Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Üdv. Van egy Asus Tuf gaming A15 laptopom (Model száma: FA506QM - HN018W) aminek a garanciája 2026/04/11-ig tart és szeretném az SSD-t bővíteni benne, de nem tudom így megmaradna-e a garanciája vagy elveszne, vagy ha bevinném egy közeli üzletbe ott esetleg beszerelnék-e az új SSD-t így hátha megmaradna a garancia. Válaszukat előre köszönöm. -Molnár Kristóf
  3. Tegnap
  4. Nos Hölgyek, Urak! Szomorúan jelentem, hogy jelenleg nálam a 217.239.42.129-en a packetok 69%-a, 217.239.42.150-en a packetok 72%-a akad fenn. Ez sajnos már kissé túlmutat az internetes játék probléma kategóriáján. Deutsche Telekom AG, csak a tisztánlátás kedvéért.
  5. Üdv. Szeretnék kontaktok találni hogyan tudnék egy régi nem használt fa oszlopot kiszedetni senkihez nem megy már élő kábel itt nálam ér véget a dal
  6. Balibá

    Hol van internet, hol nincs?

    Felvettem veletek a kapcsolatot, a kollégák dolgoznak is nálunk a problémán, de nem fogja megoldani. Nem helyi a probléma, hanem telecom rendszerével van valami baj. Tegnap 20-22:30ig volt használhatatlan sajnos.
  7. Kedves drtihanyi! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon, (https://bit.ly/3fJsyfm) ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Javasoljuk, időről-időre ellenőrizd le a címed, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel értesítőnkre, így azonnal értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Köszönjük az együttműködésed! ^Barna
  8. Tisztelt Telekom! Érdeklődöm, hogy várható-e, és ha igen, úgy mikor, Szombathelyen, a Szőlős utcában optikai hálózat kiépítése. Egészen elképesztő, hogy 2024-ben az elérhető legmagasabb internetsebesség ebben az utcában a Telekom részéről 30Mbit/sec... Köszönöm a választ.
  9. Szia! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Természetesen azon dolgozunk és a DT is megtesz mindent, hogy ez a helyzet mihamarabb javuljon, de mindenképpen arra kérünk, hogy Cloudflare és az annál lévő service provider-eknek is jelezd a problémát. Nagyon szépen köszönjük! A kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük! ^Szilvia
  10. Utolsó hét
  11. Sziasztok! Sajnos csatlakoznom kell mert az elmúlt napokban tényleg használhatatlan mértékben lagg-ol és pocket loss-ol pont mire hazaér az ember. Teljes csapatba a telekom-os tagoknak diavetítés megy míg más szolgáltatóval játszóknak semmi gondjuk nincs a szerver kapcsolattal.
  12. Panaszlevélre válaszolva aszondják, hogy a háztartásban elérhető hálózaton a jelenlegi sebesség érhető el maximálisan Hogy a *****omba, amikor két házzal arrébb még mindig 5 megával töltenek, és 10 évig nálam is annyi volt, csak itt kapcsoltak le egy rézpárt a nyomorult szerződésmódosítási igényre hivatkozva, amit kénytelen voltam megtenni, mert lejárt volna a hűségidő. Tehát 10 vagy mit tudom én hány évig csak hűségidővel fizetjük ezt a rendkívüli sebességekkel megáldott internethozzáférést, aztán fogják és egyik pillanatról a másikra lekorlátozzák egy minimum szintre, közel ugyanannyiért. ADJÁK VISSZA AMI JÁR!
  13. Kedves István! Nagyon sajnáljuk, hogy problémád adódott a rendelés kapcsán. Amennyiben Magenta 1 csoportban vannak a mobilszámok, elképzelhető, hogy össze vannak vonva egy csoportba, egy korábbi készülékkedvezmény miatt és ezért tapasztalod a leírtakat Javasoljuk, hogy keresd, weblapunkon ide kattintva a felugró chat ablakban kollégáinkat. Ott megfelelő azonosítást követően, megnézik számodra, hogy pontosan mi okozhatja a jelenséget és akár a megrendelés rögzítésében is tudnak segíteni Neked, ha szükséges. ^Rita
  14. Telekom szakértő

    Hol van internet, hol nincs?

    Kedves Balibá! Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz szolgáltatásunk használta során. Kérjük, hogy keress meg minket privát üzenetben az adataid megadásával, hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet és segítségedet köszönjük! ^Rita
  15. Üdv. Magenta 1 -es vagyok 2 otthoni 2 mobil előfizetéssel az egyik mobil hüségben a többi nincs hüségben. A hüség nélküli mobilomon szeretnék dijcsomagot modosítani és készüléket kihozni rá. Ahogy beállitom a csomagot rögtön beteszi a hüségben lévő mobilra is a kosárban a modosítást és kötbérez rá mivel a nem hüségben lévő előfizetésem kissebb lenne mint a hüségben lévő. Ez normális vagy csak beragadt az előző rendelésnél a hűségidös megrendelésem.
  16. Balibá

    Hol van internet, hol nincs?

    Kedves Telekom! Több fórumon is olvasom, hogy az utóbbi napokban/hetekben az internet minősége drasztikusan romlott. 19-22 óra között felkúszik az egekbe a packloss. Ez egy globális hiba, mert Miskolcról és Budapestről is ugyanez tapasztalható egy időben. Tudtok erről és dolgoztok a megoldáson vagy ez Nektek teljesen új információ?
  17. Szia lolézsolt! Kérünk, írd meg nekünk, hogy milyen SIM kártyát szeretnél aktiválni. Havidíjas vagy Domino szerződés kapcsolódik hozzá? ^Rita
  18. Telekom szakértő

    Samsung Flip 4

    Szia Szandra! Mindenképpen a gyártói szervizzel tudsz egyeztetni a javítással kapcsolatban. Ide kattintva, a „Mi a teendő meghibásodás esetén” fül alatt találod a gyártók elérhetőségeit. Ha számodra kényelmesebb, Telekom üzletben is leadható a telefon, így azt mi továbbítjuk javításra. Ha ez utóbbi ügyintézést választod, javasoljuk, foglalj előre időpontot, ezzel elkerülve a várakozást. Üzleteink elérhetőségét a itt nézheted meg. A javítás ideje alatt cserekészülék sajnos nem áll rendelkezésre. Ha van rá lehetőséged, javasoljuk, hogy mentsd le a tárolt adatokat, programokat, beállításokat. ^Andrea
  19. Telekom szakértő

    Optikai kábelfejlesztés

    Szia @_pa_! Fejlesztéseink folyamatosak, melyek országosak, igyekszünk minden olyan területre eljutni, ahol még nem érhető el a korszerű hálózatunk. Weboldalunkon ide kattintva tudod ellenőrizni, a pontos címed megadásával, hogy elérhető-e már Nálad Gigaerős szolgáltatásunk. Amennyiben még nem, akkor javasoljuk, hogy iratkozz fel értesítőnkre adatokkal és ahogy elérkezünk hozzád is, tájékoztatunk. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  20. Nagy Szandra

    Samsung Flip 4

    Sziasztok! Szeretnèk segitséget kérni. Egy ève vàsàroltam a kèszülèket ( Samsung Galaxy Flip 4)ès a problèmàm az hogy ahol behajlik a képernyő elkezdett berepedezni. Mèg bőven garanciàlis a kèszülèk küldjem be a szervízbe? Kapok esetleg csere kèszüléket mert jelenleg nincsen itthon màsik kèszüléken amit hasznàlni tudnèk amíg a màsik szervízben van. Nagyon elkeserít hogy egy èv alatt kezd tönkre menni. Az ember azt gondolná ennyi pénzért tartósabb a készülék. A másik kérdés. Ha szervízbe megy érdemes lementeni róla a fàjlokat? Üzletbe adjam le? Vagy online? Köszönöm előre is a segítséget.
  21. _pa_

    Optikai kábelfejlesztés

    Érdeklődnék, hogy Zamárdi területén van-e valami fejlemény? Lett kiépítve optikai hálózat, a földben van már több, mint egy éve. Vagy azt nem a telekom csinálta?
  22. Rómeó Boros

    RTL+ aktiváló kód

    😬
  23. Kedves dirizda00! Csere esetén a jótállási időtartam újraindul, így az eredetileg lecserélt termékre irányadó jótállási idő vonatkozik a cserével kapott készülékre is. Amennyiben a jövőben kérdésed merül fel, keress minket bizalommal ismét! ^Szilvi
  24. Tisztelt Telekom! Biztosító cserélte a telefont és elvileg menthetetlen volt a másik készülék. A kérdésem az lenne, hogy az új telefonhoz jár a gyártói garancia avagy nem? Mivel azt írja, hogy a jótállás lejárt. Köszönöm a mielőbbi választ!
  25. Telekom szakértő

    Twich nem tölt be

    Szia! afpokzekpfqrnr! Kollégáink válasza szerint a megadott leírás alapján nem lehet megmondani. Talán ha Optikai végpont, akkor egy esetleges NAT-olás bezavarhat, de ehhez több infóra lenne szükség. Kérjük, az MT azonosító, vagy a végpont azonosító számát küldd el hozzá. ^Kata
  26. DroneZ

    Sagemcom f@st 5670 v2 - torrent hiba

    Értem, ezek a kismillió ki/bejövő kapcsolatok csak a feltöltésre vonatkoznak? Azért kérdezem, mert a letöltéssel nincs probléma, napokban kipróbáltam.
  27. Telekom szakértő

    Tv go hiba...

    Szia Gábor! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld, majd töltsd le újra az appot a készülékedre (sok esetben már ez is megoldja a gondot). Amennyiben mégsem kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...