Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom szakértő

    Tvgo

    Kedves @Lerchné Hajdú Ágota! Amennyiben az alkalmazás újratelepítése nem oldotta meg a problémát, érdemes ellenőrizni a rendszerfrissítéseket is, és amennyiben elérhető frissítést jelez, azt telepíteni a készülékedre. További probléma esetén, kérjük privát üzenetben keress meg minket, hogy bejelentésed továbbítani tudjuk az illetékes területünknek. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  3. Kedves @schmidtlaszlo! Otthoni Telekom TV szolgáltatás megléte esetén tudjuk azt biztosítani (ha rendelkezésre állnak a szükséges hálózati kapacitások), ha az egy előfizetéshez maximálisan rendelhető 3 db. set-top-box nem elegendő, ugyanarra a címre megrendelhetsz egy második internet+tv előfizetést, amihez szintén maximum + 3 boxot tudunk kapcsolni. Ebben az esetben 2 modem működne, amelyekhez összesen legfeljebb 6 db boxot lehet csatlakoztatni. Ha tv-t nem szeretnél igényelni vagy bővíteni, mi is a két épület közötti kábeles összeköttetés kiépítését vagy wifis (pl. a kínálatunkban megtalálható okoswifi csomag: Okoswifi - Telekom szolgáltatások) megoldás használatát tudjuk javasolni. A kiépítésben kérheted szakértőink segítségét a díjazás ellenében igényelhető egyedi szerviz szolgáltatásunk megrendelésével: Egyedi szerviz szolgáltatás - Magyar Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  4. Telekom szakértő

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves @Zsuzs! A promóció keretén belül a díjmentes SkyShowtime szolgáltatás csak meghatározott, idén bevezetett új, Mobil S, Mobil M és Mobil L díjcsomagokkal vagy otthoni Telekom TV előfizetés mellé vehető igénybe, amennyiben nem rendelkezel fizetős SkyShowtime előfizetéssel illetve a SkyShowtime-ot tartalmazó díjcsomaggal. A kedvezmény csak lakossági ügyfeleink számára érhető el. Amennyiben számodra kérdéses, hogy az ajánlatot igénybe tudod-e venni, kérjük, privát üzenetben küldd meg részünkre szerződésed adatait, hogy ellenőrizni tudjuk. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  5. Sziasztok! Az Apple-lel együttműködve dolgozunk az RCS funkció mielőbbi bevezetésén. Az RCS technológia várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni az iPhone készülékeken. Megértésetek és türelmeteket köszönjük! ^Zsolti
  6. Kedves @. ..! A Magenta 1 kedvezmények igénybevételéhez szükséges, hogy ugyanazon a néven egyaránt szerepeljenek Telekom otthoni és mobil szolgáltatások is. Ebben az esetben a feltöltős Domino előfizetésekre dupla feltöltési bónuszt biztosítunk. Erről részletesebben ezen az oldalunkon tájékozódhatsz: Magenta 1 Dominoval – Telekom lakossági szolgáltatások Amennyiben a feltételeknek már jelenleg is megfelelsz, de még nem részesülsz az extra kedvezményben, kérjük keresd munkatársainkat a 1414-en vagy a chat ügyfélszolgálatunkon (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg), ahol segítségedre lesznek a kedvezmény aktiválásában. ^Zsolti
  7. Szép napot! Amikor itthon tartózkodunk feleségemmel, mindkettőnk telefonjában Domino SIM kártya figyel. Ez a két szám összevonható egy Magenta 1 esernyő alá, vagy valami más is szükséges még a zavartalan használathoz? Köszönöm a szíves választ!
  8. Anaduran

    Spotify push értesítés

    Ugyanaz a problémám van
  9. Tegnap
  10. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    Jó, nyilván kevésbé érdekeltek lehetnek emiatt az RCS technológia kiterjesztésében, de az sem használ feltétlen a Telekom brandnek, ha azt látja a felhasználó, hogy van egy innováció a gyártó részéről, amit a fogyasztói igények és fogyasztóvédelmi szempontok miatt kénytelen volt integrálni a rendszerébe, erre a piacvezető telekommunikációs cégnek lassan egy éve nem sikerül bevezetni - bármi is legyen az oka.
  11. Utolsó hét
  12. Zsuzs

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Üdv! Aktiválni szeretném a skyshowtime 60 napig ingyen promót, de a kiegészítő szolgáltatásoknál nem tudom kiválasztani, mert nincs a listában. Mit csinálok rosszul?
  13. uzman

    Otthoni hálózat internetmegosztás

    Az internetkapcsolatot a saját ingatlanodon belül (a portára gondolok) szabadon megoszthatod, ezt nem tiltja semmilyen szabályozás. 🙂
  14. Sziasztok! Lenne egy kérdésem ami inkább jogi mint informatikai. Van egy ház és egy lakható melléképület ugyanaz a cím alatt egy kertben. A melléképület hátul van, oda van bekötve koax Telekom internet. Ha szeretnék internetet az első házban is, akkor van esély arra, hogy a Telekom beköti oda is, annak ellenére hogy ezen a címen már van szolgáltatás.? Lehet egy cím alatt két szolgáltatás két külön néven? Tehát a házban és a melléképületben egy-egy kábelmodem? Felhívtam a Telekomot és azt mondták, hogy nem lehet, csak akkor ha ugyanannak az ember nevén lenne mindkét internet. Ezen meglepődtem. Ez biztos így van vagy félreinformáltak? Másik kérdés: összesen van 5 számítógép. Azt mondta a Telekom, hogy akárhány gépet rá lehet kötni egy internetre, wifivel és kábellel is. Akkor elméletileg jogi akadálya nem lenne annak, hogy kültéri utp kábelt áthúzzak a másik épületbe. Ott csak egy számítógép van, a melléképületben 5. A két épület egy család közös tulajdona, tehát nagymama, nagypapa, két lányuk és a férjeik és lányaik gyerekei. Mivel használjuk a fájl és nyomtatómegosztást, helyi hálózat ígyis-úgyis kellene. Ha két internet lesz bekötve külön a két épületbe, akkor vpn-nel tudnánk ezt megoldani. Már 200 Mbps a feltöltési sebességünk. Annyi elég lenne.
  15. Lerchné Hajdú Ágota

    Tvgo

    A tvgo -n napok óta E115-ös hiba kód jelenik meg. Már újra telepítettem de ez sem segített. Mi ilyenkor a teendő?
  16. Kedves fantommol! A díjmentesen hívható 1414-es számon érheted el, ahol elsőként Vanda fogad. Elegendő rövid 1-2 szavas válaszokat adni a feltett kérdéseire és átkapcsol illetékesekhez. Itt találhatóak hasznos tanácsok a gördülékenyebb ügyintézéshez. ^Petra
  17. Kedves Szabóné dr.Sós Anikó! Elsőként azt javasoljuk, hogy töröld a böngészési előzményeket vagy egy másik böngészőben indítsd el az adategyeztetést (itt). Amennyiben továbbra is problémát tapasztalnál, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett Domino számot, hogy ellenőrizhessük! ^Petra
  18. Kedves Rab Jenőné! Ebben az esetben nincsen teendőd, mert kizárólag Domino kártya használata esetén szükséges az éves kötelező adategyeztetést elvégezni. ^Petra
  19. A Telecomnál az előfizetéses telefonomon kivülk van egy Dominó kártyás okostelefonom,ennek adategyeztetését nem tudom elvégezni,mert a gép azt írja ki,nem a Telekomhoz tartozik,ez nem igaz.Miért nem tudom az adategyeztetést elvégeztni?
  20. fantommol

    Port forwarding Assetto Corsa

    Köszönöm szépen! És azt hogyan is kéne? Mármint felvenni a kapcsolatot a műszaki csoporttal. Írjak Vandának és majd ő odairányít? Vagy van egy konkrét telefonszám hozzájuk? Nem kéne nekik is látniuk a feltöltött fájlokat? Vagy az a chat-en keresztül is fel tudom nekik tölteni?
  21. Mindybrandt

    Spotify push értesítés

    Esetleg még azt volna érdemes megnézni, hogy nincs-e telepítve valami vírusvédelmi vagy biztonsági esetleg vállalati felügyeleti szoftver. Ezekben is elő szokott fordulni ilyen értesítés szűrő funkció.
  22. Nem vagyok feltöltő kártyás.
  23. Szia @Kovács krisztina katalin! Miben lehetünk a segítségedre? 😊 ^Zoltán
  24. Kedves @fantommol Lakossági csomagok esetén NAT-olt címeket már nem tudunk sajnos biztosítani. Viszont nagy valószínűséggel tudunk megoldást találni a problémádra. Kérjük, amint van rá lehetőséged vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk műszaki csoportjával. Ők hasonló esetekben a router beállításain tudnak segíteni és ez megoldást is jelenthet Neked. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  25. Szia @Whatevs! Egyelőre ez a szolgáltatás még nem működik, viszont dolgozunk rajta, hogy a későbbiekben változzon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  26. fantommol

    Port forwarding Assetto Corsa

    Bocsánat, tovább kutatva a neten, néhány helyen szó van valamiféle NAT-ról (NAT-olásról), amit külön kell(ene) kérni az ügyfélszolgálattól. Lehet, hogy egyszerűen az lenne a problémám megoldása? Egyáltalán mi a búbánat az, és miért nem automatikus? Ennek van valami konkrét oka?
  27. uzman

    HomeBox problema

    Érdemes volna még az eszköz webes felületén ellenőrizni a hálózati kapcsolat adatokat. Lehet, hogy csak a gpon led hibásodott meg és azért nem világít. Vagy ha az eszközből valami miatt törlődtek a PPPoE bejelentkezési adatok, az is lehet az ok - ezeket a szerződéskötéskor kapott dokumentumokban vagy a Telekom fiókban megtalálod és az alapján be lehet írni a megfelelő menüpontba.
  28. Szép napot! Átnéztem a hasonló témájú hozzászólásokat, de nem találtam megoldást a problémámra: szeretnénk itthon, a saját hálózatunkon együtt játszani, de sehogy se tudom beállítani a port-továbbítást a WAN Settings-ben. Minden gép saját IP-vel rendelkezik, az én gépem lenne a HOST (192.168.1.140), a fiamnak (192.168.1.150) pedig az enyémre kéne majd csatlakoznia. Csatolom a router infóját, a szerverbeállítási adatokat és a log-fájlt, melyben pirossal kiemeltem a (szerintem) fontosabb információkat. Segítségüket előre is köszönöm! Üdvözlettel: Molnár Lajos output20250710_165958.rtf
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...