Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Today
  3. Szia! Nem tudom megoldódott-e a problémád azóta, de szerintem ez nem lesz ilyen egyszerű. A telekomos router legalábbis nálam az optikai kábel csatlakozásra 3 interfész van beállítva: wan, iptv és voip. Amennyiben a te routered PPPOE kapcsolódik a telekomos routerhez az IPTV nem fog működni ezen keresztül, mert az nem a wan interfészen megy. (Értelemszerűen az iptv interfészen működik.) A következő hozzászolásamban leírtam az én általam ismert megoldásokat a probléma megoldásához, remélem tudok vele segíteni.
  4. Tomika

    pfSense IPTV beállítás

    Kedves Atiboi! Igaz ez a kérdés nem ma volt, meg azóta már szerintem tapasztaltad is a dolgot. Igen nálam is telekomos router meg a saját routerem is 1-1 címet foglal a telekomos router PPPoE PT beállítás bekapcsolásának köszönhetően. Ezzel kapcsolatban én nem tapasztaltam semmi hátrányt. Azóta is jól működik. Mondjuk minden forgalmam a saját routerem pppoe kapcsolatán megy, a telekomos router wan kapcsolatán elvileg semmi nem megy. A második kábelen kapok ugye telekomos routertől egy IP-t, de erre a kapcsolatra útválasztással be van állítva a saját routeremen, hogy csak az IPTV-hez szükséges kapcsolatok menjenek rajta. Azok meg a telekomos routeren az iptv interfészen mennek tovább, így nem bántva annak wan interfészét.
  5. Telekom szakértő

    E:64

    Szia Lola! A jelzett hibakód jellemzően hálózati problémára utal. Amennyiben Smart Box eszközön keresztül néznéd vissza a műsort, javasoljuk az eszköz újraindítását. Mobil eszközön történő lejátszás esetén a Telekom TVGO applikáció frissítése lehet szükséges. Ezek a javasolt lépések segíthetnek a probléma megoldásában, de ha a lejátszás továbbra sem indul el, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. ^Gabriella
  6. Szia rostiron! Megérkezett az üzeneted, köszönjük! Amint megkapjuk illetékes munkatársainktól a választ, értesítünk. 😉 ^Gabriella
  7. Lola

    E:64

    Szeretném vissza nézni az Énekek éneke koncertet az M5 csatornán. Fel is vettem, de nem tudom megnézni, mert állandóan E:64-et ír ki... Kérem, hogy orvosolják a problémát!
  8. rostiron

    redmi note 13 pro 5G frissítés

    Kedves szakértő Elküldtem az üzenetet, remélem jól csináltam.
  9. Telekom szakértő

    Csatornaváltás hang

    Szia Zsuuu! A Telekom TV hangos felolvasás funkcióját a Beállítások / Akadálymentesítés vagy Kisegítő lehetőségek menüponton belül a Voice Guide vagy Narráció kiválasztásával tudod kikapcsolni. Ha újabb típusú távirányító van nálad, akkor az AD vagy Lang gomb hosszan tartó lenyomásával is megszüntethető a felolvasás. Amennyiben a fenti javaslatok esetleg nem oldanák meg a problémát, kérjük, keress meg bennünket privát üzenetben, hogy mihamarabb segíthessünk. 😊 ^Gabriella
  10. Zsuuu

    Csatornaváltás hang

    Csatornaváltást követően egy gépi hang angolul elmondja melyik csatornát választottam, milyen korhatáros a tartalom..., mint egy rendszerhang, ami mindent elmond, ami a TV-vel történik. Ezt hol lehet kikapcsolni?
  11. Kedves @rostiron, Köszönjük a türelmedet! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a készülék IMEI azonosító számát, hogy intézkedhessünk. ^Andrea
  12. Kedves @miklos_akos, A Magyar Telekom GPON-hálózatán kizárólag a szolgáltató által biztosított és konfigurált optikai végberendezések csatlakoztathatók. Ennek műszaki és biztonsági okai vannak. Az általunk biztosított eszközökön keresztül történik a szolgáltatás biztosítása, konfigurációk frissítése, hibák távoli elhárítása is. A további szolgáltatások (Voip és TV) zavartalan működése is csak a szolgáltató által ellenőrzött eszközön keresztül biztosítható. A több PPPoE kapcsolat létesítése bizonyos esetekben technikailag lehetséges, ez működésben semmi problémát nem okoz. Ugyanakkor továbbra is biztosítjuk a lehetőséget arra, hogy a szolgáltatói ONT mögé saját routert, tűzfalat vagy más hálózati eszközt csatlakoztasson, bridge vagy PPPoE passthrough üzemmódban. ^Andrea
  13. Kedves @miklos_akos, Hamarosan továbbítjuk illetékes kollégáink válaszát. Addig is köszönjük a türelmedet! ^Andrea
  14. Telekom szakértő

    Cserszegtomaj optika internet

    Kedves @András98! Kérjük, írd meg itt privát üzenetben a pontos címet, vagy gyere a Messenger oldalunkra és utána járunk. ^Andrea
  15. Tegnap
  16. Miert NEM lehet sajat GPON-kepes routert hasznalni a Telekom sajat ************ helyett, de teljesen rendben van az, hogy egynel tobb PPPoE kapcsolatot lehet letesiteni? Teljesen eletszerutlen az, hogy sajat eszkozzel nem lehet teljesen kivaltani a Telekom sajat borzalom eszkozet, de tudok egynel tobb kapcsolatot letesiteni. Miert? Minek? Inkabb hasznalnek valami combos tuzfalat + egy ilyen vagy ehhez hasonlo modult: https://mikrotik.com/product/SFPONU, ez teljesen mukodokepes Nemetorszagban. Itthon is lehetne ezt a mentalitast atvenni.
  17. András98

    Cserszegtomaj optika internet

    Érdeklődnék, hogy a Porkoláb utcában, mikor válik elérhetővé a szolgáltatás. A szomszédos utcákban már hónapok óta igényelhető az internet. Előre is köszönöm a választ.
  18. Szia @rostiron! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint megkapjuk, a válaszukkal itt jelentkezni fogunk, addig további türelmed kérjük. ^Zsolti
  19. Telekom szakértő

    Vowifi

    Szia @Bandi55! A Google Pixel 6 és újabb modellek esetén támogatott a VoWiFi szolgáltatás használata. Lényeges, hogy ezt először aktiválnod kell az előfizetésedhez a +WIFIHANG vagy a +VOWIFI kód elküldésével a 1414-es számra illetve a telefon beállításaiban is engedélyezni szükséges. További információt és segítséget ezen az oldalon találsz: VoWifi, Wifi Hanghívás: Hívj Wi-Fi-n keresztül!- Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  20. Kedves @kutga84 Kérjük, ha a jelzett hiba továbbra is tapasztalható, írj nekünk privát üzenetet. Küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartartási mobilszámodat. Egyeztetünk illetékeseinkkel. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  21. Telekom szakértő

    Tv

    Szia @Kézsmárki Zoltán A legtöbb esetben egy sorrendi újraindítás megoldja a problémát. Ekkor a routert és a beltéri egységeket áramtalanítani kell pár percre. Ez után csak a routert kell áram alá helyezni és amikor már minden led helyesen világít rajta, akkor kell a beltéri egységet is visszakapcsolni. Ha ez nem vezet megoldásra ügyfélszolgálatunkon kell hibabejelentést tenni. Akár, itt privát üzenetben. ^Oszkár
  22. Bandi55

    Vowifi

    Google pixel 9 a készülék kap vowii támogatás?
  23. Utolsó hét
  24. Kézsmárki Zoltán

    Tv

    Hiba kijelzés E-105 milyen hibáról van szó? Hogyan javítsam?
  25. btz

    Internet kiesésről igazolás

    Én azonnal otthagynám az ilyen munkahelyet
  26. Először a 2.5G LAN/WAN portot próbáltam, majd a LAN1-et, egyiken se volt javulás sajnos.
  27. OldMike

    redmi note 13 pro 5G frissítés

    A szolgáltatók az általuk értékesített telefonok szoftverét valamilyen - általam nem ismert - mértékben és módon módosítják (gondolom a saját szempontjaik szerint). Ezeket a Xiaomi teszteli és jóváhagyja, esetleg módosíttatja, és ismétlődik az eljárás. A végső jóváhagyás után kerülnek ki az újabb frissítések, ezért lehet különböző mértékű eltolódás. Nyilván ha utánanéztél, akkor láthattad, hogy ez a telefon - mármint a nem szolgáltatónál vásárolt - már a 2.0.12.0 verziónál, ami számodra nem csak bosszantó dolog, hanem azt is, hogy a biztonsági frissítés legalább fél éves csúszásban van. Remélem a Telekom szakértők mondanak valami biztatót.
  28. Az nem gond, hogy a hgw-is aktív a pppoe session. A hgw- n másik portban próbáltad esetleg?
  29. Hölgyek/Urak! A következőben szeretnék tanácsot kérni, mert nekem nincs nagyon ötletem. Kb egy hónapja lemondtam a Telekomos iptv előfizetést itthon, és a telefonos ügyfélszolgálaton kértem, hogy az itthoni eszközt (F@st 3896, koax, gigabites előfizetés) állítsák bridge módba, mert szerettem volna saját routert használni. A probléma az, hogy azóta a letöltési sebesség megfeleződött, a gigabites sebességnek (1000/200), amire előfizettem, jó, ha a fele jön le az internet felől (speedtest.net és szelessav.net oldalakon egyaránt ennyit mérek). Három különböző routerrel próbáltam, mindhárom ugyanennyit tud, pedig ugyanezek az eszközök a bridge mód előtt simán kihajtották a gigabites sebességet. Próbáltam közvetlen a modembe dugni egy gépet (1. és 4. portba is), de úgy se változott. Legutóbb chaten beszéltem az ügyfélszolgálattal, akkor egy újraindítás erejéig megvolt a gigabit, de csak addig, azóta megint visszaesett. Az ügyfélszolgálat szerint náluk minden rendben, szerelőt csak pénzért küldenek, és ha rámér az eszközükre és rendben találja, még nekem kell fizetni. A három router amivel próbáltam Cudy WR3000, egy Fujitsu S920 alapú négymagos minipécé, benne Intel T350-T2 kétportos lan kártyával, és egy I5 7500 alapú gépen futó virtuális gép, ezek mindegyike hozta a gigabites sebességet, amíg router módban üzemelt a Telekomos eszköz. Valamelyik alkalommal vissza is kapcsolták router üzemmódba, akkor ismét működött, de csak a következő kapcsolásig. Szerintetek mit tudok tenni? Nem tudom elképzelni, hogy három különböző eszköz ugyanezt produkálja, gyári visszaállítás is volt mindegyiken, a beállítások jók.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...