Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Egyre többen hívnak, hogy az én számomról keresték őket
question válaszolt Telekom szakértő GTaylor bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @Abetti! Először is köszönjük, hogy megosztottad velünk a tapasztalataidat. Teljesen megértjük, hogy ez a helyzet nemcsak bosszantó, de kifejezetten ijesztő is tud lenni. 😟 Szeretnénk megerősíteni abban, hogy a problémát nagyon komolyan vesszük, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy segítsünk! Amit leírtál, az egy sajnos egyre gyakoribb globális jelenség, az úgynevezett A-szám hamisítás (Caller ID spoofing). Ez nemcsak a mi hálózatunkat, hanem világszerte minden szolgáltatót érint. A csalók fejlett technológiával gyakorlatilag bármilyen telefonszámot képesek "lemásolni" és a hívásaik során kijelezni, miközben a hívást valójában teljesen máshonnan indítják. Amit fontos tudnod, hogy a csalók nem férnek hozzá a készülékedhez vagy az adataidhoz. Ezek a hamisított hívások nem fognak megjelenni sem a telefonod híváslistájában, sem a hivatalos hívásrészleteződben, mivel a hívás nem a te készülékedről indult. Emiatt plusz költséged sem keletkezhet. A roaming helyzet valószínűleg csak véletlen egybeesés. A csalók kampányszerűen, időszakosan használhatnak bizonyos telefonszámokat, így a jelenség hol sűrűbben, hol ritkábban fordulhat elő, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodsz. Kérjük, írj nekünk egy privát üzenetet és küldd el nekünk a saját telefonszámodat, a téged visszahívó számokat és a hívások időpontját. Ezek alapján a biztonsági szakértőink egy ideiglenes tiltást tudnak kérni a számodra, ami segít csökkenteni a hamis hívások számát a hálózatunkon belül. Mivel külföldön is voltál, tudnod kell, hogy ez a tiltás megakadályozza a roaming hívások indítását. Ha a közeljövőben utazni tervezel, a szolgáltatás zavartalan működése érdekében a tiltást egyelőre nem javasoljuk. Várjuk a privát üzenetedet, hogy elindíthassuk a vizsgálatot. ^Zsolti -
Abetti belépett a közösségbe
-
Egyre többen hívnak, hogy az én számomról keresték őket
question válaszolt Abetti GTaylor bejegyzésére, itt: Telefon
Bocsi, az előző kommentem kétszer ment ki. -
Egyre többen hívnak, hogy az én számomról keresték őket
question válaszolt Abetti GTaylor bejegyzésére, itt: Telefon
Sziasztok, Betti vagyok. Ugyanezzel a problémával küzdök én is. Van, hogy hónapokig semmi, van hogy hetente hívogatnak, hogy tőlem volt nem fogadott hívásuk. Egyrészt bosszantó, másrészt nagyon ijesztő is. Főleg ha tényleg igaz, amit az egyik felhasználó írt, hogy tulajdonképpen hekkerek akármilyen számot lemásolnak, aztán arról megy az adathalászat, otp-s csalások és ki tudja még mik... Van azóta erre bármi megoldás? Külföldön voltam a hétvégén, így a roaming épp be van kapcsolva. Lehet eddig azért nem jöttek ezek a hívások, mert ki volt kapcsolva a roaming? Ezer százalék, hogy egyiküket se hívtam, a kezemben se volt a telefon. Köszönöm a választ! -
Nem használt szolgáltatás lemondása.
question válaszolt GabiV Balambeer bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Szia Boldizsár! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több ügyet kényelmesen, online is el tudj végezni. 💻 Szívesen utánanézünk annak, a te kérésed is megoldható-e így. Ehhez kérjük, keress meg minket privát üzenetben! 💬 Kérjük, az üzenetben feltétlenül küldd el nekünk a hívószámodat, és pontosítsd, hogy melyik szolgáltatásról szeretnél lemondani. Várjuk üzenetedet, hogy minél előbb segíthessünk! J ^Gabriella -
Szia palinkaspisti! Az átírányítást a webmail felületén az automatikus átirányítása vagy automatic forwarding menüpont alatt végezheted el. Erről ide kattintva olvashatsz részleteket, de ha elakadsz a folyamatban keress minket bátran, örömmel segítünk. ^Gabriella
-
Szia Fermina! Készülékkedvezményt csak szolgáltatás mellé vásárolt eszközök esetén tudunk biztosítani. Jó hír viszont, hogy az Otthoni internetedhez is megvásárolhatod a telefont, így nem szükséges havidíjas mobil előfizetésre váltanod. 🥳 Nagyon szívesen segítünk neked az ajánlatadásban. Ha szeretnél egy személyre szabott ajánlatot kapni, kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben az internet szolgáltatásod MT ügyfél-azonosító számát. Várjuk üzenetedet! ^Gabriella
- Tegnap
-
Szaki Szabina belépett a közösségbe
-
Feriman elkezdte követni Készülékkedvezmény -t
-
Sziasztok! Láttam az oldalon, hogy kapok 22 000 Ft készülékkedvezményt, ha kötök 2 év hűséget az itthoni optikai internetemre (1000/1000-es). A kérdéseim a következők: - Ez a kedvezmény akkor is érvényesíthető, ha a telefont listaáron, előfizetés nélkül veszem meg? Jelenleg nincs mobil előfizetésem, és nem is szeretnék (Domino-s vagyok) - Bármelyik telefont meg lehet így vásárolni? Konkrétan kettő Mototorla 50 Neo-ról lenne szó - Teljesen online elintézhető, vagy be kell menni az üzletbe? Köszönöm!
- Utolsó hét
-
palinkaspisti elkezdte követni Email átirányítás / email forwarding -t
-
Hogyan tudom beállítani a Webmail-ben, hogy a @t-online.hu-s címemre érkező leveleket másik címre továbbítsa?
-
palinkaspisti belépett a közösségbe
-
Balambeer elkezdte követni Nem használt szolgáltatás lemondása. -t
-
Hello! Azt szeretném megtudni hogy személyes megjelenés nélkül hogyan tudnám lemondani egy nem használt szolgáltatásomat? A szóban forgó szolgáltatás mindig díjcsomagos adatkártya. Nem használom,nem is használtam így teljesen felesleges számomra. A választ,megoldást köszönöm! Üdv, Bujdosó Boldizsár
-
Köszönöm várom majd a választ
-
Kedves david218! Szerintem a funkció várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken, megjelenéséről jelenleg nem rendelkeznek konkrét időponttal, és amint lesz erről publikusan elérhető információ meg fogják osztani online felületeiken ^Norbert
-
Telekom szakértő elkezdte követni Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület -t
-
Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület
question válaszolt Telekom szakértő Osy13 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Osy13! Köszönjük szépen érdeklődésedet! Egyeztetünk munkatársainkkal a fejlesztéssel kapcsolatosan, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia -
Osy13 elkezdte követni Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület -t
-
Sziasztok! Lehet valahol pontos információt találni a jelenlegi hálózatfejlesztésről? Nem rég volt a hírekben lesznek leállások a szolgáltatás fejlesztése miatt a 11.kerben de nem találtam semmi pontosat erről. Érdeklődnék hogy van e közel jövöbeli terv arra hogy a 1112. Hérics utcában lesz-e optikai hálozat fejlesztés mert nagyon nem szeretnék a konkurenciához hűséget aláírni plusz még most építenek pont egy több lakásos lakóházat meg biztos mások is váltatnának az utcában régi féle 30mbitses telekom az van elvileg az utcában félig de az ugye meg... köszönöm
-
Osy13 belépett a közösségbe
-
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
question válaszolt Telekom szakértő KOVÁCS ISTVÁN bejegyzésére, itt: Internet
Köszönjük szépen a visszajelzésedet! A készülék újraindítása, vagy a repülőgép üzemmód be és kikapcsolása után már megfelelő a működés? ^Dániel -
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
question válaszolt KOVÁCS ISTVÁN KOVÁCS ISTVÁN bejegyzésére, itt: Internet
Szia Dániel! Köszönöm a gyors választ, próbálom. (Bár eddig is automatikus volt a NET keresés, de valamiért - bár látható a T 2G - nem jött a NET jel. -
A lejátszás sikertelen. E:4-74-2006
question válaszolt Telekom szakértő Ghostroot bejegyzésére, itt: TV GO
Szia! Ha esetleg telepítettél az óta a böngészőhöz reklám vagy felugró ablak blokkoló szoftvert, akkor ez okozhatja a jelenséget. Próbáld ki, hogy ezeket - akár csak ideiglenesen a lejátszás idejére - ezeket. Segíthet még a böngészési előzmények és sütik törlése is. Ha ezek nem vezetnek eredményre, úgy keress meg minket privát üzenetben, ahol néhány adat egyeztetése után rögzítünk egy hibabejelentést. ^Dániel -
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
question válaszolt Telekom szakértő KOVÁCS ISTVÁN bejegyzésére, itt: Internet
Szia István! A mobilnet használatához nincs szükség belépő kódra, egyszerűen csak kapcsold be a mobilnet elérést, így a telefonodnak csatlakoznia kell a hálózatra. Ha ez nem történik meg, úgy ellenőrizd a készüléked hálózati beállításait és állítsd a hálózatválasztást automatikusra. Ezt követően a készülék újraindítása vagy a repülőgép üzemmód be és kikapcsolása szükséges lehet a feljelentkezéshez. ^Dániel -
KOVÁCS ISTVÁN belépett a közösségbe
-
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
kérdés hozzáadott: KOVÁCS ISTVÁN, itt: Internet
NEM TUDOM HASZNÁLNI A MEGLÉVŐ MARATON MOBILNETEIMET, MERT NEM TUDOM HOGYAN KELL A TELEFONON (GALAXY S20FE) BELÉPNI A HÁLÓZATBA. A WIFI MŰKÖDIK, DE A MOBILNET BELÉPŐ KÓDJÁT NEM TUDOM, ÉS AZ OLADALAMON SINCS ERRE UTAALÁS. KÉREM SZÍVES SEGÍTÉSGÉT. ÜDVOZLETTEL KOVÁCS ISTVÁN (230280353) -
iOS 26.1 új update. RCS sehol….
-
OMI belépett a közösségbe
-
Sajnos nem sikerült
-
Keszthely, Gyenesdiás, Vonyarcvashegy és Balatongyörök
question válaszolt ccadar lajosnagy17 bejegyzésére, itt: Internet
-
Message rejected: Access denied due to spamming (vade) - code_501
kérdés hozzáadott: Simon Nándor, itt: Hálózat
Partnereink nem tudnak t-online irányba levelet küldnei mert minden üzenetük az alábbi hibaüzenettel visszajön: Diagnostic-Code: smtp; 550 5.1.8 Message rejected: Access denied due to spamming (vade) - code_501 Nem vagyunk publikusan elérhető SPAM listán. Az szerverünk: isp.simonszoft.hu 217.113.62.75 Levleet is küldtem a abuse@t-online.hu és abuse@telekom.hu címekre is. -
Windows 11-en, Microsoft Edge böngészőben próbáltam a műsort nézni, de a következő hibát dobja: A lejátszás sikertelen. E:4-74-2006 Korábban működött ezen a böngészőn.
-
Telekom szakértő elkezdte követni Telekom box látássérültek számára és Bejelentkezés telefon nélkül -t
-
Bejelentkezés telefon nélkül
question válaszolt Telekom szakértő joobalazs90 bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Kedves joobalazs90! Köszönjük a megkeresésed! Abban az esetben tudsz belépni a Telekom fiókodba, ha előtte módosíttatod az elsődleges kapcsolattartói mobilszámod. Fontos, hogy ez csak magyar szám lehet illetve akkor tudjuk elvégezni a kérésed, ha ismered az előfizetésedhez tartozó 5 számjegyű ügyfélszintű jelszót. A módosítást kérheted a Telekom hivatalos facebook messenger-én (m.me/TelekomHU), Telekom chaten, a 1414-es számon vagy bármely Telekom üzletünkben is. Ha ez nem megoldható, akkor az e-mail-es számlaértesítő alapján eseti utalással ki tudod egyenlíteni a számlád, így nem veszik el az előfizetésed. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani -
Telekom box látássérültek számára
question válaszolt Telekom szakértő Ricsii2001 bejegyzésére, itt: TV
Szia @Ricsii2001! Köszönjük az érdeklődésed! Valóban már van a kínálatunkban kifejezetten olyan set-top-box, aminek funkciói és egyedi, módosított távirányítója egyszerűbbé teszi a kezelést a látásérülteknek is. Új tv szolgáltatás megrendelése estén már minden esetben ezt az új SEI márkájú eszközt telepítjük. Amennyiben neked még másfajta boxot biztosítottunk az előfizetésedhez, ügyfélszolgálatunkon kérheted, hogy azt az akadálymentesített típusra cseréljük. Az igényed leadáskor MT ügyfélazonosítód és telefonos elérhetőséged szükséges megadnod, amin később elérhetnek a kollégáink, akik időpontegyeztetés miatt fognak keresni a helyszíni kiszálláshoz. Az új beltéri egységet technikus kollégánk állítja be a helyszínen, a régit pedig náluk le is adhatod. Reméljük, válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsolti
