Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Érintett szolgáltatás neve: Cloudflare, és a többmillió egyéb szolgáltatás/weboldal ami CF proxy mögött van. Példa IP: 1.1.1.1, discord.com
  3. Sziasztok! Tárgyi F@st 5670 eszközön az Access Control fül alatt nekem nincsen Firewall opció. Több topik is van pár beállításról, külső IP-k tiltásáról amit szeretnék én is megcsinálni, de így elég nehezen. Hogyan lehet előhozni a funkciót? Köszi előre is!:) Nálam: Másoknál:
  4. Telekom szakértő

    GSM jelerősítő

    Kedves fló! A kínálatunkban, GSM jelerősítő nem található. Kérünk, hogy keres meg minket ezen m.me/TelekomHU az elérhetőségen. Írd meg ott nekünk a részleteket, hogy milyen problémát tapasztalsz, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita
  5. fló

    GSM jelerősítő

    Üdvözlet! Van esetleg a Tekekom által preferált eszköz.
  6. Kedves razberri! Kérjük, privát üzenetben írd meg a pontos címet. ^Andrea
  7. Tisztelt fórumozók! Szeretnék érdeklődni, hogy Sátoraljaújhelyben van-e valami dátum arra vonatkozóan, hogy mikortól lesz használható az optikai hálózat? A várost járva több helyen is találkoztam már munkásokkal, akik az optikai kábeleket fektették le, de ők dátumot nem tudtak mondani.
  8. Sziasztok! A problémát továbbítjuk illetékes területünk felé. Ahhoz, hogy kollégáink kivizsgálhassák, ellenőrizhessék, kérjük, privát üzenetben küldd el (küldjétek el) az érintett szolgáltatás nevét, a cél és forrás IP címet és logokat (ping, trace, delay, packet loss). ^Andrea
  9. Telekom szakértő

    Optikai hálózat kiépítése

    Kedves Nervozy! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon ide kattintva, ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Javasoljuk, időről-időre ellenőrizd le a címed, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel értesítőnkre, hogy azonnal jelezhessük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. (Te magad a folyamatot sajnos semmivel nem tudod előmozdítani). A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea
  10. Szia János! Kérjük, hogy küldd el telefonszámodat Fórum privát üzenetben, vagy írj az m.me/TelekomHU oldalunkon. ^Andrea
  11. A szolgáltatást csak a Telekom ügyfelei vehetik igènybe üzenetet kapok ha probálok vásárolni Google play áruházban. Pedig havidíjas elöfizetésem van.
  12. Tegnap
  13. Megint, egyszerűen hihetetlen hogy ez évente 2-3 alkalommal simán megtörténik, és hónapokig megy. Nevetséges.
  14. uzman

    Internet letőltés

    Szia Valószínűleg azért “csak” ilyen sebességgel tudsz letölteni, mert a Steam szervere/routere az aktuális letöltések száma alapján egy felhasználóhoz ennyit tud hozzárendelni, annak érdekében, hogy mindenkit ki tudjon szolgálni.
  15. Üdv, Mi a teendő, ha közvetlen nálunk (Lajosmizsén) nincs kiépítve a hálózat, viszont egy 800m-rel arrébb igen Most mobilnetünk van, amit max bír jobb pillanataiban az 8mbps letöltés, 10mbps feltöltés, 50ping Mondanom sem kell, hogy ez valami borzasztó Torony alá is áltam, hogy megnézzem egy antenna segítene-e, de nem, valószínűleg a torony ennyit bír Tényleg boldog lennék, ha lenne valami opció arra, hogy a hálózatot valamilyen módon ki lehessen építeni
  16. Telekom szakértő

    Hibák, hibák és hibák

    Kedves Zsanett! Sajnáljuk, ha így döntesz! Bármikor szívesen segítünk itt, vagy ügyfélszolgálati csatornáinkon. ^Andrea
  17. Zsanett

    Hibák, hibák és hibák

    Köszönöm, de fél év kinlódás után elég volt a kitűnő telekomból. Alászolgaja!
  18. Telekom szakértő

    Hibák, hibák és hibák

    Szia Zsanett! Kérjük, privát üzenetben írd meg az MT azonosítót és mobil elérhetőségedet, hogy segítségedre lehessünk. ^Andrea
  19. Kedves Kordély Balázsné! Amennyiben a vásárláskor bankkártyával/hitelkártyával történt a fizetés, a csomag visszaérkezését követő 14 napon belül intézik illetékes kollégáink a visszautalást, ezzel egy időben a szerződés visszaállításáról is gondoskodnak. Köszönjük a türelmedet. ^Andrea
  20. Utolsó hét
  21. Kedves Telekom! Kérdésem az lenne, hogy az online vásárolt termék 14 napon belüli visszaküldése esetén mennyit kell várni a sztornózásra illetve a hűségidő visszaállítására hogy új készülékvásárlásra jogosult legyek kötbér-előleg megfizetése nélkül? /Több mint egy hét telt el, és még mindig semmi/ Köszönettel. KordélyBné
  22. Xixmuu

    Internet letőltés

    Hello ! Steam en próbálnék egy játékot letölteni azonban 4 és 7 MB-al szedi le a játékot és megnéztem a speedtes.com on hogy hány GB-s az internetem és 908.97 MB Valaki tudna rá választ adni hogy megoldódjon vagy valamit ezzel lehet-e kezdeni? Válaszokat elöre is köszönöm.
  23. Zsanett

    Hibák, hibák és hibák

    Milyen kis trükkös! Ahogy elment a szerelő, azonnal jelentkezett megint a hiba. Századszor. Hívnám vissza a számon, amin jelezte, hogy jön. "Ezen a hívószámon előfizető nem kapcsolható." Imádom, mikor totál hülyének néznek.
  24. Telekom szakértő

    hálózatfejlesztés

    Kedves Pzoltan06! Egy-egy településen csak úgy indulhat fejlesztés, ha az, az egész terültet érinti. Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon (https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes), ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz hírlevelünkre, melyben értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Zsani
  25. Dear Sergpoo! Please specify what you would like to comment on? What can we help you with? We are waiting for your answer! ^Zsani
  26. Telekom szakértő

    Tv

    Kedves Zsanett! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy áramtalanítsda boxot (húzd ki az áramból, majd 5-10 perc múlva dugd vissza), majd ezt követően kérjük, hogy végezz el egy gyorsítótár törlést. Ennek lépéseit bemutató videót itt tudod megtekinteni: https://www.youtube.com/watch?v=E3J4a5Deyjk. Várjuk visszajelzésed! Köszönjük. ^Zsani
  27. Szia Igrn, ajánlott ugyanazokat a wifi beállításpkat megadni a Tplink eszközön is, mint a Telekom eszközön. Bár ha a Tplink saját wifichálózatára csatlakozol fel, akkor is lennie kellene internet elérésnek. Érdemes ellenőrizni, hogy kapott-e a Tplink eszköt IP címet, átjárónak a Telekom eszköz címe van-e beállítva. A Tplink oldalon így javasolják beállítani az access point módot: https://www.tp-link.com/hu/support/faq/1401/ Érdemes ellenőrizni, hogy minden így történt-e
  28. Please tell me how to answer an existing topic? Maybe I'm doing something wrong? Need your help. Thank you. Кто то может помочь, как ответить в новую тему ?? Может я не правильно пишу? Прошу помочь. С уважением.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...