Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Lann elkezdte követni PPPoE Passthrough internet+iptv Mikrotik routerrel -t
-
Üdv, Nagy nehezen sikerül összekínlodnom, hogy minden szükséges szolgáltatás menjen mikrotik routerrel, úgy, hogy a F@st 5670 passthrough-ba lett téve. A modem-ből kivettem a pppoe hitelesítéshez szükséges adatokat, hogy ne csatlakozzon. Na most ez kb. 1 óráig működött, a tv, internet, hibátlanul. Utána egyik sem, illetve a telekomos eszközt se tudtam már elérni (előtte el tudtam), se a mikrotiken keresztül, sem pedig közvetlenül a modemre csatlakozva kábellel, wifivel. Valakinek hasonló tapasztalat? Esetleg ötlet, hogy mi öli le az eszközt? Logban természetesen semmi nincs, mivel memóriába teszi, aztán ki/be kapcsolás után ez törlődik.
-
Lann belépett a közösségbe
-
Telekom szakértő elkezdte követni SMTP probléma hetek óta.. HELP PLS ! Nagyon DANKE ! és Rtl+ aktiváló kód -t
-
Szia @dupika! Amennyiben megfelelő TV előfizetéssel rendelkezel, a weboldalunkon a Telekom fiókodba belépve, majd az Előfizetések oldalon, a TV díjcsomagod neve alatt a Részletek gombra kattintva fogsz eljutni arra lapra, ahol megtalálod a kódot. Itt keresd a Kiegészítő szolgáltatások alatti részt, ahonnan kimásolhatod az RTL+ Active aktiváló kódod. Amennyiben elakadnál, bátran kérd munkatársaink segítségét a chaten. A chat felületet a jobb alsó sarokban a szövegbuborékra kattintva éred el. ^Zsolti
-
SMTP probléma hetek óta.. HELP PLS ! Nagyon DANKE !
question válaszolt Telekom szakértő degec bejegyzésére, itt: Internet
Kedves degec! Köszönjük szépen a türelmedet! Megkaptuk a visszajelzést. A leírások alapján levelezőklienst használsz (Thunderbird), és a hibaüzenet is onnan ered, ami a program beállításaira utal. Továbbá használsz NOD-ot (vélhetően ez vírusírtó), ezért érdemes tesztként azt megcsinálni, hogy ezt kikapcsolod az email küldés idejére! Email beállításait is érdemes ellenőrizni újból, csak hogy biztos ne az legyen az okozója: Bejövő (POP/IMAP) szerverek • POP3: mail.t-online.hu Használható portok: 110 (alap) vagy 995 SSL titkosítással • IMAP: mail.t-online.hu Használható portok: 143 (alap) vagy 993 SSL titkosítással • SMTP: mail.t-online.hu Használható portok: 25 (alap) vagy 465 SSL titkosítással, 587 TLS titkosítással Várjuk a visszajelzésedet! Amennyiben továbbra is fennáll a hiba, akkor légy szíves írd meg nekünk az MT ügyfélazonosítód, hogy rögzíthessünk egy hibabejelentést! Együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra -
dupika belépett a közösségbe
-
RTL plusz aktiváló kódot szeretnék kérni.
-
SMTP probléma hetek óta.. HELP PLS ! Nagyon DANKE !
question válaszolt Telekom szakértő degec bejegyzésére, itt: Internet
Kedves @degec! A kérdésed kapcsán műszaki csoportunkkal felvettük a kapcsolatot. Amint válaszuk megérkezik, jelentkezni fogunk. Addig további türelmed kérjük. ^Zsolti -
getlottery7 belépett a közösségbe
-
Semmi bocsi.. most meg ezt kapom...sikertelen bejelentkezés mail.t-online.hu kiszolgálóra a postmaster@sajatcegnevem.hu felhasználónévvel. ez megy 3-.4 nyomkodás után, majd időtullépés miatt off, aztán várok picit és elmegy a levél a 6.ik küldésre.. és meg is kapják.. jajj ez egyre rosszabb..
-
Szia @km1! A Telekom TV szolgálatásunk Androidos box-ára telepíthető az RTL+ alkalmazás, így ha ilyet használsz, akkor ott minden további nélkül tudod használni az appot. Ha korábbi IPTV szolgáltatásod van, úgy ügyfélszolgálatunk segítségével átválthatsz Telekom TV-re. Nyilvános posztban nem látható az MT azonosítód (kérjük, ne is add meg itt), így kérjük privát üzenetben írd meg ezt nekünk és megnézzük, hogy van-e szükség váltásra, illetve milyen módon tudod ezt megtenni. ^Dániel
-
Végponti eszközbe helyi lanon belül kikapcsoltam az ipv6 os lehetőséget, és mintha sokkal jobb lenne IPv6 state off lett.. csak ip4-em van kifelé, ezt anno központilag kértem, hogy nem akarok ipv6 ot...
-
Kedves @ar1! Megérkezett kollégáink válasza, mely szerint európai készlethiány van az XBox konzolokból, így a közeljövőben nem várható, hogy újra bekerül a kínálatunkba. Megértésedet köszönjük. ^Dániel
-
Legnagyobb Tisztelettel kérnék szépen segítséget...! Üzleti telekomosként (0660 Westel 450-óta) nem volt még ilyen gondom hogy nem oldódik meg, és nem gondolnám hogy nálam pattog a laszti..(aztán ha mégis akkor sry), holott nagyon nagyon segítőkészen álltak, állnak hozzám a Technikus-emailes Kollégák is, ezért tényleg le a kalappal, de nem lett megoldás, hátha itt valaki..ráadásul emaillel csak egyszer volt gondom Telekom Goggle csatába tavaly.. Szóval üzleti sajátcégnév.hu-s Telekomnál domainelt, és az email is ott előfizetett csomagom is van, levelezünk 3 aliassal, Thunderbirden win11pro-n, optikán, végponti eszközbe direkt bedugva, POP3- SMTP-vel úgy hogy a szerveren Telekomnál semmi sem marad fent, mindent leszedünk és onnan törlünk, majd saját nasra megy minden. Céges Nod van még. Problémám, hogy egy 3-4 hete, 25h2-es win11 már volt, nincs azzal összefüggésbe hogy 24h2 ről 25h2 re frissült, egyszerűen 20-25- másodperc egy két soros szöveges email elküldése, ez a jobbik eset de van hogy smtp hibát dob, és semmi sehova.....Teljesen szakaszos a hiba, előidézni tudatosan csatolmánnyal, vagy bármivel nem tudom. Nem floodoolunk emaileket, napi 30 körül megy picike csatolmányokkal, 80% ban csak szövegese levelek, még csak nem is html-ben. Amiket próbáltam: Van lakossági one optikám, ha oda átdugom akkor is ugyan ez van.. Nodot teljesen uninstallálom akkor is ez van, ha letiltom csak akkor is ipcímet váltok többször akkor is, végponti eszköz restarttal, áramtalanítással.. Thunderbird-öt visszamigráltam 145 legfrissebbről, egyel régebbire akkor is Windows11-et nem raktam vissza 24h2-re, de 24h2 alatt már jelentkezett ez a gondom, aztán 25h2 re frissülés után maradt is. Rámnéztek Tech-esek kétszer is, rendben találták magukat.. Átraktam TLS-re a az smtp hitelesítést, mert évekig nem az volt hanem Startls, de gondom nem volt, ha visszarakom erre a Startls- megoldásra akkor is gondom van.. Végponti eszközbe totál kikapcsoltam minden tűzfalat akármit, maradt minden.. Szóval én mint félIT-s ezeket gyakorlatoztam le.. Van esetleg valami ötletetek? Köszönöm előre is a segítséget. csatolok pár képet amin látszik minden, és a hibaüzik is, de a hibaüzik a tls és startls állítgatásánál is keletkezhettek, ere pontosan nem emlékszem már.
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Szia István, jó reggelt kívánunk! Köszönjük szépen a visszajelzést! Örülünk, hogy újra rendben működik a készüléked! Keress minket máskor is, ha kérdés adódik szolgáltatásainkkal kapcsolatban vagy segítségedre lehetünk. ^Kata - Tegnap
-
km1 belépett a közösségbe
-
T Phone 2 5G Bluetooth hiba
question válaszolt István1996 Gery19871130 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Nem rég jelet meg egy frissítés legalább is a Pro modellhez amit én fel is raktam és meg is javult vele a bluetooth. -
Jeletkezek újra a témával kapcsolatban. Éppen most rakta fel a frissítést a készülék és tökéletesen üzemel, a probléma orvosolva lett. Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
-
Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület
question válaszolt Telekom szakértő Osy13 bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia Osy13! Nagyon szívesen! Sajnáljuk, hogy nem tudtunk kedvezőbb hírrel szolgálni a részedre. Amennyiben a későbbiekben is segítségedre lehetünk, úgy várjuk a megkeresésedet bizalommal. ^Barna -
Ráadás ajándék igénylése
question válaszolt Telekom szakértő MokkaX bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Szia MokkaX! Kérjük, hogy a ráadás termék igénylési lehetőségét ide kattintva próbáld meg leadni. Bízunk benne, hogy itt már sikerülni fog. ^Barna -
Rendben köszönöm a választ!
-
Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület
question válaszolt Telekom szakértő Osy13 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Osy13! Nagyon köszönjük türelmedet! Köszönjük, hogy megkerestél minket a hálózatfejlesztéssel kapcsolatban! Értjük, hogy fontos számodra a gyors és stabil internet, és mi is azon dolgozunk, hogy minél több helyre eljuttassuk a legmodernebb technológiákat. Megnéztük a címedet, és sajnos azt kell mondanunk, hogy a közeljövőben nem tervezünk hálózatfejlesztést azon a területen. Tudjuk, hogy ez nem az a válasz, amit hallani szerettél volna, és sajnáljuk, hogy nem tudunk jobb hírekkel szolgálni. Azonban szeretnénk, ha tudnád, hogy folyamatosan felülvizsgáljuk a fejlesztési terveinket, és figyelembe vesszük az ügyfeleink visszajelzéseit. Kérjük, hogy rendszeresen ellenőrizd a weboldalunkat, ahol naprakész információkat találsz a hálózatfejlesztéseinkről. Köszönjük megértésedet! ^Szilvi -
Sajnos a megadott linken nem igényelhető a beigért ráadás ajándék. Ezt a választ kaptam a Telekomtól: "Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, vedd fel a kapcsolatot a Samsunggal, hogy mielőbb megoldják a problémát és elindíthasd az ajándék kiválasztását. Szép napot kívánunk! ^Szilvi" Ez meglehetősen direkt elutasítása a felelősségnek. Ezt a választ nem tudom elfogadni!
-
Ráadás ajándék igénylése
question válaszolt Telekom szakértő MokkaX bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves MokkaX! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, vedd fel a kapcsolatot a Samsunggal, hogy mielőbb megoldják a problémát és elindíthasd az ajándék kiválasztását. Szép napot kívánunk! ^Szilvi - Utolsó hét
-
Elég volt, Telekom! Nem fogunk tovább fizetni a használhatatlan esti netért!
kérdés hozzáadott: Ne féljetek, itt: Internet
Komolyan, ez most már a *********** teteje. Elegünk van abból, hogy rendesen fizetünk a szolgáltatásért, miközben délutántól estig szinte semmire sem jó a net. Vicc, hogy 2025-ben ott tartunk, hogy VPN nélkül gyakorlatilag nem is lehet használni a kapcsolatot, mert annyira be van fulladva minden. A felhasználók nem azért fizetnek, hogy aztán saját pénzből még VPN-el kerülgessék a problémákat. Ha tényleg itt tartunk, akkor fizessék ki minden előfizetőnek a VPN-t, vagy – ami nyilván mindenkinek jobb lenne – fejezzék be ezt az egész, pénzéhes huzavonát a nagy szolgáltatókkal, és álljanak végre a saját ügyfeleik mellé. Elég volt. Nem könyöradományt kérünk, csak azt, amiért fizetünk: működő, használható internetet. Megoldást. Most. -
Ne féljetek belépett a közösségbe
-
-
Telekom szakértő elkezdte követni Ráadás ajándék igénylése -t
-
Ráadás ajándék igénylése
question válaszolt Telekom szakértő MokkaX bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Szia @MokkaX! Az általad kiválasztott TV készülék december 31-ig történő vásárlás esetén most 3 féle ráadás termék közül választhatsz: HW-Q600F/EN Soundbar,Watch8 44 mm okosóra, RB38C600CS9/EF alulfagyasztós hűtőszekrény; mely választott ráadás terméket 2026. január 15-ig igényelhetsz meg egy, a Samsung Members alkalmazást futtatni képes Samsung Galaxy okostelefonon vagy táblagépen. Ha a Samsungtól eltérő mobilt használsz, akkor az alábbi weboldalon keresztül élhetsz a lehetőséggel. Az ajánlat visszavonásig vagy a készlet erejéig érvényes. ^Lia -
Bejelentkezés telefon nélkül
question válaszolt Telekom szakértő joobalazs90 bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Szia @joobalazs90! Örülünk, hogy sikerült rendezned a számládat. Nagyon szívesen, írj nekünk bátran máskor is. ^Lia
