Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Zsuuu

    Csatornaváltás hang

    Csatornaváltást követően egy gépi hang angolul elmondja melyik csatornát választottam, milyen korhatáros a tartalom..., mint egy rendszerhang, ami mindent elmond, ami a TV-vel történik. Ezt hol lehet kikapcsolni?
  3. Today
  4. Kedves @rostiron, Köszönjük a türelmedet! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a készülék IMEI azonosító számát, hogy intézkedhessünk. ^Andrea
  5. Kedves @miklos_akos, A Magyar Telekom GPON-hálózatán kizárólag a szolgáltató által biztosított és konfigurált optikai végberendezések csatlakoztathatók. Ennek műszaki és biztonsági okai vannak. Az általunk biztosított eszközökön keresztül történik a szolgáltatás biztosítása, konfigurációk frissítése, hibák távoli elhárítása is. A további szolgáltatások (Voip és TV) zavartalan működése is csak a szolgáltató által ellenőrzött eszközön keresztül biztosítható. A több PPPoE kapcsolat létesítése bizonyos esetekben technikailag lehetséges, ez működésben semmi problémát nem okoz. Ugyanakkor továbbra is biztosítjuk a lehetőséget arra, hogy a szolgáltatói ONT mögé saját routert, tűzfalat vagy más hálózati eszközt csatlakoztasson, bridge vagy PPPoE passthrough üzemmódban. ^Andrea
  6. Kedves @miklos_akos, Hamarosan továbbítjuk illetékes kollégáink válaszát. Addig is köszönjük a türelmedet! ^Andrea
  7. Telekom szakértő

    Cserszegtomaj optika internet

    Kedves @András98! Kérjük, írd meg itt privát üzenetben a pontos címet, vagy gyere a Messenger oldalunkra és utána járunk. ^Andrea
  8. Tegnap
  9. Miert NEM lehet sajat GPON-kepes routert hasznalni a Telekom sajat ************ helyett, de teljesen rendben van az, hogy egynel tobb PPPoE kapcsolatot lehet letesiteni? Teljesen eletszerutlen az, hogy sajat eszkozzel nem lehet teljesen kivaltani a Telekom sajat borzalom eszkozet, de tudok egynel tobb kapcsolatot letesiteni. Miert? Minek? Inkabb hasznalnek valami combos tuzfalat + egy ilyen vagy ehhez hasonlo modult: https://mikrotik.com/product/SFPONU, ez teljesen mukodokepes Nemetorszagban. Itthon is lehetne ezt a mentalitast atvenni.
  10. András98

    Cserszegtomaj optika internet

    Érdeklődnék, hogy a Porkoláb utcában, mikor válik elérhetővé a szolgáltatás. A szomszédos utcákban már hónapok óta igényelhető az internet. Előre is köszönöm a választ.
  11. Szia @rostiron! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint megkapjuk, a válaszukkal itt jelentkezni fogunk, addig további türelmed kérjük. ^Zsolti
  12. Telekom szakértő

    Vowifi

    Szia @Bandi55! A Google Pixel 6 és újabb modellek esetén támogatott a VoWiFi szolgáltatás használata. Lényeges, hogy ezt először aktiválnod kell az előfizetésedhez a +WIFIHANG vagy a +VOWIFI kód elküldésével a 1414-es számra illetve a telefon beállításaiban is engedélyezni szükséges. További információt és segítséget ezen az oldalon találsz: VoWifi, Wifi Hanghívás: Hívj Wi-Fi-n keresztül!- Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  13. Kedves @kutga84 Kérjük, ha a jelzett hiba továbbra is tapasztalható, írj nekünk privát üzenetet. Küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartartási mobilszámodat. Egyeztetünk illetékeseinkkel. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  14. Telekom szakértő

    Tv

    Szia @Kézsmárki Zoltán A legtöbb esetben egy sorrendi újraindítás megoldja a problémát. Ekkor a routert és a beltéri egységeket áramtalanítani kell pár percre. Ez után csak a routert kell áram alá helyezni és amikor már minden led helyesen világít rajta, akkor kell a beltéri egységet is visszakapcsolni. Ha ez nem vezet megoldásra ügyfélszolgálatunkon kell hibabejelentést tenni. Akár, itt privát üzenetben. ^Oszkár
  15. Bandi55

    Vowifi

    Google pixel 9 a készülék kap vowii támogatás?
  16. Utolsó hét
  17. Kézsmárki Zoltán

    Tv

    Hiba kijelzés E-105 milyen hibáról van szó? Hogyan javítsam?
  18. btz

    Internet kiesésről igazolás

    Én azonnal otthagynám az ilyen munkahelyet
  19. Először a 2.5G LAN/WAN portot próbáltam, majd a LAN1-et, egyiken se volt javulás sajnos.
  20. OldMike

    redmi note 13 pro 5G frissítés

    A szolgáltatók az általuk értékesített telefonok szoftverét valamilyen - általam nem ismert - mértékben és módon módosítják (gondolom a saját szempontjaik szerint). Ezeket a Xiaomi teszteli és jóváhagyja, esetleg módosíttatja, és ismétlődik az eljárás. A végső jóváhagyás után kerülnek ki az újabb frissítések, ezért lehet különböző mértékű eltolódás. Nyilván ha utánanéztél, akkor láthattad, hogy ez a telefon - mármint a nem szolgáltatónál vásárolt - már a 2.0.12.0 verziónál, ami számodra nem csak bosszantó dolog, hanem azt is, hogy a biztonsági frissítés legalább fél éves csúszásban van. Remélem a Telekom szakértők mondanak valami biztatót.
  21. Az nem gond, hogy a hgw-is aktív a pppoe session. A hgw- n másik portban próbáltad esetleg?
  22. Hölgyek/Urak! A következőben szeretnék tanácsot kérni, mert nekem nincs nagyon ötletem. Kb egy hónapja lemondtam a Telekomos iptv előfizetést itthon, és a telefonos ügyfélszolgálaton kértem, hogy az itthoni eszközt (F@st 3896, koax, gigabites előfizetés) állítsák bridge módba, mert szerettem volna saját routert használni. A probléma az, hogy azóta a letöltési sebesség megfeleződött, a gigabites sebességnek (1000/200), amire előfizettem, jó, ha a fele jön le az internet felől (speedtest.net és szelessav.net oldalakon egyaránt ennyit mérek). Három különböző routerrel próbáltam, mindhárom ugyanennyit tud, pedig ugyanezek az eszközök a bridge mód előtt simán kihajtották a gigabites sebességet. Próbáltam közvetlen a modembe dugni egy gépet (1. és 4. portba is), de úgy se változott. Legutóbb chaten beszéltem az ügyfélszolgálattal, akkor egy újraindítás erejéig megvolt a gigabit, de csak addig, azóta megint visszaesett. Az ügyfélszolgálat szerint náluk minden rendben, szerelőt csak pénzért küldenek, és ha rámér az eszközükre és rendben találja, még nekem kell fizetni. A három router amivel próbáltam Cudy WR3000, egy Fujitsu S920 alapú négymagos minipécé, benne Intel T350-T2 kétportos lan kártyával, és egy I5 7500 alapú gépen futó virtuális gép, ezek mindegyike hozta a gigabites sebességet, amíg router módban üzemelt a Telekomos eszköz. Valamelyik alkalommal vissza is kapcsolták router üzemmódba, akkor ismét működött, de csak a következő kapcsolásig. Szerintetek mit tudok tenni? Nem tudom elképzelni, hogy három különböző eszköz ugyanezt produkálja, gyári visszaállítás is volt mindegyiken, a beállítások jók.
  23. Hát, nem sikerült rájönni. VLAN tagging ki van kapcsolva, más VLAN opciót nem láttam, próbáltam előbb DHCP-be rakni, semmi. May 5 07:29:47 WAN Connection: WAN(0) link up. May 5 07:29:47 rc_service: wanduck 1357:notify_rc restart_wan_if 0 May 5 07:29:47 pppd[7075]: Unable to complete PPPoE Discovery May 5 07:29:49 wan: mac clone: [wan0_hwaddr] == [9c:6b:00:06:c5:6f] May 5 07:29:49 pppd[7266]: pppd 2.4.7 started by hunty, uid 0 May 5 07:29:50 WAN Connection: Fail to connect with some issues. May 5 07:30:00 miniupnpd[2142]: SendNATPMPPublicAddressChangeNotification: cannot get public IP address, stopping May 5 07:30:00 zcip client: configured 169.254.74.27 May 5 07:30:24 pppd[7266]: Timeout waiting for PADO packets Próbáltam mac cloning-al is, anélkül is, valahogy nem akar menni bárhogy próbálom. Vagy valami ASUS issue van, vagy az lehet a baj hogy ugyanúgy be van tárcsázva PPPOE-n a Technicolor is, hiába van pt módban... de nem tudom, kifogytam az ötletekből.
  24. Az lenne a kérdésem hogy a telekomnál vásárolt 13 Pro 5g telefonom miért nem akar frissülni ? Jelenleg HyperOs 2.0.4.0 verzió fut rajta, de tudomásom szerint már több frissítés is volt azóta.
  25. Telekom szakértő

    Pontok

    Kedves Judit! Köszönjük a fotókat! Ha asztali gépen is használod a Messengert akkor ott, ha nem használod akkor pedig kérjük, itt privát üzenetben írd meg azt a telefonszámot, amelyre megkaptad ezeket az adathalász üzeneteket. ^Andrea
  26. B.J

    Pontok

    Szia! A linkre kattintva a telefonon akar bejelentkeztetni a messengerbe. Én csak az asztali számítógépen használom a facebookot. Lefotóztam egy másik telefonnal az SMS-eket, és mellékeltem ehhez az üzenethez. Üdv, Judit
  27. Kedves István! Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalataid vannak ezen a téren! Ha mégis meggondolod magad, vidd be egyik üzletünkbe (Telekom üzletkereső) a készülékedet és kollégáink továbbítják a szervízbe. Egyéb kérdés esetén, írj nekünk bátran és segítünk. ^Lia
  28. A probléma az hogy a Telekomos kolléga is azt mondta hogy ezzel a szervíz nem fog semmit sem tenni mert valószínűleg a szoftver a problémás. Illetve a mások bajom az hogy fél évig fog oda vissza utazni a telefon és nem fog vele történni semmi sem. Az az én gondolatom hogy hiába küldözgetem vissza nem fogják cserélni sem illetve nem fog vele történni semmi. Ugyan ezt végig csináltam már egy iPhone-al is.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...