suvi

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

suvi a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Problémám adódott a TV-GO fiók és az előfizetésem összekapcsolásával. Mind a két módszerrel próbálkoztram, az IPTV - beállítások - EXTRÁK - alkalmazások - TVGO - Regisztrációs kód megadása A következő üzenetet kapom: A Set-top-box-hoz tartozó előfizetéssel már regisztráltak. A helyzet ugyan az ha az MT azonosító beírásával kezdeményezem az alkalmazás keretében a TV előfizetésem regisztrációját. Ha már regisztráltam, akkort miért nem működik? Vagy mit ronthattam el.
  2. Érdekes jelenség, ha nem a bejelentkezésre kattintok, hanem valami funkciót próbálok elérni, akkor előjön egy másik bejelentkező ablak, és ez már rendesen beléptet a boxba.  
  3. Köszi. De sajnos az emailcím és jelszó beírása után a következő üzi jön már egy ideje: "Jelenleg sajnos nem tud belépni online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra!"  
  4. Sziasztok. Tudja e valaki, hogy az STB beállításait, csatornalistáját, felvétel vezérlését most hogyan lehet elérni az interneten keresztül. Régebben működott a T-HOME oldalon keresztül, de most ez nem elérhető. Az Androidos applikáción keresztül működik. de mi történt a webes felülettel.