Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom szakértő

    Hálózat tiltja a weboldalt?

    Szia! Nincs tiltva az otthoni hálózaton, így azon keresztül is be kellene tudnod lépni az érintett weboldalra. A HGW újraindítását vagy gyári visszaállítását javasoljuk. Ha van saját routered, akkor annak a újraindítása is szükséges. Érdemes megpróbálni kábellel csatlakozni az otthoni hálózatra. ^Petra
  3. Telekom szakértő

    Föld munkák

    Kedves Norbert! Megkaptuk a választ illetékes kollégánktól. A megadott címen a földmunkák befejeződtek, az aszfalt burkolat helyreállítása van hátra. Ez várhatóan június hónapban fog elkészülni. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  4. Telekom szakértő

    Twich nem tölt be

    Kedves afpokzekpfqrnr! Várjuk a kért MT ügyfél-azonosítót, a kapcsolattartói nevet és mobilszámot is. Köszönjük. ^Zsani
  5. Tisztelt Telekom! Lehetséges,hogy a saját itthoni hálózatom tilt egy weboldalt? Mobilnetről betudok lépni az adott oldalra,de itthoni wifiről egyszerűen képtelenség. Ha beszeretnék lépni mindig azt írja ki,hogy: "A kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt" Iskolához kellene és nem tudok addig továbbhaladni az anyaggal,míg ez a probléma fennáll. A tárhely szolgáltatónál nem vagyok letiltva,ez fix. A nikidesign.hu/cpanel oldalról lenne szó. Előre is köszönöm!
  6. Sziasztok! A Google nemrégiben szigorít a @gmail.com irányba történő levélküldés szabályain. Mivel sajnos sokan spamelnek @t-online.hu-s címekről, emiatt időnként blacklistre kerül a küldő szerverünk IP címe, azaz Google korlátozza/lassítja a @t-online.hu-s e-mail címekről a @gmail.com-os címekre küldhető levelek mennyiségét. A gyakolratban ez azt jelenti, hogy az ügyfél el tudja küldeni az e-mailt, de a Gmail szervere nem fogadja azt, nálunk marad a küldési sorban. Néhány perctől akár 24 óránál hosszabb ideig is tarthat ez a "rate limit". Az utóbbi időben olyan hosszú a rate limit, hogy egyes levelek végül nem kerülnek kiküldésre. Erre sajnos nincs hatásunk Ugyanakkor folyamatosan dolgozunkk azon, hogy a szigorításnak megfeleljünk, ennek egyik eleme az is, hogy az ügyfelektől azt kérjük, hogy jelszavaikat cseréljék erős jelszóra - ezt nemrégiben kötelezővé tettük, így tapasztalataink szerint a jelenség egyre ritkábban fordul elő a fent vázolt jelenség. ^Dániel
  7. Csak könyörögj még hónapokig nekik! Én befejeztem velük. Havi 18 ezerért egy ótvar az egész.
  8. Tegnap
  9. Érintett szolgáltatás neve: Cloudflare, és a többmillió egyéb szolgáltatás/weboldal ami CF proxy mögött van. Példa IP: 1.1.1.1, discord.com
  10. Sziasztok! Tárgyi F@st 5670 eszközön az Access Control fül alatt nekem nincsen Firewall opció. Több topik is van pár beállításról, külső IP-k tiltásáról amit szeretnék én is megcsinálni, de így elég nehezen. Hogyan lehet előhozni a funkciót? Köszi előre is!:) Nálam: Másoknál:
  11. Telekom szakértő

    GSM jelerősítő

    Kedves fló! A kínálatunkban, GSM jelerősítő nem található. Kérünk, hogy keres meg minket ezen m.me/TelekomHU az elérhetőségen. Írd meg ott nekünk a részleteket, hogy milyen problémát tapasztalsz, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita
  12. fló

    GSM jelerősítő

    Üdvözlet! Van esetleg a Tekekom által preferált eszköz.
  13. Kedves razberri! Kérjük, privát üzenetben írd meg a pontos címet. ^Andrea
  14. Tisztelt fórumozók! Szeretnék érdeklődni, hogy Sátoraljaújhelyben van-e valami dátum arra vonatkozóan, hogy mikortól lesz használható az optikai hálózat? A várost járva több helyen is találkoztam már munkásokkal, akik az optikai kábeleket fektették le, de ők dátumot nem tudtak mondani.
  15. Sziasztok! A problémát továbbítjuk illetékes területünk felé. Ahhoz, hogy kollégáink kivizsgálhassák, ellenőrizhessék, kérjük, privát üzenetben küldd el (küldjétek el) az érintett szolgáltatás nevét, a cél és forrás IP címet és logokat (ping, trace, delay, packet loss). ^Andrea
  16. Telekom szakértő

    Optikai hálózat kiépítése

    Kedves Nervozy! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon ide kattintva, ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Javasoljuk, időről-időre ellenőrizd le a címed, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel értesítőnkre, hogy azonnal jelezhessük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. (Te magad a folyamatot sajnos semmivel nem tudod előmozdítani). A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea
  17. Szia János! Kérjük, hogy küldd el telefonszámodat Fórum privát üzenetben, vagy írj az m.me/TelekomHU oldalunkon. ^Andrea
  18. A szolgáltatást csak a Telekom ügyfelei vehetik igènybe üzenetet kapok ha probálok vásárolni Google play áruházban. Pedig havidíjas elöfizetésem van.
  19. Utolsó hét
  20. Megint, egyszerűen hihetetlen hogy ez évente 2-3 alkalommal simán megtörténik, és hónapokig megy. Nevetséges.
  21. uzman

    Internet letőltés

    Szia Valószínűleg azért “csak” ilyen sebességgel tudsz letölteni, mert a Steam szervere/routere az aktuális letöltések száma alapján egy felhasználóhoz ennyit tud hozzárendelni, annak érdekében, hogy mindenkit ki tudjon szolgálni.
  22. Üdv, Mi a teendő, ha közvetlen nálunk (Lajosmizsén) nincs kiépítve a hálózat, viszont egy 800m-rel arrébb igen Most mobilnetünk van, amit max bír jobb pillanataiban az 8mbps letöltés, 10mbps feltöltés, 50ping Mondanom sem kell, hogy ez valami borzasztó Torony alá is áltam, hogy megnézzem egy antenna segítene-e, de nem, valószínűleg a torony ennyit bír Tényleg boldog lennék, ha lenne valami opció arra, hogy a hálózatot valamilyen módon ki lehessen építeni
  23. Telekom szakértő

    Hibák, hibák és hibák

    Kedves Zsanett! Sajnáljuk, ha így döntesz! Bármikor szívesen segítünk itt, vagy ügyfélszolgálati csatornáinkon. ^Andrea
  24. Zsanett

    Hibák, hibák és hibák

    Köszönöm, de fél év kinlódás után elég volt a kitűnő telekomból. Alászolgaja!
  25. Telekom szakértő

    Hibák, hibák és hibák

    Szia Zsanett! Kérjük, privát üzenetben írd meg az MT azonosítót és mobil elérhetőségedet, hogy segítségedre lehessünk. ^Andrea
  26. Kedves Kordély Balázsné! Amennyiben a vásárláskor bankkártyával/hitelkártyával történt a fizetés, a csomag visszaérkezését követő 14 napon belül intézik illetékes kollégáink a visszautalást, ezzel egy időben a szerződés visszaállításáról is gondoskodnak. Köszönjük a türelmedet. ^Andrea
  27. Kedves Telekom! Kérdésem az lenne, hogy az online vásárolt termék 14 napon belüli visszaküldése esetén mennyit kell várni a sztornózásra illetve a hűségidő visszaállítására hogy új készülékvásárlásra jogosult legyek kötbér-előleg megfizetése nélkül? /Több mint egy hét telt el, és még mindig semmi/ Köszönettel. KordélyBné
  28. Xixmuu

    Internet letőltés

    Hello ! Steam en próbálnék egy játékot letölteni azonban 4 és 7 MB-al szedi le a játékot és megnéztem a speedtes.com on hogy hány GB-s az internetem és 908.97 MB Valaki tudna rá választ adni hogy megoldódjon vagy valamit ezzel lehet-e kezdeni? Válaszokat elöre is köszönöm.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...