Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves Balasz daniel! Ezen az oldalon feltüntetett lehetőségek szerint tekintheted meg a PUK kódodat. Reméljük, hogy tudtunk segíteni. Állunk rendelkezésedre a jövőben is. ^Szilvia
  3. Kedves Benke! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, a kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük. Szeretnénk továbbítani kivizsgálásra a problémát, kérjük, hogy keress minket az alábbi adatokkal privát üzenetben, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. ^Szilvia - Készülék Platform (Android/iOS) - Készülék Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1) - Készülék gyártója és típusa (pl. Samsung Galaxy S4 mini) - Belépéshez használt azonosító - Alkalmazás verzió: (pl. 5.0) - Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között) - Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) - Hiba leírása/képernyőfotó
  4. Brunnentaler

    Android tv jeltovábbítás

    Köszönöm a választ! Akkor ez használható az android tv-hez? https://www.tp-link.com/hu/home-networking/powerline/tl-pa7017p-kit/
  5. Kedves Homoki Zsolt! Köszönjük a megkeresésedet! Felvettük munkatársainkkal a kapcsolatot, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia
  6. Balasz daniel

    Puk kód lekérése

    Szeretném le kérni a puk kodomat
  7. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves @Brunnentaler! Köszönjük a türelmedet! munkatársaink válasza alapján, mind a 2 eszköz egy úgynevezett PLC - Powerline Connector ahol a " vezeték nélküli " az átviteli közeg rádióhullám helyett, úgymond a villamos hálózat . A pa7017 ugyan azon az elven működik. ^Szilvia
  8. Today
  9. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves @Brunnentaler! Köszönjük visszajelzésedet, egyeztetünk munkatársainkkal, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia
  10. Brunnentaler

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves Oszkár! Az általam említett eszköz az nem vezeték nélküli. Tehát a kérdésem még mindig az lenne van e olyan eszköz ami hasonló a TP-Link AV1000-eshez? AZ egyik eszközt összekötöm a routerrel (Lan kábellel) bedugom a fali aljzatba, majd a másik szobában bedugom a másik eszközt ugyanúgy a fali aljzatba ás innen összekötöm Lan kábellel a másik android TV box-al. Hol van itt a vezeték nélküli rész? Erről van szó: https://www.tp-link.com/hu/home-networking/powerline/tl-pa7017p-kit/
  11. Kedves Telekom! Ha a Xiaomi-ra "van fogva", hogy ő nem küldte, és a Telekomnak már csak tesztelni kellene, ugyan már ez is fura lenne, hogy pont a Telekom nem kapja meg időben a frissítéseket...de akkor a többi magyar szolgáltató ennyire hanyag lenne? Náluk 3 hete !!! elérhető a HyperOS 3, érdekes módon nagyjából egybeesett azzal a dátummal, amikor a Xiaomi hivatalosan kiadta az európai Xiaomi 15 Ultra modellekre a frissítést. A link a hivatalos Xiaomi 15 Ultra Európai modellek frissítések linkje: Xiaomi 15 Ultra ROM Download: latest update HyperOS 2 & Android 16 Arról nem is beszélve, hogy a Google lefejlesztette nekünk az Android 16-ot, plusz havonta ad ki biztonsági frissítéseket is, ami a mai kiberbűnözéssel tarkított világunkban elengedhetetlen lenne...de nekünk még a júliusi frissítés van a telefonunkon. Lehet mégiscsak megkellene keresni azt a frissítést, ha már a Xiaomi és a Google lefejlesztette nekünk, mi meg egy szabadszemmel is jól látható összeget kifizetünk a telefonért, akkor legalább ne legyünk már "büntibe" a biztonságról nem is beszélve... Köszönettel, Homoki Zsolt
  12. Üdvözlöm! Ugyan azzal a kérdéssel fordulnék ide akár csak a többiek, hogy tudunk-e valamit a frissítéssel kapcsolatban? Esetleg próbáljuk meg magával a Xiaomi-val felvenni a kapcsolatot?
  13. Kedves @Péter 119, Nyilatkozataidat akár Telekom alkalmazásunkban is módosítani tudod. Belépést követően a jobb felső sarokban a "emberke" ikonra kattintva, a "Beállításokat" kell válaszd. A "Testreszabás" menüben az "Értesítések és nyilatkozatok" alatt módosíthatod őket. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segíthettünk Neked! ^Oszkár
  14. Telekom szakértő

    Vonyarcvashegy Optika

    Kedves @Limbereger György, Ellenőrizésünk alapján egyelőre Gigaerős hálózatunk nem érhető a címen, viszont a közeljövőben már decemberben várható változás. Javasoljuk, címed megadásával iratkozz fel hálózatfejlesztési weblapunkon: Telekom Gigaerős otthoni internet hálózat. Így azonnal jelzést fogsz kapni, ahogy már megrendelhető. ^Oszkár
  15. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves @Brunnentaler, A stabil működést mindenféleképp vezetékes csatlakozás esetén tudjuk garantálni, viszont valóban a Smartbox rendelkezik Wifi csatlakozással, mellyel ha az általunk biztosított router Wifijéhez csatlakozol használható a szolgáltatás. A vezeték nélkül hálózati és hasonlóképp, mint az eszköz, melyet írtál Okoswifi rendszereink tudjuk javasolni, melyet idekattintva tekinthetsz meg: Okoswifi - Telekom szolgáltatások. ^Oszkár
  16. Kedves @Kissné tóth Alexandra, Sikerült megtalálni az online felületeinken a PUK kódot? ^Oszkár
  17. Szia @Reno, Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a pontos címet irányítószámmal kezdve. Ellenőrizzük nyilvántartásunkban. ^Oszkár
  18. Cisco Umbrella-t kikapcsolták kettő email elmegy, utána jön a hibaüzenet megint.. feladom..
  19. Limbereger György

    Vonyarcvashegy Optika

    Vonyarcvashegy, Szentmihály domb 23. - nál működik-e a telepített kábelhálózat?
  20. Hétfő reggelre teljesen leállt a levelezés smtp gonddal.., THE BAT email klienssel is ugyanezt a hibát produkálom, mint thunderbirddel.. beállítás hatszor átnézve..
  21. Tegnap
  22. Brunnentaler

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves Andrea! Értem, és ezért írtam a jelzovábbítót. A lakás nem nagy amiben lakom, de hidd el a kábel nem elég hosszú. Elvezetni se lehet. Erre volt eddig egy ideális megoldás amit a Telekomtól vásároltam anno: TP-link AV1000 jelzovábbító. Itt nincs wifi full kábelen megy a cucc. Tehát a kérdésem még mindig az lenne, hogy milyen jeltovábbítót javasolnátok android tv-hez? köszi előre is
  23. Kedves Alexandra, A PUK kód megtekinthető a Telekom fiókban is, nem kell hozzá a SIM kártya plasztik lapja https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2612/honnan_tudhatom_meg_a_pin__es_puk_kodomat__ha_blokkoltam_a_sim_kartyamat__de_nem_talalom_a_kodot_tartalmazo_plasztik_kartyat_?
  24. Jonapot segitsen legyen szives a telefon számom 0630*******
  25. Jonapot el irtam a pin es akuk kodom es nincs meg a mibol kirortem a kartyam
  26. Amikor megnyitom az alkalmazáson a moments menüpontot behoz egy szürke oldalt, jobb felül egy X gombbal majd egy perc múlva lefagy és bezárul az alkalmazás. Minden más funkció működik. Redmi note 12 pro készüléken Körülbelül másfél hete észlelem a problémát. Próbáltam: app gyorsítótár törlése, app törlése majd ujratelepítése, mobil ujraindítása, de egyik se járt sikerrel.
  27. Az értesítési e-mail címet próbálom módosítani a „Beállítások” > „Fizetési és számlázási beállítások”menüpontban, az „Elektronikus számla beállításai” alatt, de az egyszer használatos kód beírása után a “Hiba történt az e-mail címed módosítása során! Kérjük, próbálkozz újra később!” hibaüzenetet kapom rendszeresen.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...