GabiV

Telekom
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

GabiV a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. A hiba kivizsgálásához több adat megadása is szükséges, ezért javasoltuk a TVGO írj nekünk felületet. Viszont, ha elküldöd privát üzenetben az elérhetőségedet (mobil telefonszám) és az MT ügyfél-azonosítót, ha a TVGO-t Telekom előfizetőként használod a szolgáltatást, szívesen eljutattjuk mi a kérdést.
  2. Szia! Kérlek, küldd el privát üzenetben a pontos címet, ami alapján utána tudunk nézni, hogy mi várható.
  3. Szia Gábor! Kérlek, küldd el privát üzenetben, hogy mi a pontos cím, és utána nézünk a kérdésnek!
  4. Szia! Kérjük, hogy a problémát mindenképp jelezd itt: https://bit.ly/3eSqqPv hogy kivizsgálhassuk, mi állhat a hibajelenség mögött!
  5. Szia Boroka! Pár díjcsomagunkat kivezettük, feltehetően Neked is egy újabb csomagot biztosítunk. Ahhoz viszont, hogy lássuk, melyik csomagról mire váltottuk át az előfizetésedet, szükséges lenne ismernünk a hívószámodat, ezért kérjük, hogy keress meg bennünket a chaten, ahol az azonosítás után minden kérdést tisztázni tudunk.