Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Tomika

    pfSense IPTV beállítás

    Kedves Atiboi! Igaz ez a kérdés nem ma volt, meg azóta már szerintem tapasztaltad is a dolgot. Igen nálam is telekomos router meg a saját routerem is 1-1 címet foglal a telekomos router PPPoE PT beállítás bekapcsolásának köszönhetően. Ezzel kapcsolatban én nem tapasztaltam semmi hátrányt.
  3. Telekom szakértő

    E:64

    Szia Lola! A jelzett hibakód jellemzően hálózati problémára utal. Amennyiben Smart Box eszközön keresztül néznéd vissza a műsort, javasoljuk az eszköz újraindítását. Mobil eszközön történő lejátszás esetén a Telekom TVGO applikáció frissítése lehet szükséges. Ezek a javasolt lépések segíthetnek a probléma megoldásában, de ha a lejátszás továbbra sem indul el, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. ^Gabriella
  4. Szia rostiron! Megérkezett az üzeneted, köszönjük! Amint megkapjuk illetékes munkatársainktól a választ, értesítünk. 😉 ^Gabriella
  5. Today
  6. Lola

    E:64

    Szeretném vissza nézni az Énekek éneke koncertet az M5 csatornán. Fel is vettem, de nem tudom megnézni, mert állandóan E:64-et ír ki... Kérem, hogy orvosolják a problémát!
  7. rostiron

    redmi note 13 pro 5G frissítés

    Kedves szakértő Elküldtem az üzenetet, remélem jól csináltam.
  8. Telekom szakértő

    Csatornaváltás hang

    Szia Zsuuu! A Telekom TV hangos felolvasás funkcióját a Beállítások / Akadálymentesítés vagy Kisegítő lehetőségek menüponton belül a Voice Guide vagy Narráció kiválasztásával tudod kikapcsolni. Ha újabb típusú távirányító van nálad, akkor az AD vagy Lang gomb hosszan tartó lenyomásával is megszüntethető a felolvasás. Amennyiben a fenti javaslatok esetleg nem oldanák meg a problémát, kérjük, keress meg bennünket privát üzenetben, hogy mihamarabb segíthessünk. 😊 ^Gabriella
  9. Zsuuu

    Csatornaváltás hang

    Csatornaváltást követően egy gépi hang angolul elmondja melyik csatornát választottam, milyen korhatáros a tartalom..., mint egy rendszerhang, ami mindent elmond, ami a TV-vel történik. Ezt hol lehet kikapcsolni?
  10. Kedves @rostiron, Köszönjük a türelmedet! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a készülék IMEI azonosító számát, hogy intézkedhessünk. ^Andrea
  11. Kedves @miklos_akos, A Magyar Telekom GPON-hálózatán kizárólag a szolgáltató által biztosított és konfigurált optikai végberendezések csatlakoztathatók. Ennek műszaki és biztonsági okai vannak. Az általunk biztosított eszközökön keresztül történik a szolgáltatás biztosítása, konfigurációk frissítése, hibák távoli elhárítása is. A további szolgáltatások (Voip és TV) zavartalan működése is csak a szolgáltató által ellenőrzött eszközön keresztül biztosítható. A több PPPoE kapcsolat létesítése bizonyos esetekben technikailag lehetséges, ez működésben semmi problémát nem okoz. Ugyanakkor továbbra is biztosítjuk a lehetőséget arra, hogy a szolgáltatói ONT mögé saját routert, tűzfalat vagy más hálózati eszközt csatlakoztasson, bridge vagy PPPoE passthrough üzemmódban. ^Andrea
  12. Kedves @miklos_akos, Hamarosan továbbítjuk illetékes kollégáink válaszát. Addig is köszönjük a türelmedet! ^Andrea
  13. Telekom szakértő

    Cserszegtomaj optika internet

    Kedves @András98! Kérjük, írd meg itt privát üzenetben a pontos címet, vagy gyere a Messenger oldalunkra és utána járunk. ^Andrea
  14. Tegnap
  15. Miert NEM lehet sajat GPON-kepes routert hasznalni a Telekom sajat ************ helyett, de teljesen rendben van az, hogy egynel tobb PPPoE kapcsolatot lehet letesiteni? Teljesen eletszerutlen az, hogy sajat eszkozzel nem lehet teljesen kivaltani a Telekom sajat borzalom eszkozet, de tudok egynel tobb kapcsolatot letesiteni. Miert? Minek? Inkabb hasznalnek valami combos tuzfalat + egy ilyen vagy ehhez hasonlo modult: https://mikrotik.com/product/SFPONU, ez teljesen mukodokepes Nemetorszagban. Itthon is lehetne ezt a mentalitast atvenni.
  16. András98

    Cserszegtomaj optika internet

    Érdeklődnék, hogy a Porkoláb utcában, mikor válik elérhetővé a szolgáltatás. A szomszédos utcákban már hónapok óta igényelhető az internet. Előre is köszönöm a választ.
  17. Szia @rostiron! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint megkapjuk, a válaszukkal itt jelentkezni fogunk, addig további türelmed kérjük. ^Zsolti
  18. Telekom szakértő

    Vowifi

    Szia @Bandi55! A Google Pixel 6 és újabb modellek esetén támogatott a VoWiFi szolgáltatás használata. Lényeges, hogy ezt először aktiválnod kell az előfizetésedhez a +WIFIHANG vagy a +VOWIFI kód elküldésével a 1414-es számra illetve a telefon beállításaiban is engedélyezni szükséges. További információt és segítséget ezen az oldalon találsz: VoWifi, Wifi Hanghívás: Hívj Wi-Fi-n keresztül!- Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  19. Kedves @kutga84 Kérjük, ha a jelzett hiba továbbra is tapasztalható, írj nekünk privát üzenetet. Küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartartási mobilszámodat. Egyeztetünk illetékeseinkkel. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  20. Telekom szakértő

    Tv

    Szia @Kézsmárki Zoltán A legtöbb esetben egy sorrendi újraindítás megoldja a problémát. Ekkor a routert és a beltéri egységeket áramtalanítani kell pár percre. Ez után csak a routert kell áram alá helyezni és amikor már minden led helyesen világít rajta, akkor kell a beltéri egységet is visszakapcsolni. Ha ez nem vezet megoldásra ügyfélszolgálatunkon kell hibabejelentést tenni. Akár, itt privát üzenetben. ^Oszkár
  21. Bandi55

    Vowifi

    Google pixel 9 a készülék kap vowii támogatás?
  22. Utolsó hét
  23. Kézsmárki Zoltán

    Tv

    Hiba kijelzés E-105 milyen hibáról van szó? Hogyan javítsam?
  24. btz

    Internet kiesésről igazolás

    Én azonnal otthagynám az ilyen munkahelyet
  25. Először a 2.5G LAN/WAN portot próbáltam, majd a LAN1-et, egyiken se volt javulás sajnos.
  26. OldMike

    redmi note 13 pro 5G frissítés

    A szolgáltatók az általuk értékesített telefonok szoftverét valamilyen - általam nem ismert - mértékben és módon módosítják (gondolom a saját szempontjaik szerint). Ezeket a Xiaomi teszteli és jóváhagyja, esetleg módosíttatja, és ismétlődik az eljárás. A végső jóváhagyás után kerülnek ki az újabb frissítések, ezért lehet különböző mértékű eltolódás. Nyilván ha utánanéztél, akkor láthattad, hogy ez a telefon - mármint a nem szolgáltatónál vásárolt - már a 2.0.12.0 verziónál, ami számodra nem csak bosszantó dolog, hanem azt is, hogy a biztonsági frissítés legalább fél éves csúszásban van. Remélem a Telekom szakértők mondanak valami biztatót.
  27. Az nem gond, hogy a hgw-is aktív a pppoe session. A hgw- n másik portban próbáltad esetleg?
  28. Hölgyek/Urak! A következőben szeretnék tanácsot kérni, mert nekem nincs nagyon ötletem. Kb egy hónapja lemondtam a Telekomos iptv előfizetést itthon, és a telefonos ügyfélszolgálaton kértem, hogy az itthoni eszközt (F@st 3896, koax, gigabites előfizetés) állítsák bridge módba, mert szerettem volna saját routert használni. A probléma az, hogy azóta a letöltési sebesség megfeleződött, a gigabites sebességnek (1000/200), amire előfizettem, jó, ha a fele jön le az internet felől (speedtest.net és szelessav.net oldalakon egyaránt ennyit mérek). Három különböző routerrel próbáltam, mindhárom ugyanennyit tud, pedig ugyanezek az eszközök a bridge mód előtt simán kihajtották a gigabites sebességet. Próbáltam közvetlen a modembe dugni egy gépet (1. és 4. portba is), de úgy se változott. Legutóbb chaten beszéltem az ügyfélszolgálattal, akkor egy újraindítás erejéig megvolt a gigabit, de csak addig, azóta megint visszaesett. Az ügyfélszolgálat szerint náluk minden rendben, szerelőt csak pénzért küldenek, és ha rámér az eszközükre és rendben találja, még nekem kell fizetni. A három router amivel próbáltam Cudy WR3000, egy Fujitsu S920 alapú négymagos minipécé, benne Intel T350-T2 kétportos lan kártyával, és egy I5 7500 alapú gépen futó virtuális gép, ezek mindegyike hozta a gigabites sebességet, amíg router módban üzemelt a Telekomos eszköz. Valamelyik alkalommal vissza is kapcsolták router üzemmódba, akkor ismét működött, de csak a következő kapcsolásig. Szerintetek mit tudok tenni? Nem tudom elképzelni, hogy három különböző eszköz ugyanezt produkálja, gyári visszaállítás is volt mindegyiken, a beállítások jók.
  29. Hát, nem sikerült rájönni. VLAN tagging ki van kapcsolva, más VLAN opciót nem láttam, próbáltam előbb DHCP-be rakni, semmi. May 5 07:29:47 WAN Connection: WAN(0) link up. May 5 07:29:47 rc_service: wanduck 1357:notify_rc restart_wan_if 0 May 5 07:29:47 pppd[7075]: Unable to complete PPPoE Discovery May 5 07:29:49 wan: mac clone: [wan0_hwaddr] == [9c:6b:00:06:c5:6f] May 5 07:29:49 pppd[7266]: pppd 2.4.7 started by hunty, uid 0 May 5 07:29:50 WAN Connection: Fail to connect with some issues. May 5 07:30:00 miniupnpd[2142]: SendNATPMPPublicAddressChangeNotification: cannot get public IP address, stopping May 5 07:30:00 zcip client: configured 169.254.74.27 May 5 07:30:24 pppd[7266]: Timeout waiting for PADO packets Próbáltam mac cloning-al is, anélkül is, valahogy nem akar menni bárhogy próbálom. Vagy valami ASUS issue van, vagy az lehet a baj hogy ugyanúgy be van tárcsázva PPPOE-n a Technicolor is, hiába van pt módban... de nem tudom, kifogytam az ötletekből.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...