Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Tegnap
  2. Annak mi lehet az oka, hogy eddig láttam az otthoni wifihez kapcsolódó eszközöket, ma reggeltől viszont nem, csak azt írja ki, hogy "újra". Műszaki hiba lehet az oka, vagy előfordulhat, hogy valamelyik családtagom kizárt ennek a lekérdezéséből, több előfizetésünk van családon belül, egy szerződött fél alatt?
  3. Telekom szakértő

    Telefonfülke

    Kedves Viktória! Nagyon sajnáljuk, jelenleg nincs lehetőség telefonfülke vásárlásra, nincsenek elérhető fülkéink. Amennyiben a jövőben kérdésed merül fel, kérjük, keress minket bizalommal! ^Szilvi
  4. Telekom szakértő

    Üres telefonfülke

    Szia József! A selejtezett telefonfülkék megvásárlására van lehetőség. Telefonfülke adományozására nincs mód. Amennyiben szeretnél érdeklődni a vásárlási feltételekről, akkor kérésed a nyilvanos.ertekesites@telekom.hu címre szükséges elküldened. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Kata
  5. József1969

    Üres telefonfülke

    Megvásárolható érmés telefonkészülék esetleg volna? Üdv: József
  6. Gyurcsi

    Tárhelygond

    Köszönöm, kedves Zsani!
  7. Telekom szakértő

    E115

    Szia Bálint! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Ha még mindig tapasztalod a problémát kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben, MT ügyfél-azonosítóval, kapcsolattartói névvel és mobilszámmal. ^Zoli
  8. Utolsó hét
  9. Helósztok, csak gondoltam szólok, hogy mivel a Tranzitkanyar leállt ezért újraindítottuk az FXtelekomot a Tranzitkanyar elvén. @Telekomód átadta a konfigurációkat a leállás előtt, így gyorsan tudtuk reprodukálni a szolgáltatást. A https://fxtelekom.org/wgvpn oldalon találtok erről több infót. Discord-on pedig kérhettek új konfigurációkat. Pacsi!✌️
  10. Farago Balint

    E115

    E115 hibakód jön minden adóra a telefonos applikacioban. Mi a teendő ilyenkor?
  11. uzman

    coax jelszint probléma? szakadozás

    Szia. A jelszintek alapvetően jók. A modem előtt nincs valamilyen osztó, csillapító, stb? A kábelt vizuálisan végigkövetve (amennyiben ez lehetséges), nincs benne törés, esetleg szakadás, sérülés?
  12. Kedves popcornman! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Ha még mindig tapasztalod a problémát kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben friss mérésekkel, MT ügyfél-azonosítóval, kapcsolattartói névvel és mobilszámmal. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  13. Kedves markvoros001! Kérjük, hogy a probléma kapcsán vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítót, a neved és mobilszámod is. Várjuk megkeresésed! ^Zsani
  14. Kedves Szadam! Sajnáljuk, hogy nehézségekbe ütközöl a weboldalak elérésekor. A probléma oka a Cloudflare hálózatából érkező adatforgalom útvonalának zsúfoltsága, ami torlódásokhoz vezet. A Telekom együttműködik a Cloudflare-rel a probléma megoldása érdekében, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a forgalom minősége a partnereik felől megfelelő legyen. Érdemes Neked is jelezned a szóban forgó oldalak üzemeltetőinek, így is meggyorsítva a megoldást. Együttműködésed és megértésed köszönjük. ^Zsani
  15. Telekom szakértő

    Tárhelygond

    Kedves Gyurcsi! Ha törlöd az adatokat, akkor minden Telekom TVGO belépési azonosítód és beállításod törlődik. Javasoljuk, hogy minden olyan alkalmazást törölj a telefonodról, amit nem használsz, mert a legtöbb helyet azok foglalják. Ezen felül, ami sok helyet foglalhat, azok a letöltött fájlok, képek és videók. Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  16. Kedves Telekom! Az utóbbi időkben egyre több problémám volt a munkám során a külföldi szerverekről való le és azokra feltöltés során. Elég nagy adatmennyiség mozog oda vissza, és eleinte az ottani szerverekre gyanakodtam. Aztán már a streaming szolgáltatások is egyre többször akadoztak akár 720p de néhol már 480p-ben is. Későbbiekben játékok során is figyelmes lettem rá, hogy folytonos a magas packet loss és ping. Redditen sikerült utánajárnom, hogy mindenkinek ugyan ilyen gondja van, aki Telekom-os internettel rendelkezik.
  17. Gyurcsi

    Tárhelygond

    Tiszteletem! A mobilomon alig van már tárhely. Végignéztem az alkalmazásokat, és a TV GO-nál az "adat" -nál a tárhelyből 9,15GB. Alul felajánlja az adatok törlését, de ha ezzel élek, nem csinálok bajt? Akkor is be tudok majd jelentkezni? Üdvözlettel - Zalán György
  18. Lassan 2 hónapja, hogy 10 percenként 30%-os a packet loss,illetve le is áll egy idő után teljesen az internet, 1Gbps helyett legjobb esetben 100Mbps a letöltés, IPTV-t meg gyakorlatilag nem lehet nézni a folyamatos megállás miatt. A hibajelentésnél meg nem lehet a kedves Vandán továbbjutni, mert csinál egy router resetet és le is zárja a ticketet. 10/10
  19. Szia @Hajdu Hajni Természetesen van erre lehetőség. Megfelelő azonosítást követően ügyfélszolgálatunk segítségedre tud lenni, akár Telekom alkalmazásunkban vagy weblapunkon elérhető chat-en is. Javasoljuk, mihamarabb egyeztess velük! ^Oszkár
  20. MéretBetűtípus Az lenne a kérdésem le lehet e tiltani az online fizetéseket amik számlaegyenleg terhére történnek?
  21. Szia Esetleg ezeket kellene még ellenőrizni: https://www.mi.com/global/support/faq/details/KA-06578/
  22. Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy egyszerűen az istennek sem bírom rávenni a kamerát, hogy csatlakozzon az itthoni wifi hálózathoz. Elvittem a munkahelyemre, és egy pillanat alatt fel is tudtam zavarni, működött. Ebben nagy varázslat nincs, ezerszer végig próbáltam a folyamatot, de semmi. Már vettem a gyári telekom router mögé egy TP-linket, amit beállítgattam, de persze semmi. Tudnátok segíteni abban, hogy mit kellene beállítanom a routeren? Wifi 2.4Ghz és 5G-t ketté választottam. Wifi név és jelszó saját, de próbáltam gyárira állítva, akkor sem ment. Routereknek fix ipjük van. TPLink csak AP módban van, ő szórja már a wifit. Telekomos router: Sagemcomnál F@st 3896. Mi lehet a baj? Köszönöm szépen!
  23. Laczhaziv

    Telefonfülke

    Tisztelt Cím! Érdeklődni szeretnék, hogy van e eladó telefonfülke a társaság tulajdonában. Magán célra, kertben, díszként megőrizve a külső jellegzetességeket használnám. Köszönöm válaszukat! Üdvözlettel: Laczházi Viktória
  24. Kedves Attila! Amennyiben a TV távirányítóját szeretnéd csak használni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a gyártóval, milyen lehetőségeket biztosít a távirányító. ^Szilvi
  25. Szia Attila! A Telekom TV távirányítójának segítségével a TV készülékedet is vezérelheted, így a jövőben elég lesz egy távirányítót használnod. A vezérlés beállításához lépj a Beállítások -> Android TV Beállítások -> Univerzális távirányító menübe és kövesd az utasításokat. Sikeres beállítás után a távirányító gombjának 2 másodpercig tartó lenyomásával válthatsz a TV és a SmartBox vezérlése között: TelekomTV_taviranyito_hasznalati_utmutato.pdf.^Szilvi
  26. Kedves Mamci! Biztosak vagyunk benne, hogy minden rendben lesz. Amennyiben segíthetünk, keress minket bátran! ^Szilvi
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...