abit

Tag
  • Tartalmak

    466
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit abit posztolt


  1. Ha havi díjas előfizetéses vagy, akkor csak a mobilodon kell bekapcsolni a roamingot.

    Ha Domino-s (feltöltőkártyás), vagy Költségkontrollos csomagod van, a *104# kódot kell beütni a mobilod tárcsázójába, megnyomni a hívás gombot, és aktiváltad a roamingot.

    További infók: [link]


  2. Hányas rendszer fut a mobilon? Android 9 vagy 10?

    Az alkalmazások újratelepítését (nem újraindítás) is javaslom, vagy a beállításokban az értesítéseket vonatkozó opciókat ellenőrizni.


  3. Megnyugtatlak, amennyire rossznak mondják el ezek alapján, egyáltalán nem rossz. Lassan 1 éve használok egy A40-est, és teljesen jó. 

    A hőmérséklete normál használat mellett normális, játékoknál, vagy jelentősen több app futtatásánál melegedik, de ott sem durva. Az akku átlagos, 6-7 órás képernyőidőre lehet számítani. Nyilván, van ettől jobb is, azonban ez egy átlagos okostelefon, ami 1,5 napnál hosszabb üzemidőt nem fog kínálni, ha használva is van. 

    Egy kis megjegyzés: super amOled egy fantázianév, amit csak samsungokban fogsz találni. Kijelző felbontása szintén nem valami mérvadó, ettől csak a 16 megapixeles kikötés értelmetlenebb imho. Inkább a felhasználási szokásokat lenne fontosabb tudni, hiszen az alapján lehet több segítséget nyújtani. :)


  4. Szia @Eszlinger István,

    A fórumon leginkább mezei felhasználók vannak, így mint userek nyilván nem tudjuk megmondani az egyenlegedet.  Valamint nem a legjobb ötlet kiírni a nyilvánosság előtt a telefonszámodat. A Telekom appban, vagy webfelületen tudod megnézni, chaten vagy 1414-en is meg tudod kérdezni. 


  5. 16 órája, McBelaba írta:

    A szolgáltatónál?

    A minden használhatattlan Telekom cuccal teleszabott APK-kal, na azt biztos nem. Aki megveszi, az vessen magára, mert a gyártó és a szervíz aTelekom-ra fog visszahivatkozni, a Telekom meg mint megtapasztaltam, az ilyen ügyekben nagyon balfék.

    A kezvezmények és az akciók nem arról szólnak, hogy az ügyfelekenek jó legyen, hanem arról, hogy a cégnek van egy csommo kínai hulladéka, ami nem fogy és ott penészedik a raktáron, azokat ilyenkor kidobják, mondván "Gyertek Isten báránykái vagyétek, mert most akciós". Kezítshokkolom bojler nics?

     

    APK? No offense, de az egy fájlformátum, és egyben JAR archívum. :)

    A szerviz, gyártó milyen esetben forgatná vissza a problémát a Telekomban? Semmi köze a kettőnek egymáshoz, attól függetlenül, hogy egy telefonon Telekomos szoftver fut, még ugyanúgy létezik a gyártói garancia és jótállás, és a szerviz olyan esetben, ha nem te tettél kárt a mobilodban, hanem "magától" elromlott, köteles megjavítani. Például egy Telekomnál vásárolt Samsungban is ugyanúgy kicserélik a kijelzőt, ha beég az OLED, szolgáltatótól függetlenül. ?‍♂️

    Na végülis, egy Galaxy A50, vagy S10 - de felhozhatunk egy iPhone 11-et is, vagy bármi mást - ott penészedik a raktáron, csakis azért adják kedvezménnyel egyes szezonokban, mert ki kéne söpörni. 

    Mindegy, olyanokkal nem vitatkozom, akikkel nem érdemes, és kötik az ebet a karóhoz. ;)


  6. 2 órája, McBelaba írta:

    Hello!

    Hát most minmondjak, aki a szolgáltatónál veszi meg a telefonját az vessen magára. Az aliexpress-en, vagy a neten, az esetk többségében, jóval olcsóbban megvehető az adott telefon, még akkor is, ha ha a szolgáltató 2-éves hűsége miatt kedvezményt ad rá.

    Aliexpressen? :o

    A szolgáltatónál pedig egyes esetekben még mindig megéri készüléket venni. Például ott a sokak által előszeretett (kamatmentes) részletfizetés. Sokkal könyebb apránként kifizetni egy készüléket, mint egyben, nagy tételben, akkor is, ha egyébként meg tudná venni az illető teljesen áron. Kedvezmények: ha jó időben elcsíped őket, nagyon sokat lehet spórolni, szezonális akciók alatt (pl. Cyber Tavasz, Decemberi akciók, stb).

    Meg egyébként is, egy durván átlagos usert nem fogja érdekelni, milyen típusú rendszer, hányas verzió fut a telefonján, amíg megy a FB, Viber és társai. :)

    Ettől függetlenül még nem bűn, ha netalán valakit érdekelne, mikor kap frissítést majd a telefonja akkor, ha szolgáltatói szoftveres. De nem vitatkozom, ez csak az én véleményem. 


  7. 10 órája, McBelaba írta:

    Ha megnézed az RTL Most+ honlapját, és elolvasod az infokat, akkor tudhatod, hogy az RTL-nél regisztrálni kell, és a regsztrációs megerősítése után email-ben küldik a kódot. Ha androiddal és APK-val használod, akkor célszerüen az APK első indításakor ezt kéri is, és ha van beállítva pld aktív gmail cím akkor azt hozza fel elsősorban.
     

    RTL Most+ jelenleg csak a piros és kék szolgáltatónál használható.  :) Ezt az appban is mutatja; csak két opció van, a Telekomosoknak még nem elérhető. 

    20200205_203844.jpg

     


  8. A Samsung Memberses listában februárt írtak, már elindultak a frissítések. 

    Ha Telekomos a telefonod (TMH), akkor még plusz idő, mire a szolgáltató is kiadja az update-t. Csak annyit tudok javasolni, hogy várj türelemmel. :)


  9. 4 órája, McBelaba írta:

    Helló!

    Ez itt egy fórum. Mi fórumtagok, miért tudnánk, hogy a Telekom az alkalmazását és a weboldalán megjelenő dolgokat? A Telekom weboldalán van olyan, hogy: "Írjonk nekünk", na ott leírhatod ezeket a kérdéseidet.

    Itt a kérdező - amire a szövegkohézióból tudtam asszociálni - arra gondolt, hogy miért nincs szinkronizálva a Telekom applikáció és a weboldal, azaz miért nem mutatja befizetetlennek a számlákat az online felületen, mikor ő kiegyenlítette már őket az appban.
    A fórum tudtommal azért fórum, mert részben általános kérdések feltevésére szolgál, amiben - mint fórumtagok és mint user - néha tudunk egymásnak segíteni. Ha pedig nem, kulturáltan javasoljuk neki az ügyfélszolgálatot, vagy megvárjuk, amíg más próbál segíteni.


  10. Szia @Vandálium,

    Véleményem szerint a problémák leginkább user errorok, és nem a Telekom rontotta el. Néhány tipp:

    1. Ne a kontaktok, megjegyzés között keresd a beállítást, hanem a tárcsázóban. Ott a jobb felső sarokban a 3 pöttyre koppintva találod majd a beállításokat, onnantól az általad is leírt pontokat kell követni. 20200111_191555.jpg

    A csatolt képen mutatja, az egyéb beállításoknál a legelső opció lesz. 

    2. Az teljesen lényegtelen, hogy a mobilod ismeretlennek jelzi a telefonszámokat, nem befolyásol semmiben sem. Ha a kontaktok közé felveszed a számod saját profilba, mutatni fogja.

    3. Mit értesz azalatt, hogy minden kép fehér hátteret kapott és nem tudod elolvasni a fehér betűket? OneUI alatt a fehér háttérnél fekete szöveg van. 

    Az éjjeli/éjszakai mód (night mode) névre hallgató funkcióval meg feketére lehet varázsolni minden gyári appot, és problem solved. Beállítások - Kijelző menüpont alatt találod, vagy a control panelen. 

    4. Kapcsold ki az új app hozzáadását a home screenre. Tartsd hosszan az ujjad a kezdőlapon - Kezdőlap beállításai (4. opció) - Alkalmazások hozzáadása a kezdőképernyőre (7. opció)

    (Az opciók elnevezései eltérhetnek a készülékeden, az én készülékem angol nyelvű, próbáltam lefordítani a funkciók neveit lehetőleg pontosra.)


  11. Ekkor: 1/6/2020 at 19:33, POLARX írta:

    Nagyon köszönöm!

    Hangposta: kikapcsolva,

    Hívás átirányítások: törölve

    Standby üzemmódot merre keressem esetleg tudnál segíteni?

    1414 VoLTE: Holnap megkérdezem

    Dual Standby üzemmód érvényes az újabb Samsung mobiloknál, azaz mindkettő SIM kártya aktív készenlétben van, és mindkettőről fogadhatsz hívásokat. Viszont, mikor az egyik kártya használatban van, pl telefonálsz róla, akkor a másik nem lesz használható, azaz ha hívnak a másik telefonszámodon, foglaltnak fog jelezni.

     

    Plusz info: Az értesítési sávon egy kis tool segítségével lehet váltogatni a kártyák között, itt beállíthatod, melyiket preferálja hívás(indításhoz)hoz, üzenetekhez (sms), és mobilnethez.

    20200108_222135.jpg


  12. Sagemcom F@st 5655 lenne az érintett eszköz?

    20200104_205658.jpg

    A kérdésre térve, a WLAN sebességet nem lehet külön állítani, ezt több tényező is befolyásolja. 

    • Nem mindegy, milyen netcsomagod van, optikán többféle csomag is van, a sebesség ennek függvényében is változik. 

    • Nem mindegy, hogy 2,4 GHz-es vagy 5 GHz-es a hálózat, és az eszközök tudják-e kezelni vagy sem. 

    • Ezenfelül a többi berendezés is befolyásolhatja a Wi-Fi teljesítményét, pl. mikrohullámú sütő.

    • Vagy az sem jó 2,4 GHz-en, ha túl sok más készülék van a környezetben, és terhelt a csatorna, olyankor érdemes egy kevésbé használtat választani. A csatornákat WiFi Analyzer appal tudod megnézni. Azt, hogy melyik csatornát használja a router (itt ONT), a beállításokban lehet változtatni. 


  13. Valószínűleg bug lehet, vagy rosszabb esetben valaki feltörte a fiókod. 

    Érdemes még azt is megnézni, hogy nem lett-e beállítva minden levél olvasottnak jelölése.

    Valamint, nézd meg a Citromail Súgót, hátha találsz valami segítő választ, itt írni is tudsz nekik. [link]