Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Az sem lenne baj, hogy ha ezt az automata válasz üzenetet időnként aktualizálnátok. Kis googlizás után látszik, hogy évek óta ugyanezt kapják a felhasználók ha hasonló probléma van. Egy vicc. Ma este megint halott a cloudflare. Eszembe jut, hogy anno ugyanez ment a stackpath felé. Akkor is csak a telekommal volt a baj.
  3. Today
  4. Új vagyok ebben a közösségben. Hogyan tudom privátban válaszolni? Nem látom erre semmilyen menüpontot. Üdv. Władysław
  5. racsi

    port Forwarding

    Olyan gondom van hogy akár hogyan próbálom kinyitni a portot ami kell a call of duty mw3 mellé vagy akár ami a ps5 kell hogy ne legyen nat type 2 hanem open legyen nem megy UPnP is be van kapcsolva de próbáltam hogy kikapcsolom és manuálisan adom meg az értékeket akkor is zárva marad a port így viszont ugye sokszor lagg is társul mellé valaki tudna megoldást erre? Több port ellenőrző oldalt is nézem és mindig zárt marad.
  6. Kedves @Tamás012! Köszönjük a türelmedet! Megérkezett a válasz illetékes csoportunktól, amely szerint a TV szolgáltatás működését csak a Telekom által kihelyezett FGA típusú eszközhöz közvetlenül kötve tudjuk garantálni, illetve biztosítani. Így az IGMP képes készülékhez tartozó beállításokkal kapcsolatban - mivel nem garantált a működés és típusonként, akár szériánként is eltérhet ezeknek a beállítása - nem javasolt a használat. Amennyiben mégis igénybe szeretnéd venni ezzel a móddal a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy a gyártónál érdeklődj a beállításokkal kapcsolatban! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  7. Telekom szakértő

    Mobilnet Roaming

    Kedves @Waldman Gergő! Köszönjük a visszajelzésedet! Kérjük, hogy ebben az esetben jelezd a problémát chates elérhetőségünkön - amit ide kattintva tudsz megtenni - kollégáinknak és a segítségedre lesznek! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  8. Kérdésem az lenne hogy nálunk mikor lesz internet szolgáltatás elérhető, mert egész faluban kész van elvileg a felszerelés Cím 2175, kálló
  9. Waldman Gergő

    Mobilnet Roaming

    Az újra indításon és a hálózat váltáson túl vagyok régen. A 4G és vagy 5G kapcsolat szakadozik. Évek óta ingázom és ez csak néhány hete van így. Nonszensz hogy egy ekkora szolgáltató mobil net szolgáltatása roamingban használhatatlan!
  10. Szia @Prism! Köszönjük az adatokat, melyet továbbítottunk illetékes csoportunknak! További ügyintézésig a türelmed kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  11. Szia @Abucewicz Wladyslaw! Köszönjük a megkeresésedet! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg MT azonosítódat és elérhetőségedet (név + mobiltelefonszám) és rögzítjük a bejelentésedet, ami alapján illetékes kollégáink kivizsgálják a problémát! Együttműködésedet köszönjük! Várjuk visszajelzésedet. ^Zoltán
  12. Szia @Tamás012! Köszönjük a megkeresésedet! A kérdésedet továbbítottuk illetékes kollégáinknak, válaszukig kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  13. Tegnap
  14. Elég vicci, valóban. Konkrétan csak 0:00 és 11:00-ig tudom hasznáni a discord-ot körübelül, aztán az is csoda ha az app betölt
  15. Sziasztok, Az elmúlt 1-2 hónapban számos problémát tapasztalok a Telekom szolgáltatásával kapcsolatban, különösen a Discord használata során. Hajnal 1 és reggel 5 óra között még stabil 20 ms körüli pingem van, de napközben ez 200 ms körülire nő, ami használhatatlanná teszi a szolgáltatást. Felvettem a kapcsolatot mind a Telekom ügyfélszolgálatával, mind a Discord és más külföldi szolgáltatások támogatásával. Egyértelművé vált, hogy a probléma a Telekom hálózatában van. A Discord weboldala gyakran 20 perc után sem tölt be, és a kliens alkalmazás is órákig tart, mire használhatóvá válik. Még ha be is tölt, a képek, videók és üzenetek sokszor nem jelennek meg. Több játékkal kapcsolatban is hasonló problémák merülnek fel. A pingem folyamatosan 120 ms körül mozog, és gyakoriak a ping kiugrások. A speedtest.net tesztjei során ugyan 18 ms körüli eredményeket kapok, de ez csak a legközelebbi szerverre vonatkozik, és nem tükrözi a valós helyzetet. Több barátom is hasonló problémákat tapasztal. A legtöbben Telekom előfizetők vagyunk, és mindannyian ugyanazokat a gondokat észleljük: magas ping és instabil kapcsolat. Nem értem, mi történik, de remélem, hogy a Telekom hamarosan megoldja ezeket a problémákat, mert jelenleg élvezhetetlen bármit is csinálni.
  16. Magyar szolgáltatók közül csak a telekomnál van ez a probléma, szóval lehet jobb is, hogy kicsillagozták, mert így igazából pontosabb, a csillag helyére bármelyik más jelenleg Magyarországon működő szolgáltatót beilleszthetsz (persze aki nem épít a telekomra)
  17. Sziasztok! Több fórumot, témát is olvastam de sajnos egyelőre egyik sem oldotta meg a problémám, ezért fordulnék hozzátok segítségért. Az internet szolgáltatás tökéletesen működik, korábban nem volt TV előfizetés, viszont most már van és még nem sikerült megfelelően beállítanom. A hálózatom az alábbiak szerint épül fel: Optikán érkezik be a szolgáltató (értelem szerűen Telekom) a saját FGA2233MAG eszközébe. Ez az eszköz PPPOE passthrough üzemmódban van (dhcp, wifi kikapcsolva). LAN1-es portján egy UDM-Pro controller (Network v8.1) van, ami PPPOE-n jelentkezik be a szolgáltató hálózatába. Az UDM-Pro mögött még van egy USW-Pro-24-poe switch is. Ennek a switchnek az egyik portjába van bedugva egy frissen telepített STB. A controlleren létrehoztam egy IPTV-nevű vlan-t, a switchen a megfelelő porthoz hozzárendeltem ezt a vlan-t. A globális beállításoknál endegélyezve van az IGMP Snooping az IPTV vlan-ra valamint az IGMP Proxy-nál is hozzá van adva az IPTV vlan a "Viewing Network"-höz. Valamint a Multicast DNS-nél is szerepel ez a vlan. Így ezzel a konfigurációval nincs jelenleg TV adás. Nagyon sok hozzászólást, javaslatot olvastam a témával kapcsolatban de régebbi firmware-re volt igaz, ahol még nem volt UI által támogatott az IGMP proxy. A kérdésem az lenne, hogy mi hiányzik a beállításaimból? Olvastam olyan javaslatot is, hogy még egy külön kábel kell az UDM és az FGA közé, ami kívül esik a pppoe-n VAGY külön az STB-t kellene az FGA-ba kötni - ezt a két verziót még nem próbáltam, ezt csak abban az esetben csinálnám, ha nincs más megoldás VLAN tagekről és különböző tűzfalszabályokról is olvastam viszont azt azért nem próbáltam mivel külföldi oldalakról származó infó így több mint valószínű hogy eltérnek a paraméterek. Válaszokat előre is köszönöm!
  18. az auto moderáció helyett a valós problémákkal is foglalkozhatnának
  19. ***** hálózatából gond nélkül megy. Én is jeleztem a problémát. Tényleg kritikán aluli egy ilyen szolgáltatótól mint a Telekom. Lassan 24 órája megy megint a szívás.
  20. Sanguine

    Magas ping miatt szinte lehetetlen játszani.

    Semmi bicskanyitogató nincs benne. Ez nem egy új probléma ami két napja teszi lehetetlenné a szolgáltatás használatát. Körülbelül 2 éve minden este ez a helyzet és ha nem rendelkezel valami vpn-el (Pl. ExitLag vagy Proton) akkor csak akkor ülj gép elé ha 80 éves vagy és csak emailezgetni akarsz a "GIGAERŐS" neteddel ami Discordról úgy tölt be egy médiafájlt mint anno a betárcsázós matávos szutyok net. Cseh úr stílusa teljes mértékben megérthető mert a szolgáltató konkrétan pofán szarja az előfizetőit több éve és az ilyen cég nem érdemel semmiféle tiszteletet. Ismerőssel bérlünk egy szervergépet egy német hostingtól amin a játékosok (KIZÁRÓLAG Telekom nettel rendelkező játékosok) 180+ ping és 20-30% packet lossal szenvedtek. Amikor ezt jeleztem a hosting felé hogy lehet e ezzel valamit kezdeni megkérdezték milyen ISP-vel van gond és amikor közöltem hogy hángérien telekom akkor konkrétan kiröhögtek és közölték hogy amint lehet kukázzuk a telekomot és az alábbit írták miután átrakták a gépet egy DTAG hálózatra: "Telekom has a strange peering policy, the peering policy is "pay or no peering" so we pay" Ha a többi szolgáltató (D.I.G.I) elérhető lenne minden helyen akkor a telekom csak pislogna hogy hányan dobnák vissza az otthoni internet előfizetésüket akik nem csak arra használják az 1-2gb/s netcsomagukat hogy Zámbó Jimmys szép jó reggeltet kívánó képeket nézegessenek googleben. Ja mielőtt a csoda support válaszolna: Kedves Borga78! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Kérjük, hogy a tartalom szolgáltatónál is jelezd a problémát! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Randomnév
  21. Kedves Telekom IT, Az internet kapcsolatom néha, véletlenszerűen megszakad. Megnéztem a router logját a Maintanace menüben. Az üzenet végén csatoltam. Látszik, hogy ma eddig háromszor szakadt meg és magától, pár perc múlva megjavult. A TV szolgáltatást nem érintette, folyamatos volt. Ez milyen jellegű hiba és miért fordul elő? Sokszor belezavar az internet használatába pl. játék közben. Elég idegesítő tud lenni olykor. Köszönettel, Abucewicz W. ____________________________________________________________________ 2024.05.24 19:19 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 19:19 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. 2024.05.24 19:00 Info PPPOE PPPoE connection successfully established with user credentials. 2024.05.24 19:00 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 19:00 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. 2024.05.24 16:02 Info PPPOE PPPoE connection successfully established with user credentials. 2024.05.24 16:01 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 16:01 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. 2024.05.24 9:49 Info PPPOE PPPoE connection successfully established with user credentials. 2024.05.24 9:48 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 9:48 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests.
  22. Nagyon kedves és dicséretes, hogy figyeltek rá. Csakhogy évek óta megy ez a dolog. Évek óta. Nem tudtok rá megoldást? Nem tudtok megoldást arra, amire - senkit meg nem bántva - egyszerű fórumozók leírják, hogy mit kellene tenni? Tisztázzunk már valamit! Nem tudjátok, hogy ki vagyok én? Én vagyok az ügyfél! Nem szívességet tesz nekem a Telekom, hogy az ügyfele lehetek, fizetek érte. Tessék megoldani, nem ígérgetni a fórumon!
  23. Szép napot! Szeretném megtudni, hogy lehetséges az, illetve mit jelent,ha egy adott telefonszámra kiadott hívás részletezőn, több esetben is az adott telefonszámra indított hívás szerepel.? Ez olyan,mintha a saját telefonomat hívnám? Megköszönöm,ha tud valaki segíteni!
  24. Legutóbbi időszakban?? Legalább 3 éve nem csináltok semmit, hogy megjavuljon, csak az ígérgetés meg a mutogatás megy ezerrel. Nagyon idegesítő, hogy ilyen inkompetensek vagytok és nem tudjátok megoldani. A Deutsche Telekomnak és a Cloudflare-nek már régen meg kellett volna egyeznie erről, de hát egyik sem akar engedni és a fogyasztók szívnak. csak pár panasz a cloudflare és a Deutsche Telekom fórumairól az elmúlt évekből a teljesség igénye nélkül: https://community.cloudflare.com/t/speed-issue-for-hungarian-telekom-users/296067/15 https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/Paketverlust-High-Ping/td-p/4799052 https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/Verbindungen-zu-Cloudflare-extrem-langsam/td-p/6583820 https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/3-Tage-Cloudflare-Probleme/m-p/6342875/emcs_t/S2h8ZW1haWx8dG9waWNfc3Vic2NyaXB0aW9ufExNSFJZRFFVS1pKMkpQfDYzNDI4NzV8U1VCU0NSSVBUSU9OU3xoSw#M2131936
  25. Én jelentettem az egész esetet NMHH-nak, kérésükre tettem panaszt a Telekomnál hivatalos formában, amire ha nem érkezik 30 napon belül érdemi válasz, akkor lehet tovább folytatni az NMHH-nál a panaszkezelést, amik hivatalosan fognak ők átvenni. Esetleg ha többen vagyunk ezzel, az NMHH-t is jobban fogja érdekelni, vagy mint 2 éve a sajtót is eléggé érdekelte a sztori. Érdekes akkor hamar lett megoldás (pár nap, ha jól emlékszem)
  26. Ráadásul a Dataplexben van a Cloudflare, érthetetlen miért nem azt használja a Telekom…
  27. Mai nap kritikán aluli a szolgáltatás, a Cloudflarerel hosszasan Ticketen leveleztem. Nem tudnak mit csinálni vele, mivel mezei userek vagyunk. Magyar Telekomnak is továbbították, hogy hogyan kell peeringelni az ő AS-ükkel. A Deutsche Telekom kakál rá, mivel nem fizetnek érte, hát miért kéne fizetni egy peeringért, az elég gáz 2024-ben Végülis a BIX-ben nincs Cloudflare DC támogatás (ja de van). Javasolnám a Magyar Telekomnak a sürgős intézkedést, mivel az NMHH is érdeklődik, hogy mi a helyzet.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...