Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Szia @Krixi! Amennyiben egyidejűleg jellemzően csak egy eszközről tervezed használni a netet, valószínűleg elegendő a 250 mbit-es csomagot választanod. Amennyiben mégis szükség lenne a nagyobb sebességre, később is van lehetőség nagyobbra váltani. További hasznos információkat és tippeket az otthoni internethasználatról ide kattintva olvashatsz: Milyen a jó internethasználat? - Telekom szolgáltatások ^Zsolti
  3. Nagyon szívesen! Ennyi csatlakozó eszközt már könnyen lehet, hogy nem tud megfelelően kezelni és ez okozza a problémát. Ha csak a saját routered használva is hasonló gond lenne, célszerű lehet egy Wi-Fi mesh rendszerre beruházni, amely több hozzáférési ponttal alkalmasabb akár nagyobb területen is sok vezeték nélküli eszközt párhuzamosan kiszolgálni. A vásárlás előtt érdemes a helyszínen szakemberrel is felmérni a problémát, hogy az eszköz vagy beállítási hibát kizárd. ^Zsolti
  4. Today
  5. Krixi

    250mbit/s max sebesseg - mire elegendö?

    Az Optika Net 250 csomagra gondoltam egesz pontosan.
  6. Sziasztok, Alkalomszerüen fogok idenyjellegü nyaralomban neha tavmunkaban dolgozni egy laptoprol. Es mobilrol alapvetö wifi szolgaltatasokat igenybe venni/szörfölni. Laptopon pedig neha TV-t nezni, de valoszinüleg a net hasznalata egyszerre csak egy keszülekröl fog mindig törtenni. A kerdesem: ha nem parhuzamosan hasznalunk tobb keszüleket netezesre, akkor elegendö-e ez a sebesseg föleg tavmunkara? Mint fent irtam, csak idenyjelleggel hasznaljuk majd az internetet a nyaraloban, hiszen, nem ott elünk. Köszönöm
  7. Köszönöm a választ. A két eszköz külön host néven mőködik. (már amikor.) Most megpróbálom bridge módban használni és a t-komos eszközt csak modemként használni. Hátha így jó lesz. Régen sem voltak teljesen jók a szolgáltató által adott eszközök. Arra is gyanakszom hogy az eszköz wifi kapcsolat által lekezelt eszköz száma elérte a maximumot. kb 25-30 eszköz van wifi hálózaton. Igaz nem nagy adatforgalmúak de a folyamatos kapcsolat kell.
  8. Szia Norbi! Üzenetedet továbbítottuk illetékes műszaki csoportunk felé, akik vissza is jeleztek. Első körben szeretnék elkérni az érintett otthoni előfizetésed MT ügyfél-azonosítóját, hogy rá tudjanak nézni az eszközbeállításaidra. kérjük az azonosítót privát üzenetben írd meg nekünk és továbbítjuk a kollégák felé. ^Dániel
  9. Kedves @Kukuri! Két router párhuzamos használata wifire nem mindig jó megoldás, ugyanis a két eszköz két külön wi-fi hálózatot hoz létre, amelyek nem megfelelő beállítás esetén zavarhatják egymás jelét. A lefedettség növelésére egy wifi mesh rendszer ideális, mint amilyen a Telekom okoswifi csomagja is ( Okoswifi - Telekom szolgáltatások) Bár minőségi garanciát a technológiából adódóan nem tudunk vállalni wifis használatra, azonban, ha az általunk biztosított router egyértelműen hibás és nem a saját eszközeidben van a hiba, természetesen díjmentesen cseréljük. A hiba forrását ez esetben nagy eséllyel csak helyszíni vizsgálattal lehetne megállapítani, így az egyedi szerviz szolgáltatásunkat tudjuk figyelmedbe ajánlani, amelynek keretében ezt biztosítani tudjuk. Ennek megrendelését intézheted a 1414-en és chat ügyfélszolgálatunkon egyaránt. További információkat itt olvashatsz: Egyedi szerviz szolgáltatás - Magyar Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  10. Szervusztok! Nemrég cserélték le a korábbi ADSL vonalunkat optikára, így kaptunk egy Sagemcom 5670 eszközt a régi helyett. A szerelőt kértem, hogy modemként állítsa be, mert a Mikrotik routeremet szeretném használni a hálózat vezérléséhez. Minden rendben levőnek tűnt, az én Mikrotik eszközömhöz csatlakozva érjük el az internetet. A probléma tegnap merült fel, amikor a munkahelyemről el akartam érni az otthoni gépemet, nem érhető el a routerem a Mikrotik által biztosított DNS-azonosítóval. Az én routerem hasonló IP tartományból kap címet, mint a Sagemcom, ennek ellenére nem kommunikálja azt a Mikrotik felé. Ami furcsa még a történetben az, hogy ha a speedtest.net-en kérek egy sebességtesztet, még mindig azt a külső címet írja, ami utoljára az ADSL-nél volt (a durva, hogy ha közvetlenül a Sagemcom-ra kapcsolódok WiFi-n, akkor is, ezt mondjuk egyáltalán nem értem, miért) És a legnagyobb bajom: a routeremet a valós, a PPTP Passtrough-n keresztül kapott IP címén sem érem el internet felől. Van erre valamilyen megoldás? Egyáltalán muszáj a Sagemcom-nak kapcsolódni az internetre? Érdekes módon ugyanazzal a loginnal, de más jelszóval kapcsolódik, mint a korábbi előfizetésem, amivel a Mikrotik kapcsolódik... (vagy lehet, hogy pont ez a baj ???)
  11. Üdv! Van egy SAGECOM F@st 5655 V2 AC eszközöm. Ethernet jól működik. A wifi meg hol jó hol nem. Időnként elmegy a net hozzáférés a kapcsolatból. A hálózat továbbra is él. Az a furcsa hogy tettem rá egy másik routert is hogy távolabb is legyen wifi kapcsolatom. Ha nincs wifi a fő egységben akkor a saját routeremben sincs. Újra indítás után van valameddig net. Kb fél évig gond nélkül működött. Ebből gondolom hogy eszköz hiba. Bejelentettem és az a válasz hogy a wifi jelet nem garantálják. Mert lehet bármi a két eszköz között pl falak. Hiába próbáltam elmagyarázni az ügyfélszolgálatosnak hogy eddig jó volt és ott vagyok a router mellett és mégsem működik. Nem sikerült dűlőre jutni. Ragaszkodott a leíráshoz hogy wifin nem kötelesek netet biztosítani. Nem tartom jó dolognak. Most tegyem tönkre a modemet hogy semmi ne működjön rajta hogy kicseréljék? Vagy várjam hátha becsap a villám? Megpróbálom átállítani az eszközt hogy csak modemként működjön és kötök mellé egy saját routert. Hátha így jó lesz.
  12. Tegnap
  13. Kedves Dorner Rolf! Köszönjük véleményedet! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk, hogy pontosan melyik üzletben szeretnéd megvásárolni a terméket és megpróbálunk utánanézni, hogy ott elérhető-e. ^Szilvia
  14. Utolsó hét
  15. Dorner Rolf

    Készletfeltöltés??

    Jó lenne, mint régen, hogy látni melyik üzletben elérhető-e még esetleg az adott termék, ami itt is fent van. De köszönöm
  16. Szia @Dorner Rolf! Információink szerint a linken küldött laptop online készletre nem várható, de próbálj meg személyesen üzletben hozzájutni. Telekom üzleteinket ide kattintva éred el, honlapunkon időpontot is foglalhatsz a gyorsabb ügyintézés érdekében. ^Lia
  17. Telekom szakértő

    Röszke - hálózatfejlesztés ?

    Szia @sTomi! Hálózatunkat az ország számos területén fejlesztjük, bízunk benne, hogy hamarosan lakhelyedre is eljuttathatjuk legkorszerűbb szolgáltatásainkat. Kérjük, hálózatfejlesztési oldalunkon (https://bit.ly/49rPKJ0) e-mail címed megadásával iratkozz fel értesítőnkre, így amint elérünk hozzád, üzenetben tudjuk jelezni számodra. Ha privát üzenetben megírod pontos címedet, utánajárunk a lehetőségeknek. Köszönjük! ^Lia
  18. Telekom szakértő

    Xiaomi 13

    Kedves Steve 81! Kérjük, privát üzenetben írd meg a készülék IMEI számát. Továbbítjuk illetékes kollégáink felé. ^Andrea
  19. Szia! Nagyon szívesen! Ha kérdésed merül fel a jövőben, írj nekünk bátran és segítünk. ^Lia
  20. "Kedves @hmbl! Köszönjük észrevételeidet, melynek eredményeképpen az alábbi változtatást hajtottuk végre a Telekom Fórum technikai működésében. Kikapcsoltuk az automatikus moderációt, így a privát üzenetekben nem történik mostantól kulcsszavas szűrés és korlátozás. Emellett a Telekom Fórum nyilvános felületén létrehozott bejegyzések – amennyiben azok az általános fórum- és magatartási szabályokkal összeférhetetlen szavakat, kifejezéseket tartalmaznak – mostantól nem kerülnek automatikusan posztolásra, csak moderátori jóváhagyás után. Szép napot kívánunk! ^Lia
  21. @Telekom szakértő Akkor legyetek szívesek a szerződési feltételekben is egyértelműen rögzíteni, hogy a privát üzenetek automatikus moderáció alá esnek, továbbá technikailag oldjátok meg, hogy a moderáció ténye látszódjon a privát üzenetnél is (a csillagozás nem elég). Mivel jelenleg egyik sincs, véleményem szerint nem jogszerű, hogy a privát üzenetekbe belenyúltok, legyen az automatikus vagy sem.
  22. CsAttila! Add le a készüléket! A csatolt szoftver került fel rá. Nyugodtan hivatkozz korábbi javításra rám.
  23. Steve 81

    Xiaomi 13

    Kedves Andrea! Lehet tudni hogy mi a miértje annak hogy én mégsem kapom meg ezt a frissitést nemhogy a Magyarországi régióban de az összes létező közül egyikben sem? Mit kellene tennem hogy megkapjam azon kívül hogy a telefont vissza kellene állitanom gyári állapotába? Ez nem normális szerintem!
  24. uzman

    Thunderbird levelezés beállítása

    Találtam egy, a leírtakhoz kísértetiesen hasonló esetet itt: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-11-and-thunderbird/b6981a8c-3546-4704-bcbc-c9af1049f58e?page=3 Itt azt mondják, hogy a megoldás az lett, hogy a 2022-04 Cumulative Update for Windows 11 for x64-based Systems (KB5012592) nevű Windows frissítést kell eltávolítani. A beállítasok egyébként rendben vannak a leíras (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/Email_beallitasok_outlook_2003.pdf) alapján.
  25. Szia Speedster! Egy általunk már ismert és sajnálatos csalásról van szó. Köszönjük szépen az információt! ^Andrea
  26. Telekom szakértő

    Xiaomi 13

    Kedves Steve 81! A Xiaomi 13-as esetén januárban érkezett az OS2.0.2.0VMCEUMX Android 15-tel. ^Andrea
  27. Telekom szakértő

    Spam szűrő

    Szia! Mindenképpen dolgozunk a megoldáson. Köszönjük a megértésedet és a türelmedet! ^Andrea
  28. Steve 81

    Xiaomi 13

    Jó Napot! Telekomnál vásárolt Xiaomi 13 telefonomra még nem érkezett meg a HyperOs 2 , jelenleg még 1.0.8.0. van a telefonon és nem is ajánlja fel egy régióban sem a frissitést! A biztonsági frissitésem is 2024.09.01. es ami tekintve hogy 2025 májusa van egy kicsit sem normális szerintem! Van a telekomnál már ennél frissebb rendszer és csak én nem kapom meg valami miatt avagy még ki sem adtak ennél frissebbet ami azért kicsit sem vetne jó fényt a Telekomra szerintem lévén hogy régebbi és gyengébb Xiaomi telefonok is megkapták már a HyperOs 2 öt telekom hálozaton belül!!! Válaszukat előre is köszönöm!
  29. SzaZol

    Thunderbird levelezés beállítása

    Van esetleg valami hibaüzenet amit kapsz a beállításkor? Az egy jó kiinduló alap lenne, hogy hol kell keresni a problémát. Ami még nekem gyanús az a felhasználónév hosszának kitakarása. T-online-os levelezésnél nem a teljes mail cím kell ide, hanem van a postafiók neve, ez az esetek döntő többségében meg szokott egyezni a @ előtti résszel, de lehet teljesen más is.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...