Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Telekom szakértő elkezdte követni Puk kódomat szeretném kérni és Kimenő hívás -t
-
Szia Erzsóka! A készüléked hívások menüpontján belül keress hívásbeállítás menüpontot és annak részeként Kiegészítő szolgáltatásokat. Ilyen kiegészítő szolgáltatás a híváskorlátozás és a hívásátirányítás, itt ellenőrizheted, hogy megfelelőek-e a beállításaid. ^Kata
-
Puk kódomat szeretném kérni
question válaszolt Telekom szakértő Farkas Nikolett bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia Nikolett! A PUK kód díjmentesen megtekinthető a Telekom weboldalán a saját fiókodba belépve. Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd kattints a "Részletek" gombra. Az oldal alján, az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél találod meg a PUK kódot. Telekom Alkalmazásban is könnyedén hozzáférhetsz a PUK kódodhoz. (Az applikáció letölthető a Google Play áruházból és az App Store-ból is.) Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd a"SIM beállításai PUK" menüpontban válaszd a "SIM információ"-kat és azon belül a "PUK1 lekérdezés"-t. ^Kata -
marcsi_ elkezdte követni skyshowtime 60 napig ingyen -t
-
Kedves Telekom szakértő! Korábbi Magenta 1-es előfizető vagyok (mobil + internet + IPTV M) és hasonlóan jártam, mint a kérdező. A kérdéseim: 1. Miért nincsen sehol hivatalos információ arról, hogy kinek elérhető az akció?? A netet átbogarászva ez a fórum hozzászólás volt az egyetlen, amiben ez felmerül. 2. Miért kaptam a Telekomtól sms-t az akcióról, ha számomra nem elérhető?? Ebben a formában ez így sajnos egy átverés...
-
marcsi_ belépett a közösségbe
-
Horvátországban Krk sziget Omisálj városában Tv,Internet
question válaszolt Telekom szakértő dr.Kovácsné bejegyzésére, itt: TV
Kedves dr.Kovácsné! Köszönjük érdeklődésedet! Folyamatos tartózkodáshoz vezetékes internetre és TV szolgáltatásra lenne szükséged, vagy ideiglenes tartózkodáshoz szeretnéd igénybe venni? ^Szilvia -
Xiaomi 15T vélemény, köszönetnyílvánítás
topic válaszolt Telekom szakértő Roland74 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves Roland74! Örömmel olvastuk visszajelzésedet, köszönjük, hogy megosztottad velünk! Használd egészséggel a készüléket! ^Szilvia -
Erzsóka belépett a közösségbe
-
Sziasztok! Samsung A05 mobilban feltöltőkártya helyett előfizetéses SIM csere lett. Kimenő hívást nem lehet indítani most."Hívás átirányítva"és foglalt jelzés.SMS-t küldeni lehet,és hívást is fogad a készülék.A hibabejelentő ellenőrzése szerint nem a Telekomnál van a hiba. Tudnátok segíteni hol mit kellene átállítanom? Köszönöm szépen! E.
-
Farkas Nikolett belépett a közösségbe
-
Szeretném a puk kódomat lemérni.
-
dr.Kovácsné belépett a közösségbe
-
T. Telekom!Horvátországban milyen lehetőség van a tévé,internet használatára? Konkrétan Krk sziget, azon belül Omisálj városa.
- Tegnap
-
Roland74 belépett a közösségbe
-
Tisztelt Telekom! A napokban vettem át a Xiaomi 15T készülékemet, melyet Önöknél rendeltem meg. Egy gyönyörű, letisztult mobilt kaptam, amire öröm ránézni. Minőségi készülék, tökéletes üzemidővel,gyors hardverrel! Csak ajánlani tudom bárkinek! Köszönöm. Üdvözlettel: Kovács Roland Péter
-
Kedves Gyöngyvirág! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, ha még nem jelezted, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat, Telekom Fiókhoz tartozó email címedet, azt, hogy milyen eszközről szeretnéd használni és böngésződ típusát. Az információk alapján szakértő kollégáink segítségével kivizsgáljuk és megoldjuk a gondot. Köszönjük! ^Szilvi
- Utolsó hét
-
Gyöngyvirág elkezdte követni TV GO -t
-
Sikeres regisztráció után nem tudok belépni: HTTP állapot 400 – Hibás kérés
-
Telekom szakértő elkezdte követni Hitelesített Telekom fiók törlése , SmartBox és T Phone 2 5G Bluetooth hiba -t
-
Szia @banderasz66! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük! ^Lia
-
T Phone 2 5G Bluetooth hiba
question válaszolt Telekom szakértő Gery19871130 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia Gergő! Javasoljuk, hogy a készülékedet vidd be egyik Telekom üzletünkbe és kivizsgáljuk esetedet. A garanciajegyet vidd magaddal, melyet a Telekom fiókodban találsz a "Dokumentumok" között. A javítással kapcsolatban bővebb információt ide kattintva olvashatsz. ^Lia -
Hitelesített Telekom fiók törlése
question válaszolt Telekom szakértő Ricsii2001 bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Szia Ricsii2001! A Hitelesített Telekom Fiók törlése kizárólag ügyintézőtől kérhető. Legegyszerűbben a weboldalunkon felugró chat-en (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg) kérheted úgy, hogy annak ideje alatt belépsz az érintett Hitelesített Telekom fiókodba. Megértésedet és együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra -
Telekom belépés hiba
question válaszolt Telekom szakértő Turján Barnabás bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Meghatározott biztonsági rendszerkövetelménynek kell megfelelnie az adott eszköznek. A társaságunk által forgalmazott készülékeken biztosított a Telekom app megfelelő működése. Egyéb cégektől beszerzett saját eszközökön nem garantált. Ennek oka, hogy ezeken teszteltük az adott szoftververziókhoz az appot, míg a nem tőlünk származó készülékeken lehetnek olyan módosítások melyeket az app szoftvere biztonsági kockázatként érzékel és emiatt nem működik. Amennyiben sikeresen frissítetted telefonodat, akkor azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Ha a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra -
Telekom belépés hiba
question válaszolt Telekom szakértő Turján Barnabás bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Amennyiben a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra -
Vettem egy SEI800DT Smartbox-ot bejentkezési hibát ír.
-
Réka belépett a közösségbe
-
A 30/5 Mbps net plusz-al meg vagy elégedve?
-
Összes csatorna elkezdett akadozni
question válaszolt Telekom szakértő Stephen Komoroczy bejegyzésére, itt: TV GO
Szia @Stephen Komoroczy, Próbáltad a táblagépen újratelepíteni az alkalmazást? Javasoljuk, nézd meg, hogy van-e rá elérhető frissítés. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár -
Készülék vásárlás
question válaszolt Telekom szakértő Pintér Balázs bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves @Pintér Balázs, Köszönjük hűségedet és bizalmadat, amit hosszú évek óta tanúsítasz felénk! Nagyra értékeljük, hogy velünk vagy. Megértjük, hogy a készülékkedvezmények feltételei és az aktuális díjcsomagok folyamatosan változnak, és ez néha zavart okozhat. Tisztában vagyunk vele, hogy az árak közötti különbségek kellemetlenséget okozhatnak. Az aktuális promócióban elérhető díjcsomagjainkra van lehetőség hűségidőt vállalni, a korábbiakra nem. Javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik örömmel átnézik a számláidat és a jelenlegi díjcsomagodat. Együtt biztosan találtok olyan megoldást, amely egy kedvezőbb, esetleg olcsóbb díjcsomag formájában fedezi az általad használt szolgáltatásokat. Így az ahhoz kikalkulált készülékkedvezmény mellett a havidíjad nem vagy csak minimálisan változna, miközben továbbra is élvezheted a megszokott előnyöket. Bízunk benne, hogy ez a lehetőség segít megtalálni a számodra legmegfelelőbb megoldást, és továbbra is elégedett ügyfelünk maradsz! ^Oszkár -
Hetvehely település *** helyett Telekom ?! Optika már van.
question válaszolt Bal0313 Bal0313 bejegyzésére, itt: Hálózat
Írtam üzenetet ! -
Pintér Balázs belépett a közösségbe
-
Tisztelt Cím! Ügyintézés folytán kerestem fel az egri kirendeltségüket. De ha már ott jártam felmerült bennem egy esetleges újabb készülék vásárlás. Nagyon régóta vagyok ügyfelük vezetékes telefon, internet TV előfizetés. 3 db mobil előfizetés, tehát minden Önöknél van. Jelenleg nincs fenálló aláírt hűségidőm, ezért kértem egy árajánlatok Iphone 17 készülékre. Kb. 120.000.- ft összegű kedvezményt tudnának a vételárból biztosítani, viszont a havi díjat kb. 5.000.- ft-al megemelnék. Ez azt jelenti számomra, hogy a kedvezmény összegét fel is emésztik kb. az újabb hűségidő/kb. 22 hónap/ alatt megemelt havi díjak. Onnantól kezdve viszont az emelt díjak már az Önök plusz hasznát képezik. Összegezve egyszerűen nem értem hol itt a kedvezmény??? Nyílván annak csábító lehet aki egy összegben nem tudja az újabb készüléket megvenni. Várom válaszukat!
-
Tisztelt Telekom! Van egy T Phone 2 5G típusú készülékem amelyen egy Bluetooth probléma jelentkezett. A probléma a következő. A Bluetooth-on történő hanglejátszás jobb esetben megtörténik, de teljesen véletlenszerűen ez megszakad, vagy nem is megy végbe. Ez által a zenelejászás lefagy, a videólejátszás meg teljesen leáll. Ez így konkrétan a használhatatlan kategória és mivel korábban ilyen gond nem volt és a kapcsolat felépül és azt tartja is így gyanítom, hogy szoftveres probléma lehet. A készüléken Android 15 fut 2025. 09.05-ös biztonsági frissítéssel. A build szám: Puma_1.17.19. A készüléket alaphelyzetbe állítottam már korábban, ez nem oldotta meg a problémát. A kérdésem az lenne, hogy várható javítása a problémának? Mert így zenelejátszásra nem használható. hisz vezetékes fülhallgatók közül is csak bizonyos (OMTP kiosztású) headset-et fogad el, és a Bluetooth megoldás sem működik rajta. Üdvözlettel: Gergő
-
Üdvözlöm! Napok óta nem tudok belépni a Telekom alkalmazásba a csatolt hibaüzenet jelenik meg. Telefonszám vagy email azonosítás után is eddig minden működött rendesen. Töröltem és újra telepítettem az alkalmazást többször is, de ugyanaz a probléma. Számítógépen simán működik minden. Telefon tipusa:Doogiee S61 android verzió 12.
