hzg

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

hzg a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Attila70-nek:   Értékelem a segítő szándékodat, köszönet érte.   A helyszín családi ház, utca fronton (van kert is, nem értem, miért szempont), a bejövő kábelt a cég emberei kötötték be a lakásba - gondolom, megfelelő vezetékkel. A modem és a bekötés helye között 5 méter távolág van, megszakítás nélkül. A modem probléma azért nem lehet,mert azt ők maguk cserélték ki, hasonló okokra gondolva, mint írtad.   Értem én, hogy a rendszer nem alkalmas nagyobb sebesség szakadásmentes átvitelére... de azt már nem, hogy miért nincs ennek megfelelő szolgáltatási kategória, ha már ilyen "rossz" helyen lakunk. Legfőképpen  a szerződés azon részét nem értem, hogyan lehet ennyire nevetségesen alacsony szolgáltatási szintre vállalt garanciát egyáltalán leírni?
  2. Kedves btz,   megoldásnak nem jó az ötleted, hiszen a szerződésben garantált sebességet adják. Pont ezt reklamálom, hogy nevetségesen alacsony vállalást tesznek szinte minden kategóriában.
  3. Tisztelt Mufurc!   Köszönöm, hogy billentyűzetet ragadtál. Hozzászólásod lényegét az utolsó mondatban látom, tökéletesen fogalmaztál. Becsapottnak érzem magam, mint mindenki más lehetne, ha ilyen szolgáltatási színvonalat volna kénytelen viselni.   Sokkal előbb kitörne a botrány, ha egy vendéglátóhelyen a kért korsó sört úgy szolgálnák fel, hogy a korsó tartalmának fele hiányozna. Üzletvezető legyen a talpán, aki ilyenkor oda merne állni azt mondani, hogy örüljünk ennek, hiszen max 10%-os a garantáltmennyiség...   De ha már számolunk:   10 Mbit-re 1 Mbit    ( 10    %),   20 Mbit-re 1 Mbit    (   5    %),   30 Mbit-re 1 Mbit    (   3,3 %) a garancia.     50 Mbit-re 15 Mbit  (  30   %), 120 Mbit-re 15 Mbit  ( 12,5 %).   Legjobban az 50-essel járnék, de azt meg a hálózat nem bírja...   Mivel ez azoldal egy fórum, szeretném egyértelművé tenni: nem vezet sehova, ha a kommentelő hovatartozását találgatjuk, ezért inkább a saját tapasztalatainkat osszuk meg egymással.
  4. Lehet, hog rosszul használom a keresőt, mert az általad említett topikot nem találtam. De ez a lényeg, vagy az, hogy az ígért szolgáltatást nem tudom kihasználni?   Az, hogy rezes vagy nem rezes a hálózat, mint ügyfél, nem érdekel, ugyanis a felkínált lehetőségekből tudok választani, ott pedig sehol nem jelzik a "drótot". A központi ügyfélszolgálat tájékoztatása szerint a lakóhelyemen a kért szolgáltatás a 10 MB gyorsaságot tudja. Erre fizettem elő, ezt szeretném használni.   Valószínű, nem vetted észre, hogy leginkább a garantált sebesség mértékét kritizáltam, összevetve azzal, hogy amíg a karbantartásnak nevezett időszak volt, a maximális sebesség is tudott működni a rendszerben. A drót fajtájától függetlenül.   Az áltatad írt szakszavakhoz nem kell értenem - előfizető vagyok, nem szakember.
  5. Elgondolkodtatok-e már azon, mit szólna a munkáltatótok ahhoz, ha a havi fizetésetekért cserébe a teljesítőképességetek mindössze 10 %-át garantálnátok neki? Persze, legyünk nagyvonalúak, a régi kapcsolatra való tekintettel adjunk bele mindent, és ez a szám legyen 45 %. Vagyis több mint négyszeresen túlvállaljuk magunkat. Sok dicséretet biztosan nem kapnánk érte.   Többször reklamáltam már a net sebességére, udvariasan elmondták, hogy valószínű, a hálózat nem bírná, de kivizsgálják. Kivizsgálták, mértek és sajnálkoztak.   Az elmúlt másfél évben 2 alkalommal is volt előre meghirdetett, egy hetes hálózatbővítés, karbantartás. Csupa öröm és hawai! A net úgy hozta az előfizetett maximumot, hogy alig akartam felkelni a gép mellől. Aztán letelt a hét, a sebesség visszaesett 45-49 százalékra.   A szerződés szerint örülhetek, hiszen a vállalást teljesítik. Ezért most örömömben kérdezem: nálatok mi a helyzet?