Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Üdvözlöm arról szeretnék érdeklődni körülbelül mikorra várható az optikai internet 8651 Balatonszabadi sió utácban?
  3. Today
  4. Telekom szakértő

    Facebook leállt

    Kedves imi67! Fennáll még a tapasztalt hiba? ^Andrea
  5. Szia @Dorka! Jól tetted, hogy felvetted velünk a kapcsolatot, köszönjük! A csalók sajnos nagyon kreatívak és e téren a segítségükre lehet az AI is. Kérjük, hogy bármilyen rendellenességet észlelsz, keress minket bátran. Honlapunkon: https://bit.ly/3OyUmTH összegyűjtöttünk pár hasznos tippet, amire érdemes figyelni, hogy biztonságban tudhassuk személyes adatainkat. ^Lia
  6. Kedves gombaijani! Szeretnénk segítségedre lenni! Milyen hibaüzenet jelenik meg a képernyőn, amikor a hangot szeretnéd állítani? ^Szilvi
  7. Telekom szakértő

    akkumlator

    Szia @1danee! Az akkumulátorok minimum 85%-os kapacitással rendelkeznek és a készülékek a felújítás során szoftverfrissítésen is átesnek. A felújított mobiltelefonokról bővebben ide kattintva olvashatsz. ^Lia
  8. Sziasztok! Köszönjük jelzéseteket, örülünk, hogy működik! Kérdés esetén, keressetek bátran minket. Köszönjük! ^Lia
  9. Tegnap
  10. Utolsó hét
  11. A problémám a következő: TV-t váltottunk, átdugtam az Android TV-t az új TV-be (Egy 4k-s samsung okostévé), átállítottam 4k60fps-re a felbontást, majd két három óráig hibátlanul ment, semmi sem volt, d egyszer csak elment a kép és a hang pár másodpercre, majd egyből visszajön, néha csak a hang megy el, hogyha a Telekom TV távirányítójával akarom a hangot felvenni (NEM a sima tévéjével), akkor egy hibát ír. Nem tudom, hogy központilag történt valami, de nem lehet a TV hibás, mert a samsung menűje közben nyitva van és csak a hdmi úgymond elmegy. Átdugtam a HDMI-t is, de az sem segített, kikapcsoltam, majd vissza de az sem. Valaki tapasztalt ilyet?
  12. Örülök 🥰 szép napot!
  13. Sziasztok! Már nekem is működik! MarcsiMaja köszönöm, hogy segítettél! 1 hete próbáltam ezt is, de akkor jelenleg semmit nem ért! További szép napot mindenkinek!
  14. Sziasztok! T Phone Pro készüiékem van. Mai megoldás. 1. Telefon kikapcsolás (nem újraindítás!) 2.Telefon be. 3. Play áruház - Facebook - ITT indìtsd el a frissìtést ( a Facebook ikonnál nem sikeres, itt kell.) 1 percen belül telepìti is. 4. Lépj be! Nekem ìgy sikerült!
  15. Ani2

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Nekem mostmár működik
  16. Ha egy mobiltelefonba átteszed a SIM kártyát, ott hogy alakul a sebesség?
  17. 1danee

    akkumlator

    A használt iphone-ok amiket felujitotok hany % akkumlator kapacitasuak?
  18. Telekom szakértő

    Leállt a Facebook

    Kedves B.Marika! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Szakértőink vizsgálják a jelenség okát. Köszönjük a türelmedet. ^Andrea
  19. Kedves Telekom! Hol vannak a packetjeim? Telekom:
  20. Én már sajnos az 5. ilyen hívást kapom, ahol azt állítják, én kerestem őket. Ma jelentettem a problémát a Telekomnál, ismerik a helyzetet, és továbbították az ügyet kivizsgálásra. Állítólag nekem ebből nem származhat károm, de a kommenteket olvasva aggasztó, hogy mire használják fel a telefonszámomat... Eddig még meg tudtam magyarázni, de előre félek, mikor gyanusítanak meg csalással. Remélem ennek véget lehet vetni!
  21. Nekem most működik. Nem tudom, hogy mennyire van hozzá köze, de csináltam a telefonon egy rendszerfrissítést.
  22. Kedves Vizipók! Kérjük írd meg nekünk privát üzenetben az érintett SIM kártya telefonszámát és leellenőrizzük mi okozhat gondot! Köszönjük! ^Szilvi
  23. Eva18

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Kedves Mária! Én is voltam a Telekomnál, nem tudtak hasonló esetről és meglepődött a kolléga, de megpróbált segíteni. Frissítve lett az egész rendszer, mégsem működik. Nem maradt más, mint várunk türelmesen, hátha egységesen megoldódik a probléma mindenkinél.
  24. Telekom szakértő

    Hangerő szabályozás

    Kedves Brigi! - Első körben javasoljuk, hogy ellenőrizd az Android Box-on, hogy van-e frissítésed, ha igen ezt mindenképp végezd el. A frissítést a Telekom TV beállítások menüjébe, a beállítások / android TV beállítások /eszközbeállítások / névjegy / rendszerfrissítés útvonalon végezheted el. - Érdemes a TV és a Smart Box összekötő kábeleit is ellenőrizni, fontos, hogy megfelelően csatlakozzanak. Ha minden rendben van és továbbra sem működik, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben MT-azonosítódat és elérhetőségi telefonszámodat, hogy segítségedre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvi
  25. Telekom szakértő

    Hyper os2 frissítés

    Kedves Csaba! Amennyiben a manuális frissítés nem működik, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben készüléked IMEI számát és a jelenlegi sw számát, hogy továbbíthassuk a gyártónak kivizsgálásra. Köszönjük! ^Szilvi
  26. dzsohn

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Ma sincs változás továbra sem müködik
  27. mlnrbrigi

    Hangerő szabályozás

    Ha kikapcsolom, ha be, akkor sem lehet állítani a hangerőt..
  28. Üdvözlet Mindenkinek! Van egy problémám amit nem tudok megoldani ezért segítséget kérnék! Vásároltam egy Tp-Link mr6400 routert 4g lte.... Berakom a sim kártyát majd követem az első üzembe helyezési utasításokat és utána elindul az internet kapcsolat. Na ez a kapcsolat megy wifin és kábelen is de sem a letöltés sem pedig a feltöltés nem éri el az 1 Mbit/s -t sem vezetéken sem wifin. Már csináltam resetet és utána újra minden utasítást követtem de akkor is maradtak számok. Már több eszközön is néztem a sebességet de az 1 Mbit/s sehol sem lépte túl! A többi szolgáltató is kipróbáltam kölcsönkapott kártyákkal de a számok akkor sem változtak de én Tmobil előfizető vagyok és maradok is! Beállítási problémára gyanakszom mert ma vettem még egy ugyanilyen routert és a számok ugyanazok :-)))) Kérem, hogy segítsen valaki!
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...