Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves razberri! Kérjük, privát üzenetben írd meg a pontos címet. ^Andrea
  3. Tisztelt fórumozók! Szeretnék érdeklődni, hogy Sátoraljaújhelyben van-e valami dátum arra vonatkozóan, hogy mikortól lesz használható az optikai hálózat? A várost járva több helyen is találkoztam már munkásokkal, akik az optikai kábeleket fektették le, de ők dátumot nem tudtak mondani.
  4. Today
  5. Sziasztok! A problémát továbbítjuk illetékes területünk felé. Ahhoz, hogy kollégáink kivizsgálhassák, ellenőrizhessék, kérjük, privát üzenetben küldd el (küldjétek el) az érintett szolgáltatás nevét, a cél és forrás IP címet és logokat (ping, trace, delay, packet loss). ^Andrea
  6. Telekom szakértő

    Optikai hálózat kiépítése

    Kedves Nervozy! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon ide kattintva, ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Javasoljuk, időről-időre ellenőrizd le a címed, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel értesítőnkre, hogy azonnal jelezhessük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. (Te magad a folyamatot sajnos semmivel nem tudod előmozdítani). A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea
  7. Szia János! Kérjük, hogy küldd el telefonszámodat Fórum privát üzenetben, vagy írj az m.me/TelekomHU oldalunkon. ^Andrea
  8. A szolgáltatást csak a Telekom ügyfelei vehetik igènybe üzenetet kapok ha probálok vásárolni Google play áruházban. Pedig havidíjas elöfizetésem van.
  9. Tegnap
  10. Megint, egyszerűen hihetetlen hogy ez évente 2-3 alkalommal simán megtörténik, és hónapokig megy. Nevetséges.
  11. uzman

    Internet letőltés

    Szia Valószínűleg azért “csak” ilyen sebességgel tudsz letölteni, mert a Steam szervere/routere az aktuális letöltések száma alapján egy felhasználóhoz ennyit tud hozzárendelni, annak érdekében, hogy mindenkit ki tudjon szolgálni.
  12. Üdv, Mi a teendő, ha közvetlen nálunk (Lajosmizsén) nincs kiépítve a hálózat, viszont egy 800m-rel arrébb igen Most mobilnetünk van, amit max bír jobb pillanataiban az 8mbps letöltés, 10mbps feltöltés, 50ping Mondanom sem kell, hogy ez valami borzasztó Torony alá is áltam, hogy megnézzem egy antenna segítene-e, de nem, valószínűleg a torony ennyit bír Tényleg boldog lennék, ha lenne valami opció arra, hogy a hálózatot valamilyen módon ki lehessen építeni
  13. Telekom szakértő

    Hibák, hibák és hibák

    Kedves Zsanett! Sajnáljuk, ha így döntesz! Bármikor szívesen segítünk itt, vagy ügyfélszolgálati csatornáinkon. ^Andrea
  14. Zsanett

    Hibák, hibák és hibák

    Köszönöm, de fél év kinlódás után elég volt a kitűnő telekomból. Alászolgaja!
  15. Telekom szakértő

    Hibák, hibák és hibák

    Szia Zsanett! Kérjük, privát üzenetben írd meg az MT azonosítót és mobil elérhetőségedet, hogy segítségedre lehessünk. ^Andrea
  16. Kedves Kordély Balázsné! Amennyiben a vásárláskor bankkártyával/hitelkártyával történt a fizetés, a csomag visszaérkezését követő 14 napon belül intézik illetékes kollégáink a visszautalást, ezzel egy időben a szerződés visszaállításáról is gondoskodnak. Köszönjük a türelmedet. ^Andrea
  17. Utolsó hét
  18. Kedves Telekom! Kérdésem az lenne, hogy az online vásárolt termék 14 napon belüli visszaküldése esetén mennyit kell várni a sztornózásra illetve a hűségidő visszaállítására hogy új készülékvásárlásra jogosult legyek kötbér-előleg megfizetése nélkül? /Több mint egy hét telt el, és még mindig semmi/ Köszönettel. KordélyBné
  19. Xixmuu

    Internet letőltés

    Hello ! Steam en próbálnék egy játékot letölteni azonban 4 és 7 MB-al szedi le a játékot és megnéztem a speedtes.com on hogy hány GB-s az internetem és 908.97 MB Valaki tudna rá választ adni hogy megoldódjon vagy valamit ezzel lehet-e kezdeni? Válaszokat elöre is köszönöm.
  20. Zsanett

    Hibák, hibák és hibák

    Milyen kis trükkös! Ahogy elment a szerelő, azonnal jelentkezett megint a hiba. Századszor. Hívnám vissza a számon, amin jelezte, hogy jön. "Ezen a hívószámon előfizető nem kapcsolható." Imádom, mikor totál hülyének néznek.
  21. Telekom szakértő

    hálózatfejlesztés

    Kedves Pzoltan06! Egy-egy településen csak úgy indulhat fejlesztés, ha az, az egész terültet érinti. Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon (https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes), ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz hírlevelünkre, melyben értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Zsani
  22. Dear Sergpoo! Please specify what you would like to comment on? What can we help you with? We are waiting for your answer! ^Zsani
  23. Telekom szakértő

    Tv

    Kedves Zsanett! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy áramtalanítsda boxot (húzd ki az áramból, majd 5-10 perc múlva dugd vissza), majd ezt követően kérjük, hogy végezz el egy gyorsítótár törlést. Ennek lépéseit bemutató videót itt tudod megtekinteni: https://www.youtube.com/watch?v=E3J4a5Deyjk. Várjuk visszajelzésed! Köszönjük. ^Zsani
  24. Szia Igrn, ajánlott ugyanazokat a wifi beállításpkat megadni a Tplink eszközön is, mint a Telekom eszközön. Bár ha a Tplink saját wifichálózatára csatlakozol fel, akkor is lennie kellene internet elérésnek. Érdemes ellenőrizni, hogy kapott-e a Tplink eszköt IP címet, átjárónak a Telekom eszköz címe van-e beállítva. A Tplink oldalon így javasolják beállítani az access point módot: https://www.tp-link.com/hu/support/faq/1401/ Érdemes ellenőrizni, hogy minden így történt-e
  25. Please tell me how to answer an existing topic? Maybe I'm doing something wrong? Need your help. Thank you. Кто то может помочь, как ответить в новую тему ?? Может я не правильно пишу? Прошу помочь. С уважением.
  26. Zsanett

    Tv

    Ez a hulladék miért nem tölt be órák óta?
  27. Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni! Telekom gyári routert összekötöttem WAN porton, LAN kábellel egy Tplink Wa850re típusu jelerősítővel. A jelerősítőt át állítottam acces point módra. A kábelek mind két vége egyenes kapcsolásba van rje45el kötve (narancs-fehér, narancs zöld-fehér, kék, kék-fehér, zöld, barna-fehér, barna ) A Tether mobilos alkalmazásban viszont nincs jel, és lecsatlakoztatva-t ir a bejövő netre. Kell e esetleg a telekom router beállításokat másolni a jelerősítőre is ? Előre is köszi !
  28. Tisztelt Ügyfélszolgálat! Szerveremen elküldött levelek mindenhova megérkeznek, kivéve a @t-email.hu végződésű felhasználókhoz. A LOG fájlokat kutatva az alábbi hibaüzeneteket találtuk: "TLS_AES_256_GCM_SHA384:256 CV=yes: SMTP error from remote mail server after end of data: 550 5.1.8 Message rejected: Access denied due to spamming (vade) - code_501" Kérem az alábbi IP címek (szerverem IP címei) blokkolását vagy SPAM listára kerülését vegyék le, hogy az ügyfeleim az Önök levelezőszolgáltatásait használó partnereknek is tudjanak levelet küldeni: 78.46.62.227 78.46.62.236 Ez a szerver a német Hetzner szolgáltatásában fut és Németországban van lokálisan! Köszönöm a segítséget! u.i: 2x küldtem már e-mailt az abuse@t-online.hu, illetve a abuse@telekom.hu címre! Egyéb más tipp, ötlet? Üdvözlettel, Balázs
  29. Pzoltan06

    hálózatfejlesztés

    Tisztelt Telekom! Nemrég költöztünk be új otthonunkba, ahol csalódottan tapasztaltuk, hogy a leggyorsabb elérhető internet egy 30 MB/s, rézkábeles csomag. A szolgáltatást kénytelenek voltunk igénybe venni, mivel az utcában egyedül Önök elérhetőek. Ebből kifolyólag úgy gondoljuk, hogy az utcában mindenki Telekomot használ, így sok lakó érdeke lenne az erősebb internet. (és ehhez nem is társulhat Televíziós szolgáltatás) Érdeklődnék, hogyan és hol adható be erre vonatkozóan igény és milyen menete lehet ennek? A helyszín Etyek, Vadvirág utca. Köszönettel: PZ
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...