Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Homoki Zsolt belépett a közösségbe
-
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Homoki Zsolt Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Telekom! Ha a Xiaomi-ra "van fogva", hogy ő nem küldte, és a Telekomnak már csak tesztelni kellene, ugyan már ez is fura lenne, hogy pont a Telekom nem kapja meg időben a frissítéseket...de akkor a többi magyar szolgáltató ennyire hanyag lenne? Náluk 3 hete !!! elérhető a HyperOS 3, érdekes módon nagyjából egybeesett azzal a dátummal, amikor a Xiaomi hivatalosan kiadta az európai Xiaomi 15 Ultra modellekre a frissítést. A link a hivatalos Xiaomi 15 Ultra Európai modellek frissítések linkje: Xiaomi 15 Ultra ROM Download: latest update HyperOS 2 & Android 16 Arról nem is beszélve, hogy a Google lefejlesztette nekünk az Android 16-ot, plusz havonta ad ki biztonsági frissítéseket is, ami a mai kiberbűnözéssel tarkított világunkban elengedhetetlen lenne...de nekünk még a júliusi frissítés van a telefonunkon. Lehet mégiscsak megkellene keresni azt a frissítést, ha már a Xiaomi és a Google lefejlesztette nekünk, mi meg egy szabadszemmel is jól látható összeget kifizetünk a telefonért, akkor legalább ne legyünk már "büntibe" a biztonságról nem is beszélve... Köszönettel, Homoki Zsolt -
Szakály Ernőné belépett a közösségbe
-
Hádész belépett a közösségbe
-
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Hádész Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Üdvözlöm! Ugyan azzal a kérdéssel fordulnék ide akár csak a többiek, hogy tudunk-e valamit a frissítéssel kapcsolatban? Esetleg próbáljuk meg magával a Xiaomi-val felvenni a kapcsolatot? -
hogyan lehet kikapcsolni a reklám megkereséseket Wanda (a Telekom asszisztens "applikációja") részéről?
question válaszolt Telekom szakértő Péter 119 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves @Péter 119, Nyilatkozataidat akár Telekom alkalmazásunkban is módosítani tudod. Belépést követően a jobb felső sarokban a "emberke" ikonra kattintva, a "Beállításokat" kell válaszd. A "Testreszabás" menüben az "Értesítések és nyilatkozatok" alatt módosíthatod őket. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segíthettünk Neked! ^Oszkár -
Kedves @Limbereger György, Ellenőrizésünk alapján egyelőre Gigaerős hálózatunk nem érhető a címen, viszont a közeljövőben már decemberben várható változás. Javasoljuk, címed megadásával iratkozz fel hálózatfejlesztési weblapunkon: Telekom Gigaerős otthoni internet hálózat. Így azonnal jelzést fogsz kapni, ahogy már megrendelhető. ^Oszkár
-
Kedves @Brunnentaler, A stabil működést mindenféleképp vezetékes csatlakozás esetén tudjuk garantálni, viszont valóban a Smartbox rendelkezik Wifi csatlakozással, mellyel ha az általunk biztosított router Wifijéhez csatlakozol használható a szolgáltatás. A vezeték nélkül hálózati és hasonlóképp, mint az eszköz, melyet írtál Okoswifi rendszereink tudjuk javasolni, melyet idekattintva tekinthetsz meg: Okoswifi - Telekom szolgáltatások. ^Oszkár
-
PUK kód lekérdezése
question válaszolt Telekom szakértő szabozsanna bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves @Kissné tóth Alexandra, Sikerült megtalálni az online felületeinken a PUK kódot? ^Oszkár -
Ikrény (GY-M--S) optikai internet
question válaszolt Telekom szakértő GáborZ bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @Reno, Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a pontos címet irányítószámmal kezdve. Ellenőrizzük nyilvántartásunkban. ^Oszkár -
Cisco Umbrella-t kikapcsolták kettő email elmegy, utána jön a hibaüzenet megint.. feladom..
-
Limbereger György belépett a közösségbe
-
Vonyarcvashegy, Szentmihály domb 23. - nál működik-e a telepített kábelhálózat?
-
Hétfő reggelre teljesen leállt a levelezés smtp gonddal.., THE BAT email klienssel is ugyanezt a hibát produkálom, mint thunderbirddel.. beállítás hatszor átnézve..
- Tegnap
-
Kedves Andrea! Értem, és ezért írtam a jelzovábbítót. A lakás nem nagy amiben lakom, de hidd el a kábel nem elég hosszú. Elvezetni se lehet. Erre volt eddig egy ideális megoldás amit a Telekomtól vásároltam anno: TP-link AV1000 jelzovábbító. Itt nincs wifi full kábelen megy a cucc. Tehát a kérdésem még mindig az lenne, hogy milyen jeltovábbítót javasolnátok android tv-hez? köszi előre is
-
PUK kód lekérdezése
question válaszolt uzman szabozsanna bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves Alexandra, A PUK kód megtekinthető a Telekom fiókban is, nem kell hozzá a SIM kártya plasztik lapja https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2612/honnan_tudhatom_meg_a_pin__es_puk_kodomat__ha_blokkoltam_a_sim_kartyamat__de_nem_talalom_a_kodot_tartalmazo_plasztik_kartyat_? -
Kissné tóth Alexandra elkezdte követni PUK kód lekérdezése -t
-
PUK kód lekérdezése
question válaszolt Kissné tóth Alexandra szabozsanna bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Jonapot segitsen legyen szives a telefon számom 0630******* -
Kissné tóth Alexandra belépett a közösségbe
-
PUK kód lekérdezése
question válaszolt Kissné tóth Alexandra szabozsanna bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Jonapot el irtam a pin es akuk kodom es nincs meg a mibol kirortem a kartyam -
Benke belépett a közösségbe
-
Amikor megnyitom az alkalmazáson a moments menüpontot behoz egy szürke oldalt, jobb felül egy X gombbal majd egy perc múlva lefagy és bezárul az alkalmazás. Minden más funkció működik. Redmi note 12 pro készüléken Körülbelül másfél hete észlelem a problémát. Próbáltam: app gyorsítótár törlése, app törlése majd ujratelepítése, mobil ujraindítása, de egyik se járt sikerrel.
-
D_David belépett a közösségbe
-
Elektronikus számlaküldési e-mail cím módosítása
kérdés hozzáadott: D_David, itt: Telekom alkalmazás
Az értesítési e-mail címet próbálom módosítani a „Beállítások” > „Fizetési és számlázási beállítások”menüpontban, az „Elektronikus számla beállításai” alatt, de az egyszer használatos kód beírása után a “Hiba történt az e-mail címed módosítása során! Kérjük, próbálkozz újra később!” hibaüzenetet kapom rendszeresen. - Utolsó hét
-
Hipno belépett a közösségbe
-
Üdv/Sziasztok! Azzal kapcsolatban szeretnék érdeklődni, hogy a Győr, ***** utca **-as szám alatt (3 emeletes társasház, I épület. A pontos emeletet és ajtót nem lehet megadni a címkeresőben) a közeljövőben elérhető válik-válhat az optikai előfizetésük? A házban már jelenleg is van optikai hálózat, most is azon kapjuk az internetet a KalászNet-től.(November 1-től) (A Speedtest szerint A Telekom hálózatán kapjuk már most is az internetet az átállás óta.) A kábelnetet már most is felkinálja az oldal, mióta átvette a leányvállalatuk az üzemeltetést a címen. Amennyiben megoldható lenne az optikai internet is, szívesen átszerződnék önökhöz. A választ előre is köszönöm!
-
Sagemcom router mögé Kaon 1344 Mesh hálózat
question válaszolt uzman Gönczi Gergő bejegyzésére, itt: Hálózat
Nem lehet, hogy “csak” azert 400 mbit körüli a letöltesi sebesség a vezetékes kliensen, mert a fennmaradó sávszélességet elveszik a vezeték nélküli eszközök? A laptopban ha csak gigabites hálózati kártya van, akkor 1/1 gbitnél magasabb sebesség sajnos nem is lesz, magasabb sebességhez 2,5 gbit kepes hálózati kártya szükséges a hgw 2,5 g portjába csatlakoztatva. -
Szia! Ikrényben milyen vezetékes szolgáltatás érhető el jelenleg?
-
Nem használt szolgáltatás lemondása.
question válaszolt Balambeer Balambeer bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Szia Gabriella! Sajnos nem találom hol tudok privát üzenetet küldeni neked. -
Gönczi Gergő belépett a közösségbe
-
Sziasztok. Itthoni 2000/1000-es netemhez a telekom Sagemcom 5670-es routerét használjuk két szintes lakásban. Az üvegszál a beton lépcső alatti helyiségben ér véget, így a route is oda lett anno telepítve. A földszintet így is beszórja wifivel, bár a sebesség max 750-800 mbit letöltésnél, de ha UTP-n kötök rá laptopot, akkor csak 400-450 körül ... Az említett lépcső alatti tároló mögötti falon van a TV-n, oda jön ki egy utp kábel a Sagemcom router wan portjáról. A többi ethernet portokon egy NAS illetve a kamerák homebase-e van csatolva. Az emeleti szobákban már kritikus a wifi jel, ezért szeretnék mesh hálózatot kiépíteni. Kéz alól vettem 2 db KAON 1344-est, amit a leírás szerint telepítettem. A master a tv mellett van, LAN-on, a slave az emeleten. Kapcsolat megvan köztük, barangolás is működik, de így az új wifi hálózaton már csak 50-200 MBit közötti letöltési sebességet mérek, feltöltés kicsivel jobb sebességű. Sagemcom-on kikapcsoltam a wifi adókat, az sem oldja meg a fenti problémát. Kipróbáltam a telekomos mesh rendszer helyett egy tp-link routert használni és azon szórni a wifit, de ugyanez az arány mondható el a sebességet illetően. Így most mindkét szinten egyenlően gyenge a wifi jel. Gondolom, hogy a Telekom Sagemcom router beállításaiban lehet a bibi, de nem jövök rá. Mit rontok el?
-
Szia. A hgw eszközben maradhatnak a PPPoE hitelesítő adatok. Ellenőrizd, hogy a dhcp szervert nem-e kikapcsoltad. Ha igen, azt vissza kellene kapcsolni. A hgw-t az eszközre csatlakoztatva el kell tudd érd az adminisztrációs felületét. A mikrotik hálózatábol is el lehet érni ha felveszel egy masquerade szabályt a tűzfalba, ami natolja a mt hálôzatából érkező, a hgw hálózata felé haladó csomagokat.
-
Azóta sem működik. Próbáltam a telefonos ügyfélszolgálatot is, de sajnos ott itt is csak betanítottmunkások ülnek. Elkeserítő, hogy egy telekommunikációs cég ilyen alacsony kommunikációs és műszaki szinten van.
-
SMTP probléma hetek óta.. HELP PLS ! Nagyon DANKE !
question válaszolt Telekom szakértő degec bejegyzésére, itt: Internet
Szia @degec! Sajnáljuk, hogy ismét előjött a probléma! 😔 Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben! ✉️ Az alábbi adatokra lesz szükségünk, hogy rögzíthessük a bejelentésedet és szakembereink kivizsgálhassák az esetet: MT azonosító Elérhetőségeid: neved és mobiltelefonszámod Kérjük, hogy az üzenetedben írd meg nekünk a probléma minden fontos részletét! 📝 Együttműködésedet köszönjük! 🙏 ^Zoltán -
A legtöbb szolgáltatásnál van olyan, hogy engedélyezem a reklám (marketing) témájú megkereséseket, a tájékoztatásokat új termékekről, szolgáltatásokról.. stb. Wanda azonban leállíthatatlan. Elkezd hívogatni, és nem áll le. Ha most nem veszem fel, hív egy óra múlva, vagy másnap, vagy bármikor. Világos, hogy ez nem egy ember, de a viselkedése akkor is arrogáns A kérdésem az, hogy hogyan lehet jelezni, hogy nem kérünk megkereséseket termékekről, szolgáltatásokról, úgy, hogy azt Wanda is értse? köszönet, Péter
