az eszközt? Logban természetesen semmi nincs, mivel memóriába teszi, aztán ki/be kapcsolás után ez törlődik.
  13. Telekom szakértő

    Rtl+ aktiváló kód

    Szia @dupika! Amennyiben megfelelő TV előfizetéssel rendelkezel, a weboldalunkon a Telekom fiókodba belépve, majd az Előfizetések oldalon, a TV díjcsomagod neve alatt a Részletek gombra kattintva fogsz eljutni arra lapra, ahol megtalálod a kódot. Itt keresd a Kiegészítő szolgáltatások alatti részt, ahonnan kimásolhatod az RTL+ Active aktiváló kódod. Amennyiben elakadnál, bátran kérd munkatársaink segítségét a chaten. A chat felületet a jobb alsó sarokban a szövegbuborékra kattintva éred el. ^Zsolti
  14. Kedves degec! Köszönjük szépen a türelmedet! Megkaptuk a visszajelzést. A leírások alapján levelezőklienst használsz (Thunderbird), és a hibaüzenet is onnan ered, ami a program beállításaira utal. Továbbá használsz NOD-ot (vélhetően ez vírusírtó), ezért érdemes tesztként azt megcsinálni, hogy ezt kikapcsolod az email küldés idejére! Email beállításait is érdemes ellenőrizni újból, csak hogy biztos ne az legyen az okozója: Bejövő (POP/IMAP) szerverek • POP3: mail.t-online.hu Használható portok: 110 (alap) vagy 995 SSL titkosítással • IMAP: mail.t-online.hu Használható portok: 143 (alap) vagy 993 SSL titkosítással • SMTP: mail.t-online.hu Használható portok: 25 (alap) vagy 465 SSL titkosítással, 587 TLS titkosítással Várjuk a visszajelzésedet! Amennyiben továbbra is fennáll a hiba, akkor légy szíves írd meg nekünk az MT ügyfélazonosítód, hogy rögzíthessünk egy hibabejelentést! Együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra
  15. dupika

    Rtl+ aktiváló kód

    RTL plusz aktiváló kódot szeretnék kérni.
  16. Kedves @degec! A kérdésed kapcsán műszaki csoportunkkal felvettük a kapcsolatot. Amint válaszuk megérkezik, jelentkezni fogunk. Addig további türelmed kérjük. ^Zsolti
  17. Semmi bocsi.. most meg ezt kapom...sikertelen bejelentkezés mail.t-online.hu kiszolgálóra a postmaster@sajatcegnevem.hu felhasználónévvel. ez megy 3-.4 nyomkodás után, majd időtullépés miatt off, aztán várok picit és elmegy a levél a 6.ik küldésre.. és meg is kapják.. jajj ez egyre rosszabb..
  18. Telekom szakértő

    rtl+

    Szia @km1! A Telekom TV szolgálatásunk Androidos box-ára telepíthető az RTL+ alkalmazás, így ha ilyet használsz, akkor ott minden további nélkül tudod használni az appot. Ha korábbi IPTV szolgáltatásod van, úgy ügyfélszolgálatunk segítségével átválthatsz Telekom TV-re. Nyilvános posztban nem látható az MT azonosítód (kérjük, ne is add meg itt), így kérjük privát üzenetben írd meg ezt nekünk és megnézzük, hogy van-e szükség váltásra, illetve milyen módon tudod ezt megtenni. ^Dániel
  19. Végponti eszközbe helyi lanon belül kikapcsoltam az ipv6 os lehetőséget, és mintha sokkal jobb lenne IPv6 state off lett.. csak ip4-em van kifelé, ezt anno központilag kértem, hogy nem akarok ipv6 ot...
  20. Telekom szakértő

    xbox series x

    Kedves @ar1! Megérkezett kollégáink válasza, mely szerint európai készlethiány van az XBox konzolokból, így a közeljövőben nem várható, hogy újra bekerül a kínálatunkba. Megértésedet köszönjük. ^Dániel
  21. Legnagyobb Tisztelettel kérnék szépen segítséget...! Üzleti telekomosként (0660 Westel 450-óta) nem volt még ilyen gondom hogy nem oldódik meg, és nem gondolnám hogy nálam pattog a laszti..(aztán ha mégis akkor sry), holott nagyon nagyon segítőkészen álltak, állnak hozzám a Technikus-emailes Kollégák is, ezért tényleg le a kalappal, de nem lett megoldás, hátha itt valaki..ráadásul emaillel csak egyszer volt gondom Telekom Goggle csatába tavaly.. Szóval üzleti sajátcégnév.hu-s Telekomnál domainelt, és az email is ott előfizetett csomagom is van, levelezünk 3 aliassal, Thunderbirden win11pro-n, optikán, végponti eszközbe direkt bedugva, POP3- SMTP-vel úgy hogy a szerveren Telekomnál semmi sem marad fent, mindent leszedünk és onnan törlünk, majd saját nasra megy minden. Céges Nod van még. Problémám, hogy egy 3-4 hete, 25h2-es win11 már volt, nincs azzal összefüggésbe hogy 24h2 ről 25h2 re frissült, egyszerűen 20-25- másodperc egy két soros szöveges email elküldése, ez a jobbik eset de van hogy smtp hibát dob, és semmi sehova.....Teljesen szakaszos a hiba, előidézni tudatosan csatolmánnyal, vagy bármivel nem tudom. Nem floodoolunk emaileket, napi 30 körül megy picike csatolmányokkal, 80% ban csak szövegese levelek, még csak nem is html-ben. Amiket próbáltam: Van lakossági one optikám, ha oda átdugom akkor is ugyan ez van.. Nodot teljesen uninstallálom akkor is ez van, ha letiltom csak akkor is ipcímet váltok többször akkor is, végponti eszköz restarttal, áramtalanítással.. Thunderbird-öt visszamigráltam 145 legfrissebbről, egyel régebbire akkor is Windows11-et nem raktam vissza 24h2-re, de 24h2 alatt már jelentkezett ez a gondom, aztán 25h2 re frissülés után maradt is. Rámnéztek Tech-esek kétszer is, rendben találták magukat.. Átraktam TLS-re a az smtp hitelesítést, mert évekig nem az volt hanem Startls, de gondom nem volt, ha visszarakom erre a Startls- megoldásra akkor is gondom van.. Végponti eszközbe totál kikapcsoltam minden tűzfalat akármit, maradt minden.. Szóval én mint félIT-s ezeket gyakorlatoztam le.. Van esetleg valami ötletetek? Köszönöm előre is a segítséget. csatolok pár képet amin látszik minden, és a hibaüzik is, de a hibaüzik a tls és startls állítgatásánál is keletkezhettek, ere pontosan nem emlékszem már.
  22. Szia István, jó reggelt kívánunk! Köszönjük szépen a visszajelzést! Örülünk, hogy újra rendben működik a készüléked! Keress minket máskor is, ha kérdés adódik szolgáltatásainkkal kapcsolatban vagy segítségedre lehetünk. ^Kata
  23. Utolsó hét
  24. km1

    rtl+

    Tisztelt Hölgyim/Uraim! Okos tv-m (lg50uh635v) nem alkalmas az rtl+-ra. Remélem tudnak segíteni, hogy az Önök szolgáltatásával sikerül. Kérem, segítsenek! Előre is köszönöm: km (*********)
  25. István1996

    T Phone 2 5G Bluetooth hiba

    Nem rég jelet meg egy frissítés legalább is a Pro modellhez amit én fel is raktam és meg is javult vele a bluetooth.
  26. Jeletkezek újra a témával kapcsolatban. Éppen most rakta fel a frissítést a készülék és tökéletesen üzemel, a probléma orvosolva lett. Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
  27. Szia Osy13! Nagyon szívesen! Sajnáljuk, hogy nem tudtunk kedvezőbb hírrel szolgálni a részedre. Amennyiben a későbbiekben is segítségedre lehetünk, úgy várjuk a megkeresésedet bizalommal. ^Barna
  28. Szia MokkaX! Kérjük, hogy a ráadás termék igénylési lehetőségét ide kattintva próbáld meg leadni. Bízunk benne, hogy itt már sikerülni fog. ^Barna
  29. Osy13

    Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület

    Rendben köszönöm a választ!
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...