Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
- Today
-
Egyébként így jártam, megnézzük a meccset kivetítőn, semmi! 😁 A rokonom könnyesre röhögte magát. 😅😅😅 Az államokban ilyennel még nem találkozott!
-
Phoenix33 elkezdte követni többen hívnak hogy hívtam őket -t
-
Kedves Telekom! Én is kaptam ilyen hívást. Remélem nem kell számot cserélnem, mert nagyon régi.
-
phonar elkezdte követni Tvgo használata projektoron -t
-
Ott a pont! Észak-Amerikában nincsennek ilyen gondok! 😁😁😁
-
phonar belépett a közösségbe
-
Phoenix33 belépett a közösségbe
-
Péter03 belépett a közösségbe
-
Tisztelt Szakértő! Jelenleg készülékem be van ragadva a 1.0.13.0 frissítésbe és 2025.04.01-es Android biztonsági frissítésbe. Tudomásom szerint már réges rég érkezett nem önéknél vásárolt készülékre ennél jóval újabb verzió. Esetleg van tudomás hogy mikor érkezne az a bizonyos frissítés? Előre is köszönöm! Üdv Péter
-
Szia! Igen, válthatsz is. A csomagról bővebben itt olvashatsz. ^Zoli
-
ifafafi belépett a közösségbe
-
Üdv. Ez azt jelent, ha van előfizetésem, azt át tudom váltani digitális jólét csomagra? köszi előre is a választ.
-
Sebők István belépett a közösségbe
-
Kedves Telekom, Ismét eltelt egy év, már nagyon várjuk az optikai kábel kiépítését a giga erős internethez. A környéken már mindenhol elérhető, nálunk sajnos még nem. Köszi és üdv, Gábor
-
Telekom szakértő elkezdte követni többen hívnak hogy hívtam őket és Röszke GPON hálozat -t
-
Kedves Marcell36! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben pontos címedet vagy azt a címet ahol a kiépítéssel találkoztál és leellenőrizzük, hogy munkatársaink járnak-e arra. Köszönjük! ^Szilvi
- Tegnap
-
Marcell36 belépett a közösségbe
-
Röszkén a Telekom is épít ki optikai hálozatot, mert mindenhol húzzák ki a vezetéket csak nem tudjuk, hogy a Telekom-e?
-
többen hívnak hogy hívtam őket
question válaszolt Telekom szakértő szajmon bejegyzésére, itt: Telefon
Kedves @szajmon Az elhangzottak alapján úgynevezett "A szám hamisítás jellegű visszaélés történt. Amiben mi most segíteni tudunk, ha elküldöd a telefonszámodat privát üzenetben a beszélgetésünk után egy 72 órás védelmi tiltást aktiválhatunk a hívószámára. Ez egy roaming tiltást jelent, ami kizárólag a Telekom hálózatában végződtetett hívásokra vonatkozik. Sajnos nem lesz teljeskörű a védelem, mert ha a behamisított hívással más szolgáltatónál lévő hívószámot hívnak, akkor az a hívás nem járja meg a hálózatunkat, így megállítani sincs lehetőségünk. A tiltást csak akkor észleli, ha roaming helyzetben használnád a hívószámod, ebben az esetben ellehetetleníti a forgalmazást. Az ’A’ szám hamisítás visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a +3630.......) a hívószámot látja kijelezve a telefonján, a hívás során pedig főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek/felhasználóknak nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár nem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben.. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segíthettünk Neked! ^Oszkár -
Üdv! Az elmúlt hetekben többen is hívtak idegenek telefonon ,hogy erről a számról kerestem őket. Az érdekes az egészben ,hogy a T-mobilos számom az céges és csak és kizárólag internet elérés miatt használom 2. sim kártyaként.. vajon mi okozhatja a problémát? Használok vírusírtót a telefonon és nem töltök le sehonnan csak a playáruházból..
-
szajmon belépett a közösségbe
-
Ugyanez nálam is! A játékokban mindig magasabb a ping, mint kellene, a Twitch meg állandóan szaggat. Tényleg elegem van már belőle.
-
Ildi321 elkezdte követni Poadcest stúdió használata -t
-
Köszönöm a gyors választ, láttam az oldalon a leírást ,azon felül lett volna pár kérdésem amit gondoltam személyesen gyorsabb lett volna elintézni 🙂 Írok privát üzenetet🙂
-
Telekom szakértő elkezdte követni webmail probléma és Poadcest stúdió használata -t
-
Poadcest stúdió használata
topic válaszolt Telekom szakértő Ildi321 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves @Ildi321! Minden szükséges információt megtalálsz weboldalunkon ide kattintva, valamint a Szabályzatban is. Amennyiben további kérdésed van tedd fel nekünk itt, privát üzenetben és utánajárunk Neked. ^Zoltán -
Szia @Torma! Köszönjük a jelzésedet és szép napot kívánunk! Örömmel olvastuk, hogy megoldódott a problémád. Amennyiben kérdésed, kérésed merülne fel szolgáltatásainkkal, termékeinkkel kapcsolatban, úgy állunk rendelkezésedre itt vagy gyorsabb ügyintézés érdekében Facebook-on privát üzeneteben. ^Zoltán
-
Ildi321 belépett a közösségbe
-
Sziasztok Az Aréna Mall -ban található poadcest stúdióval használatával kapcsolatban lennének kérdéseim , az üzletben nem igazán voltak segítőkészek a kollégák, pedig csak pár kérdésem lett volna. Kaphatok valami email címet , telefonszámot ahol a poadcast stúdióval kapcsolatban feltehetek néhány kérdést?
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt feligsincsakomnemhogytele alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Jól teszed, egy hulladék az egész. 2 gbps-es FFTH-ra fizetek elő, debian néha a repository indexet nem tudja letölteni. Ugyanezen a kapcsolaton proton VPN osztrák node-ján keresztül instant megtörténik és 1gbps körül tölt. A hangsúly az osztrák node-on van, mert ha magyar node-ot választok, akkor akkor a tőlem fizikailag 30 km-re lévő szerverig is európai körútra mennek a csomagok. Az a baj, hogy annyira nehéz pontosan mérni, annyira változó a probléma és gyakorlatilag az ügyfélszolgálatnak lehetetlen elmagyarázni, hogy erről panaszkodni rendkívül fárasztó. Tulajdonképpen telekom előfizetés mellé kötelező valamilyen VPN, hogy használható legyen, és a legszebb az egészben, hogy évek óta nem csinálnak vele semmit. - Utolsó hét
-
Ki- és újra belépéssel a probléma megoldódott.
-
Torma belépett a közösségbe
-
A számítógépemen lévő Office alkalmazásba ma nem érkeztek levelek az egyik t-online-os e-mail címemre. Beléptem a webmail felületre, és rögtön jelszó módosítást kért. Megtettem, bejutottam a leveleimhez, de csak néhány volt látható közülük, és rendszeresen a "Hiba történt a szerverrel való kommunikációban" üzenet jelenik meg. Most már egy levél sem jelenik meg az erre szolgáló ablakban. Másik t-online-os email címemről küldtem próba emailt a problémás címre, de nem ment el, az jelezte, hogy tele van a fiók. Értem, de sajnos ha nem látom a leveleim, nem tudok belőle törölni. Mit tegyek? Előre is köszönöm a segítséget!
-
Érdeklődni szeretnék, hogy a Tcomos segédoszlopnak van e minőségi tanúsítványa? Hozzám tett be a Tcom egy ilyen oszlopot, de erről semmilyen dokumentumot nem kaptam. Hogyan lehetne ehhez a tanúsítványhoz hozzáférni?
-
"Rossz szomszédság török átok"
-
Kedves @polk! Nagyon szívesen! Keress minket bátran a jövőben is. ^Lia
-
Kedves @lollaci! Nagyon szívesen, keress minket bizalommal máskor is. ^Lia
-
Telekom alkalmazás bejelentkezési hiba
question válaszolt Telekom szakértő Amateur bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia @Hajzer Dávid! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld a Telekom alkalmazást, majd töltsd le a legfrissebb verziót. Amennyiben az újratelepítés után sem működik, kérjük, hogy a következő adatokat írd meg nekünk privát üzenetben és felvesszük hibára: · Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz) · Operációs rendszer verziója (pl. 12) · Észlelés időpontja (2025.07.10 15-16 óra között) · Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) · Pontos hiba leírása. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia