Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves Bence! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a pontos címet, hogy utána tudjunk nézni kérdésednek. Várjuk megkeresésed! Köszönjük. ^Zsani
  3. Telekom szakértő

    xiaomi 15 ultra frissítés

    Kedves Péter! Meg is érkezett a válasz illetékes kollégánktól. Társaságunk egyelőre nem kapott újabb szoftvert tesztelésre, ami a készülékeden van, jelenleg az a legfrissebb. Nincs arról információnk, hogy a gyártótól mikor kapunk újabb verziót. Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  4. Kedves Péter! A kérdésed továbbítottuk illetékes kollégánknak. Amint megkaptuk válaszát, jelezni fogjuk Neked a korábbi kérdésed alatt. Ennek megtörténtéig a türelmedet kérjük! Köszönjük. ^Zsani
  5. Telekom szakértő

    xiaomi 15 ultra frissítés

    Kedves Péter! A kérdésed továbbítottuk illetékes kollégánknak. Amint megkaptuk válaszát, jelezni fogjuk Neked. Ennek megtörténtéig a türelmedet kérjük! Köszönjük. ^Zsani
  6. Kedves Peti! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, a neved, mobilszámodat és a hiba pontos leírását, hogy továbbítani tudjuk műszakilag illetékes csoportunknak. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  7. Kedves kojan! Nagyon szívesen! ^Zsani
  8. Today
  9. Hello! Van egy telekomos xiaomi 15 ultra készülékem. 2.0.105.0.voaeuxm rendszer van rajta. A globális verzióra már kijött az új 2.2 hyperos rendszer. A ti szolgáltatós készüléketekre mikor várható?
  10. Tegnap
  11. Hello! Van egy telekomos xiaomi 15 ultra készülékem. 2.0.105.0.voaeuxm rendszer van rajta. A globális verzióra már kijött az új 2.2 hyperos rendszer. A ti szolgáltatós készüléketekre mikor várható?
  12. Utolsó hét
  13. Sziasztok! Lett megoldás erre a problémára? Ugyanez a helyzet nálam is (annyi különbséggel, hogy a beüzemelés óta fennáll). Köszi, Peti
  14. Telekom szakértő

    Multi sim

    Kedves Sándor! Köszönjük a megkeresésed! Abban az esetben, ha okosóra MultiSIM-ed van, annak csökkentett sávszélessége van (becsült maximális le- és feltöltési sebessége 1,1 Mbit/s). Ha tablet/laptop MultiSIM-en van, akkor a mobilnet csomagban biztosított teljes sávszélesség érhető el. Javasoljuk, hogy indítsd újra a routered és ha nem tapasztalsz változást, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot műszakos kollégáinkkal Telekom chaten a Telekom weboldalon (https://www.telekom.hu/lakossagi) vagy a 1414-es számon. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  15. Telekom szakértő

    hibakód

    Kedves Gina! Köszönjük a megkeresésed és elnézésed kérjük a késedelmes válaszadásért! Kérjük, hogy töröld az alkalmazást a készülékedről, töltsd le újra és próbáld ki a működését. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát § képernyőfotó a hibáról Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  16. Kedves bdj! Köszönjük a megkeresésed! Amennyiben elemcsere után is tapasztalod a problémát, akkor igen, elromlott a távirányítód. Természetesen ki tudod cseréltetni bármely Telekom üzletünkben vagy futárral (3 napon belül) tudunk küldeni egy újat. Ha a futáros kiszállítást választod, akkor kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, az átvevő nevét és mobilszámát. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  17. Kedves Füle Virgínia! Sajnáljuk a kellemetlenséget és elnézésed kérjük a késedelmes válaszadásért! A területen június 17-én központi hiba volt, ezért tapasztaltál fennakadást a mobil szolgáltatások elérésben. A problémát műszakos kollégáink még aznap délután elhárították. Amennyiben továbbra sem működik megfelelően a szolgáltatásod, javasoljuk, hogy kapcsold ki a készüléked 10 percre, majd kapcsold vissza. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  18. Kedves János! Sajnos még mindig nem érkezett válasz, de felvettük újra a kapcsolatot illetékes csoportunkkal. Kérjük, hogy addig küldd el a készüléked IMEI számát. A válaszukig még egy kis türelmedet kérjük! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  19. Telekom szakértő

    SELEKT - kompatibilitási probléma

    Kedves maxhim! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Ez akkor fordulhat elő, ha be vagy jelentkezve a google fiókodba a boxon és a régió nem Magyarország. A másik eset, hogy a boxnak kell egy factory reset. Kérjük, hogy ez miatt keresd fel műszakos kollégáinkat a Telekom chaten a Telekom weboldalán vagy a 1414-es számon. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  20. Milyen minőségű fotókat tudtok készíteni T Phone pro mobillal? Elmulasztottam valamit beállítani? Nem tudok megfelelő minőségben fotózni vele.
  21. uzman

    2000es net

    Üdv A számítógép rendelkezik 2.5G ethernet képes hálózati kártyával, valamint megfelelően fel is épül a 2.5G sebességű kapcsolat a hálózati kártya és a HGW között?
  22. Üdv A szolgáltató által biztosított router üzemel csak otthon vagy van saját router is?
  23. Hones

    Xiaomi 12 szoftverfrissítés

    Szép estét! Eltelt 3 hét a poszt indítása óta. Ennyi idő alatt sem érkezett semmilyen visszajelzés? Lassan minden modellre megérkezett már, sőt, már a 2.2-es frissítések jönnek kifelé. Elég elszomorító a helyzet ezen a téren.
  24. Szia Máté! Kérjük küldd el nekünk az otthoni internetedhez tartozó MT ügyfél-azonosítódat és ezzel együtt továbbítjuk a jelzésedet műszakis kollégáink felé, akik remélhetőleg rövid időn belül megtalálják a megoldást. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  25. Telekomos otthoni internetről sok mobilalkalmazás, például a Google Drive, Google Térkép utcaképe, OsmAnd térképfrissítések nagyjából június eleje óta nem töltenek be. Mobilinternetről, illetve más szintén vezetékes telekomos internetről ezek gond nélkül, azonnal betöltenek. Ugyanezen szolgáltatások weboldalai böngészőből viszont szintén működnek. Mi lehet a probléma? Hogyan lehet megoldani? Köszönettel, Máté
  26. Telekom szakértő

    Instabil kábeles internet

    Szia! Ahhoz, hogy hibabejelentésedet rögzíthessük és továbbítani tudjuk műszakis kollégáink felé, kérjük privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, valamint egy elérhetőségi mobilszámot, amin szükség esetén fel tudnak hívni munkatársaink. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  27. Szia György! Előfordulhat, hogy egy egyszerű újraindítás megoldja a problémát, így első körben ezt érdemes megpróbálni. Ha nem segít, ellenőrizd, hogy a SIM kártya megfelelően van-e a telefonban. Előfordulhat, hogy elmozdult és egy kis igazítás után helyrejön a készülék. Arra figyelj, hogy újraindításkor ne tarts hosszan nyomva gombokat, mert ez is okozhatja, hogy biztonsági módban indul el a készülék. ^Dániel
  28. Telekom szakértő

    Telepítés

    Szia Eracska! Ilyen formában nem találtunk címet, Kerepesen találtunk József Attila Park nevű közterületet, illetve nem messze tőle Szilasliget megnevezést. Erről lenne szó? 2145 Kerepes, József Attila park 2. a pontos cím? ^Dániel
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...