Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Szia, hogyan lehet privátban küldeni? Még új vagyok, nem igazán ismerem ki magam. Köszönöm
  3. Today
  4. Szia Kijó! Szeretnénk neked segíteni, ezért kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosító számodat! Ha esetleg nincs aktív Telekom szolgáltatásod, akkor a pontos címedre lesz szükségünk ahhoz, hogy a területileg illetékes kollégáinkkal egyeztetni tudjunk. Várjuk a visszajelzésedet! ^Gabriella
  5. Szia WGábor! Kérdéseddel kapcsolatban egyeztetünk az illetékes munkatársainkkal. Egyelőre a türelmedet szeretnénk kérni, amint visszajeleznek a kollégák, azonnal értesítünk. ^Gabriella
  6. Szia Péter03! Jelenleg ez a legújabb verzió, ami nálunk is elérhető, egyelőre a gyártótól nem kaptunk újabb szoftvert ellenőrzésre. Amint lesz lehetőségünk nyílik erre és az új szoftvert elfogadjuk, meg fog jelenni a készülékeden a frissítés lehetősége. Megértésedet és a türelmedet köszönjük! ^Gabriella
  7. Szia József! A szerződést azonnal elküldjük neked, amint megrendelted a szolgáltatást. Ezt a Telekom fiókodban, a "Dokumentumok" fül alatt találod majd meg. Az első havi számládat pedig a megrendelést követő hónapban kapod meg. Ha elküldöd nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, vagy a szerződő fél nevét és a pontos címet, akkor szívesen ellenőrizzük a megrendelésedet, és pontosabb tájékoztatást tudunk adni. ^Gabriella
  8. Kedves József A szerződés a Telekom fiókban egész biztosan megtalálható. A számla kiállítás is ugyanitt lesz látható. Amennyiben e-számlát választott, akkor e-mail-ben fog érkezni értesítés, papír alapú számlázás esetén a kiállítást követő néhány napon belül fog megérkezni a postaládába. A Telekom fiók regisztrációról itt talál bővebb információt: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2994/hogyan_hozhatok_letre_telekom_fiokot
  9. Szia Phoenix33! Számcserére nem lesz szükség, viszont mindenképp érdemes a problémát jelezni a biztonsági osztályunknak. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, téged is arra kérünk, hogy privát üzenetben küldd el nekünk a hívószámodat, valamint, hogy mikor hívtak és milyen számokról. Ezen kívül, kérjük, nyilatkozz arról is majd, hogy a fentebb jelzett 72 órás védelmi tiltást kéred-e a telefonszámodra. Várjuk a visszajelzésedet! ^Gabriella
  10. Szia Ildi321! Írd meg bátran a kérdéseidet, igyekszünk mielőbb segíteni. 😊 ^Gabriella
  11. Üdvözlet, Tudna valaki segíteni, hogy a Telekomos segédoszlop minőségi tanúsítványát hogyan lehet megszerezni? Hozzám a telekre állítottak egy ilyen oszlopot az internet miatt, de nincsen róla semmi dokumentációm Szükségem lenne a minőségi tanúsítványára ennek az oszlopnak.
  12. NTibor

    Fórum fiók törlése

    Kedves @polk! A fórumon regisztrált e-mail címedről a forum@telekom.hu címre küldött levélben kérheted regisztrációd törlését. Köszönöm és szép napot kívánok! Telekom Fórum közösségi manager
  13. Tegnap
  14. Azt szeretném kérdezni hogy mikor lesznek készleten új Lenovo LOQ gamer laptopok amikben már a 50 Nvidia videókártyák vannak már benne?
  15. polk

    Fórum fiók törlése

    Hogyan lehet törölni a fiókot?
  16. phonar

    Tvgo használata projektoron

    Egyébként így jártam, megnézzük a meccset kivetítőn, semmi! 😁 A rokonom könnyesre röhögte magát. 😅😅😅 Az államokban ilyennel még nem találkozott!
  17. Phoenix33

    többen hívnak hogy hívtam őket

    Kedves Telekom! Én is kaptam ilyen hívást. Remélem nem kell számot cserélnem, mert nagyon régi.
  18. phonar

    Tvgo használata projektoron

    Ott a pont! Észak-Amerikában nincsennek ilyen gondok! 😁😁😁
  19. Tisztelt Szakértő! Jelenleg készülékem be van ragadva a 1.0.13.0 frissítésbe és 2025.04.01-es Android biztonsági frissítésbe. Tudomásom szerint már réges rég érkezett nem önéknél vásárolt készülékre ennél jóval újabb verzió. Esetleg van tudomás hogy mikor érkezne az a bizonyos frissítés? Előre is köszönöm! Üdv Péter
  20. Telekom szakértő

    Digitális jólét csomag

    Szia! Igen, válthatsz is. A csomagról bővebben itt olvashatsz. ^Zoli
  21. ifafafi

    Digitális jólét csomag

    Üdv. Ez azt jelent, ha van előfizetésem, azt át tudom váltani digitális jólét csomagra? köszi előre is a választ.
  22. GáborZ

    Ikrény (GY-M--S) optikai internet

    Kedves Telekom, Ismét eltelt egy év, már nagyon várjuk az optikai kábel kiépítését a giga erős internethez. A környéken már mindenhol elérhető, nálunk sajnos még nem. Köszi és üdv, Gábor
  23. Telekom szakértő

    Röszke GPON hálozat

    Kedves Marcell36! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben pontos címedet vagy azt a címet ahol a kiépítéssel találkoztál és leellenőrizzük, hogy munkatársaink járnak-e arra. Köszönjük! ^Szilvi
  24. Utolsó hét
  25. Marcell36

    Röszke GPON hálozat

    Röszkén a Telekom is épít ki optikai hálozatot, mert mindenhol húzzák ki a vezetéket csak nem tudjuk, hogy a Telekom-e?
  26. Kedves @szajmon Az elhangzottak alapján úgynevezett "A szám hamisítás jellegű visszaélés történt. Amiben mi most segíteni tudunk, ha elküldöd a telefonszámodat privát üzenetben a beszélgetésünk után egy 72 órás védelmi tiltást aktiválhatunk a hívószámára. Ez egy roaming tiltást jelent, ami kizárólag a Telekom hálózatában végződtetett hívásokra vonatkozik. Sajnos nem lesz teljeskörű a védelem, mert ha a behamisított hívással más szolgáltatónál lévő hívószámot hívnak, akkor az a hívás nem járja meg a hálózatunkat, így megállítani sincs lehetőségünk. A tiltást csak akkor észleli, ha roaming helyzetben használnád a hívószámod, ebben az esetben ellehetetleníti a forgalmazást. Az ’A’ szám hamisítás visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a +3630.......) a hívószámot látja kijelezve a telefonján, a hívás során pedig főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek/felhasználóknak nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár nem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben.. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segíthettünk Neked! ^Oszkár
  27. Üdv! Az elmúlt hetekben többen is hívtak idegenek telefonon ,hogy erről a számról kerestem őket. Az érdekes az egészben ,hogy a T-mobilos számom az céges és csak és kizárólag internet elérés miatt használom 2. sim kártyaként.. vajon mi okozhatja a problémát? Használok vírusírtót a telefonon és nem töltök le sehonnan csak a playáruházból..
  28. khog089

    Twitch akadozás

    Ugyanez nálam is! A játékokban mindig magasabb a ping, mint kellene, a Twitch meg állandóan szaggat. Tényleg elegem van már belőle.
  29. Köszönöm a gyors választ, láttam az oldalon a leírást ,azon felül lett volna pár kérdésem amit gondoltam személyesen gyorsabb lett volna elintézni 🙂 Írok privát üzenetet🙂
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...