Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Légyszives segítségetek, hogyan tudom használni a szeződésben kapott fix ip címet? A telekom ügyfélszolgálata egyáltalán nem kompetens. Nem mondták, hogy a fix ip címet nem a modem kapja: Mikor utána jártam azt találtam, hogy bridge módba kell rakni, és egy második router fogja megkapni a fix ip-t Felhívtam őket, hogy tegyék át bridge módba, azt a választ kaptam, hogy üzleti előfizetésnél nem lehet bridge módba rakni. Nem sokkal később felkerestem őket, hogy segítsenek fix ip beaállításában, mert semmilyen dokumentációt nem található az oldalukon, hogy ezt hogy is kellene csinálni Ezúttal mondtak hasznosnak tűnő információkat, hogy az "internet belépési azonosító"-t kell megadni a routeren. Meg is csináltam, nagy meglepetésemre nem működött, mikor vissza hívtam őket azt mondták, hogy koax hálózaton nincs pppoe. Mivel nincs pppoe ezért a másodlagos routeren kell elvégezni a fix ip beállítását és hogy abban nem tudnak segíteni, keressek rá google-ön, hogy "fix ip telekom"... mintha ***** lennék, és nem ez lett volna az első dolog amit csináltam mielőtt felvettem velük a kapcsoaltot Esetleg tudna valaki segíteni, hogy hogyan tudom használni a fix ip-t, előre is nagyon szépen köszönöm.
  3. Today
  4. Telekom szakértő

    Internet elosztás

    Szia @Tóth László 89! Köszönjük a megkeresésedet! Sajnos a Telekom végberendezéseknél nincs lehetőség elsődleges vagy másodlagos felhasználói beállításra. Mindegyik felhasználási pont egyforma prioritással rendelkezik. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  5. Szia @KoEdA! Köszönjük megkeresésedet! Az esetedben javasoljuk, hogy rendeld meg a Hívásértesítő szolgáltatást, amiről weboldalunkon ide kattintva találsz részletes információt. Továbbá javasoljuk a Hívástartás és -várakoztatás szolgáltatást is, amiről pedig ide kattintva találsz tájékoztatást. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  6. Telekom szakértő

    voip hiba

    Szia @Zsolt49! Lakossági előfizetés esetén nincs olyan vezetékes telefonszolgáltatásunk, amin közvetlen VoIP-telefont tudnál használni. A telefonszolgáltatásaink kimenete analóg csak ezt az analóg kimenetet tudod igénybe venni. Közvetlen nem tudod használni a VoIP-szolgáltatást egy IP-telefonnal, nem tudsz bejelentkezni rá, ugyanis az előfizetéshez biztosított digitális elosztó való erre a célra. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  7. Üdvözletem! Szeretném otthon elosztani az internetet az eszközeim között. Jelenleg mindegyik ugyan annyira fér hozzá, ami belassítja az otthoni hálózatot, ha mind egyszerre megy. Kérdésem: miként tudnám megoldani, hogy az asztali PC-m legyen az elsődleges internet felhasználója, még mondjuk a második router és a mobilok csak másodlagos felhasználói legyenek az internet hozzáférői? Tehát, ha az asztali gépen dolgozok, de közben egy másik telefonon megy egy youtube videó, ne tudjon miatta belassulni az asztalin az internet. Válaszokat előre is köszönöm. Üdvözlet: Tóth László
  8. Tegnap
  9. Remélem kicsit összeszedik magukat, mert így hiába húzzák ki az optikát a házam elé, nem fogok rá előfizetni. Mobilon kénytelen vagyok használni, szóval tudom miről van szó.
  10. Reménykedjünk, hogy csak felmondott a kolléga aki tudta a jelszavakat a switchekhez és tényleg lesz bővítés, mert ez így kritikán aluli. 😢
  11. Nem a legjobb megoldás, de Areliontól is más oldalról ugyan de visszakaptam, hogy már 2 hete harcolnak a DTAG-gal, és képtelenek bővíteni. "Időre van szükségük" címszó alatt tehát ha legközelebb ilyen lesz, akkor megint állni fogunk 2-3 hónapig
  12. Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy van egy Samsung Galaxy A53 5G készülékem és valami okból kifolyólag ha hívásban vagyok, nem kapok értesítést arról, ha közben más is keres telefonon (üzenetet, messenger vagy bármilyen más értesítést megkapok). Amikor megvettem a készüléket ez a probléma sokáig nem állt fenn. Borzasztó zavaró és kellemetlen állandóan magyarázkodni, hogy miért nem hívtam vissza kontaktokat. Egyszerűen mert nem tudok róla, hogy kerestek... 😏 Szeretnék kérni valami tippet, hogy ez mitől változott meg, hogy nem jön sms (és semmilyen) értesítésem hívás közben. A Beállítások menüt már szétszedtem ezerszer hátha rájövök a miértre, eddig eredménytelenül. Remélem csak valami elkerülte a figyelmemet. 🤷‍♀️ Előre is köszönöm a segítséget és lehetőség szerint a probléma megoldását. Edit
  13. Tegnap felhívtak a bejelentés után 2-3 nappal. Állítólag hálózat bővítés lesz 2 héten belül, ami megoldja német oldalról. Bár a bejegyzés előzményekből látszik, hogy nem ez lenne a legjobb. De meglátjuk majd ér e valamit. FYI. Addig is kikapcsoltam a Cloudflare-en a QUIC-et. Így használható az oldal. Volt már ilyen korábban talán télen, akkor is ez segített túlélni.
  14. Szia @drako! A Kapcsolat pontok gyűjtése 2017. július 1-től lezárult, így ettől az időponttól már nincs ilyen lehetőség. Megújultunk, Magenta Moments menüpont alatt találod az év során a meglepetéseinket. Virtuális Kapcsolat kártyádat is a Telekom alkalmazás Magenta Moments menüpontjában találod meg a iOS vagy Android operációs rendszerű okostelefonodon. A kártya kizárólag azoknál a kedvezményeknél jelenik meg, amelyek beváltásához Kapcsolat kártyára van szükség. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zoltán
  15. Telekom szakértő

    Pontok

    Szia @drako! A Kapcsolat pontok gyűjtése 2017. július 1-től lezárult, így ettől az időponttól már nincs ilyen lehetőség. Megújultunk, Magenta Moments menüpont alatt találod az év során a meglepetéseinket. Virtuális Kapcsolat kártyádat is a Telekom alkalmazás Magenta Moments menüpontjában találod meg a iOS vagy Android operációs rendszerű okostelefonodon. A kártya kizárólag azoknál a kedvezményeknél jelenik meg, amelyek beváltásához Kapcsolat kártyára van szükség. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zoltán
  16. Kedves @BG wordneemig! Kérdésedet ismét továbbítottuk illetékes csoportunknak, válaszukig türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  17. drako

    Pontok

    Hol tudom meg nezni a telekom pontjaimat
  18. Szia, te azért nézd át a hálózatod is (függetlenül attól, hogy a Cloudflare rossz) Gondolom wifi-n vagy és addig szórakozz a Wifi csatornákkal amíg a 192.168.1.1 nem lesz 1-2 ms és csomagvesztés nélküli. Ha lehet használj 5Ghz-et is.
  19. Telekom szakértő

    port Forwarding

    Szia! Kérjük, írd meg nekünk MT ügyfélazonosítód, hogy műszaki munkatársainkkal egyeztethessünk kérdéseddel kapcsolatban. ^Petra
  20. Utolsó hét
  21. Érdekelne Ilyen állás is amiben ezen termékek adatait kell felvinni! Akár SPban is! Konyhaszakma, nem érettségizetteknek!
  22. Üdv Engem is érdekelne pár dolog! SRGb lefedettség, kártyaolvasó megléte, mi van a dobozban? Elkérhetem a pontos típus utáni gyártói specifikációkat? Valamint, bele írnál annak minden tartalmát a leírásba? Köszönöm!
  23. Nem is értem miért nem tudják javítani, egyik legnagyobb ISP, illetve kaptak már minden logot, winmtr, pingplotter, traceroute, mindent is, ez már egyszerűen szánalmas
  24. Érzem igen, szüleim azóta telekomosok mióta létezik itt, de már nagyon azon vagyok hogy bemegyek és mondom hogy szia, lehet kikötni ezt innen, nem hiszem el hogy nem tudok kódolni sem, mert nem érek el semmit amit akarok, discordon keresztül kommunikálok a fejlesztői barátimmal, és azon belül patchelünk, de nem tudok semmit csinál mert 20perce tölt maga az app...
  25. Jó lenne, ha javítanák ezt a problémát, nagyon sok weboldal, köztük a Discord érintett. 😀 Hiába optika az optika, ha nem képesek normálisan bánni a packet-ekkel. Tracing route to one.one.one.one [1.1.1.1] over a maximum of 30 hops: 1 * 35 ms * 192.168.1.1 2 1 ms 2 ms 1 ms 145.236.238.164 3 309 ms 15 ms 12 ms 145.236.133.34 4 12 ms 12 ms 11 ms 81.183.3.51 5 113 ms 176 ms 13 ms 62.159.61.98 6 18 ms 14 ms 16 ms 80.156.160.221 7 * 33 ms 29 ms if-bundle-12-2.qcore2.fnm-frankfurt.as6453.net [195.219.25.30] 8 * 27 ms 25 ms if-ae-55-2.tcore2.fnm-frankfurt.as6453.net [195.219.87.56] 9 472 ms 155 ms 153 ms 172.70.244.5 10 519 ms * 161 ms one.one.one.one [1.1.1.1] Trace complete.
  26. Ma se javult... kétszer vonta le a lóvét, mert megszakadt fizetés közben... Tracing route to foodora.hu [2606:4700:4400::ac40:9990] over a maximum of 30 hops: 1 1 ms 1 ms 1 ms 20014C4E24D1D7000000000000000001.dsl.pool.telekom.hu [2001:4c4e:24d1:d700::1] 2 * * * Request timed out. 3 * * * Request timed out. 4 * 5 ms * 2003:0:f00::50b 5 * * * Request timed out. 6 9 ms * * 2003:0:fe00::1 7 * * * Request timed out. 8 135 ms 134 ms 79 ms cloudflare-ic-381042.ip.twelve99-cust.net [2001:2035:0:2c9::2] 9 13 ms 10 ms 8 ms 2400:cb00:725:3:: 10 139 ms 135 ms 126 ms 2606:4700:4400::ac40:9990 Trace complete.
  27. Szia Devzor, Hibaelhárítási idő • Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (nmhh.hu) akár az alábbi linken is lehetséges a bejelentés
  28. Sziasztok! Az elmúlt hét esti óráiban a discord nálam is folyamatosan betöltési csatlakozási gondokba került. Ha felépül a kapcsolat és végre betudok csatlakozni akkor onnantól nagyjából stabil, de a szerverre való csatlakozás vagy csak a discord weboldaláról letölteni a discordot (mert az app újratelepítésével akartam próbálkozni), esetleg webes felületen való csatlakozása is siralmas Tudunk arról valamit, hogy erre mikor lesz megoldás? Néhány trace kép tőlem most 05.30 16:40 kor és ez a későbbi órákban csak rosszabb.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...